Fórum témák
» Több friss téma |
Épp most tárgyaltuk ki ezt a vákuumos témát Passat B4-esbe tettem be egyet.
Szintén csak gyári vákuum volt benne. Nagyon egyszerű bekötni, ha tudod mi a dörgés. Én egy nonamet kötöttem be, de működik 2 "kés" kulccsal. Semmit nem kell csak elvágni 1 vezetéket és bekötni közé a vezérlő madzagját. + ugyanott rácsatlakozni az ajtóvilágitás száljára. (mellette megy a vezeték. Jó a csomagtartó villany ennél a tipusnál külön megy, tehát arra külön kell csatlakozni + motorházttető kapcsoló, de az már nem vészes. Valami márkásat vegyél szerintem.
Annak a Passatnak a bal első ajtajában olyan motor volt amire vákuum cső meg vezeték is ment? Mert egy olyanra pályáznék én is, mert nekem csak egy sima csatlakozó megy rá vákuum cső nem!
Úgy látszik 87-ben nem volt divat a távirányító Amúgy ilyen riasztó féleséget akarok bekötni, de elég szolidat, csak annyi h villogjon az index meg prüntyögjön mikor be csukom vagy kinyitom! Gondolom ha meg veszem a riasztót, akkor ugye lesz leírás (annyira nem vagyok hozzá sötét) és be tudom kötni, de mivel a bal elsőre nem megy levegő ezért azt nem nyitná és arra gondoltam hogy beteszek egy 5 vezetékes elektromosat, ha nem találok ilyen levegős vezetékes pici tartályt! Szerintem működne!
Kicsit macerás lenne, mert másképp vezérlődnek. Kellene egy külön vezérlő annak az egy motornak, de talán megoldható.
Azért egyszerűbb lenne bontóból szerezni egy ilyen zár-munkahengert, és betoldani egy elágazóval 1m csövet... Üdv Inhouse
Ez is riasztó és vezérlő egyben, pittyeg, villogtat, ütésérzékelő meg minden ami kell.
Hogy a bal első zárba ment-e vákuumcső? Úgy rémlik igen! + 7 vezeték!
Tisztelt Fórumtársak!
A mellékelt fénykép szerinti autóriasztóval kapcsolatos kérésem volna. Ha valaki rendelkezik leírással, kapcsolási rajzzal, de legfőképpen a képen látható érintkezősor bekötésére vonatkozó információval, kérem segítsen. Előre is kösz!
A dobozon található tipusszám alapján keresgélj neten!
A képen látható előlapon kívül semmiféle jelölés nincs sem a doboz külsö, sem a belső oldalán, sőt még a nyákon sincs egy betű sem.
Az előlap "alarm, ultrasonic" szavaira rákeresve nem találtam vele kapcsolatban semmit a neten. Arra gondoltam, másnak is van ilyen riasztója, és neki talán van valamilyen dokumentációja a készülékről.
Úgy 20 éve láttam ilyet utoljára. Úgy emlékszem, magyar gyártmány, nem távirányítós, hanem rejtett kapcsolóval aktiválható. A két szélső kerek csati az ultrahangos belsőtérvédelemé.
Mára legfeljebb eszmei értéke maradt, nem hiszem, hogy érdemes beszerelni.
Ha már retro akkor nekem van egy RUZICSKA féle rejtettkapcsolós, késleltetett feszültségérzékelős riasztó, originál eredeti csomagolásban és leírással.
Így igaz. A két szélső koax(RCA?) csatlakozó az ultahang adó-vevő fejek csatlakozói, azonban a tőbbi bekötését nem tudom.
A készülék tökéletesen működött, egyszer el is riasztott egy próbálkozó valakit. Rejtett kapcsolóval lehetett élesíteni, és kb. 1 perc feléledési idő után ajtónyitásra, vagy a belső térben történő mozgásra riasztott a duda szaggatott jelzésével. A müszerfalon zöld/piros led jelezte a bekapcsolt állapotát. Valóban régi készülék, de jó, működőképes, ezért ha nem is az autóban, de a garázsban szeretném használni, mozgásérzékelős riasztóként. Vajjon a panel mintázatából nem állapítható meg ezeknek a fenti funkcióknak a csatlakozási sorrendje?
Arra nem emlékszem, mennyire szétszedhető, de hozzáértő egész biztos látna pár fix dolgot. Ha a táp biztos, a többit már ki lehet méregetni.
A szétszedés nem nagy ügy.
A doboz két felfogató fülén lévő szegecs lefúrásával a doboz bontható. Én még a betáp pontokban sem vagyok biztos. Mellékelek két képet a panel mindkét oldaláról. Ha valaki valamit ki tud sütni belőle, kérem ne kíméljen! És előre is kösz.
Csak az egyik kép ment el, de itt a másik.
Így ránézésre a körben futó fóliasáv a test, ez a saruk felől nézve jobbról a második. A plusz 12V jobbról a harmadik, ez megy a relé behúzójára és a másik pontjára testet kapcsol az a BC301 forma tranzisztor. Maga a relé jobbról a 4. és 6. pontot köti össze, ha zár.
Én ezt valószínűsítem... Van otthon valami ilyesmim és van hozzá írva valami bekötés, megnézem... Üdv Inhouse
Sziasztok mindenki!
Tudna nekem valaki segíteni Mercedes víto ügyben? A kulcsaival lenne egy kis problémám!
Szia!
Köszi az ötletet! Találtál-e más anyagot a bekötésre vonatkozólag? Mennyire vagy biztos a 2. és 3. csatlakozó bekötésére? Egyébként szerintem a csatlakozók az alábbiak: 1. GND, azaz a gépkocsi testre kötés 2. A rejtett kapcsolóról jövő +12V tápfesz 3. Riasztáskor a relétől a dudára menő +12V 4. Az ajtókapcsolók nyitott/zárt állapotát figyelő áramkör csatlakozója 5-6. A műszerfal led-kijelzőjéhez menő 1-1 vezeték Ez minimum 5-6 csatlakozó. Nem tudom ezeken kívül mi van még, de ezek sorrendjét sem tudom. Ezért lenne jó egy eredeti leírás.
Az 1-es melyik? Nincs rajta számozás, de szélső semmiképpen nem lehet test. A test az a második, az kapcsolódik a körbenfutó sávhoz.
Megtaláltam az enyém, kívülről ugyanez, belül kicsit más. Ebben 4db IC van, és nincsenek lecsiszolva. Van hozzá egy cetlim is, de nem tudom mennyire stimmel, a test biztos jó. Tehát az első képen, ahol látszódik a matrica, balról jobbra: 1 ? 2 kürt 3 ? 4 +12V 5 Kapcsolt 12V 6 test 7 ajtókapcsoló Nem tudom a te bekötésed honnan szedted... Üdv Inhouse
Azt írja, a sorrendet nem tudja, szerintem csak összeszedte, hogy mik lehetnek/mire van szükség.
Bocs, de én nem az érintkezők sorrendjét gondoltam felsorolni, hanem pontokba szedni a funkciókat. Ez természetesen nem valószínű, hogy azonos a tényleges bekötéssel.
Valószínű jó lesz a te meglátásod, legfeljebb azt kell lefixálnunk, honnan kezdjük a számozást. Azt gondolom, hogy balszélről jobb felé, de melyik oldalt nézve? Egyébként ebben is 4 db IC van. A negyedik, egy nyolclábú, a szélső, kék színű, 47µF-os elko alatt van. Nem tudnád belinkelni a te leírásodat/rajzodat?
Bocs, de itt írtam:
Idézet: „Tehát az első képen, ahol látszódik a matrica, balról jobbra: 1 ?...” Az a 4. IC nem tűnt fel, valószínű, hogy egy műveletei erősítő... Az enyémben ez a rész LM324 és egy kvarc. Az ultrahang oszcillátora lehet. A leírást nincs értelme belinkelni, mert leírtam, ami a cetlin volt, 1...stb. Annyit még néztem, hogy az 1-es is hasonló ajtókapcsoló bemenet lehet, mint a 7-es. Valószínű az egyik a vezető felőli, onnan van késleltetés beszálláskor. Üdv Inhouse
Rendben, és kösz mindent.
De továbbra is szívesen venném, ha van valakinek erről a konkrét típusról leírása, akkor elküldené nekem, vagy felrakná ide. Üdv!
Helló.Tudna nekem segíteni valaki mert már tiszta ideg vagyok.Vettem egy centrál zárat (távirányítós) bekötöttem az első indexekre,de az a baj hogy amikor indexelek jobbra vagy balra akkor mindkét indexlámpa egyszerre villog.Mit csináltam rosszul? ELőRE IS KÖSZI
Hali.
Véletlenül nem kötötted össze őket? Vagy sorba? Nem tudom milyen autód illetve kp. zár vezérlőd van? Kicsit furcsa kérdés, de a két (nálam) barna, vagy sárga vezetéket egyesével kötötted be? Tehát nem sorosan?
Ahol rákötötted az irányjelzőre a kp.-zár vezérlőt oda tegyél 1-1diódát a kp.-zár vezérlő vezetékére sorba, úgy hogy az irányjelző felé nézzen a dióda csíkozott fele.Legalább 5A-os legyen a dióda.
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem és nagyon megköszönném a választ,sokat segítenétek vele! Kaptam egy riasztót,de nincs hozzá bekötési rajz. Ha valaki tudna ebben segíteni vagy egy oldal címet adni ahol megtalálom örülnék neki. ENFORCER 11 APO autó riasztó V.E.T. SW V.E.T. GND _____________ 3 lock 2 + 12 V 1 UNLOCK ______________ 11Led 10S.D. 9 SIREN 8 +12V 7 ACC 6 GND 5 NO- 4 NO+ 3 M/D 2 P.L. 1 H/T Ezeket látom a panelon a felét tudom hova de a felét nem.Köszönöm a segítségeket!
Hali.
Egy ilyet találtam. Van rajta hasonló. Ha nem boldogulsz csak szólj. A vezeték szinek sokat segítenének. Üdv
Sziasztok!
Már korábban foglalkoztunk spal 90-es riasztómmal, melynek az egyik reléje / BAL OLDAL / rendszeresen beragad. Hidegben rendesen működik, nem melegszik össze. Az a baj, hogy nem találom a riasztó dobozkáját, szereltetek már Seat Leon Referencébe?! Általában hol helyezik el? Előre is köszönöm a segítségeteket.
Hali.
Kormány alatti burkolatot lebontod és ott kell lennie, vagy rosszabb esetben az ajtóban. Legegyszerűbb, mielőtt lebontasz bármit, kinyitott ajtónál nyomsz egy gombot és hallgatod hol kattog. Valahol ott lesz.
Spal tx3g3 tipusú távirányitó tudja valaki hogy lehet újra programozni? Mert valamit nagyon elnyomkodtam.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |