Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Mikrokontrollerhez kötött eszköz
Lapozás: OK   1 / 1
(#) GergyeSzabi hozzászólása Szept 5, 2007 /
 
Hali!

Szeretnék egy mikro vezérlőhöz egy vezeték nélküli kommunikációs eszközt csatlakoztatni (jelenleg a 18F4550-es pic-et néztem ki ehhez usb csatlakozót lehet kötni, de lehet én tőlem olyan is amihez soros port van), tehát a probléma ott kezdődik hogy milyen eszköz az amit driver nélkül felismer a picem, vagy van-e olyn eszköz aminek egyszerűen fellehet vinni a driverét.
Amúgy elég laikus vagyok a dologba de van villamos mérnök ismers aki segít csak én járok utánna. Szóval ha lehet akor kicsit szájba rágósabban mondjatok valami válasz, hogy milyen eszközt kéne szerezenem meg mit hogyan csináljak.
Előre is köszi!
(#) Moderátor hozzászólása GergyeSzabi hozzászólására (») Szept 5, 2007
 
A címet javítottam, hogy magyarosabb legyen egy kicsit.
(#) Stadi válasza GergyeSzabi hozzászólására (») Szept 5, 2007 /
 
"vezeték nélküli kommunikációs eszköz" = ?

Mivel akarsz kommunikálni? Enélkül nehezen fogunk tudni segíteni.

Mondjuk így másodszorra elolvasva a hsz-odat az az érzésem, USB-s Wifi eszközt szeretnél a PIC-hez kötni. Ez nem fog menni, mivel a PIC nem tud USB hostként működni. Ha nem erre gondoltál, akkor ezt a bekezdést tekintsd tárgytalannak.
(#) GergyeSzabi válasza Stadi hozzászólására (») Szept 5, 2007 /
 
Mint mondtam elég laikus vagyok, de először bluetooth-ra gondoltam csak nem tom mennyire mükszik az driver nélkül vagy mit csinál a kapott adattal ha nincs feltelepítve (vagy vesz -e egyáltalán úgy valamit). De ha rádió adó - vevővel meg lehet oldani vagy infrával nekem az is jó lenne. (tehát elhezek egy eszközt ugy e a számítógépen (adó), meg egyet a mikróvezérlőhöz (vevő) és itt áll meg a tudomány hogy mi lenne a legoptimálisabb)