Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » CDI gyújtáselektronika
 
Témaindító: rudolf992, idő: Feb 24, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   6 / 16
(#) meszka14 válasza Krisz03 hozzászólására (») Aug 24, 2010 /
 
Piaggio NRG mc3 extrem (Lc) de az MC3 extrem nagyon ritka többet találsz mc2 extrem ből de ha kihagyod h extrem akk NRG mc3-is elég ha keresnéd valahol csak az egyszerűség végedt
(#) meszka14 hozzászólása Aug 24, 2010 /
 
de örülnék valami saját készítésű CDI-nek is csak működjön van itthon babetta tilisztorom meg trafóim ha valamit ideiglenesen össze tudnék hozni (a motoron a CDI-re csatlakozó vezetékek Piros(jel) Zöld(feszültség) Fehér(test)
(#) Krisz03 válasza meszka14 hozzászólására (») Aug 24, 2010 /
 
Bővebben: Link. Megkérik az árát, de ez biztosan működőképes lenne.
(#) meszka14 válasza Krisz03 hozzászólására (») Aug 24, 2010 /
 
csak az a baj h most per pillanat nincs rá összegem mert tankönyv vásárlás lesz holnap utána és utána egy kis ideig nem lesz pénzem semmire meg anyámék se annak fizetésig
én meg szeptember 1-jén motorral szeretném kezdeni az évet és valamit össze akarok hozni nagyon fontos lenne nekem
(#) Krisz03 válasza meszka14 hozzászólására (») Aug 24, 2010 /
 
Ha egy kicsit közelebb laknál (76.7km), akkor felajánlanám a személyes segítségemet (motorszerelő vagyok). Persze gyújtáselektronika javítást nem vállalok, mert bizonytalan és eléggé esélytelen a siker. Inkább valami más elektronika beszerelésén kellene gondolkodni.
(#) meszka14 hozzászólása Aug 24, 2010 /
 
van egy Honda tact elektronikám olyan mint a dió-é de az minarelli gyújtáshoz való ha össze tudnám párosítani
esetleg valami ötlet?
(#) Krisz03 válasza meszka14 hozzászólására (») Aug 24, 2010 /
 
Ha tudod a lábkiosztását, és van hozzá trafód, akkor egy próbát megér.
(#) meszka14 válasza Krisz03 hozzászólására (») Aug 24, 2010 /
 
nem tudom a lábkiosztást az a baj:S a babetta tirisztorral kéne megpróbálni? lehetséges? van 12-v trafóm ujj meg van újj 4-lábas tirisztorom is és tudom a kiosztását is
(#) laszloadam4 válasza meszka14 hozzászólására (») Aug 24, 2010 /
 
Sziasztok!
Nekem Honda MT-m van és Honda Dió CDI van benne.
Frankón műküdik.Annak a lábkiosztását el tudom küldeni.
Így talán be tudod kötni a Honda Tact elektronikát.Ha így néz ki.
Ebbe 5 csatlakozó van de négyel is farankón működik.Remélem tudok segíteni.
Üdv.!
(#) Krisz03 válasza laszloadam4 hozzászólására (») Aug 24, 2010 /
 
Félrevezetőek a feliratok: "gyújtótekercs" helyett "gyújtótrafó" kellene, "főkapocs" (???) helyett pedig "nagyfeszültségű gyújtótekercs".
(#) meszka14 válasza Krisz03 hozzászólására (») Aug 24, 2010 /
 
elnézést kérek a tudatlanságomért de nem tudok úgy néz ki anyira a szakzsargont mint kéne:S
laszloadam4 köszönöm a segítséget megnézem mire jutok vele most épp össze rakok valami babetta alkatrészekből hátha sikerül új alkatrészek szóval mennie kell!
(#) meszka14 válasza Krisz03 hozzászólására (») Aug 24, 2010 /
 
késsz a szerkezet! babetta tranzisztor vagy is amire csatlakozik a jeladó vezetéke a gyújtótekercs vezetéke és a test+trafó vezetéke hát bekötöttem és semm iszikra pedig úgy kötöttem be ahogy kell!
(#) meszka14 hozzászólása Aug 24, 2010 /
 
Azt szeretném még kérdezni, hogy a jeladót hogy lehet kimérni hogy jó-e? vagy valami mert az áram mérésére semmit se mutat:S a gyújtás alapon találhatóra gondolok!
a választ előre is köszönöm
(#) laszloadam4 válasza meszka14 hozzászólására (») Aug 24, 2010 /
 
Sziasztok!
Először is Krisz03-nak üzenem,hogy sajnálom,félrevezetően van lefordítva de így írták a németek.Ugyanis ez egy német kapcsolási rajz.Számomra a gyújtótekercs az a szerinted gyújtótrafó(egyébként mind a kettő tekercs).Ráadásúl az a nagyfeszültségű tekercs 10-20000V-ot állít elő.Amiből képződik a szikra.A "Főkapocs"pedig a betáp amin keresztűl kapja az áramot a generátortól,vagy dinamótól.
meszka14.
A jeladóból kellene jönni feszöltségnek.Kellene valahonnét szerzni egy multimétert és inditáskor megmérnui jön-e belőle feszültség.Vagy a tekercs két végére tenni a multimétert átálítani dióda vizsálóra és megnézni,hogy átmegy-e a feszültség.
Ha igen akkor nincs szakadás.
Örülök ha segíthetek.Én is szenvedtem az enyémmel sokat.
Üdv.!
(#) Krisz03 válasza meszka14 hozzászólására (») Aug 25, 2010 /
 
Ellenállást kell mérni! Feszültség vagy áramméréssel nem mész semmire sem oszcilloszkóp hiányában, ugyanis a jeladón csak nagyon rövid impulzusok jelennek meg, amit egy digitális vagy analóg műszer nem tud követni.
(#) Krisz03 válasza laszloadam4 hozzászólására (») Aug 25, 2010 /
 
Idézet:
„Számomra a gyújtótekercs az a szerinted gyújtótrafó(egyébként mind a kettő tekercs).”

Így is meg lehet közelíteni, de ahol egy bemenő (váltó)feszültségből egy kimenő (váltó)feszültséget állítunk elő, azt trafóval tesszük.

Idézet:
„Ráadásúl az a nagyfeszültségű tekercs 10-20000V-ot állít elő.Amiből képződik a szikra.”

Ez még mindig a gyújtótrafó...
(#) laszloadam4 válasza Krisz03 hozzászólására (») Aug 25, 2010 /
 
Szia!
Valaki így hívja valaki úgy.Ez van.A"főkapocsra"viszont te írtad,hogy nagyfeszültségű gyújtótekercs.Az nem nagyfeszültségű.A nagyfeszültségű az a gyújtótrafó.
Egyébként én amikor rámértem a jeladó tekercsre akkor küldött áramot.Persze ehez rá kell rugni a motorra.Gondolom ha szakadt lenne akkor nem jönne belőle feszültség.
Üdv.!
(#) Krisz03 válasza laszloadam4 hozzászólására (») Aug 25, 2010 /
 
Ezen ne vesszünk össze, de a töltőtekercsek/világítótekercsek adnak durván 20V-ot, a gyújtótekercs pedig 2-300V-ot. Akkor legyen simán gyújtótekercs a neve vagy CDI töltőtekercs.

Nem mondtam, hogy nem lehet így mérni a jeladót, de semmi értelme, mert nem kapsz pontos adatot. Menetzárlatos jeladónál is tudsz mérni, mégsem indul vele a motor.
(#) meszka14 hozzászólása Aug 26, 2010 1 /
 
Sziasztok hát az lenne a probléma, hogy én semmit se tudok mérni a jeladóról amm multiméterrel mérem de nem sok eredmény remélem nem fölöslegesen fogok CDI-t vásárolni igaz már szétszedtem a régit:S amúgy külön jeladót is lehet vásárolni 3-ezre forint az ára+a CDi az 4-ezer remélem nem lesz szükség mindkettőre :S
(#) laszloadam4 válasza meszka14 hozzászólására (») Aug 26, 2010 /
 
Szia!
Az szerintem gáz.Próbáltad a diódavizsgálót is használni?Hogy van-e szakadás.Ha nem folyik át rajta az áram akkor valószínűleg annak annyi.Azt is kell vásárolnod.Lehet,hogy nem is a CDI volt a hiba :eek2: ; .
(#) meszka14 hozzászólása Aug 26, 2010 /
 
Hát akkor egy tökéletes CDI-t tettem tönkre
Az eredeti piaggio-s CDi 30-ezer forint!
Amit manapság lehet venni mind utángyártott!
(#) suszitibi hozzászólása Szept 10, 2010 /
 
Sziasztok
Kínai quad elektronikája meghalt. Haver vett egy másikat, amivel beindul, de csak alapjáraton megy, persze nem cserélik ki neki. Elkészítettem az itteni honda elektronikát, majd a kínai verziót is. Mindkettővel van szikra, de mégsem indul a motor.
A jeladó 140ohmos. a gyújtó 315ohmos. Lehet, hogy nagyobb fordulat kellene, vagy nagyobb kondi, az 1µF-os helyett? A kínai verzióval kisebb fordulaton is van szikra, de nem az igazi. A kisebb és nagyobb fordulatot, indítózás közben, kivett és benthagyott gyertyával értem.
(#) laszloadam4 hozzászólása Dec 18, 2010 /
 
Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki,hogy Honda MT-nél(léghűtéses MTX blokk)hogyan kell bekötni a Feszültség Szabályozót?
Kapcsolási rajzom van de azt nem tudom,hogy a fesz.szabályzó melyik sarujára mit kell kötni.
Olyan képem van aminél meg vannak jelőlve,hogy melyik sarura milyen színű vezeték megy de nekem már nem a gyári vezetékelés van a mocin.Tehát az alapján nem lehet bekötni.
A kapcsolári rajzon meg nem olyan színű vezetékek vannak mint ami nekem van kép a fesz.szabályzóról.
Úgyhogy ha valaki tud S.O.S. segítsen.
Előre is kösz.
Üdv.:
Laci

406164.jpg
    
(#) banyaiakos válasza laszloadam4 hozzászólására (») Dec 18, 2010 /
 
Multimétered van? Mert azzal ki tudod mérni.
(#) laszloadam4 válasza banyaiakos hozzászólására (») Dec 18, 2010 /
 
Oké.
Igen van.
Akkor segíts hogyan kell kimérni.
Légyszíves.

Kösz.
Üdv.!
(#) pannonia_23 válasza sevenhill hozzászólására (») Dec 29, 2010 /
 
Szervusz
Azt szeretném megkérdezni,hogy te mivel szedted ki ilyen szépen az elektronikát.Mert én próbálkoztam kromofággal,de az nagyon csúnya munkát végzett.Ahogy látom neked is kemény fajta anyaggal volt beöntve ugye?
Szóval a kérdés mivel szedted ki ilyen szépen???

Előre is köszi!
Üdv: Leslie
(#) laszloadam4 válasza pannonia_23 hozzászólására (») Dec 29, 2010 /
 
Szia!
Én nem szedtem szét az elektronikát.
Szerintem összekevesz valakivel én csak kiszereltem egybe a CDI-t.
Amit küldtem képet a CDI bekötéséről azt net-ről szedtem le.Azon a képen a gyári még be nem öntöttnek a képe van fent.
Üdv.!
(#) Bandita1981 válasza rudolf992 hozzászólására (») Feb 25, 2011 /
 
Bocs nem ide tartozik de érdeklődnék valaki találkozott-e olyannal ,hogy dióba nekem egy két csatlakozós egyik 2-lábú a másik 3 lábú de amit lehet kapni hozzá elektronika az csak egy dugós de nem tudom a bekötési rajzát ebbe a cdi elektronikába vagy találkozott valaki ilyennel
? AMÚGY AF18-AS A DIO képet mellékelek.Ilyen van benne.
(#) sznarpi hozzászólása Ápr 12, 2011 /
 
Üdv. sziasztok kérdezném hogy dióhoz jó -e a PIAGGIO GYÚJTÁSELEKTRONIKA ? kélet próbálok mellékelni ha igen milyen lehet a kiosztása a képen látható elektronikának ha valaki tud kérem segítsen. előre is köszi üdv.
(#) Aftershock hozzászólása Ápr 13, 2011 /
 
Hali kaptam egy honda diót annyi a baja hogy nem müködik az irány jelzőm és a fék lámpák mindent ki mértem kapcsolási razom is van ami ezekben közös hogy a CDi-ből jön egy fekete vezetlk de abban nincs áram ha cdi-mnek van baja akkor hogyan tudom áthidalni légyszi segítsetek
Következő: »»   6 / 16
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem