|
|
|
|
| Köszi, ezt kipróbálom ! Így akkor egy maszk elég? |
|
|
Igen elég egy maszk és 5 másodperc levilágítás ..
Egyébként épp ma próbáltam a black cuvering spray-t
itt Szegeden 3000ft körül van az ára , az is tökéletesen fényzáró nyomatot eredményez 1-2 perc alatt (száradási idő) |
|
|
| Az jó! De hogy lenne nálam elég 5 másodperc??? |
|
|
| Ha másnál jó , akkor neked is elég kell , hogy legyen , ha nem így van , akkor biztos valami más a technika , ezért kell kísérletezned , hogy megtudd mi az az idő ami nem hogy éppen , hanem a tutira jó. |
|
|
Sziasztok, megpróbáltam elkészíteni egy nyák rajzolatot kapcs rajzból hát nem tudom mennyire siralmasan végződött, gondoltam lessetek rá és finoman értékeljétek mivel nagyon kezdő vagyok
és persze szívesen várok minden ötletet  |
» A fájlok letöltéséhez be kell jelentkezned! «
|
|
|
Szia!
Nem siralmas, viszont feleslegesen nagy. Sajnos nem tudom irányítani a kezedet, így leírom szép hosszan.
1: 2 db negatív csatlakozás van, ez felesleges(lejebb kiderül miért).
2:A 2 100µF-os kondit nyugodtan rakd feljebb, nem fog megsértődni. A jobb oldalit fel a ledekig, ott pedig a pozitív lábát tedd rá a vezetőre a tranyó, meg a led között, így a másik lábához egyenesen lemegy a vezető. A másikat meg emeld meg a jobb oldali tranyóval párhozamosra, és nem kell külön a vezetőből lekötnöd egy szálat, nyugodtan jöhet közvetlen a tranyó lábára(mindkét oldalon), az alatta lévő ellenállást pedig told feljebb, fordítsd el 90 fokkal jobbra, úgy hogy a most alsó lába a jobb oldali vezetőn fusson.