Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » TDA7294 végerősítő

Témaindító: Dióda, idő: Ápr 17, 2006
Lapozás: OK   415 / 415
(#) Alkotó válasza boris92 hozzászólására (») Pé, 18:34 / 1

Próbáld egy kicsit nyitottabban értelmezni a hozzád szólót (mondom ezt Én, aki szintén kezdő vagyok). Jó eséllyel arra gondolt, hogy ha egészen alapvető dolgokban nem vagy tájékozott, akkor az építés során olyan problémákkal találkozhatsz, amiket majd képtelen leszel megoldani.
Egy sok wattos erősítő építése már igényel némi rálátást, de az is igaz, valahol el kell indulni. Szerintem elsőre ez nagy falat lesz. Ne tévesszen meg a panel mérete, és a kapcsolás látszólagos egyszerűsége, mert ide is kell majd egy komoly tápegység, és minden egyéb építési buktatón is át kell majd lendülnöd.
(#) boris92 válasza Alkotó hozzászólására (») Szo, 0:22 1 /

Attól hogy egy ilyen alkatrészt nem tuttam , nem azt jelenti hogy bele se kezdjek , amúgy már csak a 1000 µF kondik kellenek.
(#) dolargaan válasza Alkotó hozzászólására (») Szo, 0:56 /

Azért Te nem éppen ma kezdted, ne szerénykedj. Sokat köszönhetünk Neked.
(#) feccus válasza Kovidivi hozzászólására (») Szo, 21:17 /

Sikerült beazonosítani a problémákat.
Az egyik ic-vel alapban volt valami kis gond mert feltűnően nagyon forrósodott és semmiféle gerjedés és egyéb rendellenesség nem volt,valószínű gyári hibás volt. A kapcsolásban van 2 db 80mH-tekercs ami a biztosítékok előtt van,tehát rajtuk folyik át először az áram. Ők amik füstöltek,nagyobb hangerőnél(nagyobb áram)elkezdett füstölni majd pukkant egyet,megmértem és teljesen halott volt. A kérdés csak az hogy ez a kis tekercs a bizti előtt van,és akkor mekkora értékű kell ebből ami elbírja a rajta áthaladó x-amperes áramot?
(#) reloop válasza feccus hozzászólására (») Szo, 22:04 /

Szia! Legalább 3A-t kell (kellett volna ) bírni a zavarszűrőnek. Ne fáradj a beszerzésével, a helyén köss át egy huzaldarabbal!
(#) feccus válasza reloop hozzászólására (») Szo, 22:57 /