Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Hangerősségre világító LED-ek
Lapozás: OK   1 / 1
(#) Kovidivi hozzászólása Feb 16, 2007 /
 
Csatoltam a pdf dokumentumot.először is:megépítettem, de nem működik.szeretném kérni, hogy ha van kedve megépíteni másnak és működik, szóljon rá a fórumra.hátha az áramkör a hibás.
másodszorkezdő vagyok)a trimmert hogyan kell bekötni?földet kell kötni az egyik lábára???az normális hogy földet az áramkör csak egy kondenzátoron keresztül kap???az elvileg rövidzár elvén működik...én nem tudom.aki segít, annak nagyon szépen köszönöm.tisztelettel:kovidivi
(#) vicsys válasza Kovidivi hozzászólására (») Feb 16, 2007 /
 
Az nem kondi, hanem 1 elem...
Csatoltam a lényeget!
http://www.airsoftextreme.com/store/images/BAT-CR2032.jpg

kiv.GIF
    
(#) Kovidivi válasza vicsys hozzászólására (») Feb 16, 2007 /
 
köszönöm szépen.vágom.az alaplapokon is ilyen van...a föld összekötését honnan veszed, hogy oda kell?eredeti rajzon nem volt rajta...
(#) Kovidivi válasza vicsys hozzászólására (») Feb 16, 2007 /
 
egyébként a lényeg az lenne, hogy működik-e az áramkör, vagy én rontottam el vmit.más kérdés:hogyan lehet digitális multiméterrel leellenőrizni egy kondiról,hogy jó-e?és a tranzisztor?honnan tudom, hogy működik-e?
van rá vmi műszer?(multiméter tud ilyet?mert csak egy értéket ír ki.pl:bc547->303)
(#) Kovidivi válasza Kovidivi hozzászólására (») Feb 16, 2007 /
 
sajnos véget ért az órám,ezért haza kell mennem, de a hozzászólásokat meg fogom nézni, úgyhogy írjatok nyugodtan.egyébként minden infót amit tudok feltöltöttem.köszönöm a hozzászólásokat.
(#) Chip válasza Kovidivi hozzászólására (») Feb 16, 2007 /
 
Szia!

Szerintem ez az ák. 5V-ról fog jól működni (talán egy laposelemről is)...de egy 3V-os CR2032-ről nem. 3V-ról kb 2 Ledig lehet biztosan jó..

A teljes kivezérléshez 6 diódát kell "kinyitni", ez kb. 5x0,6V, plusz a Led nyitófeszültsége kb..1,5-2V.

C4-et cseréld ki pl. egy 10K-s ellenállásra.
Ahol C3-C4-R4 találkozik az földpont 100%.



Üdv!