Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Aktív hangsugárzók
 
Témaindító: Medve88, idő: Okt 17, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   3 / 6
(#) szabi992 hozzászólása Szept 21, 2011 /
 
Üdv.
Még kezdő vagyok ebben a témakörben építés szempontjából de szeretnék a hifimhez építeni 2db aktív hangfalat és szeretnék kérni segítséget az erősítő megépítésében.ezekre a hangszórókra gondoltam:
hangszórók
és ehhez kéne nekem egy erősítő mámint hangfalanként 1-1 és ezekre mono bemenetről jelet adni. 2 ilyet szeretnék a hifinek a fejhalgató kimenetére kötni. Később majd szeretném kiegészíteni 1 mélyládával.
előre is kösz mindenkinek akii segít

Ui.: valami ic-re gondoltam 230V bemenettel
(#) Krisz1660 hozzászólása Nov 18, 2011 /
 
Üdv. Él még ez a topik egyáltalán? :S
Nekem van egy Samsung Galaxy 5-ös telóm... És a suliba elég sokat nyomjuk róla a zenét, és kezdem már sajnálni a hangszóróját :S Most arra gondoltam, hogy nem-e lehet csinálni olyant, hogy 2 db kis hangszórót (minimálist 1-2w) elemre rákötni? azaz lenne egy hangosító rajta és azzal lehetne erősíteni úgy mint a pc hangszórókat
(Lényegében ugyan olyan mint egy pc hangszóró, csak annyi, hogy nem hálózati áramról azaz 220voltról, hanem elemről működne)
Valakinek valami ötlete?
(#) reloop válasza Krisz1660 hozzászólására (») Nov 18, 2011 /
 
Üdv! Erősítő 9V-s elemről
Ajánlom az LM386-ot, az erősítős topicban volt ilyen teló-hangosító.
(#) Krisz1660 válasza reloop hozzászólására (») Nov 19, 2011 /
 
Óhh köszi, ez az amire gondoltam
(#) zolka965 hozzászólása Máj 8, 2012 /
 
Hali!

Aktív Hangrendszert szeretnék venni,és segítséget akarok kérni,hogy milyet lenne érdemes vennem!Gondolok itt 2.1 vagy 5.1 es Aktív hangredszerekre!7m2 es a szobám,elég kicsi,jólenne ha a mély erős lenne benne!

* Ne színezz!
(#) nemethg hozzászólása Feb 24, 2013 /
 
Sziasztok!

Van egy sal 20 aktiv hang(fal)sugárzópárom,_szeretném a hangszóróit jobb
minőségűre cserélni.
Elsőként a 20-cm mélyközép(sugárzó)hangszórót.
Csak nem tudom miylet vegyek bele!