Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Opel Astra elektromos hibák
 
Témaindító: nrgie, idő: Júl 19, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   72 / 138
(#) Ricsi89 válasza tkovacs hozzászólására (») Nov 28, 2016 /
 
Sajnos ebben az autóban, sem főtengely, sem vezérműtengely jeladó nincs. A gyújtáselosztóban van egy hall jeladó, ami alapján kapja a vezérlő az információt. Általában ez vagy a gyújtáselektronika szokott meghalni.
(#) Robid válasza APjudit hozzászólására (») Nov 28, 2016 /
 
Döglődő immobiliser ?
(#) tkovacs válasza Ricsi89 hozzászólására (») Nov 28, 2016 /
 
Szörnyű dolog, hogy még árulnak is hozzá azt ami szerinted nincs is!

Bővebben: Link
(#) Ricsi89 válasza tkovacs hozzászólására (») Nov 28, 2016 /
 
Akkor nézz utána jobban. Az elosztóban van egy gyújtás jeladó, egy elektronikával és kész. Ez ad fordulatjelet a motorvezérlőnek. Nincs főtengely jeladó. Ilyen van benne.
(#) APjudit hozzászólása Dec 1, 2016 /
 
Nekifogtam a kocsi javitásnak ès jo èrzèkkel az elosztoban lèvö jeladot kicserèltem elöször. A kocsi pöcc indult! Remèlhetöleg ennyi volt a baj, használat során majd látom. Egyèbkènt tènyleg se a fötengelynek se a vez tengelynek nincs jeladoja ebben a kocsiba. Köszönöm a tanácsaitokat!
(#) Jax válasza Ricsi89 hozzászólására (») Dec 1, 2016 /
 
Sziasztok!
Ha megengeditek hogy beleszóljak, akkor elmondanám, hogy létezik ilyen is, olyan is!
A C16NZ motorok halljeladósak, de az x16SZ/SZR típusoknál már főtengely és vezérműtengely jeladósak! És mind a három motort szerelték F Astrába is már!
(#) zolika60 válasza Jax hozzászólására (») Dec 1, 2016 / 1
 
Persze ha az előző hozzászólást elolvastad, akkor tudod, hogy ez C16NZ. Amit a kérdező már az első hozzászólásban is leírt. Felesleges bonyolítani a helyzetet.
(#) Ricsi89 válasza Jax hozzászólására (») Dec 2, 2016 /
 
Persze létezik főtengely jeladós, de az nem C16Nz, ahogy te is írod. Itt pedig arról volt szó és nem az x-es motorról. Az x-es már nem elosztós, hanem ikertrafós.
(#) Brigi86 hozzászólása Dec 7, 2016 /
 
Sziasztok!
Nekem van egy 2007-es Opel Corsa 1.3 TDCI személyautóm. Ma reggel csak másodszorra indult be. Mintha merülne az aksi. Ezek után világítva maradt a "Motorvezérlő rendszer, Elindulásgátló" lámpa. Elmentem vele dolgozni. Kb. 25 km-t mentem vele, miután megérkeztem és leállítottam, megpróbáltam újra elindítani. Én arra gondoltam, hogy nagyon le van merülve az aksi és ezért jelez valahogy így. Egyből beindult és a lámpa sem világít. Éjszakára kint hagytam a kulcsot az autóban. Lehet, hogy nagyon le volt hűlve a kulcs és emiatt nem érzékelt valamit megfelelően? Vagy valami nagyobb baja lesz? (augusztusban vettem). köszi
(#) zolika60 válasza Brigi86 hozzászólására (») Dec 7, 2016 /
 
Nincs különösebb baj, csak az akku gyengesége miatt az elektronikák egy része elveszti a tápfeszültséget indítózáskor. Emiatt vannak a hibajelzések. Vagy töltsd fel az akkut, vagy ha már gyenge cseréld ki.
(#) gara79 hozzászólása Dec 12, 2016 /
 
Sziasztok!
Olyan problémám van hogy adott egy 2000-es évjáratú astraG x16xel motorral.
Az autó hidegen gázadás nélkül el sem indul vagy csak gázadással ha kerülök vele melegszik utána már járva marad a motor,van az autóban a tankszellőztető vezeték abból a mágnesszelepet kiiktattam tehát a szívósor folyamatos fars levegőt szív a tankból így könnyebben indul. A motor ha üzemmeleg akkor is csak 85c-os,termosztát cserélve. 2hibakódom van visszajön folyamatosan, újraindításkor eltűnik. 1 Transponder kulcs 2Fordulatszám jeladó. Csak jelzem Opel márka szervíz sem tudott vele semmit kezdeni. Építő segítséget szívesen fogadnék. Köszönöm.
(#) zoly15 válasza gara79 hozzászólására (») Dec 12, 2016 /
 
A nehezen indulás lehet épp nem működő motor vízhőfok jeladóból is.
Tank szellőztető szelepet miért vetted ki?
Főtengely jeladó is lehet hibás, de akkor el sem indulna a motor, vagy esetleg kontaktos lehet a szenzor/ kábel...
(#) gara79 válasza zoly15 hozzászólására (») Dec 12, 2016 /
 
Mert úgy könnyebben indul....
(#) Ricsi89 válasza gara79 hozzászólására (») Dec 12, 2016 /
 
Alapjárati motor esetleg? Mivel plusz levegő adással indul könnyebben és gáz adásra, ezért lehet az van elkoszolódva, megszorulva. Érdemes lenne ránézni.
A hozzászólás módosítva: Dec 12, 2016
(#) gara79 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Dec 13, 2016 /
 
Köszi de vadiújra van cserélve....
(#) levaitamas hozzászólása Dec 13, 2016 /
 
Sziasztok!
G Astra kilométer számláló LCD-je mögött milyen típusú illetve teljesítményű izzó van?
(#) Ricsi89 válasza gara79 hozzászólására (») Dec 13, 2016 /
 
Levegőfuratok is tisztítva lettek?
(#) gara79 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Dec 14, 2016 /
 
Az folytószelepház ki lett takarítva....
(#) zoly15 válasza gara79 hozzászólására (») Dec 14, 2016 /
 
Írtad hogy az alapjárati motor újra van cserélve.
Itt vigyázni kell ,mert kétféle kúpszögű létzetik és nem cserélhető össze
(#) gara79 válasza zoly15 hozzászólására (») Dec 15, 2016 /
 
Az másik bele se megy...
(#) levaitamas válasza levaitamas hozzászólására (») Dec 16, 2016 /
 
Megoldódott a probléma.
(#) BarnaPili válasza levaitamas hozzászólására (») Dec 16, 2016 /
 
És elárulod,milyen izzó van benne? Másnak hasznos lehet az információ.
(#) levaitamas válasza BarnaPili hozzászólására (») Dec 16, 2016 /
 
Szia!
Sajnos biztos vagyok abban, hogy van itt olyan ember, aki kisujjból tudja.
Annyit sikerült kideríteni a netet bújva, hogy 12V/1,5W. Vannak is ilyen paraméterű izzók, de ahogy néztem számít a műanyag foglalat színe.
Nem akartam se buszozni, se műszerfal nélkül autózni, illetve mivel eléggé ki van centizve a műszeregység helye kétszer kivenni-visszatenni, ezért bementem egy márkakereskedésbe.
Csupán 980Ft-ért kaptam is egy 12V/1,5W-os fehér foglalatú izzót.
A legjobb az a pillanat volt, amikor rám nézett az alkatrészes eladó és látszott rajta egy kérdés: "ez tényleg ilyen h.lye?" Mondta, az U.ix-nál vegyem meg mert ott csak 166Ft, de ott csak tízes csomagban szolgáltak volna ki.
(#) BarnaPili válasza levaitamas hozzászólására (») Dec 16, 2016 /
 
Köszönöm!
Nekem is G Astra van,így már tudni fogom. Most megy műszakira,meg kap 4 új nyári papucsot.
(#) levaitamas válasza BarnaPili hozzászólására (») Dec 16, 2016 /
 
Nagyon szívesen. A felső kettő 1,1W a középső három pedig 1,5W.

image.png
    
(#) MateKrisz hozzászólása Dec 18, 2016 /
 
Sziasztok,
Van egy 1993 F Astra GL 1.6I mororral. A jelenség, hogy valamikor indít, valamikor nem. A gyujtáskapcsoló betétje cserélve lett, de nem oldotta meg a problémát. Eléggé kiszámíthatatlan, mert látszólag magától megjavul, ha úgy hagytuk az autot hogy utoljan nem inditott. Mitől lehet ez?
(#) Ricsi89 válasza MateKrisz hozzászólására (») Dec 18, 2016 / 1
 
Indítómotor? Ha kopott a kefe pont ilyet csinál. Aztán a végén többet nem fog indulni. Egy óra alatt lazán ki lehet cserélni, fillérekből megvan.
(#) MateKrisz válasza Ricsi89 hozzászólására (») Dec 18, 2016 /
 
Szia! Igen valószínű az lesz, mert nagy hirtelen annyit csináltam, hogy odakoccintottam neki párat, és hip-hop elindult az autó. Köszi a tippet!
(#) Ricsi89 válasza MateKrisz hozzászólására (») Dec 18, 2016 /
 
Akkor tuti az lesz.
(#) hobbyboby válasza Ricsi89 hozzászólására (») Dec 24, 2016 /
 
Azért vigyázás, mert ha még jól emlékszem és tudom (nekem például a Skodákban az volt), hogy az önindítóban nem szénkefe, hanem inkább bronzkefe van.
Azért az nem mindegy!
Következő: »»   72 / 138
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem