Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Renault Thalia
 
Témaindító: bányaman, idő: Júl 20, 2009
Témakörök:
Lapozás: OK   2 / 5
(#) Inhouse válasza gallen70 hozzászólására (») Okt 7, 2009 /
 
Mivel ezek külön kapcsolón vannak, valószínű, hogy nem azokkal van a baj, hanem nem kap pluszt. Mérd meg az izzónál van-e testhez képest +12V. A csomagtartónál viszonylag könnyű kipattintani. Egyből meg tudod nézni a 12V-ot, az izzót és tudsz adni testet a másik lábára, hogy a kapcsoló-e a hibás...

Üdv
Inhouse
(#) Inhouse válasza Inhouse hozzászólására (») Okt 12, 2009 /
 
Szia!

Történt-e valami azóta?

Üdv
Inhouse
(#) Kaloz Arpad hozzászólása Júl 5, 2010 /
 
Sziasztok !
Renault Thalia 1,4 16v. Időnként nem akar indulni. Önindító megy, üzemanyagszivattyút is hallani a gyújtás ráadáskor. Korábban néztem a gyújtást veszi le. Meg tudná valaki mondani, hogy az indításgátló hol avatkozik be a motorba. (esetleg rajz) Az indításgátló reléje kattan.
Van úgy, hogy egy kis idő múlva simán beindul. Előre is köszi.
(#) Inhouse válasza Kaloz Arpad hozzászólására (») Júl 5, 2010 /
 
Nekem 8V van, de szerintem szériabetegség a holtponti jeladó kontakthiba. Anno a Renaultnál csinálták meg, úgyhogy azt nem tudom, hol lehet, de ártani nem árt, ha a motorból kiálló összes csatlakozást átnézed...

Üdv
Inhouse
(#) Inhouse válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 12, 2010 /
 
Tényleg szívesen...

Üdv
Inhouse
(#) belganarancs válasza Inhouse hozzászólására (») Júl 12, 2010 /
 
....
(#) bányaman válasza belganarancs hozzászólására (») Júl 13, 2010 /
 
belganari??
nekünk most elkezdett rángatni és nem megy 1 henger , kigyulladt 1 lámpa a műszerfalon
elvittük a szerelő ismerősünkhöz ő ránázárből azt mondta h nem jó a gyújtó trafó
a neten azt irták fórumokon hogy ez széria hiba
de lehet csak 1 gyertya is
ma megnézik diagnosztikai szoftverrel
azt irták neten h a környezetvédelmi lámpa gyulladt ki
te nem tudod nekem lerajzolni h hogy néz ki?
(#) belganarancs válasza bányaman hozzászólására (») Júl 13, 2010 /
 
Szia bányamani !

"A hiba úgy jelentkezik, hogy egyik pillanatról a másikra megszűnik a gyújtás az egyik hengerben. A motor erőtlen lesz, egyenetlenül jár, ezt a váltókaron is érezni. Pár másodperc múlva villogni kezd a környezetvédelmi lámpa. Ha tovább közlekedek az autóval, akkor egy idő múlva folyamatosan világít."-ezt találtam neten trafóhibára.
Környezetvédelmi lámpa a logikámból kiindulva írd be googléba,hogy újrahasznosítható,és az első képek között ott lesz egy hasonló jel,de konkrétan nem tudom, a kocsi most nincs itthon,nálunk még nem világított..Rángatás már volt,gyertyacsere lett a vége,spéci gyertyaszettet kapott,azóta nem volt probléma vele.

Üdv!
(#) belganarancs válasza bányaman hozzászólására (») Júl 13, 2010 /
 
Sőt,leírhatnád,hogy ami kigyulladt lámpa hogyan néz ki...
(#) belganarancs válasza bányaman hozzászólására (») Júl 13, 2010 /
 
Hopp,tévedtem...Elvileg egy sárga színű lámpa lesz,a diagnosztikai vizsgálat pedig a lámpa világításának okát hivatott megkeresni.Hangsúlyozom elvileg!
Ezt a lámpát MIL-nek nevezik.
(#) belganarancs válasza belganarancs hozzászólására (») Júl 13, 2010 /
 
Szóval google: MIL lamp rákeres,kép kihoz.
Ez egyébként nekünk is világít.Olvashatsz róla itt:Bővebben: Link
(#) bányaman válasza belganarancs hozzászólására (») Júl 14, 2010 /
 
köszi
kicserélték 16 k volt a csere trafó
+4db gyertya 1500/darab
meg 10 k ért újra is töltötték a klímát mert nem hűtött
te nem javíttatod meg?
az volt a gond h valahogy a gyertya tövében megállt a víz és rozsdásodott meg zárlatos lett (gyertyacsere)
és nem bírta a trafó
(#) belganarancs válasza bányaman hozzászólására (») Júl 15, 2010 /
 
És már nem világít a k.lámpa?
(#) bányaman válasza belganarancs hozzászólására (») Júl 16, 2010 /
 
nem szerencsénkre
pont 1 héttel a nyaralás előtt jött elő
szerencse h nem romániában útközben
(#) bányaman válasza belganarancs hozzászólására (») Jún 20, 2012 /
 
Hello!
Lenne egy újabb problémánk. A klíma nagyon büdös volt, így vettünk klíma tisztító sprét. Befújtuk szabályosan, valami hab jött ki belőle. Igen ám, de a rádió rá 2 napra nem jól működött. Szólni szólt, de a kormány állítóra nem reagált, és a kijelzője sem működik. Biztosítékokat átnéztük, de sz egyik eltávolítása után, a rádió kódot kért, mert nem szólt, csak gombnyomásra sípolt.
Kivettük a helyéről és láttuk, hogy szellőző pont a rádió felett egy szivaccsal! van tömítve, gondolom ott folyt le a cucc. Valami tippje valakinek? A rádió burkolatát levettem, benne nem látni semmi rendelleneset.
(#) belganarancs válasza bányaman hozzászólására (») Jún 20, 2012 /
 
Szia!

Ha szerencséd van,akkor nem károsodott a rádiód.Nekünk is büdös a légkondi,ha én vezetek,inkább leengedem az ablakot.
Ha kiszereltétek a rádiót,akkor ne tegyétek vissza,hagyjatok neki pár napot,hogy kiszáradjon.Én csak ezután próbálkoznék újra áram alá helyezni,kódot beadni.
(#) bányaman válasza belganarancs hozzászólására (») Jún 20, 2012 /
 
Az a gond, hogy ki van száradva. De a kódot be sem tudom írni, mert a kormány állítóval kellene, ami meg nem működik..... Sőt a kijelző sem... Csak az időt mutatja.
(#) bányaman válasza belganarancs hozzászólására (») Jún 20, 2012 /
 
Csere rádióval minden működik.
(#) belganarancs válasza bányaman hozzászólására (») Jún 20, 2012 /
 
Valószínűleg akkor a rövidzárlat tönkretette az eredeti rádiót,lehet egy ic megmurdelt.A biztosíték így is épen maradhatott,mivel a nagy áramú részek nem hibásodtak(végfok ic).A rádió->kuka.Véleményem szerint.
(#) bányaman válasza belganarancs hozzászólására (») Jún 21, 2012 /
 
Akkor megpróbálom megtakarítani....
(#) tasligep hozzászólása Júl 16, 2012 /
 
Hello


Valaki tudna segíteni Nekem hogy mi lehet a baj ha Nekem van egy Renault Thalia 1,5DCI típusú autóm és néha amikor hosszabb útra megyünk kigyullad az úgy nevezett Környezetvédelmi visszajelzőlámpa a műszerfalon? De egy-két nap után kialszik.Mi lehet az oka?
(#) tasligep válasza tasligep hozzászólására (») Júl 20, 2012 /
 
Senki sem tud segíteni?
(#) zolika60 válasza tasligep hozzászólására (») Júl 20, 2012 /
 
Ki kell olvasni a hibakódokat. Nem lehet egyértelmű diagnosztikát csinálni így messziről.
(#) tasligep válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 20, 2012 /
 
És egy ilyen hibakód kiolvasás mennyibe kerül egy szerelőnél?
(#) kazdothu válasza tasligep hozzászólására (») Júl 21, 2012 /
 
Nekem amikor ilyen volt, akkor az EGR szeleppel volt gond. De egy szervíz hamar megmondja.
(#) tasligep válasza kazdothu hozzászólására (») Júl 21, 2012 /
 
Most néztem utána. Ez a szelep kb 45000ft körül mozognak. + a munkadíj.Vagy ezt lehet tisztítani?Vagy csak cserélni?
(#) otthonpc20 hozzászólása Nov 13, 2012 /
 
Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki, hogy 2002-es thaliánál a belsőtér világítás vezetékei hol jönnek le a plafonról?
Előre is köszönöm!
A hozzászólás módosítva: Nov 13, 2012
(#) klaczy hozzászólása Jún 7, 2013 /
 
Üdv Mindenkinek!

Egy kedves ismerősömnek van egy 1,4 Thaliája. Az utóbbi időben a sebességmérő hol mér hol nem, merre keresse a hibát? Olvastam olyasmit, hogy a sebesség jeladó lehet hibás, azt merre keresse az autóban, illetve hogyan lehet ellenőrizni, hogy jó-e?
(#) bbb válasza klaczy hozzászólására (») Jún 7, 2013 /
 
Szia!

Első körben a jeladóról húzzátok le a vezetéket és adjatok neki WD40-el! Ha ez nem segít, akkor jöhet a csere (bontott is mehet bele). Maga a jeladó egy fekete műanyagházas alkatrész, ami a váltóból lóg ki. Ha szemben állsz a kocsival, akkor jobb oldalt találod (vagyis a vezető oldalon).
(#) Inhouse válasza klaczy hozzászólására (») Jún 7, 2013 /
 
Amikor nem mér, akkor minden más működik a műszerfalon? Nálunk előfordult eddig pár év alatt 2-szer, hogy gyújtás, beindít, majd pár méter után feltűnt, hogy sötét a műszerfal, semmi sem megy rajta. Az autó üzemelt! Leállít, újra és jó! Nem tudom pontosan mi okozta, mostanában nem csinálta már...
Következő: »»   2 / 5
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem