Fórum témák
» Több friss téma |
Nem vagyok szakértő, de pontosan ugyanazt a hibát hozta az enyém, amit leírtál.
A vevőben a relé behúzott, de azonnal el is engedett. A kazán megkapta a bekapcs jelet, majd rögtön utána a kikapcs jelet. Hibakód nincs. Van lehetőséged lekérdezni az aktuális státuszt működés közben? Nálam ott lett egyértelmű a baj, hogy gyújtás után azonnal utókeringetésre váltott. Milyen termosztátod van? Vezetékes, vagy esetleg valami rádiófrekis? Wifis? Csak fűtésed nincs ilyenkor de melegvíz van, vagy egyik sincs? Nekem rádiófrekis van, a vevőegység van bedrótozva a panelre. A hozzászólás módosítva: Márc 15, 2016
Sziasztok!
Ferroli C24 kombi az alábbi hibát produkálja. Fűtésre tökéletesen működik. Ha kinyitjuk a csapot, leállítja a fűtést, világít a zöld HMV lámpát, de az égőt nem gyújtja, nem melegít. Tudna valaki támpontot adni, merre keressük a hibát? Előre is köszi!
Szép estét!
Egy barátomnak van egy Saunier Duval KLZ-30 típusú kazánja, ami mikor máskor, mint ma délután beadta a kulcsot. Se fűtés, se HMV. A jelenség az, hogy elindul a kazán felfűti a vizet 80 fokra, majd letilt F3-as kóddal. A keringető szivattyúk tengelye szépen forog, nincs letapadva. A vezérlő panelen elszíneződés, egyéb hibára utaló nyom nem látható. Olyan az egész, mint ha a szivattyúk nem indulnának el. Találkozott már valaki hasonló jelenséggel? Még annyi hogy a hőcserélő az üzembe helyezés óta nem volt "takarítva". Lehet ez a hiba forrása, oka? Előre is köszönöm a válaszokat!
Szép jó napot kívánok!
Megtörténhet, hogy ez nem kimondottan az a fórum, ahol kérdésemet feltehetném, de próbálozom. Házamban fás központi fűtést tettem, 1000 literes puffertartályt szereltettem be melléje. A szerelő azt mondta, hogy töltsem fel a rendszert 2 atmoszféráig és utána szóljak neki, hogy kösse be az elektrónikát és végezzük el a próbafűtést. A baj az, hogy nekem szabad eséssel jön a vizem és a falu pillanatnyi vízfogyasztásától függ annak a nyomása. Valahogy felkínoztam 1,5-re. Úgy hagytam abban a reményben, hogy szép lassan még növekedjen, de pórul jártam, mert a hét végén a fogyasztás megnövekedésével a víz elfogyott és szépen visszaürült a rendszer a vezetékbe, kezdhettem elölrül. Most ismét sikerült felvinnem, de csak 0,5-re, pedig a vezetékben aránylag jó a nyomás. Nem tudom, mit kellene tennem, gondoltam hogy teszek egy tároló tartályt a kazánházba amiben mindig vizet tárolok (van helyem) és ahonnan egy pompa segítségével próbálom meg feltölteni a fűtésrendszeremet amikor erre szűkség lesz. Mit gondoltok, jó az ötletem? Vagy esetleg valakinek más javaslata? Köszönöm szépen!
Mit jelent az "aránylag jó a nyomás"; 2.5-3 Bar? Mert azzal fel kéne tudni 2-re tölteni. Nyomásfokozót (szivattyút) kell betenni, azzal felnyomni a fűtési rendszert. A vízvezeték felé visszacsapószelepet (lábszelep). Ha a zárt rendszerből elment a víz, akkor valami galiba van a szereléssel. Nálam a nyitott fűtési rendszert, szezononként 1-2 vödör vízzel kellett után tölteni csak (200m2).
A hozzászólás módosítva: Márc 21, 2016
Akár egy szivattyúval -házi vízmű- fel lehetne tölteni... csak azt nem értem minek 2 bár-ig tölteni. Tök elég az 1-1.2 bár.
De az is valami fura lehet nálatok, hogy akkor az ingatlanodba "beeső" tiszta vízzel tulajdonképpen kiöblítetted a rendszered- puffer,kazán, radiátor, stb- aztán az a "szép" víz meg visszatöltődött a hálózatba? Vagy nálatok van úgyn. szürke vízhálózat is, nem csak ivóvíz?
Szia! A csatolt mellékletben találod a visszafejtett áramkört. Lehet hogy beégett a szivattyú reléje.
Szia!
Tökéletesen igazad van! Ma kiért a szerelő és valóban a HMV szivattyú reléje adta meg magát. A fűtés szivattyúja jó volt, csak éppen a HMV szivattyú blokkolta a működését (mint elsődleges funkció). HMV tiltás után volt fűtés. Azóta a relé cseréjével a szerelő megoldotta a problémát. Köszönöm szépen a választ!
Szép jo napot kívánok!
Wiessmann vitopend 100 wh0a kazánom ma, előjelek nélkül leállt! Fixen világít a hiba jelző, sem használati melegvizet, sem fűtési melegvizet nem ad! A leírás szerinti hiba keresést megcsináltam, harmat villog a LED! Megkerestem a neten a hiba kódokat, a három villogas, elméletileg azt jelenti, hogy " légnyomás kapcsoló nem kapcsol" ! Tippje valakinek, honnan induljak el? A válaszokat előre koszonom!
A reset nem segített?
Mar mindent kipróbáltam, amit csak lehetett, marmint laikusként amit gondoltam es a vizes haverom ami tippeket adott!
Sajnos nem!
Na szóval!
Rakerestem a YouTube-on a kazán típusa plusz reset kifelyezesekre! Megcsináltam amit a videón es tökéletesen működik ujra a kazán! Nagyon koszonom a tippet! En csak a kezelési útmutató alapján csináltam mindent, naná, hogy ott teljesen felrevezettek!
Tisztelt Szakértők!
Beretta Smart 24 gázkazán aljából fűtésnél csöpög a víz, a képen látható réz csavaros cső végződésből, mely véleményem szerint a 3 bar-os piros színű biztonsági szelep kifolyónyílása. A nyomásmérő 3-3.5 Barig felmegy ha bekapcsol a fűtés. Kérdés, hogy mi okozhatja ezt a nyomás emelkedést? A radiátorokban lehet dugulás? Mindegyik meleg. Lehet házilag állítani a kazánon? Korábbi bejegyzésekből is próbáltam meríteni, de hasonlót nem láttam, csak nyomásvesztést és pattogást, levegőtlenítést. Köszönöm előre is.
A tagulasi tartalyban nincs nyomas. Ellenorizd!
Üdv mindenkinek! Teljes tanácstalanság,104 hibakód .A kazán ariston genus premium system,indirekt tárolóval.Melegvíz üzemben semmi gond,fűtésen indulás után ki áll hibára 104,1P1,1P3, hibával.Reset és újra indul ,de ekkor már hiba nélkül.Majd utókeringtetésnél ismét hibával megáll.Lehet,hogy váltószelep dugulás és csak a fűtési oldalon? Találkozott már valaki hasonlóval? Köszönöm!
Köszi a tanácsot, valóban tudtam fújni bele levegőt, követve a már korábban linkelt képes leírást. Fél óra fűtés után 1.4-ről felment 2.5-ig a nyomás és 2 körül a tágulási tartály szelepe nagyon halkan elkezdett sziszegve ereszteni, ahogy hallottam 2.5-nél abbahagyta mert nem ment feljebb a nyomás.. Lehet, hogy többet fújtam bele a kelleténél? Kis 3 ezer forintos autós lábpumpát használtam, mellyel sajnos csak nagyjából tudtam 1.2-1.5 bar közé beállítani a nyomást, de lehet, hogy 1.7 lett. A túlnyomás is okozhatta az eresztést, vagy épp ez a baja a tartálynak? Holnap még figyelem mi történik és megírom.
Helló!
FÉG átfolyós vízmelegítő kazánrésze a két hollander kitekerése utána levehető és portalanítható? Egyéb javaslatot, tanácsot is előre köszönök!
Az a tágulási rossz. Cseréld ki vagy tegyél fel egy másikat ha a kazánban lévő cseréje túl drága vagy macerás.
Igen, ha a fölötte lévő részeket is lebontod.
Át is moshatod autómosóban, slaggal, ... csak a lamellákra vigyázz, ne hajoljanak el. A tömítésről se feledkezz meg.
Köszönöm, a tömítéshez a linket is, mert egyelőre teflonszalagra kényszerültem.
Sajnos el van hanyagolva a kazántest, szerintem már csereszabatos, mert egy lamella ki van égve, fölül el van hajolva, sosem szedtem még le róla, viszont most már hiányoltam a karbantartást, mert membráncserét egy szerelő már jó pár éve eszközölt és azzal egy időben sem tudom hogy át lettek-e mosva a lamellák. Az "alja.jpg" már átmosás utáni kép, bár autómosó épp nem volt kéznél. Egyébként '86-os gyártású, ehhez viszonyítva mit árul el a kép? A hozzászólás módosítva: Ápr 1, 2016
Ettől még használhatod nyugodtan. (Jó nagy lehet a gyújtóláng, amiatt éghetett meg.) Majd ha valahol kilyukad, akkor cseréld ki a kazántestet.
Idézet: „Egyébként '86-os gyártású, ehhez viszonyítva mit árul el a kép?” A hátlapon lévő adattábla semmit nem jelent, azóta már mindent kicserélhettek benne.
Igaz..
Sziasztok,
Van egy Ariston Egis 24 FF típusú kombi cirkó. Ha a termosztátot eltekerem, akkor bekapcsol a fűtés és melegíti a radiátorokat, viszont hiába nyitom meg a csapot, akkor nem kapcsol be és nem jön melegvíz. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet az oka és mi a megoldása?
Nem kapcsol a membran vagy az aramlaskapcsolo (nem ismerem, melyik van benne).
Ha az osszes melegvizet megnyitod, illetve a csapok aljarol leveszed azt a diffuzort (femszuronek kinezo ize), akkor sem kapcsol? Ha ilyenkor sem, akkor valoszinuleg kilyukadt a membran vagy az aramlaskapcsolo romlott el.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Junkers WR 11-2B típusú átfolyós vízmelegítőm. Most lett benne cserélve,a gyújtóelektronika,de ennek ellenére,csak minden,ötödik,hatodik kinyitásra hajlandó begyulladni. Mi lehet az oka?
A kazántestbe oldalt bele van nyomva a gyártás dátuma. Megéri kipucolni kívül-belül és a csövet savazni), mert 30 eFt alatt nem kapsz újat, az szinte biztos.
Na majd megnézem, hasznos infó!
Nem látom úgy hogy ezzel megérné komolyabban foglalkozni, kívülről látszik a vékony lemezen hogy kiolvadt, rozsdázik, illetve megégett, felül pedig elhajlott pár lamella. Ha szükség esetén használtan találok nem tiszta, de jó állapotban lévőt (5e FT-ért láttam éppen az előbb árulva), azt ki lehet majd bírni. 35-ért pedig már eladó tartalék darabot láttam kompletten garanciával. Egyébként valaki mondta hogy nem érdemes savazni, mert lepattogzik róla a vízkő a hőtágulás következtében, de nem tudom mi a hivatalos álláspont ezzel kapcsolatban. A hozzászólás módosítva: Ápr 4, 2016
Sziasztok!
Saunier Duval Renova C 24-el kapcsolatban kérnék tanácsot. Évente szakember által karban van tartva -porszívózás, nyomás ellenőrzés, ilyesmi-. Legutóbbi karbitarti előtt már sokszor F1 hibakód volt. Keringető szivattyú csatlakozója ki lett iktatva, panelen a forraszok rendbe lettek rakva. Ezek ellenére F1 rendszeresen újra jött a télen, következő fűtési idénynek már nem szeretnék így neki indulni. "Savazásra" rákérdeztem, hárító volt a válasz mondván a hangján lehetne hallani, ha szükség lenne rá. Merre induljak tovább -nem sk.- erőltessem a savazást? Előre is köszi!
Üdv! Saunier Duval isotwin F25 h-Mod típusú kombi tárolós kazán probléma: Fűtés kikapcsolva, melegviz 45°-ra állítva de érezhetően jóval melegebb hőmérsékletű vizet készít+ nem áll le utána sem egy kis keringetés után újra beindul a láng és ez így megy addig míg ki nem kapcsolom a készüléket+ néha a radiátorokba is melegíti a vizet/ váltószelep állítólag jó!/
|
Bejelentkezés
Hirdetés |