Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Suzuki Swift elektronika
 
Témaindító: tepizoli, idő: Márc 24, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   13 / 44
(#) Swift1.3 válasza mercse_krisz hozzászólására (») Máj 15, 2012 /
 
Akkukábel a helyén?... ha nem volt áramtalanítva az autó akkor biztosíték csere.
(#) laszlo100 hozzászólása Máj 23, 2012 /
 
Sziasztok !! Kérdésem lenne van egy 94" 1.3 swiftem alap. Szeretnék benne km-órát cserélni de fordulatszám mérősre.Nem tudom , hogy vajon ki van e kábelezve. Úgy gondolom, hogy az alvázszám szerint ezt meg kéne tudniuk mondani. Egy szuzuki szervizt hívtam de lepasszoltak , hogy a gyár! Hívtam őket nem tudják, írjak e-mailt majd válaszolnak . Megtörtént menjek egy szervizhez és ők megmondják! No most itt állok .Szerintetek lelehet ( cserélt már valaki,) vagy miből lehet megállapítani? Nehogy szétbontás után derüljön ki. Amit láttam, hogy a ködfényszórónak ott a csatija és még az ajtóba is megy kábel pedig semmi elektromosság nincs benne . Köszönöm a választ!
(#) zolika60 válasza laszlo100 hozzászólására (») Máj 23, 2012 /
 
Gondolom bontóból szerzed a kilométerórát. Hozd el a kábelköteget is és ha nincs majd te kiépíted.
(#) zoz11 válasza laszlo100 hozzászólására (») Máj 24, 2012 /
 
Üdv
A 96 előttiekbe más a kábelköteg, meg az ECU is. Ezért nem fog menni a fordulatszámmérős óra.
Elvétve találni egy-egy példányt amibe bent van a kábele.

Az ajtóba a központi zárnak meg az elektromos ablaknak van bent a zsinegje.
Üdv: Zoltán
(#) laszlo100 válasza zoz11 hozzászólására (») Máj 24, 2012 /
 
Köszi a hozzászólásod . A jelet nem lehet levenni sehonnan? Trafó, ECU ?
(#) rmis válasza laszlo100 hozzászólására (») Jún 1, 2012 /
 
Szia!

Az ECU-nál van olyan (illetve ezzel arányos) jel, de ha nincs pontosan az a jel, amire szükséged van, akkor nem lesz egyszerű a dolgod.
pl.: találsz egy arányos jelet -> mikrovezérlő (a megfelelő függvénnyel) -> esetleges jelkonverzió, ha a fordulatszámmérődnek nem elég a vezérlő kimenő jele
DE! Nyugodj meg, ez a legbonyolultabb eljárás, ennél csak egyszerűbb lehet.
(#) tothgyorgy51 hozzászólása Jún 20, 2012 /
 
Épp klimát szerelek és kellene kapcsolási rajz aki tud segítsen előre is köszi!!!
(#) rmis válasza tothgyorgy51 hozzászólására (») Jún 20, 2012 /
 
Üdv!

Nem akarlak piszkálni, de milyen autóba szerelsz klímát? Mivel vagy elakadva?

Ha nem teszed fel a kérdésedet úgy, hogy konkrét legyen, akkor ne várj rá pontos választ.

További szép napot!
(#) tothgyorgy51 válasza rmis hozzászólására (») Jún 21, 2012 /
 
suzuki swift kilencven hetes egy hármas a kábel kteg elvileg jó a motor térbeni bekötéshez kérnék segitséget a hármas csatlakozo szine simmel van egy betáp a többi csatlakozo adot
(#) zoz11 válasza tothgyorgy51 hozzászólására (») Jún 21, 2012 /
 
Akkor mi a problémád vele?

Én már nem egy garnitúrát beépítettem, és minden egyértelmű, különösebb elektronikai tudás nem kell hozzá.

Üdv!
(#) tothgyorgy51 válasza zoz11 hozzászólására (») Jún 22, 2012 /
 
A prolémám az hogy a relék nem kapcsolnak test lehet a baj de nem tudom hogy hogy hová kellene adni elinditani eltudom tehát müködik csak akkor bentről nem kapcsolható Üdv szép napot
(#) zoz11 válasza tothgyorgy51 hozzászólására (») Jún 22, 2012 /
 
Üdv
Test kábele a motortéri 3as csatinál van, azt kell testre fogni.
Viszont amíg nincs megtöltve gázzal addig nem fog semmit csinálni, csak a benti kapcsoló világít ha elvan indítva.
Van egy nyomás kapcsoló a vékonyabbik bemenő csövén, ha azt lehúzod és rövidre zárod, akkor el kell, hogy induljon, ha jó a ventilátor meg a klíma kompresszor kuplungja.
Amint valamelyikről azt érzi, hogy szakadt, mind a két relét elejti.
Üdv!
(#) tothgyorgy51 válasza zoz11 hozzászólására (») Jún 22, 2012 /
 
amit irtál az mind rendben van a nyomás kapcsoló is rövidre lett zárva a párologtaton lévő vezérlő is kilett cserélve nem idul csak ugy ha a proba lámpa vagy a relék vagy a vezérlő valamelyik szálához hozzá van érintve voltam ma villamossági szerelőnél de nem tudta megcsinálni
Üdv.!
(#) zoz11 válasza tothgyorgy51 hozzászólására (») Jún 22, 2012 /
 
Értem.
Az autónak a motorikus része rendbe van? Mert ha az ECU valami problémát észlel akkor se engedi elindítani a klímát. Elég egy régről bent maradt hibakód is.

Üdv!
(#) Szakály Zsolt hozzászólása Jún 22, 2012 /
 
Sziasztok! megszeretném kérdezni hogy tudnátok küldeni nekem suzuki swift sedan 2001hez elektromos rajzát?
(#) Swift1.3 válasza Szakály Zsolt hozzászólására (») Jún 22, 2012 /
 
Ment!
(#) kekmester hozzászólása Jún 23, 2012 /
 
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek.
Van egy 2002 évjáratú 1,3 16 V Swiftem.Az a problémám vele, hogy indítás után kb. 10-20 másodpercig fura hangot lehet hallani,változó hangerővel.Ezt a hangot csak az utastérből lehet hallani,utastéren kívül már nem mert a motor hangja elnyomja.Ilyenkor még a gázpedál is berezonál.A szervizben cseréltek olajat, vezérlést,generátor ékszíjat, de még mindig nem jó.
Közben gyanús lett az AC pumpa.Egy elég érdekes dologra jöttem rá:az AC pumpa reléjét 4 vezetékkel meghosszabbítottam és indításkor az utastérből "kapcsolgattam" az AC pumpát.Az éles hang akkor jelentkezik ha megy az AC pumpa.De csak akkor hallani ha a benzin motor is megy.Esetleg lenne valami ötletetek a hiba okára?Előre is köszönöm.
üdv.
(#) Swift1.3 válasza kekmester hozzászólására (») Jún 24, 2012 /
 
Vízpumpa csapágy
(#) kekmester válasza Swift1.3 hozzászólására (») Jún 24, 2012 /
 
Köszi a segítséget.
Valóban csapágyhangot hallok,de ha szerintem bonyolultabb a dolog.Azért gondolom, hogy nem vízpumpa mert kétszer csinálta akkor is mikor állt a benzinmotor.Akkor adta a hangot mikor ráadtam a gyujtást és ilyenkor 2 másodpercig megy az AC pumpa.
Az biztos, hogy az Ac pumpához és benzin áramláshoz van köze.
Ha megszakítom az AC pumpához menő vezetéket a motortérben a rélénél akkor abbahagyja(kb 2-3 másodpercig tudom így működtetni mert leáll a motor benzin hiány miatt) ha rákapcsolom a feszültséget a pumpára akkor újra lehet hallani.De mindig csak az utastérben hallható.Meleg motor újraindítása után úgy tűnik hogy rövidebb ideig kb.10 másodpercig hallható.
Nincs valamilyen szelep vagy automata szívató ami ilyen hangot adhat?Esetleg a benzinnyomás tartó szelep hangja lehet?
(#) Rafika hozzászólása Jún 25, 2012 /
 
Sziasztok!
Egy olyan problémám van hogy a 98-as swiftem volt diagnosztikai vizsgálaton ahol a diag műszer a pillanatnyi fordulatra 90-100közötti értéket mutatott pedig az autó 900-körüli fordulaton jár ha 4000ig pörgetem a műszer 3000körüli értéket mutat.
Kérdeztem mi az oka ennek szerintük valamelyik utólagosan bekötött fogyasztó testje okozza a hibát átnéztem ezeket mind a kasztniról kapja a testet,cseréltem testvezetéket is a hiba megmaradt.
Utólagosan beszerelt lambda szonda monitorom villog ha valamilyen fogyasztót bekapcsolok.Mérhető a kóbor áram is.
Ez a hiba bezavarja az Ecu-t is,kérdeztem mit lehet vele kezdeni,a szervizben megkérdezték a fogyasztást azt mondták,ezzel a problémával nem kell foglalkozni amíg nem eszik 10l körül hosszútávon.
Az autó alapjárata magas, kb 3000 fordulatig erőtlen rángat felette tűrhető valakinek esetleg ötlete mi lehet a ludas?
A válaszokat előre is köszönöm!
(#) IstenBajnoka hozzászólása Jún 26, 2012 /
 
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,hogy 99-es 1,3-as 5a Swiftben van-e külön reléje a távolságinak illetve a fénykürtnek?
A hiba: nem vált át át kapcsolásra a távolsági, de a fénykürt működik. Illetve a jobb oldali izzó kiégett és a bal oldali sem világított, csere után + egy biztosítékcsere után most a bal H4-es halványabban világít mint a jobb. Izzó jó tesztelve.Köszönöm a segítséget.Üdv: Gábor
(#) rmis válasza IstenBajnoka hozzászólására (») Jún 26, 2012 /
 
Szerintem kapcsolócsere...
(#) freeddy válasza Trafógyáros hozzászólására (») Júl 12, 2012 /
 
Szia!
Tudom hogy lassan már 2 éve hogy hozzászóltál ehhez a fórumhoz, de remélem hogy az említett rajzok megvannak még.ha meg akkor megtennéd hogy elküldöd nekem.
előre is köszönöm a segítséged.
üdv.: gábor
(#) zolika60 válasza freeddy hozzászólására (») Júl 12, 2012 /
 
Jobban jársz, ha privát üzenetet írsz neki, esetleg az adatlapján szereplő emil címre írsz, mert 5 hónapja nem volt fent. :yes:
(#) freeddy válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 12, 2012 /
 
Okés! Köszönöm a segítséget!!
(#) kovacspityu2 hozzászólása Júl 17, 2012 /
 
Sziasztok!
Suzuki Swift GS 2005-be szó szerint elfüstölt a kilóméter óramű-blokk (asszem ez a neve, km-óra, fordszám, benzin, ellenőrző lámpák. stb.). Most egy sokkal szebb Sport-ba való órát vettem bontottan 10eFt-ért. A kilométeróra állása totálisan más, de ez más téma, megoldható. A problémám az, hogy az ABS és kézifék lámpa folyamatosan világít, gondolom más a bekötése. EPS lámpa is folyamatosan világít, de ha szétkapom, azt ki tudom takarni. Tehát valaki esetleg egy óramű-blokk bekötési vázlat, rajz tanácssal tudna segíteni????? Sima 2005-ös swift2 és swift sport közötti csatlakozó kiosztás.
Köszi
(Ehez a típushoz bármiféle javítási és egyéb hasznos anyag is érdekelne!!!)
(#) Lux64 hozzászólása Júl 20, 2012 /
 
Sziasztok suzuki 1.3 GC íipusú szekerem FI jelű biztosítéka, elszállt ezzel együtt a motor is meg állt biztosítékcsere után kb 5 perc dettó .Ötletet szeretnék merre induljak el a hibakeresésében .köszönet minden ötletért
(#) thomas79 válasza Lux64 hozzászólására (») Aug 2, 2012 /
 
nézd meg a rajzon, hova van kötve. itt van 1 elektromos rajz, de a többieknek az egész javítási kézikönyv.
(#) thomas79 hozzászólása Aug 2, 2012 /
 
Sziasztok!
Újból itt vagyok... jó kis 8 szelepes barátom (sedan 1999')
többször eljátsza velem hogy nincs nafta a kocsiba, pedig van!
az üzemanyag szintjelzés olyan saccolos, max.-ot már nem is mutat,
pedig már dugig is volt nyomva! Van amikor meg szimplán elfekszik..
A kábelezés tudom hol jön fel, de mivel tipikus hiba... a segítségeteket várom.
(#) najaro hozzászólása Aug 24, 2012 /
 
Sziasztok!
2001-es swift sedanhoz szeretnék kérni elektromos rajzot.Tudna valaki nekem küldeni?Előre is köszönöm.
Következő: »»   13 / 44
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem