Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » CB rádió
 
Témaindító: csikosgabi, idő: Máj 16, 2006
Lapozás: OK   42 / 67
(#) kofola16 hozzászólása Márc 9, 2014 /
 
Sziasztok!

Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok ami elégé kitárgyalt már szerintem De azért újra felteszem a nagy kérdést
Kaptam egy Stabo XF 2500 asztali CB-t.
A teljesítménye csak 0,5 W gyárilag.( csak FM ) Sokat keresgéltem, hogy belepiszkálva nem-e lehet kicsit fentebb tornászni 4-5 W körülire de sajnos csak azt találtam meg, hogy lehet 22 csatornát kibővíteni 40-re.
Tudtok hozzá ajánlani valami végfog kapcsolást ami itthon is kivitelezhető vagy valami egyszerű készen kapható végfokot. (bár "nagy" pénzeket már nem szívesen ölnék bele)
Nem tervezek nagyon nagy teljesítményt kihozni belőle elég lenne nekem a 4-5W is.
(#) gaborszabolcs hozzászólása Márc 9, 2014 /
 
Sziasztok!
Teljesen kezdő vagyok a rádiózás témában, és szeretnék segítséget kérni. Van még régről egy Stalker IX -es CB-nk, és újra üzembe helyeznénk, és én is szeretnék minél többet tudni a dolgokról. Azonban mostani üzembe helyezésnél a következő probléma lépett fel: új antenna, és mikrofon lett véve. A gond a mikrofonnal lesz valószínűleg. Mikor az oldalán nyomom a gombot, akkor vesz, és mikor elengedem akkor ad (abból következtettem ki, hogy mikor nyomva van akkor hallok bejövő jeleket). Ezt hogy lehetne orvosolni? És amit még ugye hozzá olvastam, hogy a két led közül (zöld meg a piros) a züld világíz és a pirosnak is kéne akkor mikor éppen beszélek, de az se világít. Ez mitől lehet?? A válaszokat előre is köszönöm!
(#) Antennaman válasza gaborszabolcs hozzászólására (») Márc 17, 2014 /
 
Szia druszám!

Igen a gondot jól látod, a mikrofonnál a bekötés fel van cserélve. A testet kiengedett PTT gombnál a vétel kapja benyomva az adás.
A bekötést már nem tudom fejből (rég kellett ) de ezzel ha megfordítod a LED-ek funkciója is helyre áll. Valamint egy LED az FM módot is jelzi úgy emlékszem.