Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   137 / 137
(#) VIM válasza Gelemb hozzászólására (») Feb 15, 2024 /
 
Szia! Azt ellenőrizd le, hogy az irányjelzők izzói kapnak e testet mindkét oldali lámpatestben ill. más világítási probléma nem adódik ebből a hibából pl. féklámpa ha működik akkor. A relét levett burkolattal lehet vizsgálni, hogy az érintkezik e vagy be van égve az érintkezője stb. Az irányjelző relé miért nem a foglalatában van a biztitáblában?
(#) Gelemb válasza VIM hozzászólására (») Feb 18, 2024 /
 
Szia! Az irányjelzők test pontjai elvileg hátul jók! Elől még utána járok (ha van, nem tudom biztosan) de szerintem azokkal sem lesz baj!
A relékkel meg teljesen megakadtam! Föleg, hogy van benne tákolás!
Olvastam a javitási könyvben, hogy hidaljam át a kapcsolt szálat a relé alatt..
Ez mennyire müködő képes dolog? Nem szeretnék nagyobb kárt okozni csak azért
(#) Gelemb válasza VIM hozzászólására (») Feb 18, 2024 /
 
Majdnem elfelejtettem mondani!
Az autón van vonohorog! Lehetséges, hogy ezért vannak furcsa helyen relék?
Persze ez csak egy felvetés!
(#) VIM válasza Gelemb hozzászólására (») Feb 19, 2024 /
 
Pedig az az irányjelző relé (ütemadó) pozitív szálába szokott bekötve lenni és ha a bekötéssel vagy ezzel az utánfutó visszajelzővel van probléma az kihat az irányjelzés egészére. Meg kell keresni, hogy ez hová van bekötve és a kötések meg a visszajelzőt tartalmazó kapcsolás jó e.
(#) Georgee hozzászólása Márc 13, 2024 /
 
Sziasztok!
Valaki járt már úgy, hogy a hibakód olvasó nem látja az ECU-t? Van valahol esetleg biztosíték vagy merre keressem a hibát? Másik autóval tökéletesen kommunikál (opcom). Az autó egyébként indul, tehát az ECU is teszi a dolgát.
A hozzászólás módosítva: Márc 13, 2024
(#) levaitamas válasza Georgee hozzászólására (») Márc 13, 2024 /
 
Szia!
Hasonló hibával foglalkoztam, igaz ott nem indult az autó, a műszerfal sem működött.
A tűzfalon a tengelykapcsoló pedál fölött van egy átvezető, nekem ott voltak érintkezési gondok.
(#) Georgee válasza levaitamas hozzászólására (») Márc 13, 2024 /
 
Ránézek.
(#) antikzsolt hozzászólása Márc 18, 2024 /
 
Már egy ideje szenvedek az opelommal.
1990 astra 1.8 g
Gondol egyet és a km mutató víz és üzemanyagjelző leesik és elsötétül. Majd egy idő után újra éled. Hiába állítom le a motort nem indul újra valami tipp hogy melyre induljak el?
A hozzászólás módosítva: Márc 18, 2024
(#) Hp41C válasza antikzsolt hozzászólására (») Márc 18, 2024 /
 
(#) antikzsolt válasza Hp41C hozzászólására (») Márc 18, 2024 /
 
Köszi.
Ezzel már el tudok menni a szerelőhöz. Péntek este menet közben megint megállt és nem akart újra indulni. Szerencsétlenségemre bekaptam egy radart és vakuzott is, nem tudom mennyivel, de több mint 50km/h volt Persze a szerelőnél egyszer sem csinálta és indításkor én sem tudtam előcsalogatni egyszer sem hogy levideózzam. A szerelő meg nem foglalkozott vele tovább érdemben csak azt mondta hogy akkor vigyem el ha megvan a hiba
(#) Hp41C válasza antikzsolt hozzászólására (») Márc 18, 2024 /
 
A javítás egy megfelelő méretű radir behelyezése volt a műszerfal mögé, ami csatlakozóját nem engedte mozogni. Magad is meg tudod csinálni. Az auto indult, ha a műszerfal csatlakoztatva volt, az indítás után a csatlakozót lehúzva tovább járt a motor. Ha ekkor leállították, már nem indult. A műszerfal csatlakoztatása után indult megint.

Idézet:
„...csak azt mondta hogy akkor vigyem el ha megvan a hiba...”

Akkor nem indul. Ha odaszállítatom, akkor a rázástól megjavulhat. Ronda egy hiba volt.
A hozzászólás módosítva: Márc 18, 2024
(#) antikzsolt válasza Hp41C hozzászólására (») Márc 19, 2024 /
 
Elég könnyen javítható hibának hangzik. De inkább szerviz csinálja meg mert ha jön a büntetés akkor tudok rá hivatkozni hogy átmenetileg nem ment a km óra. Ez a +1km többel megyek és büntetnek kész vicc De két 40.000ft csekket nincs kedvem kifizetni a két fényképért főleg úgy hogy eddig 0 pontom és büntetésem volt.
(#) LilSide hozzászólása Sze, 8:50 /
 
Szép napot mindenkinek.
Volna egy olyan problémám az Opel astra g x14xe motoral szerelt kocsimal hogy egyszer csak nem indult, az önimditó meg sem mozdul kiszereltem leprobáztam semmi baja, raktamfel egy másikat ami szintén jó de az sem teker a helyén,
Gyújtásra világit minden viszza jelsző de inditásra semi nem történik úgyan úgy csak világitanak a vissza jelzők.
Ha valaki találkozot már esetleg ezel a problémával és meg is tudta oldani és le írná nekem a hiba okát meg köszöném. "Az akkumlátor jó"
(#) elektrorudi válasza LilSide hozzászólására (») Sze, 17:13 /
 
Szia!
Nem vagyok egy autó mágus, de meg kellene nézni, hogy a bendix kap-e áramot? Kattan? Ha nem, lehet, hogy a gyújtás kapcsoló körül nem érintkezik valami, eltört a vezeték, lecsúszott / korrodált a saru, ilyesmi. Szerintem a szerelők is valahogy így haladnak a hibakereséssel.
(#) sany válasza LilSide hozzászólására (») Sze, 18:02 /
 
Biztosan van biztosítéka az önindító motornak is. Esetleg keress kiégett biztosítékot.
(#) Gafly válasza sany hozzászólására (») Sze, 18:52 /
 
Idézet:
„Biztosan van biztosítéka az önindító motornak is.”

Olvadó
(#) LilSide válasza elektrorudi hozzászólására (») Sze, 19:06 /
 
Hello
gyújtáskapcsolo részénél nincs gond sajnos. Igen ezekel kel kezdeni de ezeket már ki lötem a sorbol nem megy ki az inditó áram az 50 szálon az öninditoig valahol szakadás vagy netán rágás lehet. Közben meg találtam hozzá való javitási szerelési könyvet igy legalább látom a kapcsolási rajzot.
(#) LilSide válasza sany hozzászólására (») Sze, 19:14 /
 
Hello
Kapcsolási rajzon nincs az 50 fekete piros inditó szálon sehol biztositék semm relé.
(#) miselino52 hozzászólása Sze, 19:46 /
 
Üdv! A problémám a következő: Felkapcsolom a ködlámpát, belül a nyomógomb világit, de a ködlámpa nem működik. Izzók jók de nem kap áramot egyik sem. Valaki tudna tanácsot adni? Elől a biztosíték táblában az összes biztit átnéztem jók. Köszönöm. A Kocsi Opel h asztra combi.
A hozzászólás módosítva: Sze, 19:52
(#) VIM válasza LilSide hozzászólására (») Csü, 8:17 / 1
 
Szia! Az immobiliser nem okozhatja ezt az indítási tilalmat? Az ECU-ba fut be a sebváltótól egy be meg egy kimenet és ha a váltóban nem a megfelelő állásban van rögzülve a fokozat talán az is okozhat ilyen tiltást. A kocsi hasz álatijában nincs róla említés?
(#) LilSide válasza VIM hozzászólására (») Csü, 8:29 /
 
Hello. Hogyha a képen erre az ecu ra gondolsz amit be karikáztam akkor az csak az automata váltonál van a mehanikusnál nincs. Az immoval nincs gond sajnos.
(#) sany válasza LilSide hozzászólására (») Csü, 8:51 /
 
Pedig jobb lenne, ha lenne olvadó! biztosíték. Ha 5-ös az indítómotor abban van valami relé, a rajz szerint. Igaz nem az lesz a hibája a kocsinak.
(#) Georgee válasza VIM hozzászólására (») Csü, 9:14 /
 
X14/16 motornál, Immo tiltás esetén forgatja az önindítót, mellette a MIL villog. De nem indítja a motort.
A hozzászólás módosítva: Csü, 9:16
(#) Georgee válasza sany hozzászólására (») Csü, 9:31 / 2
 
Nem lesz biztosíték, direktbe van kötve. A generátorról lejön a tőltő kábel, az indítón leágazva megy az akku felé. A gyújtáskapcsolót a motortér felől az F1 biztosítja, ha az kimegy, akkor lényegében a kocsi bent gyújtáson nem "éled". A bendixhez a behúzó vezeték az X2 X16 csatlakozókon megy ki, az X2 a tűzfalon a váltó és a fék között található, az X16 meg az akku felett egy érdekes csatlakozó, nem nehéz megalálni.

LilSide csatoltam egy kapcsrajzot, ez a rajz biztos a gyári rajz. Direktbe nem lesz biztosítva a starter. Érdemes az indító motor környékén a saruk állapotát is megnézni, mert ott kap hideget, meleget, vizet stb, tehát lehet a saru belseje van eloxidálódva, ami már bőven elég, hogy az ellenállása miatt essen annyi fesz, hogy ne induljon. Illetve ahogy fentebb is írtam, x2 X16on fut az indító vezeték a bendixre. Ott is érdemes mérni (piros szakasz). Ha esetleg kell a kapcsrajz írj rám átdobom
A hozzászólás módosítva: Csü, 9:32
(#) LilSide válasza Georgee hozzászólására (») Csü, 10:12 /
 
Köszönöm a segitséget. Holnap lesz rá időm meg fogom nézni a leirásod szerint a dolgokat. Többnyire kábel gondlehet de ez majd holnap kifogderülni.
(#) sany válasza Georgee hozzászólására (») Csü, 10:46 /
 
Aha, az F1 a fő olvadó biztosíték. Akkor valahol tényleg érintkezési hiba lehet.
(#) Georgee válasza sany hozzászólására (») Csü, 10:56 /
 
Teszem hozzá az F1, F2 stb., az a motortérben van az akku mellett, ami meg pl F1.21 az első szám a motortérben lévő biztosítékot jelöli, a második pedig a beltérben a kis biztiknek a helyét.
(#) Georgee válasza miselino52 hozzászólására (») Csü, 11:01 /
 
R6 relé a biztitáblán kattan? F12 biztosítékon van feszültség? Ha a relé kattan, vagy a relé csatlakozói vannak már elkoszolódva, vagy valahol vezeték, kötés hiba van. Ha nem kattan a relé, akkor kapcsoló körül is lehet a hiba.
Nem írtál évjáratot. Lehet, hogy 2002 után már úgy van csinálva, hogy gyújtáson és csak akkor működik, ha a hátsó ködzáró is működik.
(#) miselino52 válasza Georgee hozzászólására (») Csü, 19:08 /
 
Szia! 2009-es évjárat köszi a segítséget, megnézem amit írtál.
Következő: »»   137 / 137
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem