Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Suzuki Swift elektronika
 
Témaindító: tepizoli, idő: Márc 24, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   23 / 44
(#) sedan hozzászólása Jún 5, 2015 /
 
Gábor köszönöm a segítséget. A siker megvan, megoldottad a problémámat.
Suzuki bontóban adtak egy zavarszűrőt kipróbálásra, ott helyben beraktam és már működik is a fordulatszámmérő, 5-6 év után először. , két boltot kérdeztem, csak rendelésre és csak gyári lett volna majd 11.000FT-ért , először azt sem tudták miről van szó, mert még egy darabot sem keresett senki, állítólag nem szokott meghibásodni. A kocsimba lévőnek eléggé eloxidálódtak az érintkezői, a bontóban kapottnak viszont teljesen fémtiszta a felülete.
Köszönöm a segítséget még egyszer.
Üdvözlettel, Tibor
(#) HA5AWS válasza sedan hozzászólására (») Jún 5, 2015 /
 
Szia!
Örülök, hogy tudtam segíteni!
Üdv: Gábor
(#) tgolyo hozzászólása Jún 21, 2015 /
 
Sziasztok! suzuki swift sedan-hoz (1998) keresek elektromos kapcsolási rajzot a 4db ablakemelőhöz.
Üdv.:
Zoli
(#) Joe_001 válasza tgolyo hozzászólására (») Jún 21, 2015 /
 
Üdv!
Ennél jobbat nem találtam:
Szervízkönyv
(#) tgolyo válasza Joe_001 hozzászólására (») Jún 26, 2015 /
 
Köszi szépen! segített.
(#) miselino52 hozzászólása Júl 11, 2015 /
 
Üdv!
Valaki tudna nekem segíteni suzuki swift ferdehátú 2002-es hengerenkénti injektoros, jeladós, úgy indúl mikor jó kedve van. A jelenség mikor nem indul nincs szikra, a szivattyú nyomása 4bár. Mikor nem indul mit mérjek és hol? Mikor beindul megy a végtelenségig!?
Kösz a ségítséget vagy a tanácsot!
(#) sityu17 hozzászólása Aug 3, 2015 /
 
Sziasztok!
Egy 95-ös swift sedan hátsó hangszóró kábelét szeretném kicserélni (illetve új hangszórókat tenni a kapaltartóba), ehhez ha jól tudom fel kell szedni a kárpitot és le kell bontani mindenféle elemet a vezető felöli bal oldalon, ugye? Tudna valaki adni egy helyes kábelezési rajzot?
Köszönöm!
(#) VIM válasza sityu17 hozzászólására (») Aug 3, 2015 /
 
Szia! Ez jó lesz?
(#) sityu17 válasza VIM hozzászólására (») Aug 3, 2015 /
 
Szia!
Igen, jónak tűnik, csak azt nem tudom, hogy az Lg/B-ből az "Lg" milyen színt jelöl? (light green?)
(#) sityu17 hozzászólása Aug 3, 2015 /
 
Megtaláltam közebn a jelöléseket Még annyi, hogy olyan rajz nincsen valakinek, ami a kábelek elhelyezkedését mutatja (hogy pontosan hol is kell keresni az adott kábelt) ?
(#) endrusz válasza sityu17 hozzászólására (») Aug 3, 2015 /
 
Szia! Ha erre gondolsz... Az lg az világoszöld..
(#) sityu17 válasza endrusz hozzászólására (») Aug 3, 2015 /
 
Ez az! Köszi!
(#) Renton888 hozzászólása Aug 6, 2015 /
 
Sziasztok.

A Suzuki Swift GLS típusú négykerekűm megvásárlása után azzal szembesültem, hogy a fejegység bekapcsolása után ha a fényszórót felkapcsolom, a fejegység kikapcs, majd késöbb kimegy a műszerfal világítás biztosítéka. A fejegységem kiszerelése után az alábbi problémával szembesültem:


Az előző tulaj az ISO csatlakozós megoldás helyett mókolt a kábelekkel, csakhogy leírást sehol sem találok, minek hová kellene mennie, vagy hogy s mint, igy a hibát nem tudom kiszürni. Ha tudnátok valahogyan segíteni, nagyon megköszönném.
A hozzászólás módosítva: Aug 6, 2015
(#) HA5AWS válasza Renton888 hozzászólására (») Aug 6, 2015 /
 
Szia!
Mikori évjárat?
Üdv: Gábor
(#) Renton888 válasza HA5AWS hozzászólására (») Aug 6, 2015 /
 
Szia. 2000
(#) HA5AWS válasza Renton888 hozzászólására (») Aug 7, 2015 /
 
Szia!
A lap teteje felé Joe001 adott linket a teljes szervizkönyvhöz, abban mindent megtalálsz.
Bővebben: Link
Üdv: Gábor
(#) selton hozzászólása Aug 11, 2015 /
 
Sziasztok!
Egy 1.3-as, 4 ajtós Suzuki Swift GLX (2000-es) központizárával akadtak bajaim. A vezérlőben elégett egy "áthidaló kapocs". Ezt "megpatkoltam", utána megint ment egy ideig rendesen a zár, majd javíthatatlanra égett a NYÁK. Rendeltem egy ugyan olyan bontott vezérlőt, mert úgy gondoltam, azzal lehet a baj... de újra elégett ugyanaz a "kapocs". Így most még javítható a vezérlő, de félek, hogyha visszakötöm újra elég...
Egy ismerősöm azt mondta, hogy zárlatosak/szakadtak lehetnek a vezetékek az ajtóknál a nyitási ponton. Nekem viszont nincs olyan nagy türelmem, hogy szétszedjem/újrakábelezzem a kocsit, keresvén a hibát.
Van erre valami egyszerűbb módszer? Esetleg mit érdemes megnézni?
Előre is köszönöm, Lóránt.
A hozzászólás módosítva: Aug 11, 2015
(#) selton válasza selton hozzászólására (») Aug 11, 2015 /
 
Most láttam csak meg a képen, hogy egy dióda is megadta magát... Bár ettől a kérdés tárgya nem változott, csak kiderült hogy romlik a szemem
(#) HA5AWS válasza selton hozzászólására (») Aug 11, 2015 / 1
 
Szia!
A jelenség mindenképpen valamilyen testzárlatra utal. A motorok párhuzamosan vannak kötve, célszerű lenne egyesével lekötve megmérni őket. Ennél talán fontosabb, hogy az oda vezető kábeleket mérd meg test illetve tápoldali zárlatra. Lehúzod a vezérlőt és a motorokat, utána tudod mérni a kábelezést. Esélyes, hogy valamelyik ajtó átvezetésnél dörzsölődött ki a szigetelés. Mérés közben még az ajtókat is célszerű megmozgatni. Egy áramfelvételt is célszerű mérni, egy elektromos hiba kellemetlen égéseket tud okozni. Pár hozzászólással előbb a teljes gépkönyv elérhető.
Üdv: Gábor
(#) selton válasza HA5AWS hozzászólására (») Aug 12, 2015 /
 
Köszönöm a segítséget! Mértem mindenféléket... aztán meguntam, hogy látszólag minden rossz, és nekiálltam lehúzni az ajtónyílási pontnál lévő gumitömlőket. A mindkét hátsó ajtónál sérült volt 2-2 vezeték, azokat megcsináltam, de az elsőkhöz nem férek hozzá az ajtó leszedése nélkül, pedig ott is van hiba mert visszaduktam a vezérlőt és leolvadt az áthidaló drót burkolata némi használat után.
Esetleg tudsz valami fájdalommentesebb módszert az ajtó leszedésénél? Próbáltam áthúzni az autóba és az ajtóba is a kábelköteget (lebontottam az ajtót és mindent lecsatlakoztattam), de nem nagyon ment amiatt a gumi szar miatt.. Így nem tudom, hogyan férhetnék hozzá, ajtót még sosem szedtem le, és kicsit félek a dologtól, ha lehet, elkerülném. Valami jótanács?
Köszönettel, Lóránt
(#) HA5AWS válasza selton hozzászólására (») Aug 12, 2015 /
 
Szia!

Régen volt ilyen autóm, nem nagyon emlékszem a mechanikára. Szerintem az ajtó burkolat levétele után valamennyire hozzáférsz. Nekem annó csak a hátsó ajtóban szakadt el a vezeték, a többi túlélte.
Üdv: Gábor
(#) nagysarolta hozzászólása Aug 16, 2015 /
 
Segítséget kérek /suzuki swift / ablak emelő kapcsolóm halt meg, mind a kettő az ablakom lehúzva maradt sajnos, valakinek van ötlete, nagyon megköszönném, üdvözlet
A hozzászólás módosítva: Aug 16, 2015
(#) HA5AWS válasza nagysarolta hozzászólására (») Aug 16, 2015 / 1
 
Szia!
Gyorsjavításként az ajtókárpitot le kell venni, és a kapcsolóba menő vezetékek közül a záró oldalt összezárni míg fel nem húzza. Másik megoldás, a mozgató motorról lehúzni a vezetékeket és megfelelő polaritással felhúzatni az ablakot. Utána kapcsoló csere...
Üdv: Gábor
(#) zolika60 válasza nagysarolta hozzászólására (») Aug 16, 2015 /
 
Ha valóban ez a helyzet, akkor az ajtókárpit lebontása után direktbe adhatsz áramot a motornak és így felhúzható.
(#) Brian88 hozzászólása Szept 6, 2015 /
 
Sziastok most vettem egy 2002 ferde hátuljú Swiftet. A csomagtér világítás nem működik. (Izzó jó) Hol találom a kapcsolóját? Kerestem körben a csomagtérnél de nem találtam. Gondolom egy sima NC kapcsolót kellene keresnem.
(#) teglascs hozzászólása Szept 7, 2015 /
 
Sziasztok,
ismét sikerült lemerítenem az akksit a belső világítással úgy, hogy valamelyik ajtót nem csuktam be teljesen. Asszony vitte volna a gyereket reggel iskolába.
Arra gondoltam, hogy a gyújtáskapcsoló utánra kötném a belső világítást, így véglegesen megelőzve a tegnapit.
A kérdésem: hol találom a biztosítéktáblán a belső visszapillantónál lévő belső világítás kábelét? Hogy tudok neki gyújtáskapcsoló utáni tápot adni?
Régi Swift-ről van szó.
Köszönöm előre is!
(#) vision61 válasza Brian88 hozzászólására (») Szept 7, 2015 /
 
Szia!

Többféle variációt is gyártottak egy-egy évjáraton belül, felszereltségtől függetlenül is. (Nem tudom miért?) Az enyém 2003-as, a lámpatest tetején van egy billenő kapcsoló, kézzel kell(ett) kapcsolni, amíg be nem építettem egyet a kalaptartó melletti műanyag elembe. Másik autóban a csomagtér ajtó zárral egybe van építve, a harmadiknál a zár melletti részen van gyárilag, ami egyben az utastér világítást is kapcsolja. Mindhárom azonos évjárat, azonos felszereltséggel.
(#) Akashi hozzászólása Szept 7, 2015 / 2
 
Sziasztok.

Azért írok ide, hogy megosszam a tapasztalatom márkatársaknak.
Egy 2000- évjáratú 1.0-ás swiftem van, és az utóbbi időben szépen lassan előjött az alapjárat ingadozás probléma.
Olvastam mindenfélét a neten, hogy lehet lambdaszonda hiba, map szenzor hiba, vákumcső hiba stb.. de végleges megoldást nem találtak a problémára.
A megoldás viszont roppant egyszerű.
Az injektor oldalán (menetirány szerinti jobb) helyezkedik el a fojtószelep állás érzékelő szenzor.
Ezen a szenzoron kell egy picit állítani.
A menet a következő. Be kell karcolni az eredeti állást, és a csavarok fellazítása után az óramutató járásával megegyező irányban egy vonásnyit el kell forditani, hogy az alapjárat épp stabilizálódjon.
Ennyi.
Remélem segitségére lehettem a többi márkatársnak akik ugyanazzel az alapjárat ingadozással küzdenek.
(#) csubbo válasza kekmester hozzászólására (») Szept 28, 2015 /
 
sziasztok
valaki tudja erre a választ eseteleg?

köszi
(#) gulyi97 hozzászólása Okt 7, 2015 /
 
Sziassztok!
Van egy suzuki swift sedan-om és nincs rajta műszerfal világítás, rendszám vil. hátsó ablak párátlanító. Hol keressem a hibát?
Következő: »»   23 / 44
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem