Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Rendelés külföldről (eBay - Paypal)
 
Témaindító: Stakypot, idő: Jan 18, 2008
Témakörök:
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok! NAV
Lapozás: OK   182 / 182
(#) Kovidivi válasza atus1981 hozzászólására (») Sze, 22:47 / 1
 
Menj be a Resolution Centerbe, ott keress egy olyat, hogy nem érkezett meg a termék. Nem minden termékre tudsz ügyet nyitni, először leellenőrzi az Ebay, hogy úton van-e a csomag, és hogy mikor lett feladva. Telefonról pl. csak akkor találod meg a Resolution Centert, ha átváltasz asztali módba.
(#) superuser válasza atus1981 hozzászólására (») Sze, 22:48 / 1
 
Valószínűleg csak "contact seller" után jelenik meg.
Írj neki, hogy nem kaptad meg, refund-ot kérsz.
Egyébként meg 14-e van, nem csoda, hogy nem hagyja.
A hozzászólás módosítva: Sze, 22:49
(#) atus1981 hozzászólása Csü, 6:55 /
 
Köszönöm mindenkinek. Szerencsére nem kellett mostanában reklamálnom, amikor utoljára volt ilyen dolgom, akkor egész más, egyszerűbb volt.
(#) papus51 válasza atus1981 hozzászólására (») Csü, 15:08 /
 
Nem az a probléma, hogy még határidőn belül próbálsz reklamálni?
(#) atus1981 válasza papus51 hozzászólására (») Csü, 19:47 /
 
Határidőn belül érdekes, hogy ott van az opció a termék mellett a more actions alatt, hogy nem jött meg a cucc. Ha lejár a határidő, akkor meg csak contact seller van. Szóval teljesen értelmetlen így.
(#) tbarath válasza atus1981 hozzászólására (») Pé, 17:23 / 1
 
Van resolution center, használtam is már, bőven 60 napon túl. Csak annnyi a szívás, hogy alapban elrejti előleda 60 napnál régebbi rendelést, szóval valamilyen saját nyilvántartást kell vezetned arról, hogy kitől, mit és mikor rendeltél, és mi a szállítási idő vége. Azután 30 napig (asszem, de már többször leírtam itt) tudsz a resolution center-en keresztül lépni, ha nem kaptad meg a terméket.
(#) Kovidivi válasza tbarath hozzászólására (») Pé, 19:11 /
 
Nekem ez Excel táblázat erre a megoldás, vagyis a telefonos, online verzió. 66 napja nem jött meg egy termék, 10$ értékben. Két hónapja már régen elfelejtettem volna... Nemsokára visszakérem a pénzem.
A másik, amikor hasonló termékeket rendelek, de legalább a szín, vagy a darabszám eltérő, így meg tudom különböztetni a vásárlásokat egymástól.
Az Ebay oldalán visszagörgetni 2 hónapot pedig nagyon nehézkes, főleg, ha egy termék valamiért törlődik, na akkor találd ki, hogy mit vettél 1.99$-ért 2 hónapja. Ami meg eltűnik a 60nap miatt, azok a legjobbak. Sőt, van, amikor ügyet nyitok, de azt írja az eladó, várjak egy hetet, vagy pár napot, hátha megjön. Ez is simán kimegy a fejemből, de a listára ha ránézek, látszik, hogy se refund, se pedig a termék nem jött meg.
(#) fang lee hozzászólása Pé, 19:42 /
 
mindenkinek!
emberek! soha senki semmit se vásároljon az ebayröl! tele van csalokkal! igaz csalok máshol is vannak de itt az ebay álltal szervezve, vagy jobb esetben csak megtürve vannak. én is porul jártam. aztán elkezdtem figyelni a csalokat majd értesitettem az ébay rendszergazdáit minden fellelt esetröl. na mi történt? semmi! a csalok modszere hogy felraknak valami kurrens cuccot olcson, de nem annyira olcson hogy kilogjon a lolább, csak annyira hogy megérje megvenni. majd te leütöd és utalod a pénzt, aztán bucsut is inthetsz neki. sose látod viszont. a faszi eltünik, de már másnap ujra hirdeti ugyanazt egy másik néven. nekem az volt a szerencsém hogy paypallal fizettem igy a paypal visszafizette a pénzem. ugy félév után. a csalok azota is ugyanugy dolgoznak az ebay legnagyobb megbecsülésével.
(#) Bakman válasza fang lee hozzászólására (») Pé, 20:18 /
 
Szabad tudni, mit szerettél volna megvenni?
(#) fang lee válasza Bakman hozzászólására (») Pé, 21:31 /
 
egy iljesmit:dj kontroller
egy-két hibás nyomogombbal 26 ért. free shippinggel. reálisnak tünt. szerintem ez is kamu. ez egy százezres cucc. 18 ért?
A hozzászólás módosítva: Pé, 21:33
(#) Bakman válasza fang lee hozzászólására (») Pé, 21:40 /
 
Ha elolvasod a leírást, elég sok hibája van a gépnek, az eladónak közel 6500 értékelése van, a szállítás többe kerül, mint a gép. Nem tűnik ingoványos terepnek maximum annyiban, hogy a maisna rosszabb állapotban lehet, mint a leírás szerinti.

Ha az "ilyesmi" is 100 eFt-os szerkezet volt és 26 eFt-ért kínálták apró hibákkal, ingyenes szállítással, akkor arról messziről ordítania kellett volna, hogy kamu. Attól mert egyszer lyukra szaladtál, nem feltétlen csaló mindenki. Ha így lenne, az eBay már régen bezárt volna.
(#) StMiklos válasza fang lee hozzászólására (») Pé, 21:57 / 2
 
Szevasz!

Olvasol is? Nem értelek, mert korrekt leírást adott az eladó.
Ez a Google fordítása, ha már az angol átfutásából nem derül ki.

“Nincs megfelelő felszerelésünk ahhoz, hogy megvizsgáljuk ezt a DJ fórumot. Néhány gomb sérült / meghajlott. Néhány sapka hiányzik. Egy futókeréknek hiányzik a burkolata. Az USB-port sérült.
CSAK alkatrészként vagy javításra értékesítve! Kérjük, figyelmesen nézze meg a képeket. ”

Figyelmedbe ajánlom az utolsó sort! Magadat okold!

Sok apróságot vásárolok, ha gondom volt, mindig visszakaptam a pénzt, ritkán (saját figyelmetlenségből) buktam.

Üdv: StMiklos
A hozzászólás módosítva: Pé, 21:59
(#) fang lee válasza StMiklos hozzászólására (») Szo, 9:51 /
 
nNem erröől hanem egy hasonloóroól volt szoó. aAhogy kifizettem, másnap már egy másik néven árulták ugyanazt.
pPersze mindenki azt csinál, amit akar. vVan, aki tanul mások bajáboól, van aki a sajátjáboól se.
jo ebBay-ezést.!
A hozzászólás módosítva: 11:41
Moderátor által szerkesztve
(#) fang lee válasza Bakman hozzászólására (») Szo, 9:56 /
 
nem az a baj hogy egyszer jukra szaladtam, hanem hogy az ebay nem csinált semmit a további hasonlok megszüntetéséért. a fél év alatt mig sikerült visszaszereznem a pénzem vagy harminc hasonlot jelentettem nekik.
ez a baj. ebay.
(#) Johnycorp válasza fang lee hozzászólására (») Szo, 10:57 / 2
 
Érdekes...

Én nekem már több, mint 600 vásárlásom van ott.
Nem mondom, hogy nem akadt gondom némelyik esetben, de rendezni és pénzt visszaszerezni lehetett.
Nem kell minden **art összevásárolni, azért mert túl jó áron adják.
Általában a legtöbb dolog, ha nem különleges, több eladónál is fellelhető, ár és egyebek ellenőrizhetőek.
Meg csak úgy általában, legalábbis nekem, meg van az elv, hogy milyen minősítésű eladótól veszek bármit is.

Kedvenc példám a szomszédom. Már párszor szívott, mert azonnal megvenne valamit, amit túl jó áron vagy feltételekkel adnának. A leírást meg nehogy elolvassuk rendesen, az értékelést se...

Természetesen, gondok az eBay környékén is akadhatnak, akadnak, de azért nem kritikus a helyzet.

u.i.: ajánlom figyelmedbe a mondatok elején a nagybetűk használatát...
(#) StMiklos válasza fang lee hozzászólására (») Szo, 12:09 / 1
 
Szevasz!

A reklamációnál nagyon fontos, hogy ne az eladónak írj, mert azt nem (biztos, hogy) látja az Ebay ügyintézője.
Menetrend:
Az Ebay felületen reklamálok pontosan leírva a panaszom és mindig fénykép(ek), olykor video, amelyen jól látszik, amit kifogásolok.
Ebaytől kapok egy tudomásul vevő levelet, mely szerint tudatják. hogy továbbítják az eladónak válaszra, hozzászólásra, megegyezésre. Erre van tán 2 hetünk.
Ha nem tudunk megegyezni, az Ebay megtekinti üzenetváltásunkat és dönt. Pénzt mindig visszakaptam.
Egy kifogásom van azért: ha refund az ügy vége, akkor az eladó nem értékelhető, vagy nem tudom, hogy kell, és más nem tudja meg.
Volt, hogy azonnal negatív értékelést adtam. Nagyító üveg helyett, műanyagból. Ez még nem lett volna baj, mert vannak lencsék belőle, de ez hibás is volt, torzított össze-vissza.
Tudtam, hogy ekkor nem kapom vissza a pénzt, (3-400Ft), de mérges voltam és nem is reklamáltam.
Jó hónapig járt a nyakamra (email), hogy kártalanít, kettőt küld stb. Nem is válaszoltam.
Az üzletüknek lényege, hogy menjen a bolt, de negatívokkal ki is rakhatja őket az Ebay.
Igaz, hogy más névvel, nyíthat újat, de nem lesz soha sok 100 ezer feletti eladása, márpedig én azt is nézem vásárláskor.
Ez ügy vége? Nem kértem, de visszautalta a pénzt. Lehet udvariatlanság, de nem is reagáltam.
Üdv: StMiklos
(#) pipi válasza StMiklos hozzászólására (») Szo, 13:48 /
 
Hali!
Egy reagálást, köszönetet megérdemel, ha normális hangú volt az ügyintézés.
Az eladó nem biztos, hogy "felelős" érte, sokszor ő csak továbbítja a "nagykernek" milyen árut, hová küldjön, az eladó nem is látja a cuccost. Ezt én onnan látom/gondolom, hogy nagyon sok eladónál tök ugyanazok a képek, szoveg(esetleg hibák) vannak az oldalon, ez erősen központi áruháznak tűnik... Ami az eladón múlik, az a "normális" hozzáállás/ügyintézés. Az én tapasztalatom, hogy az eladók többsége korrekt, segítókész az ebayon is és az alin is. Persze az 5000ft-os autós navigációt meg sem próbálom megvenni az 5 eladással rendelkezőtől. Meg lehet próbálni, hátha, de észen kell lenni, kivárni a 2 hónapot, időben reklamálni, pénzt visszakapni...
A hozzászólás módosítva: Szo, 13:48
(#) kzozo válasza Bakman hozzászólására (») Hé, 6:45 /
 
Azért van kivétel is: kolléga Angliából szokott fitness gépeket behozatni E-bay-ról. Talált egy gépet, amit ugyan hibásként árultak, de megrendelte. A gép új bolti ára ~4000£, ez a hibás volt 20£ (igen, húsz). Gondolta hogy ez tuti kamu lesz, de az eladó visszaigazolta és küldte. Múlt héten néztem meg, egy triakot kellett cserélnem, illetve a táp csatlakozó volt törött.
(#) Bakman válasza kzozo hozzászólására (») 6:43 /
 
"Hibás" és "egy-két esztétikai hiba" között van némi különbség. Nem állítottam, hogy nincsenek kivételek ugyanakkor te is leírtad, hogy a vevőnek is eleve fenntartásai voltak. Az előzőekben kicsit másról volt szó.
Következő: »»   182 / 182
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu