Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Napelem alkalmazása a lakás energia ellátásában
Lapozás: OK   2 / 232
(#) buszter hozzászólása Márc 17, 2007 / 1
 
húú naccerű köszönöm bocsi az "izé" -ért csak nem mertem semit sem irni mert nem akarok butaságit mondani forrasztópáka tekintetében én is egy kis egyszerűre gondoltam csak haver egyszer mondta hogy kár próbálkozni mert el fogom olvasztani a ledet mert ügyetlen vagyok ... szerintem ha bemegyek egy elektronikai bolta és megmondom kezdő vagyok tudni fogják mi való a kezembe.
Amugy 23 éves vagyok ne féljetek nem egy 5 éves kis srác akarja felgyujtani a házat
amig kisérletezgetek talán a napelemet kipótlom egy AA elemmel
Azt sejtettem hogy egy teljes lakás világitásának kiépitése nem csak pár ezer ... sőt pár 10 ezernél is jóval több lesz ... de talán nyugdijig behozza a ráfektettett pénzt, energiát. meg akor mégis csak elmondhatom hogy ezt éncsináltam ha leég a ház ugyszintén én csináltam
Jövőben igyekszem nem kisregényt irni
(#) buszter hozzászólása Márc 17, 2007 /
 
elolvastam a "A hobbista fegyvertára" cikket mehetek vásárolni ...
(#) buszter hozzászólása Márc 19, 2007 /
 
baumaxban van 499 Ft ért van kicsi solar lamp tök jó.
(#) buszter hozzászólása Ápr 6, 2007 /
 
ha sorosan kötöm a napelemeket akor nagyobb lesz a volt ? vagy az amper ? vagy mind a kettő?
(#) Ant válasza buszter hozzászólására (») Ápr 6, 2007 /
 
az áramerősség az nem, de a feszültség igen
(#) tormak hozzászólása Máj 14, 2007 /
 
Hogyan tudnék egy mp3 lejátszót napelemmel működtetni? A napelem egy kerti lámpából lenne. Az mp3 lejátszó 1 db AAA-s elemmel működik.
(#) Krisz03 hozzászólása Máj 30, 2007 /
 
Hali!

Vettem én is ilyen napelemes kerti lámpát (OBI-ban), két félét is, mert felkeltette az érdeklődésemet ez a téma is. Hát egy picit csalódtam, bár őszintén nem is reméltem túl sokat ezektől a szerkezetektől. Aztán végülis lehet, hogy csak a kissé borús időnek tudható be, amit tapasztaltam.