Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektronikában kezdők kérdései
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal!
- Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni!
- És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Lapozás: OK   780 / 3951
(#) roland1 hozzászólása Feb 14, 2010 /
 
Sziasztok
kezdő vagyok és szeretnék segítséget kérni hogy milyen ellenálások és kondenzátorok kellenek(hány százalékos hány w-os, v-os )
Válaszokat előre is köszönöm.
(#) bbalazs_ válasza roland1 hozzászólására (») Feb 14, 2010 /
 
Szia!

Az mindig a feladattol fugg, igy nincs ertelme kerdezni.
Mit szeretnel epiteni?
W(att) es V(olt).
(#) kadarist válasza peter1995 hozzászólására (») Feb 14, 2010 /
 
Szia!
Ezt még egyszer, ha lehet.
(#) roland1 válasza bbalazs_ hozzászólására (») Feb 14, 2010 /
 
Szia
Bocsánat lemaradt:
http://www.hobbielektronika.hu/kapcsolasok/sztereo_ccir_fm_radioado.html
Ezt szeretném megépíteni.
(#) run hozzászólása Feb 14, 2010 /
 
Sziasztok
A zselé ólom akkumulátorokat lehet áramgenerátorral tölteni (a teljes kapacitás 1/10-ével) vagy csak feszültségenerátorral és áramkorláttal (1/10-re)?
A segítséget köszönöm.
(#) Imi65 válasza peter1995 hozzászólására (») Feb 14, 2010 /
 
Gondolom, itt azt akartad kérdezni, hogy hány W-os hangsugárzót. Ha a 100W-ot ki akarod venni belőle, akkor legalább 150, de inkább 180-200W-osat.
De - ha lenne tapasztalatod - akkor egy 40W-ossal is lehetne jó hangzást elérni, lévén a kezedben a hangerő szabályzó.