Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autórádió beszerelése
 
Témaindító: DEXA, idő: Aug 17, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   16 / 16
(#) mraulajos válasza gyzsombor hozzászólására (») Jún 13, 2013 /
 
Hali!
Be rakod ezt a lemez keretet az autó rádió nyílásába. Berajzoltam a kis füleket, amiket ez után ki kell hajtogatni úgy hogy minél jobban megszoruljon a műanyag széleken, csak azokat, amelyek legközelebb vannak, és ez után mehet bele a rádió. Stabilan fog állni.
A hozzászólás módosítva: Jún 13, 2013
(#) sufni-tunning válasza mraulajos hozzászólására (») Jún 13, 2013 /
 
Nem árt a készüléket a hátuljánál is lerögzíteni, letestelni. Nem véletlen van olyan hosszú csavar a végén, és nem véletlen adnak hozzá egy lemezkét.
(#) mraulajos válasza sufni-tunning hozzászólására (») Jún 13, 2013 /
 
Igen!
(#) Inhouse válasza gyzsombor hozzászólására (») Jún 14, 2013 /
 
Most akkor a keret lötyög a helyén, vagy a rádió a keretben? Ha az első, akkor már meg van a válasz az előzőekben. Ha a rádió, akkor vagy nem jó hozzá ez a keret, vagy a bepattanó füleknél hajtsd ki a kereten levő könnyítéseket. Azoknak a füleknek bele kellene pattanniuk oda és csak kiszedővel lehet majd kivenni.
A hozzászólás módosítva: Jún 14, 2013
(#) Inhouse válasza gyzsombor hozzászólására (») Jún 19, 2013 /
 
Hahó Zsombi!

Nem fontos a válasz, csak a kérdés legyen feltéve?
(#) zolika60 válasza Inhouse hozzászólására (») Jún 19, 2013 /
 
Azóta sem volt itt. Biztosan rájött magától.
(#) nabeton1 hozzászólása Júl 5, 2013 /
 
sziasztok !
van egy suzuki swiftem 2003 -mas kivettem belőle a régi autós rádiót de aki bekötötte sajnos a csatlakozóról levágta vezetékeket és így nem tudom hogy mi hova megy de ez kisebb probléma .
A másik hogy a vezeték közül a 2 fehér egy narancs sárga és az egy fekete azokat nem tudom mik az előző rádió ahogy be volt kötve ezt is úgy kötöttem be , egyszer sikerült bekötnöm de véletlen összeérintetem két vezetéket kicsit szikrázott és azóta nem megy vettem új rádiót is bele azt hitem az ment tönkre de nem ,azóta a kislámpa a fejem felett sem világit .Gondolom kiment egy biztosíték de nem tudom melyik köszönöm előre is segítségeteket .
(#) fecameca válasza nabeton1 hozzászólására (») Júl 5, 2013 /
 
Szia! Azt hiszem, leírták már a színeket, de ha mégsem világos: Piros a + betáp, sárga a memória, fekete az általában test, az összes többi (zöldek, fehérek) hangszóró. Egy valamire kell nagyon vigyázni (A fordított polaritású telepbekötésen kívül.) Azt tudni kellene, hogy a végfok milyen rendszerű, mert ha hídban van, akkor a hangszórókat tilos testre kötni, csak a saját vezeték párjával szabad, különben az egész zárlatba megy. Ilyenkor az egyforma színűek tartoznak egy hangszóróhoz, a polaritást a vezetéken valamilyen más színű csíkkal jejölik, például: kék- kék-fehér csíkkal+(Vagy fordítva a lényeg, hogy azonos fázisban legyenek, a sztereó hangzás miatt.) (Régebbi, kisebb teljesítményű autórádióknál a hangszóró egyik szála testre ment.) Eredetileg a házon volt egy címke a bekötési rajzzal, ennek híján, ha adsz rá tápot hangszórók nélkül, de úgy, hogy még véletlenül se érjenek össze, se a testhez, és bekapcsolod, az összesen fél táp van mérhető, akkor hídban van.
(#) Alkatel hozzászólása Aug 13, 2013 /
 
Sziasztok szakik! Elkelne egy kis segitseg. Van egy Ford Galaxym egy rossz radioval. Vettem egy kinai szuper bovlit helyette, de nem tudom bekotni, mert seho sem talalom a hangszoro drotjait. Lehet hogy kulon vegfok hajtja azokat? Koszi.
(#) zolika60 válasza Alkatel hozzászólására (») Aug 13, 2013 /
 
Ott van az a rádióba menő csatlakozóban, csak a színei mások mint a kínai rádión.
(#) Alkatel válasza zolika60 hozzászólására (») Aug 13, 2013 /
 
Koszi, tehat at kell vezetekelnem, mert oda nem megy csak a tap.
(#) Alkatel hozzászólása Aug 14, 2013 /
 
Valami kell, hogy legyen a radio es a hangszorok kozt, mert csak 4 amperrel van biztositva, mely max 50 watt teljesitmeny felvetel. A haverome uvolt 8 hangszorobol, mint a sakal.
A hozzászólás módosítva: Aug 14, 2013
(#) qwert13 hozzászólása Dec 25, 2013 /
 
Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni. Beszerelnék egy munkagépbe egy nagyon régi sztereo kazettás magnót, amiből négy szál drót jön ki.
Igy van jelölve:

grau: rechter lautsprecher
blau: linker lautsprecher
schwarz: masse
rot: dc 12V

Nos akkor van egy testem és egy 12V-om. De a hangszórót hogyan kötöm be? sztereo lenne, de csak két drót van. A gép testét adom a hangszóró (-) - nak ?

