Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FIAT elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   52 / 65
(#) VIM válasza elektrorudi hozzászólására (») Júl 31, 2016 /
 
Szia! Amit mondasz az egy percig sem vonható kétségbe. Ezek a "régi" motronik (MM SPI) rendszerek nagyon egyszerű felépítésűek de hogy a meghibásodásokhoz a motorvezérlő mikor milyen értéket helyettesít be, arról nincs igazán fellelhető információ és ha csak időszakosan áll fenn akkor felül íródik. Ha most elkezd romlani a fordulatérzékelő paramétere az azért nem zötykölődősen fog végbemenni, mert a motorvezérlő már be-be helyettesítget a folyamatba és amikor végképp értékelhetetlen a jelalak akkor majd nem lesz gyújtás. A most szóban forgó eset sajátossága a "melegben nem indul". Ez ugye egy elég konkrétum lenne a pontosításhoz de még közbe jön, hogy immo probléma is előfordul, ami eltárolódik. Én csak próbálok segíteni és a nálam fellelhető dolgokat közzé tenni, ha ez segít a probléma felszámolásában de nem vagyok autószerelő csak érdekel a gépkocsik elektromossága. Mint műkedvelő ettől többet nem tudok hozzátenni és csak remélni tudom, hogy ezzel a szándékommal nem viszem félre az ügy előremenetelét.
(#) gyuro1965 válasza elektrorudi hozzászólására (») Aug 1, 2016 /
 
Szia! Nagyon hálás lennék ha van a zsebedben egy IGAZI SZAKI.. A privim, szedogyurma1965@freemail.hu Hidd el nem a pénzt sajnálom...el sem hiszed mennyiben van eddig. A lényeg hogy most már szeretném a kocsit üzem biztosnak tudni...
A hozzászólás módosítva: Aug 1, 2016
(#) sanaxx válasza gyuro1965 hozzászólására (») Aug 1, 2016 /
 
Láttam többen ajánlották a főtengely jeladó cseréjét, ezt megnézted már, ellenőrizted, külföldi fórumok szerint 90 % az esély, jellemző meghibásodás ilyen korban.
(#) VIM válasza gyuro1965 hozzászólására (») Aug 1, 2016 /
 
Ezt az írást olvastad "azon" az oldalon? Az olasz kocsiknál ez a "melegben nem indul" dolog nem ismeretlen ... Bővebben: Link
(#) gyuro1965 válasza sanaxx hozzászólására (») Aug 1, 2016 /
 
Szia. Ha minden igaz a napokban ér haza a fickó akitől elég sok alkatrészt vettem eddig.A jeladót én sajnos nem tudom sem mérni sem ellenőrizni, de amint hazaér a srác ott nála kicserélem. Annyit tettem hogy minden csatlakozót ki tisztítottam a számomra gyanúsakat fixáltam ill. wd40-nel befújtam. Köszönöm hogy "agyaltok" Előbb utóbb csak kiderül mi okozza ezt az idegtépő hibát.
(#) gyuro1965 válasza VIM hozzászólására (») Aug 1, 2016 /
 
Köszi h küldted ezt az oldalt! Szégyen de fel sem merült bennem hogy van bravás oldal....ciki.. ellenben amit küldtél rögtön adott egy tanácsot. Kínomban vettem már le az akku sarut, de itt megadja meddig kell levéve maradnia, hogy a memória rendbe jöjjön. most épp erre várok
(#) gyuro1965 válasza VIM hozzászólására (») Aug 1, 2016 /
 
Levettem a akku sarut, vártam egy órát. A motor műszer szerint hideg, de persze tudjuk hogy tapintásra még bőven meleg. Gyújtás...a lámpák szép sorban kialszanak...indítok...semmi. Lehet valóban az a jeladó lesz a bűnös.
(#) VIM válasza gyuro1965 hozzászólására (») Aug 1, 2016 /
 
Arra akartalak terelni ebben a dologban, hogy magadtól is felismerd a lehetőségeidet és amit magad is megtehetsz azt ne bízd másra és ne fizess érte ha nem muszáj. Ezt a főtengely jeladót talán magad is ki tudod cserélni, nem okoz különösebb gondot. Az immo lámpa figyelése pedig többnyire tájékoztatni tud a kulcs állapotáról, annak elfogadásáról.
(#) gyuro1965 válasza VIM hozzászólására (») Aug 1, 2016 /
 
Köszönöm, igazad van! Még nincs Magyarban az alkatrész szállító srác..talán holnap v az után. A jeladó cserét mindenképp megejtem magam aztán kiderül. Hálás vok hogy a lehetőségeket figyelembe véve segítetek!
(#) elektrorudi válasza gyuro1965 hozzászólására (») Aug 1, 2016 /
 
Ment PÜ.
Nem kellett volna a privát címed, elég lett volna az itteni is. Oda írtam.
(#) gyuro1965 válasza elektrorudi hozzászólására (») Aug 1, 2016 /
 
Köszi Megvan
(#) gyuro1965 hozzászólása Aug 1, 2016 /
 
Amit tudnotok kell,miért itt keresek segítséget. Néhány évvel ez előtt elhatároztam hogy építek házilag egy CO hegesztő gépet. Akkor a hobbielektronika itteni szakemberei segítettek mindenben, türelmesen sokszor az alapok elmagyarázása révén. Sok jó beszélgetés vicces, cikis pillanat történt, de a végén elkészült a gép!! A mai napig használom, többek közt ezt az átkot is a saját gépemmel lakatoltam. Ez itt tuti elektromos hiba...ezért jöttem azonnal ide Röviden ennyi.
(#) Bravas Jani hozzászólása Aug 2, 2016 /
 
Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni. Most vásároltam egy 2001 es Fiat Bravát 1.6os 16v 103 lovas motorral. Nos nagyjából rendbe is van csak történt egy olyan dolog hogy beültem ráadtam a gyújtást és magától felkapcsolódott a távolsági fényszóró. Semmit nem tudtam vele csinálni és pár perc mulva a kormány mögül füst jött fel. Ezek után semmi nem kapcsolja a távolságit. Tompított, helyzetjelző az van és irányjelző is. Előre köszönöm a hozzáértő segítséget.
A hozzászólás módosítva: Aug 2, 2016
(#) sanaxx válasza Bravas Jani hozzászólására (») Aug 2, 2016 /
 
Egy másik Fiat-os kérdésből másolom ide a linket, amit egy fórumtárs talált magyar nyelvű, nagyon sok hasznos infóval: http://www.fiatbravo.hu/leirasok/
Regisztráció után biztosan tudnak segíteni, ráadásul egy márka azonos fórum ahol többet tudhatnak a jellemző meghibásodásokról.

Valószínűleg a bajuszkapcsoló ment tönkre, de továbbit a biztosítéktábla ellenőrzése, és a kapcsoló kimérése után.
(#) sanaxx válasza sanaxx hozzászólására (») Aug 2, 2016 /
 
Közben áthelyezték a válaszomat, szóval innen a link egy kicsit lentebbről.
(#) simi21 hozzászólása Aug 15, 2016 /
 
Üdv.Van egy Fiat Punto II-esem. és ugyanaz a problémám mint az egyik tagnak Peti Janikának. Szervízben még nemvoltam vele.Menet közben leáll.kigyullad a "code" lámpa majd amíg elnem alszik nem lehet elindítani.Néha 10 perc várakozás után újból indul és megy.Ha leveszem az akksi sarut majd visszateszem egyből indul.Ilyenkor eltűnik a code felirat is.Légyszi segítsetek mert eddig senki nemtudta megoldani a problémát.
(#) halal17 hozzászólása Nov 13, 2016 /
 
Szép napot mindenkinek FONTOS nagyon mert csak ezt az oldalt ismerem és itt segitettek is szóval adott egy Ssangyong musso 2.9 d most is az autó pályán áll annyi történt hogy menetkozben csörgés zorges mintha gyujtàs ki maradna és már nem ia vette a sebességeket csak terep váltó ment az is csak 30-35 km-ig utána az is megadta magát SEGITSETEK ...
(#) spurisanyi hozzászólása Nov 26, 2016 /
 
scudo 2000év 1.6 benzin tolatólámpa nem világít. Az izzó jó, váltó felső részén levő tolató kapcsoló jól műkszik. Hol a baj?
(#) set68i válasza spurisanyi hozzászólására (») Nov 26, 2016 /
 
Lehet már nézted, de azért megkérdem... biztosítékok?
(#) spurisanyi hozzászólása Nov 26, 2016 /
 
Néztem az összeset. Mind jó. Sajna vakon közlekedem a belső biztosítéktáblán, mert hiányzik a leírása. Ha ez meglenne, akkor legalább kontaktot tudnék mérni egy irányban. Valaki fotón tud küldeni egyet. Még lehet, hogy a diesel változattal teljesen megegyezik a tolatólámpa biztosíték helye.
(#) set68i válasza spurisanyi hozzászólására (») Nov 26, 2016 /
 
Nem találtam benzines 1.6-ost, de szerintem a dízelé hasonló.
(#) spurisanyi hozzászólása Nov 27, 2016 /
 
Köszi fáradozásod. Nézem hátha jó.
(#) sanaxx válasza spurisanyi hozzászólására (») Nov 27, 2016 /
 
Nem tudom aktuális e még:

1. számú biztin van eszerint a tolató fény.

scudo.jpg
    
(#) spurisanyi hozzászólása Nov 27, 2016 /
 
Még tájolok! Köszi.

Szuper a progid.
(#) spurisanyi hozzászólása Nov 27, 2016 /
 
Tiszteletlenségnek számít-e, hogy megkérdezem! A progi linken megkapható-e?
20/228-5****
A hozzászólás módosítva: Nov 27, 2016
(#) spurisanyi hozzászólása Nov 27, 2016 /
 
Jó lett a tolató lámpa.

Köszi a nyomra vezetést!

Az utastérben levő biztosíték tábla belsejében van egy nagy áramot bíró nyáklap, mely forrasztási szemét elhordta az elektron.

Mérési folyamata: Egy rossz biztosítékot tettem a tol.lámpa bizti helyére. Lehúztam a tol.lámpa lámpánál levő csatlakozót és tol.lámpla +vezetékére rákötöttem egy hoszzú kábelt, mely a biztosíték tábláig ér. Szakadás vizsgálattal kimértem a biztinek melyik a lámpa felőli pólusa. Ezt követően a rossz bizti másik pólusát vizsgáltam szakadás vizsgálattal a bizti táblában levő összes többi jó biztosíték pólusaihoz képest. Mindenhol szakadást mértem. Ebből arra következtettem, hogy a bizti tábla belsejében nem kap +tápot.

Még egyszer köszönöm a nyomra vezetést.

Üdv: Futás Sándor
(#) spurisanyi hozzászólása Nov 27, 2016 /
 
Szegény embert az ág is húzza, mondja egy régi közmondás.
Van más gondja is autómnak.
Ha a szivargyújtóba van csatlakoztatott GPS töltő és az autó járó motorját leállítom "a sluszt alaphelyzetbe állítom", akkor 2db relé folyamatosan kattog kb 10Hz-es frekivel. E közben a relék meghúzási idejével egyezően, a GPS töltőn lévő visszajelző led felvillan. Ez addig tart, míg a töltőt ki nem húzom a szivargyújtó foglalatából.
Egyik relé (kék színű) az utastér bizti táblája mellet van, a másik a motortérben levő bizti táblában van és zöld színű.

Amikor a motort indítom, olyan mintha ezek a relék az indítás pillanatában párszor behúznak. Legalább is hangok alapján gondolom.

Mi lehet a baj?
(#) spurisanyi hozzászólása Nov 27, 2016 /
 
Ha a relék folyamatosan kattognak és e közben kihúzom az utastérben levő relét, ettől a motortérben levő relé még továbbra is kattog. Fordítva viszont a belső relé is elhallgat.
(#) sanaxx válasza spurisanyi hozzászólására (») Nov 27, 2016 /
 
Hátha az enyémre célzol akkor igen.
link

Töltsd le telepítési útmutatót később tudok készíteni, hacsak az angol nem jó, azonnal.
(#) Moderátor hozzászólása spurisanyi hozzászólására (») Nov 27, 2016
 
VI. Ne cseteljünk. A fórum nem IRC, MSN, Skype, ICQ és Facebook. Szedjük össze gondolatainkat és egy hozzászólásban kérdezzünk meg mindent amit szeretnénk.
Következő: »»   52 / 65
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem