Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » LM350
Lapozás: OK   2 / 2
(#) Death01 hozzászólása Ápr 18, 2012 /
 
És ezt hogy valósítom meg?
Esetleg ha egy bekötési rajzot vagy valamit küldenél megköszönném.
(#) kaqkk válasza Death01 hozzászólására (») Ápr 18, 2012 /
 
Összedobtam egy egyszerű rajzot , csak hogy megértsd mire gondoltam .

untitled.pdf
    
(#) Death01 hozzászólása Ápr 18, 2012 /
 
Hát én még elég kezdő vagyok,szal lehet hogy hülyeséget kérdezek,de ezt h valósítom meg az egyenirányító és a feszültségszabályzó között?
(#) kaqkk válasza Death01 hozzászólására (») Ápr 18, 2012 /
 
Megnézted a rajzot ???Lerajzoltam az egyenirányítást és a feszültségszabályzót
(#) Death01 hozzászólása Ápr 18, 2012 /
 
Akkor most csak annyi lenne a dolgom,hogy a bekeretezett részt beleépítem a kapcsolásba?
(#) Death01 hozzászólása Ápr 18, 2012 /
 
Üdv.
Kérdésem az lenne hogy,hogyan lehet megoldani azt h ne 1,2V-tól kezdődjön a szabályozás,hanem 0V-tól.
Kapcsolási rajzot mellékeltem.Mivel kellene kiegészítenem vagy átalakítanom?
(#) kaqkk válasza Death01 hozzászólására (») Ápr 18, 2012 /
 
Megnézted a rajzot ?? és miért kérdezel egyszerre két témában http://www.hobbielektronika.hu/forum/files/6b/6bb804c953664ec245585...b4.jpg
(#) pucuka válasza Death01 hozzászólására (») Ápr 18, 2012 /
 
A 6,8 kohmos helitrimmer alsó végét nem testre, hanem -1,2 V -ra kell kötni. Illetve ennél valamivel nagyobb negatív feszültségre, hogy a 0 V beállítható legyen a trimmerrel.
(#) Death01 hozzászólása Ápr 18, 2012 /
 
azért h minnél előbb választ kapjak,mert elég sürgős lenne a dolog,és amit te írtál nem tudtam felfogni.
(#) kaqkk válasza Death01 hozzászólására (») Ápr 18, 2012 /
 
Ez nem így működik az oldalon ! Egy kérdés egy téma !
De látod Pucuka is azt írta amit én .... Viszont itt a link ben találsz egy rajzot ami tökéletes . Ha erről nem tudod megépíteni akkor sajnos senki sem tud segíteni ennél többet
(#) kadarist válasza Death01 hozzászólására (») Ápr 18, 2012 /
 
Szia!