Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Önindító probléma
 
Témaindító: baribari, idő: Jún 27, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   29 / 37
(#) pityuli válasza VIM hozzászólására (») Szept 29, 2016 /
 
Kezd össze állni a dolog. Majd tájékoztatlak ha hozzá fogok,most mást kell csinálnom.
Három hétig állt a verda és elment a fékem. Nincs Isten.Köszönöm azt a rengeteg tájékoztatót.
(#) P1251500 válasza pityuli hozzászólására (») Szept 30, 2016 /
 
Szia! ha minden jól megy holnap hozzájutok egy UAZ motor katalógushoz.
Kifotózom belőle a Neked kellő alkatrészeket,és felteszem ide,hogy egyértelmű legyen a dolog.
Ha van benne robbantott ábra,akkor azt is.
(#) pityuli válasza P1251500 hozzászólására (») Szept 30, 2016 /
 
Ha sikerül előre is köszönöm, a fék légtelenitése azt mondják a tulajdonosok sok ídőt vesz igénybe, ezek az eladók.Kicsit tartok az olajszivattyú hozzá nyúlásához.Ha majd tudom nélkülözni akkor mindenféleképpen múszály lessz.
(#) P1251500 válasza pityuli hozzászólására (») Szept 30, 2016 /
 
De ne felejtsd el megkeresni az okát a fék levegősödésének! És persze kijavítani...
A légtelenítés nem nagy kunszt!
(#) P1251500 válasza pityuli hozzászólására (») Okt 1, 2016 /
 
Ha letöltöd a képeket,tudod nagyítani is
(#) P1251500 válasza VIM hozzászólására (») Okt 1, 2016 /
 
Ne haragudj kolléga,de ez a hajtás a Lada típusokra igaz,az UAZ teljesen más,pityuli számára tettem fel képeket az UAZ-ról,és ezen látszik a különbség.Bocsi ha belezavartam...
(#) pityuli válasza P1251500 hozzászólására (») Okt 1, 2016 /
 
Köszi a képeket,nagyitani tudom, nyomtatni hogy kéznél legyen, nem hiszem hogy lehet.
(#) P1251500 válasza pityuli hozzászólására (») Okt 1, 2016 /
 
Ha letöltöd nagyíthatod,nyomtathatod stb. mert a te gépeden lesz
(#) VIM válasza P1251500 hozzászólására (») Okt 2, 2016 /
 
Szia! Semmi gond, csak ahogyan indult a dolog nekem nagyon ismerős volt az eset és ennek kapcsán akartam erre felhívni "pityuli" figyelmét, nehogy nagyobb kár keletkezzen egy ilyen apróság miatt. Hát ebben az UAZ-os gyújtáselosztó-olajszivattyú hajtásban nem bízták a véletlenre (bordás tengelyre) a működést. Ha a szivattyú nem is szállít de gyújtásnak lennie kell .... Így utólag én kérnék bocsánatot ha ezzel nagyon félre vittem volna a megoldáshoz vezető utat. Tiszteletem az "ezerötös polszkinak".
(#) P1251500 válasza VIM hozzászólására (») Okt 2, 2016 /
 
Kedves Kolléga! "Ha a szivattyú nem is szállít de gyújtásnak lennie kell ...."ebben teljesen igazad van!
Ez a Ladára a 2108 Samara kivételével teljesen így van! Jogos volt a gondolat.UAZ-éknál már ezt a hibát kizárták.Ha az UAZ-nál nem jön fel az olaj annak oka lehet pl. hogy az elhanyagolt olajcsere miatt lerakódott az olajsár a csatornákban,vagy a szivattyú szűrőjén.
Tudod mikor ide regisztráltam,akkor még egy kiváló 1500-ös Polskim volt,innen a nicknév,mivel nagyon szerettem,és igen megbízható autó volt. KÖSZÖNÖM!
(#) pityuli válasza P1251500 hozzászólására (») Okt 2, 2016 /
 
Emlited a hiba lehetőséget,Az olajteknőben egy szentségnyi piszok sem volt.Elég gyakori az olaj utántöltés mert a főtengely át enged. Tiszta volt az olaj szürő, amikor levettem a teknőt. Most már sajnálom hogy nem néztem ott jobban szét. Bár bevallom szürője ritkán volt cserélve.
A hozzászólás módosítva: Okt 2, 2016
(#) P1251500 válasza pityuli hozzászólására (») Okt 2, 2016 /
 
Nos akkor egy szűrőcsere ráfér,elveszhet az olaj a szivattyú nyomó ágánál lévő tömítésnél is vagy ha a hengerfej tömítés nem jól lett berakva,Szeret eldugulni a szelep himbatengelye meg a bakja is amin át kapja az olajat.Az sem ártana,ha egy hagyományos mechanikus olajnyomás mérő órával le lenne ellenőrizve a tényleges olajnyomás.Ezt az olajnyomás gomba helyére kell bekötni.A nyomásnak alapjárati fordulatszám felett illik legalább két Atm. elérni.Ha kevesebb akkor vagy a szivattyú kopott,vagy a csapágyak vagy nem megfelelő az olaj W értéke.
(#) pityuli válasza P1251500 hozzászólására (») Okt 3, 2016 /
 
Üdvözöllek, megkaptam a választ amit kérdezni akartam.Mielőtt megbontanám, nem kellene más felé szétnézni? Szerdán beszerzem a szüröt,lecserélem olajjal együtt. Talán nyomás mérést is tudok csinálni,ha jól emlékszem, volt ilyen órám. Változik- e nyomás a müszerfalon.
Ez is segit majd.
(#) P1251500 válasza pityuli hozzászólására (») Okt 13, 2016 /
 
Szia! Mi újság a verdával!
(#) VIM válasza P1251500 hozzászólására (») Okt 13, 2016 /
 
Szerinted? Most nem ér rá írni, mert csak a lába látszik ki a motortérből a megoldást keresve.
(#) P1251500 válasza VIM hozzászólására (») Okt 13, 2016 /
 
Akkor nem is zavarom!
(#) pityuli válasza P1251500 hozzászólására (») Okt 13, 2016 /
 
VIM-nek kösz jól vagyok,sajnos nem mindig érek rá bütykölni.
A verda müködik ,szürő,olajcsere megtörtént,olaj nyomás lehetne jobb is.
Egy pöcre indul,még a fékkel nem tudtam foglalkozni,főleg a rossz idő miatt,attól függetlenül
el tudom végezni a melót.
Most igértek egy UAZ-- CD-t nem nagyon bizok benne.
(#) P1251500 válasza pityuli hozzászólására (») Okt 13, 2016 /
 
No akkor ennek nagyon örülök! Nem volt hiába az idő.
(#) VIM válasza pityuli hozzászólására (») Okt 14, 2016 /
 
Csak vicceltem. Ha bimetálos a távadója akkor ki lehetne tisztítani a membrán alatti részt, lehet hogy csak el van rakodva szennyeződéssel.
(#) pityuli válasza P1251500 hozzászólására (») Okt 16, 2016 /
 
Szevasztok! Üdvözöllek benneteket,nélkületek ezt a sok problémát nem tudtam volna ilyen hamar kijavítani. Minden sikerült, szomszédnak is feltünt,annyi nyöszörgés után egyből indul.
Meg lessz a CD. Ha szükséges lessz,belőle tudok segíteni.
(#) pug306 hozzászólása Okt 23, 2016 /
 
Sziasztok. Ilyen hangot produkál az öninditóm, álltalában csak a reggeli indításnál, vagy hosszabb állás után, mióta bejött a hűvösebb idő. Egyébként mindig indul elsőre. Sajnos a korát nem tudom.
Gondolom, hosszútávon nem tesz jót neki. Kenéshiány lehet?

https://www.youtube.com/watch?v=G6DvmI-GeqU
A hozzászólás módosítva: Okt 23, 2016
(#) akos70 válasza pug306 hozzászólására (») Okt 23, 2016 / 1
 
Tisztítás+kenés valószínűleg megszünteti.
(#) benji13 hozzászólása Okt 24, 2016 /
 
Sziasztok! Nekem volna egy olyan problémám,1.1 trabimnál ha megy a motor az öninditó is megyen tovább!!Gyujtáskapcsoló is most volt cserélve,benne.Ha ráadom a gyujtást,1-ből megy a motor is!! Minden ugyanúgy lett vissza kötve ahogy előte volt!! Már a 3-dik önindítót raktam bele,és semmi változás!! segítséget köszönöm!!
(#) akos70 válasza benji13 hozzászólására (») Okt 24, 2016 /
 
És ha mondjuk lehúzod a gyújtáskapcsolóról a vezetékeket?
(#) benji13 válasza akos70 hozzászólására (») Okt 24, 2016 /
 
Hali.ezt még nem próbáltam,de ha nem ment a motor akkor nem indított!!De holnap tesztelem az ötletedet motor közben is!!Addig is köszi a segítséget!!
(#) akos70 válasza benji13 hozzászólására (») Okt 24, 2016 /
 
Esetleg az indítómotorra menő 2 vékony vezetékkel nem lett valami összekavarva, esetleg összekötve?
(#) P1251500 válasza akos70 hozzászólására (») Okt 24, 2016 /
 
Szia! Oda nem csak egy vékony vezeték megy?A behúzó tekercs 54-es vezetéke...
Szerintem a gy.kapcsolónál lett valami rosszul visszarakva,vagy rossz a kapcsoló,esetleg nem stimmel a csatlakozók kiosztása a régiével
(#) P1251500 válasza P1251500 hozzászólására (») Okt 24, 2016 /
 
Bocs,rosszul mondtam a számát,nem 54,hanem 50 a kapcsolási rajz szerint
(#) P1251500 válasza P1251500 hozzászólására (») Okt 24, 2016 /
 
Itt egy elvi kapcsolás,és a Trabiké még így volt bekötve
Következő: »»   29 / 37
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem