Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   86 / 167
(#) sufni-tunning válasza Ed hozzászólására (») Márc 25, 2013 /
 
Nézd meg a szirénát nincs-e rajta kulcsnyílás.
Vannak olyan riasztók, amiket ott lehet hatástalanítani.
(#) Ed válasza sufni-tunning hozzászólására (») Márc 25, 2013 /
 
már lett próbálva a sziréna,de nem kapcsol ki....de van egy érdekes kerek kulcs,gondolom azzal lehetne valamit kezdeni,de hol?
(#) Inhouse válasza Ed hozzászólására (») Márc 25, 2013 /
 
Ami kulcsos, ahogy az előzőekben írták neked, az általában a szirénával van egybe építve és abban van a kulcsnyílás. Egy vízzáró dugóval le van fedve, fel kell pattintani...
(#) janika25 hozzászólása Márc 26, 2013 /
 
Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem ami lehet hülyeség, az autómhoz 2 gyári kulcs van az egyik távirányítós a másik viszont nem.Kérdésem egy univerzális vagy bármilyen távirányítót át lehet e alakítani úgy hogy működjön a központi vele.
(#) Highlander1 hozzászólása Márc 28, 2013 /
 
Sziasztok!

Szeretnék egy hozzáértő segítséget kapni, egy riasztó megszakítási ponthoz.
Az autó vw Caddy 1.6 crtdi.

Kérdésem az lenne, hogy melyik relével lehet tiltani (amivel nem károsítok semmit) ahhoz, hogy beindítás után leállítható legyen. Mellékelek egy képet is a relé tábláról.

A riasztó tudja a távleállítást (manuális rablásgátlásnak nevezik)

Valamint a következő kérdésem egy ténylegesen szakmai lenne!
SpyLC112 riasztót kötöttem be, minden sikerült , egy szál ajtóban, 180 ohm közé stb. nem gond inkább kíváncsiság.
- Riasztót bekapcsolom- ajtó zár ablakok felmennek. Kb. 2 percig ki is nyílik de utána már riasztó távirányítóval nem. Ez valami hiba, vagy a Can-Bus elektronika tilt?
A régi Caddy-be nem csinálja ezt, de az 2-es Octáviámban ugyanígy működött (a riasztó nem can-os)

Köszönöm tisztelettel a válaszokat!!
(#) fater69 hozzászólása Ápr 6, 2013 /
 
Sziasztok!
A Selca fc 6.21 típusú autóriasztóm visszajelző ledje nem villog.Egyáltalán. A riasztó maga működik.
Tudna valaki küldeni vagy linkelni egy bekötési rajzot? A másik problémám, hogy amikor az autót átadták 8 évvel ezelőtt, semmit nem adtak a riasztóhóz.Se leírást, se semmit. Állítólag ha programozni kell valamiért, akkor pin kód is kell? A segítséget előre is köszönöm
e-mail: n.jozsef@hdsnet.hu
A hozzászólás módosítva: Ápr 6, 2013
(#) mark.budai hozzászólása Ápr 14, 2013 /
 
Sziasztok! Van egy Toyota Carina E-nk, és benn egy Guardian Car alarm riasztó, ami nem működik, ezért kikapcsoltuk. Az elején még működött, de egyszer megbolondult, és ki lett kapcsolva. Egy bizti kiment, azt kicseréltük. A probléma a következő: Bekapcsolom, és az indexek folyamatosan világítanak, hiába nyomkodom a gombot a kulcson. Mielőtt kicseréltük volna a biztit, akkor sem zárt be, viszont amikor ki akartuk nyitni, akkor elkezdett riasztani. Az elakadásjelző már régóta nem működik, szerintem ennek is köze lehet a dologhoz. A központi zárral nincs baj..
A riasztó dobozában van egy 7.2V-os akku pakk, abban 3,5V-ot mértem. Lehet, hogy elfelejtette a kulcsot, és azért nem tetszik neki?
(#) Ed hozzászólása Ápr 15, 2013 /
 
Sziasztok!köszönöm a segítséget megoldódott a riasztó probléma,csak eddig nem tudtam írni.Az aksi volt merülőben ezért riasztott állandóan.
(#) D4nY hozzászólása Ápr 27, 2013 /
 
Sziasztok!

Remélem tudtok nekem segíteni, mert az autóm jelenlegi legnagyobb hibája. A következő problémával vettem de nem gondoltam, hogy ez fogja megkeseríteni az egész autóvásárlást.

Adott egy Audi A6 (C5 kaszni) 2.5 TDI - első keresekes 150 le

Az ajtókat és a csomagtartót nem lehet se nyitni se zárni. Már volt szerelőnél ahol kiszedtek belőle nyomkövetőket meg valami rossz riasztó rendszert ami szerintük bezavart az egészbe és tönkre vágta az egészet ezért új belső kell belük - azt hiszem zár - a belső ami mind a 4 ajtóban van + csomi. Elmentünk bontóba, rákötöttünk egy ottani elvileg jó alkatrészt de azzal is ugyanazt produkálta. A belső gombokkal a nyitásra kap jelet de nem reagál, a zárásra meg egyáltalán nem kap jelet sem. A kulcs pedig elvileg már kuka, mert az előző szerelőnél már megbuherálták és így nem lesz jó. A lényeg, hogy miután megjavul a zár utána kell egy új kulcs amit valahogy össze kell majd egyeztetni az autóval. Kulccsal se a csomagtartót sem a bal elsőt nem lehet zárni/nyitni mivel le van falazva. A bontóban a srác azt mondta a zárak szerinte jó és a komfort elektronikával lehet a baj. Mi lehet a probléma? Más autónál is előjöhetett már hasonló, mert talán ugyanúgy működnek ( nem értek hozzá ).
*

Előre is köszönöm, Dani
A hozzászólás módosítva: Ápr 28, 2013
(#) sprofan válasza Highlander1 hozzászólására (») Ápr 28, 2013 /
 
Szia!
Én az autódat nem ismerem, de az üzemanyag puma tápellátását is megszüntetheted. Akár több helyen is... De legyen szó bármiről is én biztos hogy nem a relé táblánál szerelném be a megszakítást, hanem sokkal messzebb, olyan helyen amire elsőre senki nem gondolna. Láttam már pumpa relét a kocsi küszöbébe építve amihez hozzáférni is igen körülményes.
Ha benzines autód lenne a gyujtás megszakítását nem ajánlanám, mert azt katalizátor nem nagyon szeretni.
üdv
A hozzászólás módosítva: Ápr 28, 2013
(#) sprofan válasza fater69 hozzászólására (») Ápr 28, 2013 /
 
Szia!
Kezelési leírás van Bővebben: Link, bekötés vagy bármi egyéb nincs. Talán szerencsével járhatsz ha kérsz Tőlük. Ha nem megy próbáld ki külső tápról a ledet, illetve leellenőrizheted hogy nem-e elszakadt valahol a led vékonyka vezetéke de ezek nem túl valószínűk. Ha sehogy sem megy akkor marad az az állapot ahogy van sajnos.
(#) ordas52 hozzászólása Ápr 28, 2013 /
 
Üdv. Mindenkinek!
Van egy 1,4 tip. Seat Leon tip. autóm, melynek a központi zárát távirányítós kulccsal nyitottam, azonban egyik napról a másikra elromlott, nem nyit és nem is zár. Az elemre gyanakodtam, megmértem, jó volt, tettem bele egy újat és mégsem működik. Nem tudom, hogy mi lehet a baj, talán már mással is fordult elő ilyen eset?!
(#) sprofan válasza ordas52 hozzászólására (») Ápr 28, 2013 /
 
Szia!
Én saját tapasztalatból két dolgot tudok ajánlani: Az egyik hogy nézd meg a távirányító elemtartóját. Nekem elengedte a forrasztás és így bár a led villogott rajta amikor nyomkodtam, mégsem csinált semmit. A másik pedig ha sokszor benyomódik a távirányító gomba távol a kocsitól akkor lehet hogy nem fog stimmelni a kód amit küld a táv a kocsinak, újra szinkronba kell hozni. A te autódnál ez nem tudom hogy van, de nálam Opel-ben a távirányító újra tanítása annyiból áll hogy ráadott gyújtásnál megnyomom hosszan a gombot a kulcson. Ekkor a központi be/ki-zár ezzel jelezve hogy a programozás kész.
üdv
(#) Inhouse válasza ordas52 hozzászólására (») Ápr 29, 2013 /
 
Másik távirányítód nincs hozzá?
Ezt a jelenlegit lepróbálhatod, hogy ad-e TV segítségével, keress rá ebben a topicban...
(#) Inhouse válasza D4nY hozzászólására (») Ápr 29, 2013 /
 
Ennyi infóból és megérzésből azt mondanám, hogy eszetlenül "tuningolták" az autót, barbár munkát csináltak...
De a szerelő sem volt top-on, ha rámondta, hogy az ajtóban levő egységekkel van baj, majd azt kicserélve ugyanaz a hiba áll fenn...
Nehéz szülés lesz, találnod kellene egy hozzáértő és kellően lelkes szerelőt, aki megfizethető áron rászán az életéből pár napot és néhány ősz hajszálat az ügyre, a kedvező végkifejlet érdekében...sok sikert!
(#) ordas52 hozzászólása Ápr 29, 2013 /
 
A távirányítós kulccsal még nem jutottam előbbre, de van egy másik problémám is.
Már korábban írtam a Spal 90-es riasztóm hibájáról is, a bal oldali irányjelzők égve maradnak.
Most ki sikerült venni a Spal vezérlő dobozást, nem tudom, hogy melyik relé működteti a bal oldalt?
A relé teteje levehető?! Esetleg forrasszam ki mindkettőt, működik úgy a riasztó?
(#) Ricsko85 hozzászólása Ápr 30, 2013 /
 
Sziasztok! A 20 éves Audi 100 C4-mel van egy kis bajom. Van benne központizár ami most csak kulccsal nyit és zár mert a távirányítóban lemerült az elem. Kicseréltem és azóta semmit nem csinál.Nem tudja valaki hogy lehet-e újratanítani? Vagy kuka és vegyek bele új vezérlést:http://www.ebay.de/itm/Funkfernbedienung-Handsender-Audi-80-90-100-200-A2-A3-A4-A6-A8-TT-/230966123671?pt=DE_Autoteile&hash=item35c6a75c97

Köszi a választ!
(#) fcsaba6 hozzászólása Máj 1, 2013 /
 
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy van egy G astrám és a gyári kulccsal eggyikkel se tudom nyitni és zárni a kocsit.pontosítok sokszor nem működik.Elemeket cseréltem már a távokban, és amikor nyitni vagy zárni szeretném akkor legtöbször nem megy és akkor nem csak felvillan a piros led a távirányítón hanem kb 3mp-ig világít.Segítsetek létszi!!!!!!De viszont ha ajtóba rakom a kulcsot kérdés nélkül zár mindent.Nem -e az antennájával lehet a gond?Nem tudom azt se hogy hol van a központizár vezérlője.erre a címre írjatok mert regkor nem tudom mivel regisztráltam. fcsaba6@gmail.com ja a z ujraprogramozással se volt sok szerencsém párszor nyit-zár utánna ugyan az
A hozzászólás módosítva: Máj 1, 2013
(#) sprofan válasza fcsaba6 hozzászólására (») Máj 1, 2013 /
 
Szia!
Ugyan ilyen autóm ugyan ilyen problémával. Bőszen cserélgettem az elemeket azt gondolván hamar lemerül, de nem. Itt a megoldás: Az elemtartó forrasztása elpattant.
Vagy megforrasztod, vagy teszel egy pici összehajtott papírdarabot az elemtartó tetejére és úgy pattintod össze a kulcsot hogy ne mozogjon az elemtartó. Utóbbi kicsit házi megoldás de ha nem vagy jártas az smd forrasztásban akkor inkább ezt ajánlanám.
A hozzászólás módosítva: Máj 1, 2013
(#) gergel23 hozzászólása Máj 2, 2013 /
 
sziasztok! segitségeteket szeretném kérni, audi 80 szeretnék bekötni egy ablakemelő modult csak nem tudom, hogy a központi zárnál melyik 2 vezetékere kell kötni a zárás pozitiv illetve a zárás negativ jelet. alakinek esetleg lenne ötlete? köszönöm
(#) Moderátor hozzászólása gergel23 hozzászólására (») Máj 3, 2013
 
Én pedig azt kérem, hogy használd a nagybetű-váltót, légy szíves!
(#) gergel23 válasza gergel23 hozzászólására (») Máj 3, 2013 /
 
Sziasztok! Segitségeteket szeretném kérni. Audi 80 asba szeretnék bekötni ablakemelő modult csak nem tudom hogy a gyári központi zárnál melyik két vezeték a negativ zárás illetve a negativ nyitás. A kompresszorra 5 vezeték megy gyárilag! Valaki látott már és csinált ilyet? Előre is köszönöm! Talán igy már kapok választ!
(#) lastewer hozzászólása Máj 4, 2013 /
 
Helló!

Van központi zár a kocsiba , amit riasztó vezérel. Negatív kapcsolású a zárás,nyitás.5 vezetékes a kp. zár motorja.
Reteszes zárásra szeretném átrakni , ebben szeretnék egy kis segítséget kérni.

Ezt hogy tudnám megcsinálni ? Előre is köszönöm.
(#) ordas52 hozzászólása Máj 7, 2013 /
 
Üdv.Mindenkinek.
A Seat Leonomhoz tartozó rádiófrekvenciás kulcsot lepróbáltam tv-val, 433 mhz ad, az elemtartója nincs elpattanva, teljesen külön van a paneltől és leadja a 3 voltot. Nem tudom, hogy miért nem működik?! Esetleg ha valaki meg tudná nekem küldeni a 2005-ös gyártású Seat Leon szinkronizálási eljárását, azt még megpróbálnám. A mellékelt képen középen lévő patkókulcsról van szó.
Köszi a figyelmet mindenkinek.

Kulcs.jpg
    
(#) tomcat1976 hozzászólása Máj 7, 2013 /
 
Sziasztok!

A következő problémával keresett meg egyik kollégám:

Skoda Fabia típusú autójában van egy Clipper 801 (0682) riasztó,ami időnként magától beriaszt.
Sajnos rajz és leírás nincsen hozzá,a neten sem találtam róla semmilyen leírást.

Annyit megnéztem az autóján,hogy a motortérkapcsoló jó,az ajtókapcsolók a gyáriak,az ütésérzékelőt lejjebb állítottam,belső térvédelem nincs.

A beriasztás nem egy-két perc múlva,hanem két-három óra után jelentkezik,őrzött parkolóban is,minden külső behatás nélkül.Nem jöttem rá,mi lehet a baj!

Ha valakinek van hozzá bekötési rajz,leírás vagy tud linket adni,azt nagyon megköszönném!

Köszönöm a segítséget:Tamás.
(#) Inhouse hozzászólása Máj 7, 2013 /
 
kb. 4 éve raktam be faterom Skoda Fabia Praktikjába egy univerzális kp zárat, elektromos ablakot, és egy Spal AS90-es riasztót.
Hívott nemrég, hogy egy ideje nem villog az index, amikor nyitja zárja a kocsit, de amúgy működik. Viszont néha csinál neki olyat, hogy egyik irányba indexeléskor gyorsan villog a visszajelző, de csak néha. Mondtam neki, hogy szerintem azon az oldalon valamelyik izzó rakoncátlankodik, kontakt hiba. Akkor épp nem érintkezik, és azért villog gyorsabban. Megnézte az izzókat, de azt mondta, hogy ott nincs gond, szerinte összefügg a riasztóval. Agyaltam rajta, mintha a Spalnak független kimenet lenne a két oldali indexnek, ráadásul biztosítékokon keresztül. A gyors villogás annak a jele, hogy lecsökkent a terhelés, magyarán nincs rajta legalább 2*21W...csütörtökön jön, megnézem neki, de nem értem, elég régen volt, mi lehet most vele?
(#) Inhouse válasza tomcat1976 hozzászólására (») Máj 7, 2013 /
 
A fater Skodájában a késleltetett belső világítás csinálta a mókát. Lehetetlen feszültség értékek vannak az ajtókapcsolón az elektronika miatt.
Általában a normálisabb riasztók visszajelzik kinyitáskor a riasztás okát (zóna), hátha abból kiderül...
(#) ordas52 hozzászólása Máj 7, 2013 /
 
Szia Inhouse.
A Spal AS 90-es riasztó engem is megviccelt, ugyanis egy idő után a bal oldali helyzetjelzők égve maradtak, a relé egyik érintkezője beragadt.
Én kiiktattam, azaz kiforasztottam a relét a központjából.Azóta nyugodtan le tudom riasztani az autót, igaz nem ad fényjelzést, tehát nem villog, de így is jó.
Egyébként mellékelem a relé fotóját, azért ha valaki meg tudná írni, hogy hol kaphatok ilyet, talán beépíteném.

Relé 002.JPG
    
(#) Inhouse válasza ordas52 hozzászólására (») Máj 7, 2013 /
 
Szia! Itt másról kell szó legyen...
A reléről lehet, hogy érdemesebb lenne alulról készült fotót feltenni.
A hozzászólás módosítva: Máj 7, 2013
(#) zolika60 válasza Inhouse hozzászólására (») Máj 7, 2013 /
 
Megkeresni sem nehéz.Bővebben: Link
Következő: »»   86 / 167
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem