Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóriasztó és központi zár
 
Témaindító: hzsolt77, idő: Jan 15, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   97 / 164
(#) juhos89 hozzászólása Ápr 5, 2014 /
 
Hamár autó!

Utólag beépített tükörfűtést szeretnék beszerelni. Az elképzelés a következő: Mivel hogy ne égjen szét a fűtőszál ha bekapcsolva hagyom valami időkapcsolós valamit akarok közé tenni. Gombot megnyomom relé behúz, teszem fel X perc múlva elengedi, és nem égetem meg a fűtőszálat.

Milyen megoldások jöhetnek szóba?

Köszi előre is
(#) proli007 válasza juhos89 hozzászólására (») Ápr 5, 2014 /
 
Hello! Megrajzoltam. Bár a X elég folyós meghatározása az időnek. Ha bekapcsolod, fűt az előre beállított ideig. Ha megnyomod a gombot, ismét elölről kezdődik az időzítés. A Led, az időzítés alatt villog, annak lejártával világít. (Bár fogalmam sincs, a fűtés mekkora teljesítményű, csak saccoltam. Mint ahogy az időt is.) üdv!
(#) kallaci hozzászólása Ápr 10, 2014 /
 
Sziasztok! Használtan vásárolt autónkban rádiót cseréltem, és ráakadtam egy kikötött code alarm pro 750-es riasztóra, amit szeretnék újra beüzemelni. Doksiját letöltve, a bekötését megtaláltam, de itt jön a meglepi, egy plusz vezeték, amiről szó nincs, szétszerelve, rájöttem, hogy ez egy rf egység paneljáról jön, mert a felirata:ant. Kérdés: Van rá mód, hogy ezt egy akár vásárolt távval lehessen működteni? A fő panelon lévő ic-k: CHI0095( gondolom ez egy mikrokontroller) AT93C4610PC, 2904D, TIP kapcsolótranzisztorok, Az rf panelen: LM2904N, és két darab tranzisztor. Most az egység ki van szerlve, és tesztelésre vár. Válaszokat előre is köszönöm, üdv:Laci!
(#) Inhouse válasza kallaci hozzászólására (») Ápr 10, 2014 /
 
Minden távirányítós autóriasztón van egy fekete vezeték, ami az antenna. Nem kell sehova kötni.
2 pót távirányító árából megközelítőleg vehetsz egy új riasztót 2 távirányítóval. Ráadásul a pótoknál csak a megérkezés után fog kiderülni, hogy működik-e maga a riasztó?
A hozzászólás módosítva: Ápr 10, 2014
(#) kallaci válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 10, 2014 /
 
Szia! Értem, akkor vagy elveszett a távja, vagy meghibásodott, ezért került üzemen kívül. A hatástalanításra van egy disarm nyomógomb funkció. És arra van lehetőség, hogy élesíteni is lehessen a távirányító nélkül, mert nem szeretnék beruházni egy 44 dolláros távra.

PRO750_IM.pdf
    
(#) Inhouse válasza kallaci hozzászólására (») Ápr 10, 2014 /
 
Ha az utolsó mondatod kérdés lett volna, csak lemaradt a kérdőjel a végéről, akkor nem, sajnos nincs erre lehetőség. Legalábbis én még nem találkoztam olyan távirányítós riasztóval, amit lehetett volna a távirányítón kívül élesíteni. Kivételt képeznek azok a spec riasztók, amik gyári távirányítós kp zárakhoz készültek és azok élesíthetik őket, valamint lehet hozzájuk plusz távirányítót is venni.
(#) kallaci válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 10, 2014 /
 
Bocs, igen kérdés lett volna. És esetleg házilag kivitelezhető egy ilyen távirányító? Bár ha jobban belegondolok, akkor mindenkinek lehetne és nem érne semmit az egész riasztó.
(#) Inhouse válasza kallaci hozzászólására (») Ápr 11, 2014 /
 
Ha ér valamit az a riasztó, akkor ugrókódos. Ilyet meg nem építesz otthon, azért találták ki.
(#) SXI hozzászólása Ápr 13, 2014 /
 
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni központi zárral kapcsolatban. A központi zár gyári az autóban (Mitsubishi Galant) kulcsos, az első ajtókról nyitja zárja rendesen az összes ajtót. Van egy távirányítós modulom hozzá és össze akartam építeni, de valahogy nem működni a történet.
Bövebben:
Bal ajtó központi zár vezetékei:
1. vezeték -> GND
2. vezeték -> Záró irányú vezérlés (ha bezárom akkor +12V impulzus)
3. vezeték -> Nyitó irányú vezérlés (ha kinyitom akkor +12V impulzus)
4. vezeték -> Ha nyitva van akkor +5V (ha zárva akkor 0V)
5. vezeték -> Ha zárva van akkor +5V (ha nyitott akkor 0V)
Ha a vezérlő szálakra kötöm a modult akkor sajna nem működik. A modul az szerintem jó, mert a két relé az kapcsol benne. (ki is mértem, jó)
Valami ötletetek lenne ezzel kapcsolatban?

Előre is köszönöm!

üdv,
(#) Inhouse válasza SXI hozzászólására (») Ápr 14, 2014 /
 
Ha a 2-3 vezetékeken alapból test van, akkor azok a motor szálak.
A 4-5 fura, nem láttam még 5V-os feszültséget kp zár vezérlésben.
Elsőre talán le kellene próbálni a távirányítós modul nélkül. Fogsz egy izzós próbalámpát, testre csipteted és hozzáérsz a 4-es és 5-ös pontra felváltva. Ha így nyit és zár, akkor oda kell testet kapcsolni a modullal, aminek a bekötéséről semmit sem írtál.
Ha arra gondoltál, hogy a 2-3 a vezérlőszálak, akkor szerintem tévedsz.
(#) SXI válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 14, 2014 /
 
Hali!
Igen, azt gondoltam, hogy a 2-3 kell nekem, mert kötöttem már be ilyeneket, de persze az enyémmel nem jutottam előre .
Amivel nekem volt már dolgom az mind "pozitív" vezérlésű volt, és így alapvetően olyan irányban indultam el.
A modulom pedig egy egyszerű kütyü amin két relét kapcsolok és hogy mit kapcsoljon (+ vagy GND-t ) az meg attól függ hogy mit kötök rá.
Mindenesetre köszönöm az instrukciókat, ki fogom próbálni!
(#) kallaci válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 14, 2014 /
 
Szia! Akkor a bontás mellett döntöttem. Az rf egységben nem látok kvarcot, milyen frekvencián mennek 433mega?
(#) Inhouse válasza kallaci hozzászólására (») Ápr 14, 2014 /
 
Általában 433MHz (99%), de lehet 315MHz, vagy 868MHz is.
(#) Inhouse válasza SXI hozzászólására (») Ápr 14, 2014 /
 
Mivel 5 vezetékes motornak néz ki, és test van rajta, nagy valószínűséggel azt kapcsolja.
(#) kallaci válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 14, 2014 /
 
Aha, köszi, akkor az rf modul, a kapcsolótranzisztorok és arelék menthetőek, riasztót meg veszek másikat. Tudnál ajánlani olcsót, ami nem központi záras autóhoz való (ha egyáltalán még kapható)?
(#) Inhouse válasza kallaci hozzászólására (») Ápr 14, 2014 /
 
Mostanában már nem szerelek, nem tudok konkrétat ajánlani. De az biztos, hogy a nagyon olcsó és nem ismert nevűekkel szokott gond lenni.
A nem központi záras autóhoz valót nem értem, minden riasztó vezérel már kp zárat, igen régóta.
(#) kallaci válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 14, 2014 /
 
Ez az autó az olcsó fapados verzió, aminek az ajtajaiban csak "sima" zárak vannak.
(#) Inhouse válasza kallaci hozzászólására (») Ápr 15, 2014 /
 
Nincs külön "fapados", mint tud kp zár vezérlést, ez már régóta alap.
(#) kallaci válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 15, 2014 /
 
Bocs a hozzá nem értésemért! Elég olcsón is láttam riasztót, 10e-nél kezdődnek. Ha megveszem, akkor lehet ezeket úgy üzemeltetni, hogy minden működjön, kivéve a központi zár? Bár ez akkor derül ki, ha megkapom a doksiját. 91-es az autónk nekem az elektromos ablakemelő hiánya a központi zár hiányára (is) utal, de majd hétvégén szétszerelek egy ajtót, és kiderül.
(#) Inhouse válasza kallaci hozzászólására (») Ápr 15, 2014 /
 
Ha nincs benne kp zár, akkor azt nem kötöd be és kész, nem okoz gondot.
(#) kallaci válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 15, 2014 /
 
Köszi szépen akkor olyan riasztót vehetek, amilyet akarok.
(#) Badoly1 hozzászólása Ápr 17, 2014 /
 
Üdv!
Következő lenne a problémám. Vettem egy távirányítós központi zár vezérlőt, mindent úgy kötöttem be ahogy leírták, kimértem, működött. Az autómban (ford focus 2000-es évjárat) is kimértem a vezérlőn mikor hol ad 12 voltot ha nyitok, illetve zárok. Rákötöttem a vezetékeket a megfelelő helyekre, de nem működik. Folyton kivágja a biztosítékot. Több autóvillamossági szerelővel is beszéltem már, de sajnos egyikük sem tudta bekötni nekem. :/ Ha valaki esetleg tudna segíteni azt megköszönném.
(#) dokibácsi123456 válasza Badoly1 hozzászólására (») Ápr 17, 2014 /
 
Emlékeim szerint ez nem 12 v-al megy hanem testtel. Ott lesz a hiba.
Nekem escortom van és csináltam régi mondeot is azok tényleg + osok de ez már nem.
(#) Inhouse válasza Badoly1 hozzászólására (») Ápr 18, 2014 /
 
A master kp zár motorban levő mikrokapcosló szálait kell megtalálni, nem a motorok szálait, amiken a működtetés idejére megjelenik a +12V. Legtöbbször testet kapcsol a mikrokapcsoló állástól függően, bár Ford esetén simán lehet +12V is, jó lenne tudni. Mielőtt összekötöd a kettőt, le kell tesztelni őket külön. Ha pl. meg van a master motor, akkor egy izzós próbalámpával a megfelelő pontra szúrva üzemel-e a zár? Aztán jöhet a többi.
(#) Pozsi75 hozzászólása Ápr 18, 2014 /
 
Üdv mindenkinek.
A problémàm a következő: Most vàsàroltam egy octavia 1 2005 1.4 16v -os autò, de sajnos egy kulcsot és egy tàvirànyítót kaptam hozzà. Kèrdèsem arra vonatkozna hogyan tudom megàllapítani milyen típusú riasztò van a kocsiban és honnan tudnék tartalék tàvirànyítót beszerezni?
Előre is köszi annak akinek van egy jó tanàcsa.
(#) kallaci válasza Pozsi75 hozzászólására (») Ápr 18, 2014 /
 
Szia! bocs,hogy belevau, de én is csak egy kulcsot kaptam a kocsihoz, ez a kissebbik probléma, mert ez olcsóbban megúszható. Szerintem elég az az egy táv is, mert már nekem is leírták, hogy nem igazán éri meg hozzá venni másikat.
(#) Inhouse válasza kallaci hozzászólására (») Ápr 19, 2014 /
 
Nem egészen, nálad egy kérdéses állapotú riasztóhoz kellett volna 2 távirányítót venni, annak nem sok értelme van. Viszont egy működőképeshez, egy tartalékot venni, abban azért lehet ráció.
Pozsi75!
Be kellene nézni a műszerfal alá, vagy a motortérbe (szirénával egybeépítettnél) és leolvasni, ami rá van írva. Segíthet a távirányító formája és a rajta levő feliratok is.
További jó kérdés, hogy miért van csak 1 hozzá mindenből és nem várható-e egy nap, hogy a hiányzó távirányító/kulcs kombó segítségével elviszik a ház elől? Ezért jó pl. a SPAL, mert megmutatja, hogy hány távirányító van hozzá hangolva, ha ez pl. 2 és a nálad levő 2 viszi, akkor tiszta sor, hogy más nem fogja tudni kapásból, nyomtalanul nyitni (és vinni).
A hozzászólás módosítva: Ápr 19, 2014
(#) Pozsi75 hozzászólása Ápr 19, 2014 /
 
Hali!
Köszi az eddigi ötleteket.
A következőt talàltam a műszerrel alatt. Tehàt valòszínűleg ehez szeretnék valahogyan tartalék tàvirànyítót tanítani.
Ha valakinek van egy jó ötlete érdeklődve vàrom.
Előre is köszi!
(#) zlantosz hozzászólása Ápr 19, 2014 /
 
Sziasztok!

Van az autóba központi zár vezérlővel,de a távirányitói már nincsenek meg vettem egy új vezérlőt távírányitóval,őrültem mert a csatlakozó úgyan az de nem úgyanojan szinek vannak van 3-4 ami stimmel,de a tőbbi nem hogy tudnám bekötni mert már 2órája kilodok
Ha kel a régit is le fényképezem.

Előre is köszönöm szépen!
(#) lala48 hozzászólása Ápr 19, 2014 /
 
Üdv.
14es corsába szereltem cesar 204ur riasztót. Mindent bekötöttem, de van benne az indítás megszakításhoz egy relé. 2 vezeték jön ki a dobozból, gondolom be, és ki. Mit szakítsak meg vele, mert nem tudom, hogy mit bír a relé. A disel g astrámban ilyen riasztó van, és ott ha élesítve van, akkor gyujtás után sincs a műszerfalon semmi fény, és semmi se megy. Ha a gyujtás kapcsolóból jövő vezetéket megszakítom azt birja a relé? Elég vastag vezetékek.
Következő: »»   97 / 164
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem