Hello! Ahogy Ferci írja. Kivét ha 220V egyfázisra van bekötve a motor és a 230V épp az U1-W1-re megy, mert akkor nem csináltál semmit.
Forgasirányváltás
Sziasztok. Segitenétek, hogyan lehetne ennél a motornál forgásirányváltást eszközölni. Köszi elöre is.
6 vezeték van. 2 a hőkapcsolóra megy 2 a kondira és 2 a betáp
Szia! Ha a használat során szeretnél forgásirányt váltani az nem lehetséges de az is kétséges kimenetelű, hogy az állórészt megfordítva ez kivitelezhető. A motor az röpsúlyos kapcsolású kondenzátor indítású?
Szia. Állórész megforditasa nem opció mert a motorkialakitás nem egyforma elöl és hàtul. Nem látok benne semmilyen röpsulyos kialakitast. Ez a kondi van benne.
Akkor a tekercsfejben van elkötve a fő és segédfázis tekercsek kivezetése és csak azok megfelelő végeinek összekötése teszi lehetővé a forgásirányváltást. Onnan gondoltam, hogy röpsúlyos, hogy a hőkioldó és betáp szálai nem azonos színnel vannak kihozva de még így is furcsa a számomra. Kicsit többet is mutathatnál a motorból vagy ha van rajta adattábla és esetleg olvasható is arról jó lenne egy kép.
A motor adattáblája elèggé lekopott. De felrakom magat a gépét.
A kompresszornak adott forgásirányban kell forognia? A hűtés szempontjából nem mindegy, hogy merre forog? Nem a saját motorja a gépnek? Miért kell, hogy fordítva forogjon a motor? A motorral mást szeretnél hajtani és azért kellene, hogy fordítva forogjon?