Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Simson elektronikus gyújtás
Lapozás: OK   26 / 49
(#) Krisz03 válasza pucuka hozzászólására (») Júl 15, 2010 /
 
Bizony, igazad van. Bár a márkás szimeringek azért elég tartósak, figyelembevéve a körülményeket (gondolok itt a tengely felületére).
A Simson egyébként annyira igénytelen, hogy extrém kicsi vagy nagy előgyújtással is képes beindulni, és üzemelni bizonyos korlátokkal, de ez a fenti hibákat és károsodást okoz.
(#) uli válasza jozef91 hozzászólására (») Júl 15, 2010 /
 
Szia!
Próbáltad már nagyobb hőértékű gyertyával?
uli
(#) mate044 hozzászólása Júl 15, 2010 /
 
Nincs nagy baja... csak az zavar hogy melegen nincs akapjára... és hogy nehezen akar kipörögni még úgy is ha leveszem a levegőszűrő gumit.. :S
Elvileg a gyujtáson van egy gyári jelölés és a blokkon is.. ha az szintbe van elvileg az jó.. nem?
a megszakítót mikor mérjem a holtponthoz képesti nyitását?? amikor ki van nyitva vagy amikor kezd kinyitni???
Sztem se lehet olyan nagy bajt okozni ha most nekiállok, főleg úgy hogy adjátok a tippket...
(#) gulyi88 válasza mate044 hozzászólására (») Júl 15, 2010 /
 
Amikor éppen kinyit a megszakító, akkor képződik a szikra...
A jelőlésre ne alapozz, a megszakító kopik, ezért a gyújtás folyamatosan eltolódik a felső holtpont irányában a megszakítóhézag csökkenésével.
Tehát elsőször szemre legyen jó helyen a gyújtás FHP környékén, aztán jöhet a megszakítóhézag beállítása, utána pedig a gyújtásé.

Ha megvan a megfelelő szerszámparkod, akkor fogj hozzá! Ha nincs akkor szerezz be.
simson.hu-n találsz néhány hasznos leírást kezdésnek.
(#) mate044 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Júl 15, 2010 /
 
Még nem érkezett semmi... de már várom..
köszi szépen..
(#) mate044 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Júl 15, 2010 /
 
nem, nincs tele a fiókom..
Szerintem csak nagy a fájl... és azér késik... nem lehet?
(#) mate044 válasza uli hozzászólására (») Júl 15, 2010 /
 
225-ös van bent... az kicsii?
260-280 kellene?
(#) gulyi88 válasza mate044 hozzászólására (») Júl 15, 2010 /
 
Milyen a színe? menj egy kört, és ne szivatóval állítsd le, és ne is hagyd sokar terheletlenül járni (alapjáraton, ami most nincs). Aztán tekerd ki a gyertyát és tegyél fel róla képet.
Ebből lehet következtetni a beszívott lebegő benzin arányára.
(#) mate044 hozzászólása Júl 16, 2010 /
 
Az miért van hogy elzárt benzincsapnál mielőtt kifogya karbiból a benzin felpörög a motor.. :s
(#) Krisz03 válasza mate044 hozzászólására (») Júl 16, 2010 /
 
Mert jól van beállítva a karburátor. Csökken a benzinszint, egyre magasabbra kell felkúsznia a keverőcsőben, elszegényedik, és ettől felpörög a motor.
(#) mate044 hozzászólása Júl 16, 2010 /
 
szóval akkor ez nem probléma?
A gyujtásomat sikerült rendbetenni, de még mindig nem jó valami a karburátorral, olyan mint ha szivatóval menne, hallani az alapjáraton hogy más a hangja...
menet közbe is érezni mintha a szivató felakadt volna, de megnéztem, nem akadt fel :S nem tudom mi a baja
(#) zolika60 válasza mate044 hozzászólására (») Júl 16, 2010 /
 
Benzinszint az úszóházban jó?
(#) mate044 hozzászólása Júl 16, 2010 /
 
Benzinszint jó, a kis oszlopig ér...
(#) VIM válasza mate044 hozzászólására (») Júl 16, 2010 /
 
Szia!
Idézet:
„hogy még a levegőszűrő gumi levételével is alig akar kipörögni”

Végig olvastam a problémát és már itt megakadtam. Nincs benzin, vagyis kevés és még rontottál a helyzeten azzal, hogy levetted a szűkítést a karbinál a levegőszűrőnél. Nincs ami beszívja a benzint a fals levegő miatt. Tedd oda a kezedet és fojtsál rajta az újjaiddal s ha javul a helyzet biztosra vehető a benzinszegény keverék. A másik pedig a gyertyahézag, ami szigorúan 0.4mm és nem több. A simi nem szereti a nagy hézagot. A súber nem kopott valamelyik oldalon?
(#) mate044 hozzászólása Júl 16, 2010 /
 
Helló VIM
a gyertyahézagra mindig odafigyelek! §,4 rá állítom mindig. most egyek vele egy krt, és felteszek egy képet a gyertya színéről.
a levegőszűrő gumitcsak akkor nyomom félre amikor nem akar kipörögni..
Mert sajnos melegen nem hjlandó!
Hidegen pedig jó az alapjárat...
(#) mate044 hozzászólása Júl 16, 2010 /
 
Mentem pár km-rt és lefotóztam a gyertyát...
Reméleg így tudtok segítenni...

gyertya.jpg
    
(#) VIM válasza mate044 hozzászólására (») Júl 16, 2010 /
 
Hát ez egy etalon gyertya!
(#) mate044 hozzászólása Júl 16, 2010 /
 
Parancsolsz??
(#) Krisz03 válasza mate044 hozzászólására (») Júl 16, 2010 /
 
Úgy néz ki, ahogyan kell.
(#) mate044 hozzászólása Júl 16, 2010 /
 
Akkor gyertya rendben, gyujtás rendben, márcsak a karburátorral kéne valamit kezdeni...
valamiért csak hidegen van alapjárat....
Ha meg ráhuzom a gázt olyan mintha fennakadt volna a szivató... meg úgy is füstöl.. :S
melegen pedig nincs alapjárat, vagy benznt bagy levegőt nem kap.. :S és nehezen pörög ki ha melegen akarom elindítani... csak úgy pörög ki ha leveszem a levegőszűrő gumit.. :S
videót lehet fel tenni? mert akkor készítenék egyet hideg motorral.. és majd meglátjátok hogy milyen...
(#) Krisz03 válasza mate044 hozzászólására (») Júl 16, 2010 /
 
Idézet:
„csak úgy pörög ki ha leveszem a levegőszűrő gumit.”


Azaz sokall, amit "javítasz" a több levegő "hozzáadásával". Nem zár a szívató (húzd rá melegen, és ha nem reagál, akkor az a baj), magas a benzinszint, nagy a főfúvóka. Kipufogó tiszta?
(#) mate044 hozzászólása Júl 16, 2010 /
 
A főfuvóka lenne? mert azt most cseréltem, 72-es volt az alap, de 80-ast tettem bele..
A szivató meleg motornál is működik , vagyis ha ráhuzuom akk leáll. Akkor visszateszem a főfuvókát...
De ha úgy se pörög ki akk állítsak a levegőcsavaron? mondjuk már eléggé ki van csavarva így is.. :S
jah és mégvallami nem tudjáok hogy a karburátorba a tűszelepcsavar hányas méretűnek kell lennie?
mert nekem van kettő az egyik 15-ös a másik 25 -ös
a 25-öst tettem bele...
(#) mate044 hozzászólása Júl 16, 2010 /
 
van egy bosh és egy ngk gyertyám, de nem tudom a hőértéküket, csak a számukat...
mellékelek egy képet be van jelölve a két gyertya száma... melyiknek nagyobb a hőértéke? a boshnak?
(#) VIM válasza mate044 hozzászólására (») Júl 16, 2010 /
 
Még egy kis segítség.
(#) mate044 válasza VIM hozzászólására (») Júl 16, 2010 /
 
A subertűm nekem is középen van, a szivatóm egy kicsit jobban kiáll, és nekem 16 N 3-as karbim van..
(#) mate044 hozzászólása Júl 16, 2010 /
 
nem tudjáok hogy a karburátorba a tűszelepcsavar hányas méretűnek kell lennie?
mert nekem van kettő az egyik 15-ös a másik 25 -ös
melyiket tegyem bele?
van két főfuvókám is egy 0,72-es és egy 0, 80-as melyiket tegyembele?
(#) VIM válasza mate044 hozzászólására (») Júl 16, 2010 /
 
Nem tudom sikerül-e?

fúvóka.JPG
    
(#) VIM hozzászólása Júl 16, 2010 /
 
És ami még lemaradt.
(#) mate044 hozzászólása Júl 16, 2010 /
 
Köszöntem..
(#) Moderátor hozzászólása Júl 16, 2010
 
Gyerekek! Egy "kissé" elmentetek a gyújtás témakörétől!
Következő: »»   26 / 49
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem