Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóhifihez, nagy kapacitású kondenzátor
Lapozás: OK   6 / 11
(#) peetboy hozzászólása Júl 5, 2010 /
 
Sziasztok lenne egy pár kérdésem! Van egy 40w sub ládám és veszek hozzá egy sbf 2025 erősítőt! Erre a cucra elég lenne egy 10000uf kondi?

ha ez igy jó valaki tudna segíteni a bekötésbe a kondit valami ipari cuccba találtam! de jó!
kezdő vagyok így részletes leírást kérnék!
(#) zoz11 válasza peetboy hozzászólására (») Júl 5, 2010 /
 
Hello
Ekkora végfokhoz nem kell kondi, felesleges.
Üdv: Zoltán
(#) peetboy válasza zoz11 hozzászólására (») Júl 6, 2010 /
 
zoz11
De ha még is beleraknám a biztonság kedvéért leírod a bekötés sorrendjét és hogy hogyan kell feltölteni a kondit meg mi kell legyen rajta meg mi nem mert olvastam h izzóval kell bekötni és tölteni! nem szeretnék elfuserálni semmit! meg akarok a kondira egy analóg fesz mérőt is!

kábel vastagságát is leírhatnád igényesen szeretném megcsinálni!

előre is Köszönöm!
(#) Kovidivi válasza peetboy hozzászólására (») Júl 6, 2010 /
 
Helló!
Gondolom tudod, hogy a 10000µF nem egyenlő 1F-dal, és véleményem szerint bően elfér akár egy 40w-os erősítő tápja mellett is egy kis puffer, főleg kocsiban. Viszont az erősítőben kell, hogy legyen pufferkondi, viszont könnyen alul lehet méretezve.Szóval a kondi elfér. Az izzós dolognak az lenne a lényege, hogy amikor az aksira kötöd a kondit, óriásit szikrázik, mert akkor töltődik fel. Viszont ha egy izzóval feltöltöd a kondit, akkor nem fog szikrázni ennyire, és utána rá lehet közvetlenül kötni az aksira rendesen. Kábelvastagságnak utána kellene nézni, konkrét értéket nem tudok javasolni. Minél vastagabb, annál jobb, bár egy 40w-hoz nem kell alkar vastagságú
(#) totty56 hozzászólása Máj 2, 2011 /
 
Sziasztok!

Szeretnék feltenni pár kérdést, amire nem éppen tudom a megfelelő válaszokat.
Lehet, hogy egy két kérdésnek nem itt a helye de áramkörhöz kapcsolódó az biztos.