Szeretnék egy olyan topic-ot ha létrejönne hogy mindenki mutassa be ha tudja mit épített-mit épít.
Így gyakorlatban látnánk egymás munkáját és tanulhatnánk belőle jót-követendőt avagy hibát kijavítandót.Nem tudom ti mit szóltok hozzá?
Úgy döntöttem el is kezdem.
Majdnem kész eggy ezer éve porosodó STK ic-ből és egy nagymarék régi cuccból összeütött végfok.
Mit tehetnék hát ezek voltak itthon.
Asszony morgott is hogy miért kínlódok vele mért nem csinálom szép ujj cuccokból .
Nem régóta vagyok internetező de beleszerettem ebbe a fórumba (nagyon jó a légköre) ezért osztom meg veletek a gondolataimat és ha tudok segítek.
Szerintem nem rossz ötlet ez a topic: pl. azért nem mert én kezdő vagyok és sokat jelent egy-két ötlet amitt "el leshetek" a tapasztaltaktól.
Szerintem nagyon frappásan megoldottad ezt az erőssítőt.
Ha lehetne egy kérdésem: milyenfajta doboz ez amiben van? És mennyibe fáj egy ilyen. Ugyanis én el sem tudom képzelni honnan szerezzek. Kicsit irreálisank tartom hogy kiadjak a TDA2030-asból épült erölködőmhez + 6000Ft-ot egy dobozért. Persze hogy valahogy kinézzen....
Na a doboz az vadiujj 2300huff azthiszem tiszta alu műszerdoboz (mit nemondjak nem egy szépség).
Én itt helyben vettem de a Robotron Elektronik Trade Kft forgalmazza .Többet nem tudok róla.
Ügyes építés de remélem elszigetelted az ic-ket a hűtéstől mert ha nem akkor a doboz fogja összezárni a két bordát és földhurkos lessz a cucc.
Két csillámlemez meg két szigetelőgyűrű egy kis pasztával és kész az elszigetelés.
Hozzáteszem nekem annak idején az első erősítőm dobozza panellapokból volt összeforrasztgatva (akkor még marha olcsó volt).
Utánna bakelitlapokból volt összecsavarozva.Majd jött az alulapokból való építés.
Csináltam egész érdekes dobozt is. 20*20-as szögvasat heggesztettem össze keretnek majd azt 2-es aluminium lemezzem burkoltam be.Mitnemondjak marha masszívlett és elég nehéz is (nem löki le csak úgy valaki az asztalról.