Vagy vajon hogy? Ilyet én még nem láttam.

köszönöm előre is
(#) mraulajos válasza qwert13 hozzászólására (») Dec 25, 2013 /
 
Idézet:
„A gép testét adom a hangszóró (-) - nak ?

Igen!
(#) Tomi111 válasza qwert13 hozzászólására (») Dec 25, 2013 /
 
Üdv!
Igen. A test közös(fekete). Ez megy mindkét hangszóró negatívjára és a rádió testjére is.
A régiek ilyenek. Ezekben még nem hídkapcsolású végfok van. (teljesítménye általában max. 7W csatornánként - akármi is van ráírva)
(#) qwert13 hozzászólása Dec 25, 2013 /
 
Köszönöm a gyors válaszokat!
(#) clipart hozzászólása Jan 17, 2014 /
 
Üdv!
Adott egy VW Golf gyári Beta rádió, ISO csatlakozóval. "A" csatlakozó 7-es pontján a kulcs elfordításával megjelenik a 12V, rádió bekapcsol, majd kulcs kivételére rádió kikapcsol. Eddig az elmélet.A gyakorlatban ez úgy néz ki,hogy a 12V állandóan megvan a 7-es ponton, rádió mégis ki-be kapcsol, majd időnként az indítókulcs elfordítása nélkül is megteszi ugyanezt. Hogyan lehetséges, rossz a rádió, a műszerem ?? ötlete van esetleg valakinek?
Köszönöm
A hozzászólás módosítva: Jan 17, 2014
(#) mraulajos válasza clipart hozzászólására (») Jan 17, 2014 /
 
Hali!
Úgy kapcsol BE-KI hogy hozzá sem nyúlsz?
(#) sufni-tunning válasza clipart hozzászólására (») Jan 17, 2014 /
 
A négyes lábon is van áram (sárga vezeték)? nálam volt már olyan zeneszerkezet (direkt nem írtam magnót sem, meg rádiót sem), ami csak akkor működött "normálisan" ha mindkét vezeték rá volt kötve, és a hab a tortán, hogy csak állandó áramról volt hajlandó működni, gyújtásmegszakításon észhez sem tért.
(#) clipart válasza mraulajos hozzászólására (») Jan 19, 2014 /
 
Igen,sajna! Csak úgy rendszertelenül,ki-be kapcsolgat.
(#) clipart válasza sufni-tunning hozzászólására (») Jan 19, 2014 /
 
Ez korábban tökéletesen működött,mostanában zavarodott meg,és nem értem az okát.
(#) sufni-tunning válasza clipart hozzászólására (») Jan 19, 2014 /
 
hegesztés nem volt az autón?
testelést nézted már?
(#) clipart válasza sufni-tunning hozzászólására (») Jan 19, 2014 /
 
Hegesztés nem,szerelés igen.Rossz testelés okozhatja ezt?
Habár a kipufogót hegesztették.
A hozzászólás módosítva: Jan 19, 2014
(#) sufni-tunning válasza clipart hozzászólására (») Jan 19, 2014 /
 
Ha nem lett levéve az akkusaru, vagy nem lett rárakva örvényáram védelem, akkor szerintem valamit hazavágott a hegesztés.
Várjunk egy kicsit hozzáértőbb kollégák mit mondanak.
A testelést azért meg lehet nézni, mert ha testen oxidáció van, akkor nincs megfelelő feszültség, amire kapcsolgathat a rádió.Nálam az itthoni bemutatófal aljában van egy kidobott aksi, ha lemerül, akkor csak ki-be kapcsolagat a rádió.
Ha a testelésre nem javul meg, akkor én (szerény véleményem) megkeresném a rádió kapcsolási rajzát és a többi kolléga segítségét kérve megpróbálnám megmérni a rádió belsejében lévő alkatrészeket.
(#) clipart válasza sufni-tunning hozzászólására (») Jan 19, 2014 /
 
A "nem megfelelő feszültség"-ben lehet valami,ugyanis az ISO csatlakozón a testhez képest 11,9 V-ot mérek. Ha a hegesztés okozta volna,gondolom rögtön utána jelentkezik a probléma.
(#) motorload hozzászólása Márc 8, 2014 /
 
Hello!

Segítség kellene nekem, egy 12v-os relé késleltetett indításához. Kb. 10 mp -el később kellene behúznia mint ahogy a kulcsot elfordítom, aztán húzva maradnia. Előre is köszönöm, ha valakinek van ötlete.
Következő: »»   16 / 16
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Frissek
2014. Aug, 02. Szo
2:23:33
Jelenleg 69 fő olvassa az oldalt
Online tagok:
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu