Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   60 / 138
(#) opelt válasza VIM hozzászólására (») Máj 5, 2016 /
 
Jó reggelt!
Így,hogy benne van a P0170 hibakód egy pöccre indult ma reggel. Letakarítottam, nem volt vészesen koszos, de volt rajt némi "anyag". Hiba törlés után érezhetően nehezebben indul megint. Nem értem,hogy tárolt hibával miért indul könnyebben? Talán azért mert "vészüzemben" van a vezérlő elektronika?Hmm ez rejtély.
(#) VIM válasza opelt hozzászólására (») Máj 5, 2016 /
 
Szia! Ennek a típusnak nincs véletlenül egybe a légmennyiség mérő és a beszívott levegő hőfokmérője?
(#) opelt válasza VIM hozzászólására (») Máj 5, 2016 /
 
Szia! Sajnos ezt nem tudom. Annyira nem vágom a dolgokat. De látottak alapján előfordulhat,hogy egyben van.
Viszont amikor kihúztam a mérőegységet a házból egy lapos műanyag lap tárult elém. Egy ellenállás volt ráforrasztva és belső felén egy lapka volt, azon is látszott némi kosz és a műanyag lap végén 3-vagy 4 szál volt. De csak egy oldalról lehet belátni. Nos én tiszta szesszel megöntöttem óvatosan és vattával letisztítottam a koszt.. Ezeken a szálakon is volt kosz, az első legjobban látható szál 3/4-e koszos volt nem látszott a fémszál. Most kb 15 perce próbáltam indítani elindult elsőre. ( kb 1 órát állt) Majd megpróbálom 2-3 óra múlva mit produkál.
A légtömegmérő Bosch száma: 0280 218 031
Keresek képet aztán felteszem ide a légtömegmérő belsejéről.
A hozzászólás módosítva: Máj 5, 2016
(#) opelt hozzászólása Máj 5, 2016 /
 
(#) VIM válasza opelt hozzászólására (») Máj 5, 2016 /
 
Ebben együtt van a kettő. A hőmérője az egy dióda 1N. ... sorozatú. A huzalokat csak óvatosan tisztítsd, ne érj hozzá semmivel. Féktisztító spray talán jó lesz a tisztogatáshoz.
(#) opelt válasza VIM hozzászólására (») Máj 5, 2016 /
 
Értem. A lapkát amit láttam azt törölgettem le vattával.(nagyon óvatosan) A huzalt is leöntöttem tiszta szesszel és nagyon óvatosan éppen csak hozzá érve tisztítottam szintén vattával. Akkor most,hogy hozzá értem elronthattam(tom) a légtömegmérőt? Vehetek újat?
(#) VIM válasza opelt hozzászólására (») Máj 5, 2016 /
 
Nem de feleslegesen ne kerüljön rá szösz, piszok.
(#) opelt válasza VIM hozzászólására (») Máj 5, 2016 /
 
Nos, javulás szinte semmi,kínomban lehúztam a légtömegmérőről a csatit. Az autó megy minden megtorpanás, rángatás nélkül, illetve 1x éreztem némi gondolkodást gázadásnál. Figyelj mértem ellenállást a légtömegmérő 2-3as lábán, kiszerelt állapotban és 1 Ohm volt az ellenállása. Könyv szerint 2,5-3,1 Ohmnak kell lennie ha jól értelmezem az írást. Most így hagyom lehúzott állapotban és holnap reggel meglátom,hogy hogyan reagál az indításra.Szerinted,lehet rossz a légtömegmérő azért mert lehúzott csatinál is szinte ugyanúgy megy mintha a csati a helyén lenne?
A hozzászólás módosítva: Máj 5, 2016
(#) Dempsey válasza opelt hozzászólására (») Máj 6, 2016 /
 
Szia! Találtam pár dolgot az AutoData programban hátha segít.
A hozzászólás módosítva: Máj 6, 2016
(#) streen hozzászólása Máj 6, 2016 /
 
Sziasztok!
Van egy 2006-os G Astra-m. Olyan problémám keletkezett, hogy a világításkapcsolóm nem működik rendesen. Ha felkapcsolom a helyzetjelzőt kialszik a műszerfal világítás és az óra is. Ha tovább kapcsolom akkor semmi. Se műszerfal világítás, se fényszóró. Ha tovább tekerném akkor világítana a fényszóró, de a műszerfal továbbra sem. Sajnos nem vagyok autóvillamossági szaki, így nem tudom a kapcsolónak van köze hozzá vagy a biztosítékokhoz, vagy esetleg máshoz.
Választ előre is köszönöm!
Zoli
(#) peter1995 válasza streen hozzászólására (») Máj 6, 2016 /
 
A lámpakapcsoló jobb felén van egy tekerentyű azt tekerd fel
A hozzászólás módosítva: Máj 6, 2016
(#) streen válasza peter1995 hozzászólására (») Máj 7, 2016 /
 
Na igen új autó még nekem. Köszönöm! Viszont a fényszóró továbbra sem akarja az igazat.
(#) proli007 válasza streen hozzászólására (») Máj 7, 2016 /
 
Hello! Murphy szerint: "Ha semmiképen nem boldogulunk, akkor sajnos el kell olvasni a használati útmutatót.." Pld..
(#) peter1995 válasza streen hozzászólására (») Máj 7, 2016 /
 
Astra G-nél elő szokott fordulni a kapcsoló hibája.

Azt próbáld még meg, hogy tompítottra tekered a kapcsolót és próbáld a hátsó ködlámpát felkapcsolni. HA az felkapcsol akkor vagy biztosíték vagy izzó.
Ha nem kapcsol fel akkor a kapcsoló rossz.
A hozzászólás módosítva: Máj 7, 2016
(#) opelt válasza Dempsey hozzászólására (») Máj 7, 2016 /
 
Szia!
Köszönöm. Írtam üzenetet. A hiba továbbra is fenn áll.
A hozzászólás módosítva: Máj 7, 2016
(#) streen válasza peter1995 hozzászólására (») Máj 7, 2016 /
 
Marad a kapcsolóhiba mert nem világít. Esetleg nincs valami tipped hogy hogy vegyem ki? A két oldalsó fül ami bent tartja az megvan, onnan viszont nem igazán akar kijönni. Erősebben nem merem húzni nehogy eltörjek benne valamit.
(#) peter1995 válasza streen hozzászólására (») Máj 7, 2016 /
 
Fogsz kettő kártyát (lakcím, stb) bedugod két oldalt ahol a fém körmök vannak, és a tekerő gombnál fogva kihúzod az egészet.
(#) op14 hozzászólása Máj 30, 2016 /
 
Opel 1.4 8v f astram van.Hirtelen gázadásra lehörög a motor, és pár másodpercre meg is zavarodik, időnként világít a motor lámpa, nagyon sokat fogyaszt, aztán gondol egyet és megy szépen.
Mi lehet a probléma?
A segítséget előre is köszönöm!
(#) sargarigo válasza op14 hozzászólására (») Jún 2, 2016 / 1
 
Hajjaj, nekem pont most futott le egy ugyanilyen dolog! Azt mondta a szerelő, hogy a tankban van valami nyomásszabályozó, és annak a tömítése öregedett el. Mondjuk az enyém 16v és és G, de a jelenség kisértetiesen hasonlít. Főleg a "megy szépen". Aztán egyszercsak sehogy se megy
(#) kasznai hozzászólása Jún 2, 2016 /
 
Sziasztok!
Érdelődnék, hogy valaki épített már be egy hűtő ventillátoros előtét ellenállás helyett Kínából érkezett 93341907 számú előtét ellenállást.A Red koalán is ugyanezt adják, csak drágábban. Én csak a bekötésére lennék kiváncsi, melyik lábakra kell forrasztani. Köszi a segítséget
(#) kasznai válasza op14 hozzászólására (») Jún 2, 2016 /
 
Szerintem iktasd ki az EGR szelepet.
(#) op14 válasza kasznai hozzászólására (») Jún 3, 2016 /
 
Köszi!
De hol van a 2000-es évjáratú f astran az egr szelep?
(#) zolika60 válasza op14 hozzászólására (») Jún 3, 2016 /
 
Mint bármilyen autón, amin van ilyen. A kipufogó és a szívócső között.
(#) op14 válasza sargarigo hozzászólására (») Jún 3, 2016 /
 
Köszi!
Azt lehetne tudni milyen nyomásszabályozóról van szó?
(#) op14 válasza zolika60 hozzászólására (») Jún 3, 2016 /
 
Azért kérdeztem mert szerintem ezen pont nincs!
(#) VIM válasza op14 hozzászólására (») Jún 3, 2016 /
 
Szia! Már régebben volt szó hasonló problémáról és ITT találod meg a leírást. Ez a hiba ismert Opeles gyári hiba amit a rendelési számokkal ellátott alkatrészek beszerzésével és beépítésével lehet megszüntetni. A motorhőfok érzékelő kontaktus hibája okozhatja a túlzott tüzelőanyag fogyasztást.
(#) zoly15 válasza sargarigo hozzászólására (») Jún 4, 2016 /
 
Az F szériában az üzemanyag nyomás szabályozó az injektor hídon / központi injektorban van.
Van egy üzemanyag visszatérő cső a tankig és a "fölösleges" üzemanyag azon tér vissza.
(#) menyus hozzászólása Jún 5, 2016 /
 
Sziasztok!

Kis segítséget szeretnék a Hozzáértőktől...

Hibajelenség:

Check control világít, motor dadog de egyébként van benne erő mert lehet vele előzni..stb, gázadáskor villog a check control (katalizátor veszélyben...) A vezérlés felőli 1 es henger valószínűleg nem megy vagy csak részlegesen mert a gyertya csupa trutyi, a kijelzett 2 es hengerben a gyertya szép barnára égett, ott nagy baj nem lehet. 1 es gyertya felcserélve a 4 es hengerével, semmi változás, gyertya jó.

Kivillogtatva: 0301,0302,0300, 0300 (igen ez kétszer van benne, ráadásul egymás után, utolsó kijelzett hibának, nem vágom...) kódok, tehát "1 és 2 es henger égés kimaradások", 2x "egyszerre több hengeren égés kimaradás")

Kompresszió :

Henger 1 - 14,2 bar, 2 - 14 bar, 3 - 12,3 bar (gyanús de nem ezt jelzi hibának, és a gyertya nem szutykos tehát ebben a hengerben van égés!) 4 - 14.5 bar

Gyujtástrafósor kilőve, bontóban 3 at is kipróbáltam, mindnél ugyanez a hiba volt.
Kokszosodásra gondoltak a szervízben, olajcsere égető adalékos motormosással, Castrol Edge 05W30 olaj...stb. Liqui Molyi szeleptisztító üzemanyag adalék..., benzinszűrő csere, injektor tisztítás...250km folyamatos üzem relatíve nagy fordulaton (4-5 e), semmi változás.

Kérdésem... a G Astra Z16XEP motornál hogyan van megoldva a gyújtás elosztás? Esetleg még valami HALL jeladós hibára tudok gondolni ami gondolom 4 db jeladóból áll + rotor és az egyes hengerhez tartozó nem megy..stb. Vagy ez már más elven működik? Szerintem elektromos hiba lehet de vajon mi? Mondtak valami alsó és felső holtponti jeladót is, de ha ezek hibásak lennének akkor gondolom nem csak egy hengernél lenne gyújtás problémám.

Mivel a kompresszió jó és a víz - olaj se keveredik hengerfej vagy hengerfej tömítés probléma sem lehet...

Valami 5let esetleg? Köszi
A hozzászólás módosítva: Jún 5, 2016
(#) menyus hozzászólása Jún 5, 2016 /
 
Urak kinai replika OP-COM használatában tud valaki segíteni? XP alatt használom(nám), drivere fent van, az interfészt látja de nem olvas ki semmit, lefagy a notebookom ha kiválasztom a paraméterek alapján az autót, automatikus felismerésnél fel sem ismeri a kocsit. Olyan mintha nem kommunikálna az ECU val. Esetleg van valakinek szoftvere/drivere hozzá? Hátha esetleg azzal menne... 2008/10 ver 1,45 a jelenlegi verziom.

köszi
(#) op14 hozzászólása Jún 6, 2016 /
 
Motorhőfok érzékelő kicserélve.Jobban fogyaszt, ha akar megy 150-et, de hirtelen gázadásra most is lehörög!
Következő: »»   60 / 138
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem