Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Keltető hőfokszabályozó
 
Témaindító: Bfg10k, idő: Máj 21, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   4 / 41
(#) johi2001 válasza Tom-ee hozzászólására (») Márc 8, 2009 /
 
És használod, jól működik?De nem relés ugye?
Elküldheted.
Esetleg nincs valami rajzod 200-300db-os géphez, hogy hol legyen a lámpa és mennyi, légterelő, venti....méretek..?
Bocsi ,de tök kezdő vagyok.
Köszi!
(#) Tom-ee válasza johi2001 hozzászólására (») Márc 8, 2009 /
 
Havernak építettem, de ő meg volt vele elégedve (gyakorlatilag 0 nedvességszabályzással 70-75%-os kelési arányt ért el; a páratartalom szabályzása folyamatban van)
A kapcsolást SSR (szilárdtest relé) végzi. (de emellé is kerülni fog egy időzítő, hogy ne legyen gond a váltással)
A fűtésről egy hajszárító gondoskodik, de köthetsz a helyébe lámpát is, vagy fűtőszálat. (nekünk ez volt kéznél)
A "doboz" pedig egy kisméretű hűtőszekrény. (mint említettem vala) Nekem ezek voltak adottak, ehhez készítettem az elektronikát. Azt, hogy neked milyen méretek és kialakítások kellenek, nem tudom, ehhez inkább szakirodalom kellene, vagy olyan, aki az állatok terén is járatos. (én csak egy gépész hallgató vagyok, aki néha összerak ezt-azt )

Image2.jpg
    
(#) johi2001 hozzászólása Márc 9, 2009 /
 
Helló!

Már tervezem a dobozt, ami bútorlapból lesz, 4cm hungarovell szigeteléssel.
Az lenne a kérdésem, hogy ha 3db izzóval akarom fűteni és 3 tálcát akarok egymás fölé akkor a hőeloszlás jó lesz-e, kap e minden tálca megfelelő meleget? kb. 50*40*70cm lenne a belső tere.
És még annyi, hogy a ventillátor az mindig megy, vagy csak ha fűt?
Köszi a válaszokat.
(#) johi2001 hozzászólása Márc 10, 2009 /
 
Ez szerintetek jó?

incman.pdf
    
(#) johi2001 hozzászólása Márc 10, 2009 /
 
vagy ez?

2.jpg
    
(#) proli007 válasza johi2001 hozzászólására (») Márc 10, 2009 /
 
Hello!