Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » JLT-02 analóg forrasztóállomás
Lapozás: OK   39 / 124
(#) Shoo válasza szilva hozzászólására (») Feb 23, 2009 /

nem, a 18f2321-es smd-set
(#) sector99 hozzászólása Feb 24, 2009 /

Sziasztok !
Elsősorban "szilva"-hoz lenne a kérdésem: kezdő vagyok PIC témában, a Te pákaszabályozódban át lehet-e e programot írni 18F2550-re ? (Mindjárt hozzáteszem, hogy nem olvastam el a két PIC adatlapját...)
Köszi !
(#) szilva válasza Shoo hozzászólására (») Feb 24, 2009 /

Ok, előkotrom az aktuális verziót...
(#) szilva válasza sector99 hozzászólására (») Feb 24, 2009 /

Hát, a programban ugyan nincs emlékeim szerint semmi olyan, ami miatt ne lehetne átírni, de a PIC bekötését meg kellene nézni, hogy az eredeti kapcsolásban felhasznált lábakon a megfelelő funkciók elérhetők-e (elsősorban a 2550 VUSB lába jut eszembe hirtelen, aminek utána kellene nézni).
(#) sector99 válasza szilva hozzászólására (») Feb 24, 2009 /

OK ! Majd átnézem az adatlapokat, hogy miben különböznek. Próbálkozom és ha elakadok akkor sikítok Neked....
(#) brezinajanika hozzászólása Feb 24, 2009 /

Hello!
Na sikerült kijavítani a problémát a forrasztóállomásban,de most meg a beállított max érték 250°C lehet.A páka hegye meg vörösen ízzik.Nagyon közre játszhatott ebben a dologban az,hogy nem kaptam 3k3-as potit csak 4k7-eset?
(#) Shoo válasza szilva hozzászólására (») Márc 2, 2009 /

Hali! Érdeklődnék, hogy sikerült-e megtalálni a friss verziót? Ha nem akkor honnan szedjek le egy jót? Köszi!
(#) szilva válasza Shoo hozzászólására (») Márc 2, 2009 /

Szia! Igen, bocs a késlekedésért, de ellenőriznem kellett a másik gépemen is, hogy milyen verzió van meg. Felteszem az egész MPLAB-os projektet egy zip-ben. Akár bele is lehet nyúlni, de a "V3_noboot.hex" filet beírva a PIC-be azonnal használható is. Az eredeti koncepció szerint a firmware képes bootloaderrel is működni, akkor elvileg soros porton keresztül frissíthető is. Ez a "noboot"-os hex nem tartalmaz bootloadert.