Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » 6V->12V inverter
Lapozás: OK   1 / 2
(#) Józsx2 hozzászólása Okt 20, 2007 /
 
Sziasztok !

Szeretném a segítségeteket kérni egy 6V-ból 12-14,5V feszültség előállítására alkalmas inverter építésében. Eléggé kezdő vagyok a témában ,ezért szívesen fogadok bármilyen segítséget(esetleg komplett kapcsrajzot is )

Válaszokat előre is köszönöm !

Ui.: Tudtok ajánlani az elektronika támakörébe tartozó könyvet ?
(#) (Felhasználó 4577) válasza Józsx2 hozzászólására (») Okt 20, 2007 /
 
Hány amperra kell? amit csatoltam az kb fél ampert tud

kapcsolas.gif
    
(#) Józsx2 válasza (Felhasználó 4577) hozzászólására (») Okt 20, 2007 /
 
A kimeneti oldalt kb 7-8 A-val lehessen terhelni. Motorkerékpárra kell ,az első fényszórót szeretném róla meghajtani.
(#) (Felhasználó 4577) hozzászólása Okt 20, 2007 /
 
ihh, akkor nem tudok segíteni, vegyél 6V-os izzót...olcsóbb és egyszerűbb
(#) Józsx2 válasza (Felhasználó 4577) hozzászólására (») Okt 20, 2007 /
 
Az a baj ,hogy nem kapni olyan izzót ,ami nekem megfelelő lenne. A 6V 45/40W-s izzó helyett szeretnék egy H4 12V 60/55W-s izzót(esetleg R2 12V 45/40W-s halogént ) Azon a kapcsolási rajzon ,amit belinkeltél , mit kéne módosítani ahhoz ,hogy nekem megfelelő legyen ?
(#) Krisz03 válasza Józsx2 hozzászólására (») Okt 20, 2007 /
 
Hali!
Milyen motorban lesz ez? Nem lenne egyszerűbb a tekercset kicserélni/újratekerni?
(#) (Felhasználó 4577) hozzászólása Okt 20, 2007 /
 
szerintem tranyókon, szerintem ne akarj bele mást tenni, gyáit tegyél, nem nagyobb égőhöz van az tervezve, ha gyári és működik hagyd úgy, haslogénnek megint nem látom értelmét, nagyobb értelme van egy ledes hátsólámpának
(#) Krisz03 válasza (Felhasználó 4577) hozzászólására (») Okt 20, 2007 /
 
Miért is nem látod értelmét a halogénnek?

Sokkal tisztább, fehérebb fényt ad mind a normál bilux. Ne mond, hogy a halogénnel nem látsz jobban!
(#) Józsx2 válasza (Felhasználó 4577) hozzászólására (») Okt 20, 2007 /