Fórum témák
» Több friss téma |
Ja, csak mint te magad jegyezted meg, ahhoz kell tudni, mi a helyes:
ami csak helyes sorrend esetén ad áramot A kérdés meg az a lap tetején, hogy honnan tudni, mi a helyes?
Egy street food (pót)kocsiban dolgozótól nem várható el hogy értse, mit takar a három fázis esetén a forgásirány. Mégis, mit csinálnál velük? Elmagyaráznád nekik, hogy ha ez a lámpa világít, akkor az 1-es, ha a másik, akkor a 2-es irányba kell fordítani a kapcsolót? Ne viccelj. Ez soha nem működött üzembiztosan. Ha dolgoztál volna operátorokkal ahogy állítod, akkor tudnád.
Nem teljesen értem ezt a hozzászólást.
Ha nem jó a fázissorend, minden bizonnyal egy vagy több gép fordítva forog, tehát az a helytelen, a másik irány a helyes. dugvilla - fázissorrend fordító - fázissorend figyelő - mágneskapcsoló - fogyasztók
Szia!
Ez azért igy nézett ki; Daf 164---323 stb dugalj ebbe csatlakozott a gép dugvillája --a működtetó dobozon volt a 1-0-2 jelű főkapcsoló--ez után bekötve a forgásirányjelző--s tovább a működtetés. A forgásirányjelző 2db izző +egy kondi volt.Ha a megfelelő izzó világitott teljes fénnyel , akkor kellett volna a BE gombot megnyomni. Hát nem mindig sikerült ! ill. a dugaljak dugvillák bekötése 1/2 --3/4 év alatt megváltozott.Magától? De a legbiztosabb motor leégető megoldás az egyirányű csapágy volt. A Német gépeken volt ilyen. Rossz irányban állva maradt a vill.motor! Megvárták amig füstöl.
Ezt a hozzászólásod végképp nem értem. Korábban leírtad, oktatás, és minden meg van oldva. Itt meg azt írod, hogy régen sem működött a módszer.
Szia!
irtam a Pékséget--az ottani remek munkaerő-miatt nem volt tökéletes. Ha akkor lett volna rendes fázissorrend figyelő .--de csak ilyen egyszerű jelzőeszközök voltak, amik nem kapcsoltak . De Piaci lángossütő utánfutónál rendben működött.
A pékek nevében tiltakozom a degradálás miatt! Vannak mindenféle szakmával, diplomával rendelkező ismerőseim, az ilyen dolgok nem attól függnek, ki mit tanult.
Ha valahol működött a tanításos módszer és valahol nem, akkor az azt jelenti, megvan a hibázás lehetősége, amit előbb-utóbb ki fog valaki használni.
Szia!
Tiltakozhatsz --elfogadom?- De a véleményem ettől nem változik meg. Én olyan céget láttam ahol mindenki kisegitő iskolából jött.( ott és akkor ) A Piaci lángosonál meg magasabb volt a szinvonal. Amúgy igen 1000 bekapcsolásból , hány % lesz hibás?Ez a lényege. Idézet: „De a legbiztosabb motor leégető megoldás az egyirányű csapágy volt. A Német gépeken volt ilyen.” Trabant szabadonfutó fordított irányban? ![]()
Elég furcsa útvesztő kerekedett itt ebből a témából, mindenféle kioktatott ember és hasonló miatt.
Bolond biztos megoldás szükséges! Egy fázissirrend és kiesés figyelő + mágneskapcsoló elvégez minden feladatot… csak akkor ad ki feszültséget ha jó az irány… plusz kell még egy forgásirány váltó az automatika elé, ha nem lenne jó az irány, és nem ad ki áramot. A helyes betáplálást lehet egy zöld lámpával is jelezni… sőt! A rossz betáplálást pedig piros fénnyel! Idézet: Semmilyen szokatlan dolog nem történt. „Elég furcsa útvesztő kerekedett itt ebből a témából” ![]() Idézet: Nem mindenki érti ennek szükségességét/hasznosságát. „Bolond biztos megoldás szükséges!”
Ne te figyeld, van erre elektronika. Bemész a szakboltba és veszel egy fázissorrend érzékelőt, és ha nincs benne 3 áramkörösrelé, akkor azt is. Ez a kütyü egy fázis kimaradást is érzékeli a helytelen sorrend mellett, és a relé letiltja a3 fázisú részt. Átlag villanyász a szerelést megoldja.
A hozzászólás módosítva: Szo, 9:59
A bicikli szabadonfutója valóban az egyirányú csapágy egy formája -azonban véletlen sem kontrafék. A kontaféket beszerelik ugyan abba az agyba, de semmi köze a szabadonfutóhoz. Csak egymas mellett vannak.
Gyártanak is kontra nélküli szabadonfutós biciklit A hozzászólás módosítva: Szo, 17:12
Nem teljesen értem ezt a hozzászólást.
Hát, érdekes. Ha nem jó a fázissorend, minden bizonnyal egy vagy több gép fordítva forog, tehát az a helytelen Pont erről van szó, hogy ő nem akarja a helytelen irányba próba képpen sem megpörgetni. Na, akkor hogyan lehet megtudni? ...a másik irány a helyes De mire próbával ezt megtudjuk, tönkrement. A hozzászólás módosítva: Kedd, 16:45
Az eredeti hozzászólásban:
Idézet: „megnézem ott, ahol jól működik biztosan”
mellékesen, igen, azzal együtt hogy "az is megoldás". A kérdés az eredeti hozzászólásban továbbra is ez:
"magán az utánfutón a fogyasztóknál hogyan tudom megállapítani legegyszerűbben - kár okozása nélkül a helyes sorrendet? Mert javítás címén nem akarnék egyből 800eFt-os kárt is okozni." Valljuk be, villanyilag ez is az érdekesebb. Még akkor is, ha van 300 km-re egy iker gépezet, ami éppen jól forog.
Talán ezért van az U V W U2 V2 W2 jelölése a tekercsvégeknek. Biztosan van valami szabály a arra, hogy ezek fizikailag hogyan helyezkednek el az állórészben. ( bár lehet ezt nem mindenki tartja be.) Ha erre van szabály, akkor arra is kell lennie, hogy ezt hogyan kell összekötni a hálózattal a helyes forgásirányhoz. ( bár ez elég nehezen ellenőrizhető házilag.)
Ami a kérdés nem elméleti részét képezi, tiszteltetem azt a gyártót, villanyszerelőt, aki egy milliós kárt is okozni képes téves bekötést legalább rendes feliratozással nem véd. Érdekes lenne, ha veszek több millióért valamit, azt ha otthon véletlen nem jól kötöm be ( mert semmi jelölés nincs rajta megtehetem ) , összetörik az egész, azt mehet a kukába. ( gondolom garancia a törésre nem lesz....) |
Bejelentkezés
Hirdetés |