Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Suzuki Swift elektronika
 
Témaindító: tepizoli, idő: Márc 24, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   20 / 44
(#) zoz11 válasza mekka hozzászólására (») Máj 11, 2014 /
 
Üdv
Ebbe nincs ISC mágnes szelep, az a régebbi típusoknál volt, ebbe egy ISC egység van ami nem más mint egy motor, ami a fojtószelepet nyitja zárja.
(#) mekka válasza zoz11 hozzászólására (») Máj 12, 2014 /
 
Pont azt kel kicserélni.Próbálj egy másikat betenni helyette ami biztosan jó.Nekem is ez volt a gond. Teljesen bevolt ragadva.
(#) zoz11 válasza mekka hozzászólására (») Máj 12, 2014 /
 
Majdnem, hogy azzal kezdtem. Kettő suzukim van, felcseréltem a kettőbe, de a helyzet változatlan maradt.
(#) Swift1.3 válasza zoz11 hozzászólására (») Máj 12, 2014 /
 
Találtam még valamit. A 4. kommentelő tippjét olvasd el hátha bejön: http://m.totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/2010/06/23/suzuki_emelkede...nd=721
(#) szabol1 hozzászólása Máj 26, 2014 /
 
Sziasztok!
Swift 1.3 2000 autóm van, elakadtam az ablakemelő javításában. A gond úgy kezdődőtt, hogy a bal hátsó ajtó átvezetés eltört, de emiatt csak az nem volt jó. Addig halogattam a javítást amíg nem lett zárlat, emiatt a zárak működtetése is megszűnt. Szerszámok elő, vezetékek javít, bizti csere, a zárak jók, de egyetlen ablak sem akar lemenni. A bal ajóban levő kapcsoló tömbön nem látok égést, sem más hibát, viszont nem kap villanyt (gyújtás rajt), de a biztik jók. a kérdésem az lenne, hogy a csatijában melyiken lkellene kapnia áramot, vagy még hol keressem a hibát. Az első ajtó ban valószínű nem törhetett el a vezeték mert mozgatva sem működik.
Köszi.
(#) szabol1 hozzászólása Máj 26, 2014 /
 
Előbbi folyt.: A zár működtetés úgy ok, hogy máshonnan kap pozitívot aj ajtó átvezetés előtti csatira a kormány alatt, ott már nem tudom követni a szálat (Kék ezüst gyűrűjelekkel). Tehát ajtókábel jó, motorok stb jó csak nem kap villanyt.
(#) Swift1.3 válasza szabol1 hozzászólására (») Máj 26, 2014 /
 
Szia
Szerintem keress még kiégett biztosítékot, és a másik hátsó ajtón is nézd meg a kábeleket.
(#) szabol1 válasza Swift1.3 hozzászólására (») Máj 26, 2014 /
 
Biztosítékot nem találtam, néztem a motortérieket is hátha... A kábelek jók lehetnek, mert fent írtam más btápról működnek. Tipikus bizti hibának tűnik ez, de kiszedve műszerrel ellenőriztem mindet, a helyükön is utána. A bizti táblától az átvezető csatiig mintha szakadt lenne. de nem tudom a pontos kiosztást. Esetleg egy rajz is jól jönne.
A hozzászólás módosítva: Máj 26, 2014
(#) Swift1.3 válasza szabol1 hozzászólására (») Máj 26, 2014 /
 
Ment az e-mail.
(#) szabol1 válasza Swift1.3 hozzászólására (») Máj 26, 2014 /
 
Köszönöm.
(#) zoz11 hozzászólása Jún 7, 2014 /
 
Üdv mindenkinek.
Úgy néz ki, hogy meg lett az alapjárat ingadozásnak az oka. Az egyik szívó szelep volt a bűnös, be volt verődve, de elég tisztességesen. Igazából az okát nem tudom, szelephézagokra mindig figyeltem. Szerencsére most rendbe van.

Viszont esetleg valaki tudja, hogy milyen mennyiségű hűtőközeg megy a klímájába?
A hozzászólás módosítva: Jún 7, 2014
(#) Swift1.3 válasza zoz11 hozzászólására (») Jún 7, 2014 /
 
Szia.
Google a barátod : http://www.vpt.hu/klima/index.php?brand=Suzuki&model=Swift&...93-%3E
Azért gratula hiba felderítésért, legalább most már ezt is tudjuk ha ilyen hiba lép fel másnál is. Megkérdezhetem mennyibe fájt a javítás?
(#) zoz11 válasza Swift1.3 hozzászólására (») Jún 7, 2014 /
 
Hello
Köszi az infót, eddig ezt nem találtam.
Szerencsére meg lett a hiba, sikerült szereznem egy precízebb kompresszió mérő készüléket, és az adta ki igazából ezt a problémát.
Volt olyan mérés mikor 1bár alatt volt a nyomás különbség a hengerek között, de volt mikor az a henger 2,5bárral kevesebbet teljesített, ez lett gyanús.
Igazából a szereléssel nem volt gond, magam szereltem. A hengerfejet meg egy gépműhelybe felújították, összes szelep szelep fészek be lett köszörülve, kapott új szelepszár szimeringet, meg síkba lett marva a hengerfej. Ezért a műveletért fizettem baráti áron 15ezret.
Plusz tömítések, vezérmű szíj.
Vagyis mondhatjuk úgy is, hogy aránylag olcsón megúsztam.
Azóta semmi gond az alapjárattal.
(#) (Felhasználó 46585) válasza zoz11 hozzászólására (») Jún 7, 2014 /
 
Sziasztok!

Nemrég vettünk egy szuszkát. Ezt a felújítást hány megtett km után csináltattad? Csak hogy tudjam mire számíthatok...
(#) zoz11 válasza (Felhasználó 46585) hozzászólására (») Jún 7, 2014 /
 
Hali
Most van 195ezer kilométer az autóba, ebből 160at én tettem bele
(#) (Felhasználó 46585) válasza zoz11 hozzászólására (») Jún 7, 2014 /
 
Köszi. Hát az nekem még messze van...
(#) corte hozzászólása Júl 3, 2014 /
 
Sziasztok!
Tud valaki segíteni abban, hogy át szeretném íratni
egy B 6 os denso motorvezérlő programját.
Autón kivől akarom beindítani a lehető legjobb beállításokkal.
Előre is köszönöm!
(#) Sipiur hozzászólása Júl 10, 2014 /
 
Sziasztok,
1.3 as 16V swift-em csak akkor hajlandó 1000-es alapjáratot produkálni,ha a hűtővíz mutatója már teljesen középen áll.Addig 1300-on pörög.Indításkor 2000-ről leszabályoz 1500-ra majd lassan 1300-ra.
A hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelőt kimértem,az alapjárati levegőszabályozó szelepet megtisztítottam,beszívott levegő hőmérséklet érzékelőt kimértem.
Most egy bontóban átcseréltem a map szenzort és az alapj.levszab.szelepet is.
Általánosságban minden szenzort és érzékelőt megnéztem,az ECU lábain is jók a feszültségek.
(EGR,IAT,IAC,TP,MAP,EVAP szelep)
Egyébként stabil az alapjáratom.Fals levegőt nem szív,vákuumcsövek is jók.
Mi szólhat még bele az alapjáratba?
(#) Swift1.3 válasza Sipiur hozzászólására (») Júl 10, 2014 /
 
Helló
Próbáld meg leáramtalanítani 5-6 órára, az enyémen segített, kB addigra állt vissza alaphelyzetbe a motorvezérlő. Ha nem segít, akkor a pillangószelep állását kell ellenőrizni, meg az érzékelőjét.
(#) Swift1.3 válasza Swift1.3 hozzászólására (») Júl 10, 2014 /
 
Kicsit sok az az 1000 alapjárat.
(#) Sipiur válasza Swift1.3 hozzászólására (») Júl 10, 2014 /
 
A fojtószelep szerintem teljesen zár,bár ha átvilágítok rajta,a szélén egy helyen látok egy nagyon pici fényt.
Ezen talán az állító csavarral lehetne variálni,bár azt írják az gyárilag van belőve.
Ha járó motornál az ujjammal elzárom az alapjárati szelep rését,akkor lefullad a motor.
Az érzékelője(TP szenzor) az előírt ellenállásokat produkálja,nyitott és zárt állapotban is.
A gázbowden nem feszes.
Szerintem is magas az 1000,ha egyáltalán 1000.Ezt nem tudom ellenőrizni
Bár valószínűleg annyi,régebben alacsonyabb volt,olyankor le is tudtam fullasztani ha nem finoman kuplungoltam pl kézifékes indulásnál.
Az autóban csak 140 ezer km van,ezért nem hiszem,hogy komoly elhasználódásból eredő hiba lehetne bárhol is.Nem is volt vészesen elkoszolódva semmi sem.(EGR,PCV,IAT)
Az az érdekes,hogyha leveszem a hűtő hőmérséklet érzékelő csatiját,akkor egyből 1000-re ugrik az alapjáratom.Ilyenkor bekapcsol a venti is.De ez az érzékelő nem lehet rossz,kimértem és a bontóban ezt is átcseréltem.
(#) Swift1.3 válasza Sipiur hozzászólására (») Júl 10, 2014 /
 
Az enyém kocka hidegben (-15c) inditáskor 1600 a fordulat, most nyáron 1300-1400 fordulatszámon indul,de 200-300 méter megtétele után már csak 900. Mióta csinálja ezt? Nincs fordulatszám érőd a műszerfalon?
(#) Sipiur válasza Swift1.3 hozzászólására (») Júl 10, 2014 /
 
Tavaly ősszel még az enyém is pont így működött.Télen nem sokat ment és eléggé füstölt is.Szelepszár szimmeringre gyanakodtam,de megjavult magától.Állítólag ha nem kap olajat kiszárad és zsugorodik.Utána oldalról nekem jöttek de csak a futómű ment el,közben kiderült,hogy rohad a küszöbök mellett. Nem volt jó éve,és igazából most tűnt fel ez a hiba, eddig a kasztnival foglalkoztam leginkább. Van fordulatszámmérőm.Nekem csak ha teljesen meleg a motor,csak akkor indul 1400-1500-ról és akkor szabályoz le 1000-re.
(#) djkovi hozzászólása Júl 14, 2014 /
 
Sziasztok 96 Suzuki swift sedan és vissza felé működik a benzin mérő műszer mi lehet a hiba várom segítő válaszotokat előre is köszönöm.
(#) graham hozzászólása Júl 20, 2014 /
 
Üdvözlök Mindenkit!

Valaki tudna segíteni?
Elakadtunk a Suzinkal! Valami gyújtás probléma lehet. A trafó és az elosztó közötti kábelen mértünk
ellenállást az nulla. A trafón plusszon- minuszon van feszültség. Szikra nincs.
Hogy lehet a trafót kimérni multival.
Van valami ötletetek?
Üdv.:
(#) HA5AWS válasza graham hozzászólására (») Júl 20, 2014 /
 
Szia!
Egy két kiegészítés jó lenne. Milyen típusú és mikori a Suzi mert nem mindegy. Ha külön gyújtó trafó van akkor valószínű régebbi Swift lehet. A tápfeszültséget állandóan kapja az egyik lábon a másik lábon a gyújtó egység adja a kapcsoló jelet. Van az áramkörben pár zavarszűrő kondenzátor. A transzformátor maga ellenállásmérővel mérhető, a primer oldal pár ohm a szekunder ha jól emlékszem kohm nagyságrendű. A zavarszűrő kondenzátorokat célszerű megmérni szokott gondot okozni. A vezérlés elektronikus, az csak egyben cserélhető.
Üdv: Gábor
(#) tgolyo hozzászólása Júl 26, 2014 /
 
Sziasztok!
1998-as swift-ben merre találom a központi zár vezérlő elektronikát? nem szeretném az egész autót szétbontani. nem sedan a kocsi.
előre is köszönöm a választ.
(#) zoz11 válasza tgolyo hozzászólására (») Júl 26, 2014 /
 
Hali
Csomagtartóba a jobb hátsó műanyag mögött van a vezérlője, vagyis az sajátomba ott volt 2001es ferde hátú.
Üdv!
(#) tgolyo válasza zoz11 hozzászólására (») Júl 26, 2014 /
 
Hali! köszönöm szépen. hozzájutottam egy távirányítós központi zár vezérlőhöz. ezt szeretném a gyári vezérlő mellé bekötni. tud valaki segíteni benne?
(#) endrusz válasza tgolyo hozzászólására (») Júl 26, 2014 /
 
Szia! Ezeket nézd át.
Következő: »»   20 / 44
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem