Fórum témák
» Több friss téma |
Hello! Hogy igazad legyen.. üdv!
A hozzászólás módosítva: Márc 18, 2013
Sziasztok! Ismét Suzuki Swift probléma, de most a riasztóval. Leállítom a motort, az indítókulcs benne marad, vagy kiveszem, teljesen lényegtelen. A riasztó kb. 1 percen belül pittyen egyet (de nem zárja be az ajtókat) és beriaszt. Ha ezután indítani próbálok beindul a riasztás. Ha rányomok egyet a távirányítóra pittyen kettőt és már indíthatok is. Gondolom az immobiliser a ludas, vagy esetleg én?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Szeretnék segítséget kérni a Suzuki Swift centrálzár beépítéséhez.
Bekötöttem a rajz szerint a zárakat de a kézi kapcsolóval nem történik semmi. Szeretném ha segítenétek.Vettem hozzá Mlogic MM-079 New, MM-099New távirányitós zár modult. Kérlek, ha lehet akkor a teljes rajzzal segítsetek?
Szeretném kiegészíteni a központi egység rajzával, így itt van az összes rajz.
A csatlakozásokat szeretném tudni, mivel számomra nem érthető. A központi zár bekötése rajzot pedig nem tudom értelmezni. Ezért szeretném a segítségetekkel elkészíteni a bekötést.
Pedig egyszerű mint a faék.
A fehér, barna, a fekete a vezérlés.csak a vezető mellől működtet. a másik kettő a motor
Lehet,hogy Neked egyszerű de nekem nem.A fehérből kettő van a barnára az van írva index lámpa, a feketét pedig nem találom csak mint negatív pólus. kérlek ha segítenél akkor rajzold le az összefüggést
a rajzok között. Nagyon megköszönném.
Elsorolom .Gondolom az első rajz lenne a te kocsidé , tehát suzuki .A második rajz pedig a bekötendő vezérlő rajza lenne.
Nos a suzukis rajzon a kék , és a zöld színű vezetékek a központi zárak jobb , és baloldali vezetékei .E a második rajzon a narancs, a fehér , és a sárga vezetékek mondjuk legyen ez a baloldali.Tehát a jobb oldali lesz a fehér/fekete , illetve a sárga/fekete , és az ehhez tartozó narancs/fekete is ide fog tartozni .A többi kontaktushoz tartozó színek megfelelően az eredeti rajzon megjelölt színekhez mennek.a negatív , itt is a fekete , a pozitív , itt is a piros lesz. Az indexekhez menő vezetékek megint csak értelem szerűen az eredetinek megfelelően.
Eyess leírásának bal és jobb oldali részeit én nem értem...
Ha jól értem, akkor most került bele a mezítlábas kp zár is, és ott nem működik a "kézi kapcsoló", valamint kellene egy javaslat a vezeték nélküli bekötéshez... Jó lenne tudni a kézi kapcsolón mit értesz? Ha valamelyik 5 vezetékes motort mozgatod kézzel, működtetnie kell a többi zárat, ugyanez, ha kulccsal csinálod. Ha nem viszi, azt általában az egyik irányba nem teszi, állítani kell a rudazaton, hogy stabilan kapcsolhasson a motorban levő mikrokapcsoló. A vezeték nélküli rákötésénél a negatív trigger szerint kell kötni, annyi, hogy a rajz évek óta így elcsúszva jelenik meg, az alsó két felirat természetesen eggyel feljebb kerül. A záró és a nyitó jel feliratú szál megy a vezetékes kp zár vezérlő fehér és barna szálára. A kék és zöld vezetékre ne köss semmit!
Kedves Inhouse!
Nagyon köszönöm, hogy időt szánsz rám elég nehéz eset vagyok. Az én Suzuki swift automon van kulcsos centrálzár ezt szeretném távkapcsolósra alakítanom ezért vettem a rajzon látható két dolgot. vettem a központi zár egységet és a vezérlőt. Ez így van fixen csatakoztatva. A kapcsolót arra értettem, hogy kipróbáljam működik -e a zár. Most felmerül az a kérdés, hogy a régi zár vezetékei jók az új zárakhoz. A zárak működtetéséhez a negatív trigger bekötést kell alkalmazni szerinted. Akkor a narancs és a fehér fekete megy a triggelhez a nem csatolthoz.A nyitó és a záró jelhez pedig a barna és a fehér,ha jól értelmeztem,de melyik szín a nyitó és a záró szín, a barna vagy a fehér. Még kérdezném, hogy alakul a test,mivel az egyik helyen volt és most elfoglaltuk a helyét. Ha lehet a triggelt pontosítsd kérlek. Nagyon köszönöm, hogy segítesz. Üdv:jános
Huhh, valami még így sem világos, ha van benne hagyományos vezetékes kp zár, akkor miért vettél bele még egyet? Elég lett volna a vezeték nélküli szett... Szóval akkor nagyon fontos lenne tudni, hogy mi volt benne és mit raktál te bele?
Kedves Inhouse!
Az eredet gyári van benne én még nem tettem bele semmit csak megvettem a két elemet a zárt és a vezérlőt. Az egyik zár nem működött és a kulcsom már teljesen elferdült ezért szeretném lecserélni az egészet.
Suzukinál a kulccsal zárás gond, zárkopás széria hiba, érdemes távirányítós központit rakni. De még mindig nem értem, minek a vezetékes kp zár vétele is, ha van benne?
Idézet: Mármint az ajtózár szerkezetet, amibe a kulcs megy + a mechanika? Vagy egy kp zár motort? Ami hibás, azt meg kell javítani. Mi a rossz? „a két elemet a zárt”
A bal hátsó ajtó zár nem működik.
Szerinted hogyan tudnám megvalósítani a távirányítású nyitást ezekkel berendezésekkel. Az lenne jó ha nem kéne vezetéket behúzni.
A bal , és jobb oldali rész csak azért lett kiemelve , hogy jobban átlátható legyen a rajz .Természetesen ezek felcserélhetőek.
Az a lényeg , hogy a nem suzukis rajzon a valamelyik oldalra menő vezérlési kábelek együttesen egyszer a ( Narancs/Fehér/Sárga ) a másik oldali vezérlési kábelek együttese pedig a ( Narancs-Fekete/Fehér-Fekete/Sárga-Fekete) kábelek. Teljesen mindegy melyik melyik oldalra lesz kötve lényeg az , hogy ezek együttese vezérel párhuzamosan egy oldalt.A másik úgy szintén.
Először meg kell javítanod a hibás zárat.
Mivel van benne kp zár, meg kell keresni a vezérlő szálakat. Szinte biztos, hogy az is testet kapcsol. Ha meg van, akkor arra a két vezetékre kell a vezeték nélkülit rákötni. A külön vett vezetékes kp zár megmarad. Kapcsolószál keresése sokadjára
A Suzukis rajz egy olyan kp zár vezérlőé, amit szintén vett, de feleslegesen...tehát nem ez van az autóban, nem ezt kell vezérelni...legalábbis remélem, hogy most már eljutottunk oda, hogy ez derült ki.
(#) Reikimester válasza Leszedtem a suzuku első ajtó borítását és a kilincset, ott volt a hiba emiatt nem működött a hátsó zár. Most mihez kezdjek?
Hogy csatlakozzam a zárrendszerhez. Mivel ennek is van vezérlője, ez használható valamire? Szeretném most ha segítenétek, hogy végre távírányítva tudjam használni a zárat. Köszönöm az eddigi segítségeteket.
El nem tudom képzelni, hogy az első ajtóban levő bármilyen hiba, hogyan teheti működésképtelenné a hátsó ajtó zárát. Maga a 2 zár igen mesze van egymástól, a motorok vezetéke pedig párhuzamosan van kötve, de még a karosszériában elágazik valahol.
Adtam egy linket az előbb, hogyan lehet megtalálni a 2 szálat, amivel vezérelheted a gyári vezérlőt. Ha még le van véve a bal első ajtó burkolata, akkor már kezdheted is, csak egy izzós autós próbalámpa kell hozzá.
A kilincs egy rudazatot mozgat ami a hátsó zárat működteti, mivel a kilncs műanyag háza eltőrőtt nem
mozgatta a kulcsnál lévő kapcsolót. De ezt még nem szedtem ki, ezért erről nem tudok többet, csak annyit, hogyha a rudat kézzel mozgatom akkor a hátsó ajtó zár működik. Nagyon rendes vagy és türelmes amit nagyon köszönök. Sajnos a küldött linket nem találom,lehet,hogy valamit nem jól csinálok azért nem találom. Ha megtennéd, hogy a reichenberger@freemail.hu címre küldenéd akkor tudom fogadni a linket.
A keddi, 10:10-perces hozzászólásomban a
Idézet: aláhúzott szöveg egy link, erre kattintva elvezet a megoldáshoz.„Kapcsolószál keresése sokadjára” Ha a mester bal első ajtóban nem tud átváltani a motorban levő mikrokapcsoló, akkor semelyik ajtó nem működik, ha igen, akkor mind. Olyan, hogy csak a bal hátsó nem megy elég fura...az összes motor párhuzamosan van kötve, nem tudnak egymástól függetlenül működni, csak nem működni.
Megnéztem az első ajtónál a két kapcsoló vezetéket a barna/fehér és barna/fekete vezetéken negatív feszültségen működött a nyitó és a záró zár.
Csak a trigger bekötésnél nem csinál semmit, nem ad ki negatív jelet. Azt említetted,hogy a triggerel valami nincs rendben a bekötésnél..
Ezt a távirányítót vettem a Suzuki központi zár vezérléséhez, negatív polaritással működik a zár.
Többféle trigger bekötéssel találkoztam, most már nem tudom mi a jó megoldás, kérlek segítsetek, hogy végre elkészülhessen.
Nos , ha negatív jelre működik , akkor a rajzon az alsó csatlakozások bekötései közül a bal oldali szerint kell kötni. Akkor fogod megkapni a negatív vezérlést.
Javítottam a rajzon, a lecsúszott feliratot feljebb húztam és balról megpróbáltam más szavakkal odaírni. Ha a próbalámpával működik, akkor így is kellene. Az adott két pontra test megy sárga és sárga/fekete. A narancs és a narancs/fekete kimarad. A fehér megy a megtalált záró vezetékre, a fehér/fekete pedig a nyitóra. Két db sima váltóérintkezős relé van benne, egyszerre az egyik kapcsol csak, vagy a záró, vagy a nyitó zárja a COM szálat a NO-el, alaphelyzetben pedig a COM a NC-ra van zárva. COM: közös pont, ehhez képest a NormallyClose alapból zárt, a NormallyOpen alapból nyitott.
Így kötöttem be a triggert, de nem működik vele a zár, ugy néz ki nem jön nagatív jel.
narancs nem csatolt fehér záró jel sárga negatív narancs/fekete nem csatolt fehér/fekete nyitó jel sárga/fekete- negatív Kérlek segítsetek, mi lehet az oka.
Megtaláltam a hibát a csatlazozónál kilazult a pozitív polus.
Emiatt nem működött a vezérlő. Mindenkinek hálásan köszönöm a segítséget föképen Inhouse hozzáértő segítségét.
Most ,hogy működik a távirányítású zár a Suzuki Swiftben szeretném ,ha segítenétek az index bekötésében hol lehetne rácsatlakozni. A csipogó bekötésében is kérek segítséget.
Az alábbi rajz alapján.
Szívesen, akkor most már minden működik?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |