Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » I2C I/O port bővítés: MCP2317, MAX6956
Lapozás: OK   2 / 2
(#) potyo válasza Gruebber hozzászólására (») Márc 20, 2008 /
 
Az I2C alapvetően egy nyákon levő alkatrészek közötti kommunikációra van kitalálva. Minden más alkalmazás a szabvány (nem ajánlás, mert a kettő nem ugyanaz) megerőszakolását jelenti. Nagyobb távolságra van kitalálva az RS485, szimmetrikus csavart érpáron. Ezt pedig nyákon belül nincs értelme használni.

Alapvetően nem az IC-n múlik, hanem azon, hogy mennyi zavart szed össze a környezetből a vezeték.
(#) tmarcell hozzászólása Ápr 20, 2008 /
 
Sziasztok! Egy PIC18F452-re szeretnék rákötni néhány mcp23017-et. A microchip adatlapját átnézve írtam egy próbaprogramot, de se kép, se hang.
Az I2C terén kezdő vagyok. Nagyon hálás lennék, ha valaki egy működő példaprogramot tudna adni PCWH fordítóhoz.
(#) watt válasza tmarcell hozzászólására (») Ápr 21, 2008 /
 
Idézet:
„PCWH fordítóhoz”

Az mi?

Idézet:
„se kép, se hang”

Felhúzó ellenállások megvannak?
Gondolom rövidek az I2C vezetékek(nyák)?
(#) Magor válasza tmarcell hozzászólására (») Ápr 21, 2008 /
 
Szia!

Próbáltad már a mintaprogramokat a Microchip honlapján?

Én azt eléggé jó kiindulási pontnak tartom. Ajánlom a
Bővebben: Link vagy a Bővebben: Link linket.

Egyébként ha elkészül a panelrjaz szívesen felteszem.

Üdv MaGor
(#) potyo válasza tmarcell hozzászólására (») Ápr 21, 2008 /
 
Ajánlom figyelmedbe trudnai hozzászólását és az előzményét: Link
(#) potyo válasza watt hozzászólására (») Ápr 21, 2008 /
 
Idézet:
„Az mi?”


CCS fordító, így már gondolom sejted. De hogy mit akar CCS-el 18F nél, amikor ott a C18, azt már nem tudom.
(#) Husla hozzászólása Dec 18, 2009 /
 
Sziasztok!Segítség kellene...