Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autórádió (fejegység) problémák, kérdések, válaszok
Lapozás: OK   133 / 207
(#) szabo.eduard válasza proba hozzászólására (») Okt 12, 2015 /
 
Hello körbe neztem mar a vezetékekknek semmi bajuk és sajnos a belsejében sem látszik semmi voltmár több állitolag hozzáértonel de nem tudták meg csinalni többen az elövégfokra tippelnek ha van egyáltalán olyan én egy végfokot latok benne lehet az lenne a gond ??!!!
(#) Joe_001 válasza bala01 hozzászólására (») Okt 12, 2015 /
 
Üdv!
Induktivitás. Az értéke normál alakban van ráírva: 33x10 az elsőn=330mH
A hozzászólás módosítva: Okt 12, 2015
(#) pergel hozzászólása Okt 12, 2015 /
 
Sziasztok
Lenne egy kérdésem!
Van egy clarion cd-s rádióm egyik napról a másikra elment a hang a rádióról cd-én pedig ugyan úgy van hang mint előtte,
mitől lehet ez ?Mit lehet tenni ellene?
Köszi Dani

Névtelen.jpg
    
(#) uniman válasza Joe_001 hozzászólására (») Okt 12, 2015 /
 
Hello!
Bizonyára µH-t (mikro H) akartál írni, ugye?
(#) proba válasza Joe_001 hozzászólására (») Okt 12, 2015 /
 
Még az is lehet hogy csak a ferritmag jellemzője, amit a menetszám négyzetével szorozva kapod az induktivitásértéket. Ekkora ferriteken szerintem inkább az van. Főleg hogy nem tűnik készre szerelt gyárinak.
(#) titi válasza proba hozzászólására (») Okt 15, 2015 /
 
Látom nem vagy képben az smd induktivitásokkal.
330ųH
Bővebben: Link
(#) szabo.eduard hozzászólása Okt 18, 2015 /
 
Nemtud senki több tippet adni hogy mi lehet a baja??
(#) proba válasza szabo.eduard hozzászólására (») Okt 18, 2015 /
 
Gyorsan kiderül, vegyél bele egyet, és cseréltesd ki...Egy tapasztalattal gazdagabb és 3000-5000 e forinttal szegényebb leszel.
(#) szabo.eduard válasza proba hozzászólására (») Okt 18, 2015 /
 
Elég jo kis masina lenne ha müködne rendesen sokk funkcioja van meg egy hasonlo kaliberü nem kétforint!!de köszi a segitseget!!
(#) adapter hozzászólása Okt 19, 2015 /
 
Sziasztok,
Olyan problémám adódott, hogy céges autóban (Connect) van egy Ford 6000 CD típusú fejegység ami hirtelen kódot kér.
Következő történt:
Reggel indítás után észrevettem, hogy kódot kér, na mondom hol a rádió füzete abban kéne lenni, és meg is lett. Beütöm, örül megy rendesen.
Gyereket kiraktam ovinál, indítok, újra kéri. Beütöm újra, rádió megy. Megyek vagy 10 percet rádió elnémul kódot kér. Azóta nem fogadja el, ha beütöm a kódot elsötétül 1 mp-re majd újra kéri.
Kérdésem: Ismeri valaki ezt a problémát?
Céges autó, így nem akarok rögtön neki ugrani, gondoltam hátha valaki találkozott már ilyennel, egy kérdést megér....
(#) steelbird válasza adapter hozzászólására (») Okt 19, 2015 / 1
 
Szia!
Első nekifutásra a tápfeszültség ellátását kellene ellenőrizni. Kódot akkor szokott kérni egy készülék, ha megszűnik a tápfeszültsége. Akkor ugyanis vélhetően kiszedték az autóból, vagyis ellopták, ezért van úgy megcsinálva, hogy a tápfeszültség megszűnése után újból áram alá helyezve kódot kér.
Kontakt hibás csatlakozó, aljzat, biztosíték foglalat is okozhat ilyen hibát. Két pozitív feszültséget szoktak kapni a készülékek. Ha jól vannak bekötve, akkor az egyik egy fix, állandóan meglévő 12V az akkumulátorról (a memóriának), a másik pedig általában kapcsolt 12V. Ha az állandó feszültség megszűnik, akkor utána kódot kérnek általában a készülékek.
(#) adapter válasza steelbird hozzászólására (») Okt 19, 2015 /
 
Logikusan hangzik, ellenőrizni fogom a tápokat.
Az mindenesetre az érdekes volt, hogy menet közben is előjött -így tehát potenciálisan gatya akku mellett a generátor normál feszültség szintet kellene tartson.
(Ez, akkor ahogy írtad csatlakozó/biztosíték kontaktot sejtet...)
Kötéseknek jónak kell lennie, minden gyári még a gépen...
Köszi,
(#) horváth lajos hozzászólása Okt 25, 2015 /
 
Sziasztok kaptam egy autó rádiót sony cdx-s1000 és szeretném be üzemelni gnd-t meg a batt ott meg találtam de nem kapcsol be kell e még valamelyik kábelt be kötni a pluszra és az melyik lenne üdv lali
(#) zoszka válasza horváth lajos hozzászólására (») Okt 25, 2015 /
 
Az ACC-t se ártana a gyújtáshoz, vagy kulcs jelenléthez kötni. Különben honnan tudná, hogy be kell kapcsolnia?
(#) attika válasza horváth lajos hozzászólására (») Okt 25, 2015 /
 
Piros és sárga megy 12voltra a fekete meg testre. Az egyik a memória szál a másik meg a tápja.
(#) horváth lajos válasza attika hozzászólására (») Okt 26, 2015 /
 
Sziasztok köszönöm a segítséget már megy a rádió csak azt ant rem és amp rew nem tudom hogy mi és hogy ez a rádió rds-es vagy nem ? sony cdx-s1000 üdv lali
(#) attika válasza horváth lajos hozzászólására (») Okt 26, 2015 /
 
Ilyen kérdést mielőtt felteszel GOOGLE jó barát. az ant rew az elektromos antenna kimenet,ahogy bekapcsolod a rádiót ott tápnak,vagyis 12voltnak kell lennie.
(#) VTomi hozzászólása Okt 31, 2015 /
 
Sziasztok!
Van egy autórádióm már vagy 5 éve és tökéletesen működött az utolsó pár hétig. Kb egy hónapja történt egy olyan eset hogy szokás szerint kihúztam a kulcsot a kocsiból, de a dáridó nem kapcsolt ki. Nem tudom mi történhetett, de nem is nagyon érdekelt akkor még, megoldottam annyival hogy kikapcsoltam manuálisan. Tegnap azonban amikor beültem a kocsiba meglepődve vettem észre hogy nem indult az autó, lemerült az aksi. Feltöltöttük, beindítottam az autót, de a rádió nem működik. nem reagál semmilyen gombra, folyamatosan be van kapcsolva és csak villog egy "tel" feliratú szöveg. Ki se lehet kapcsolni. Mit gondoltok mi lehet a probléma?
(#) Inhouse válasza VTomi hozzászólására (») Okt 31, 2015 /
 
Vagy meghülyült, vagy a kábelezéssel történt valami hátul. Húzd ki és nézd meg! A "TEL"-t akkor írja ki, ha a telefon némítás vezetéke testre kerül, ilyenkor csendben van.
(#) adapter válasza steelbird hozzászólására (») Okt 31, 2015 /
 
Csak visszajelzésként: Az akksiban ugyan megvolt a 12,1V, de miután egy erős félnapot töltöttem az akksit elmúlt a hiba... Lehet, hogy a hidegebb időben az izzítás kissé lehuzta a feszt és a rádió ezt nem szerette.....
(#) Inhouse válasza adapter hozzászólására (») Okt 31, 2015 /
 
Idézet:
„Az akksiban ugyan megvolt a 12,1V”
Az kevés, le volt merülve az akkud, legalább 12,5V-nak lennie kell.
A hozzászólás módosítva: Okt 31, 2015
(#) Szikra Lacika hozzászólása Nov 1, 2015 /
 
Sziasztok. Egy kérdésem lenne a CD tár Data+ és Data- pontjára egy usb-t be lehetne kötni? Persze kapna mellé még +-5V-ot is.
(#) zoszka válasza Szikra Lacika hozzászólására (») Nov 1, 2015 /
 
Persze hogy be.... csak épp semmit sem érsz vele..
(#) Szikra Lacika válasza zoszka hozzászólására (») Nov 1, 2015 /
 
Van valami megoldás rá?
(#) eyess válasza Szikra Lacika hozzászólására (») Nov 1, 2015 /
 
Mi a terv inkább azt írd le.
(#) zoszka válasza Szikra Lacika hozzászólására (») Nov 1, 2015 /
 
Pl. Veszel egy RF transmitter-t, amibe tudsz usb-t is tolni..
(#) Szikra Lacika hozzászólása Nov 1, 2015 /
 
Olyat nem szeretnék nem hívják semminek. Zajos recseg serceg inkább valami mást keresek. Láttam hogy lehet valahogy usb-t rákötni.
(#) HL84 hozzászólása Nov 2, 2015 /
 
Sziasztok!

Lehet, hogy amatőr kérdés, de nem találtam meg eddig a választ, lehet rosszul kerestem.
Van egy Fiat Punto gyári Blaupunkt fejegységem, ami sajnos elkezdett torzítani. Régebben is torzított, az egyik hátsó hangszóró csak, de most már egyre gyakrabban az elsők is rosszul szólnak. Érdemes a hangszórókat cserélni? Vagy a fejegység "erősítője" haldokolhat?
Ezen kívül a bal oldal alacsony hangerőnél nem szól egyáltalán, csak ha feljebb tekerem, egyszer csak bekapcsol. Mi lehet ez? Kontakt hiba?

Kösz a válaszokat!
(#) Inhouse válasza HL84 hozzászólására (») Nov 2, 2015 /
 
Szia!

A szól/nem szól az a hozzávezető huzal szakadása szokott lenni. Látszólag ép, de az összes elemi szál megszakadt, csak úgy néz ki, mintha nem lenne baja. Ujjal mozdítsd el kicsit...
Amelyik torzít, azt jel nélkül mozdítsd ki és be, ha bárhol koszol, vagy szorul, akkor ő a hibás.
(#) proba válasza Inhouse hozzászólására (») Nov 2, 2015 /
 
Illetve azt is érdemes megnézni, nem-e valamely vezetéket kidörzsölte valahol valami, és testre zár.
Következő: »»   133 / 207
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem