Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Golf IV elektronika
 
Témaindító: Tomszy, idő: Jún 28, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   1 / 43
(#) Tomszy hozzászólása Jún 28, 2008 /
 
Sziasztok, golf IV-esemben nem ment a csomagtartó központi zár motorja, lemértem nem kapott áramot, gondoltam megkeresem a vezérlőt... levettem a kormány alatti műanyagokat, amikor kapcsoltam a központizárat, az ott lévő dobozban kattogott a relé, na mondom megvan, leveszem a csatlakozót, hogy ugye akkor nem fog menni... hát ment... az nem az, marhajó, visszaraktam a csatlakozót, szépen visszaszereltem mindent, elpakoltam, elindítom a kocsit, az EPC lámpa felvillan, és a kis motor visszajelző lámpa szintén világít, sőt vezetés közben tapasztaltam hogy az automata klíma kikapcsolt, nem világít, semmi kijelzés nincs rajt... Ha esetleg van valaki aki ebben jártas, megmondhatná mi a teendő.. Azt tudom, hogy szervíz, és gépen kiüttetni, a kérdésem hogy amiatt történt valyon mindez? illetve a központi vezérlője hol lehet? miért nem kaphat áramot?

Remélem valaki tapasztaltabb jártas ebben, köszi!!
(#) Slope válasza Tomszy hozzászólására (») Jún 28, 2008 /
 
Jó lenne tudni, hogy mit húztál le.

A központi zár elektronika többnyire a bal oldali A oszlopnál van a burkolat alatt.
(#) Tomszy válasza Slope hozzászólására (») Jún 28, 2008 /
 
levettem a burkolatokat, ott voltak nagy biztosítékok, és egy 10x8-as mérető doboz, viszont a kormány alatti térben másik doboz nincs, arra nem volt felirat téve, csak szokásos jelölések, de mivel csak egy doboz volt ott, gondolom megvan mi az amit tipikusan elhelyeznek ott...
Úgy érted a vezérlés az A oszlopon, és felül a műszerfal felett van, ahol megy fel és tartja a tetőt?
(#) Slope válasza Tomszy hozzászólására (») Jún 28, 2008 / 4
 
Nem, hanem lent a lábadnál, nem 100% nem bontottam még le golfot, de általában ott szokott lenni.

Az pedig egy másik tippem, hogy amit széthúztál hibakódot generált. Mivel az most benne van a BC-ben, letiltja a klímát, mert motorhibát feltételez (ilyenkor egy jól beszerelt klíma nem kapcsolhat be szerintem).
El kell vinni szervízbe, és kiütni a hibakódot.
Sajnos ezeknél a kocsiknál nem lehet csak úgy széthúzgálni mindent.
Ragadtam már egy mazdával a semmi közepén, mert kontakthiba volt, és letiltott... bezzeg a jó öreg zsiga leszakadt vezérműlánc-feszítővel is elment még sok-sok kilométert
(#) Tomszy válasza Slope hozzászólására (») Jún 29, 2008 /
 
na igen, polonál jártam hasonloképp, kivettük az ülést, szépen levettem a légzsák kábelét, utána szépen világitott a visszajelző, ki kellett ütni, hát ez nagyon nem tetszik az új kocsikban, nem bütykölgethetsz otthon, mert hiába nem teszel rosszat, ezek a szarok felvillannak....
egyébként néztem ott a vezérlést, mert láttam már pár belsőt, azoknak is ott van, de nem találtam ezét, csak az utólag beszerelt riasztó doboza volt még ott, viszont onnan ment egy kábel az ajtó felé, arra gondoltam ezek a hülye németek esetleg oda tették be, mert régebben cseréltem az ajtóban az ablakemelőt, és akkor nem figyeltem, de tudom hogy jópár kábel megy oda... hmmm nemtom.. mindenesetre köszi a segítséget, nem tudod esetleg hol tudok utánajárni ezeknek a sötét foltoknak? van valaki, vagy valami oldal ahol nagyon vágják ezt? mert sajnos nagy golf oldal nincs, vele együtt fórum sem, ami aktív lenne...
(#) McGyver válasza Tomszy hozzászólására (») Jún 29, 2008 /
 
Itt találsz linkeket is...
http://forum.terminal.hu/viewtopic.php?t=4783
(#) atya28 válasza Tomszy hozzászólására (») Jún 29, 2008 /
 
(#) Valteri válasza Tomszy hozzászólására (») Jún 29, 2008 /
 
Hello!
Beszkenneltem neked a Kp-zár rajzát.
Sok sikert !
(#) milanovics válasza (») Jún 29, 2008 /
 
Az egyetlen gond ezzel csak az hogy a légzsáknak többnyire van saját áramellátása. Érthető okokból.
(#) milanovics válasza (») Jún 29, 2008 /
 
Igen képzeld el ez így van! Tetszik nem tetszik! Esetleg nem tudom ki olvasott ki szervízkönyvek tömkellegét. NEM te ezek szerint. Mellesleg megnézem hogy nyílik ki a zsák az arcodba amikor az autó elejét elvitte valami az akkuval együtt!! Gondolkozzunk már...
(#) milanovics válasza (») Jún 29, 2008 /
 
Jah és segítek a legtöbb autógyár egy légzsákrendszer hibátlan működését 10-12 évig garantálja! Kisgyerek lehetsz te még ehez.
ui: Ajánlom valamelyik gyerekcsatorna forumát!
(#) Tomszy válasza Valteri hozzászólására (») Jún 29, 2008 /
 
Szia, tehát minden ajtóhoz van egy külön vezérlő, de a képről nem tudom megállapítani, hogy a csomagtartóhoz hol van a vezérlő, mert az nem kapcsol... Van esetleg ötleted?
(#) barany165 hozzászólása Jún 29, 2008 /
 
Mielőtt megölnék a szakik egymást válaszolnék Tomszy-nak: Lehet a K58 -as relé ,arról megy a szóbanforgó motorra r/bl szinű vezeték, a motor másik vezetéke természetesen br. De ez egyáltalán nem biztos! Azért mert nemtudjuk milyen kocsiról van szó/ motor kód, alváz/,elektromos-e az ablak!?! nem mindegy pesze.Béke veletek!
(#) Tomszy válasza barany165 hozzászólására (») Jún 29, 2008 /
 
szia, elektromos ablak van, golf IV edition, 1.6os 105 lovas motorral, a K58-as relé helyét hol tudom megnézni? ez is a kormány alatt foglal helyet? nem tudom olvastad-e, de magát a motornál lévő vezetéket megmértem, nem kap feszültséget.
(#) barany165 válasza Tomszy hozzászólására (») Jún 30, 2008 /
 
Szia! Valaki írta, hogy beszkennelte neked.Ha nincs meg akkor utánna nézek, de ki kell lépnem ,sajna mennem kell! Szia!
(#) Slope válasza (») Jún 30, 2008 /
 
Szerintem meg Te az vagy, aki keménykedik a kocsiban, aztán mikor leszállok a motorról, hogy megbeszéljük elhajt...

Ha már itt járunk... és Te ki vagy, hogy másokkal megalázóan beszélhetsz?


Mégvalami: ki és mit veszélyeztet? Mióta illegális a megjavítanom a központi zárat? Nagyon elkanyarodott ez a téma.
Abban értek csak veled egyet, hogy ismeretlen dolgok szétcibálása a kocsiban, nem túl célszerű. Pláne a mostani járművekben (lsd. már minden buszrendszeren lóg).
Szóbakerült a légzsák is... nos lehet, hogy Te egy kondenzátort nem nevezel áramforrásnak, de abban a pár 10-ed másodpercben a légzsáknak bizony villanyt ad (ami inkább csak egy újabb bebiztosítás). Ettől még logikus, amit írtál... hiszen ha a kocsi elejét elvitte egy másik vasdarab, rég rosz ha még nem gyújtott be a légzsák. Fontos megjegyezni, hogy a diagnosztikán kívül a légzsákok teljesen különálló egységet képeznek nem tartozik szervesen semmilyen belső buszrendszerhez. Annak ellenére sem, hogy a CAN busz pl. prioritás szerint megy.

Szép és jó, hogy mások testi épségét óvod a saját hülyeségüktől, de ezt más hangnemben is tehetnéd. Hidd el, sokkal célravezetőbb lenne.

Ha már légzsák... BMW balesete az M7-en. Kapott egy defektet, és ilyedtében elkapta a kormányt (hiába a drága kocsi, ha valaki nem tud vezetni). Eltalált egy közlekedési táblát, mire a légzsák kinyílt. Az ürge képébe vágódva semmit nem látott, így Ő meg bevágódott a benzinkútra. Öszetört még két kocsit, és életveszélyesem megsérült egy hölgyemény aki épp tankolt. Jó a légzsák... jó a légzsák... csak még mindig nem tökéletes. No persze legyen bármilyen biztonságos egy jármű... az nagysebességnél, nulla vezetéstechnikai alapokkal ugyanúgy csak egy "fegyver".
(#) liderces válasza Tomszy hozzászólására (») Okt 14, 2008 /
 
hello! Nem tudom aktuális e még a problémád elég eldurvulóban van a dolog itt. Szóval én is hasonló kép jártam nálam az volt egész egyszerüen hogy a vezeték ami a motort vezérelte elszakadt. Méghozzá felül ahol a két átvezetés van a kaszniból az ajtóba a jobboldali harmonikás gumicsőben. szétszed javit-forraszt és kész. Üdv.
(#) Tomszy válasza liderces hozzászólására (») Okt 14, 2008 /
 
szia, ez is lehetséges, még mindig nincs megoldva a hiba. köszi a segítséget, meg fogom nézni ha lesz rá egy kis időm. üdv Tom
(#) PiperR hozzászólása Jún 1, 2009 /
 
Sziasztok
Van a családnak egy golf IV-e. A gyári riasztóval gondunk akadt, hajnal 3-kor arra keltem fel hogy folyamatos dudálás van (nincs benne sziréna, csak a duda szól). Kinézek hát a mi kocsink az, aztán rá 1 percre elhallgatott, kimegyek kinyit, majd lezár. Majd reggel 8-kor megint elkezdi. Eddig nemvolt ilyen gondunk sose az autó 2003-as, újonnal érkezett. Az eső meg esett végig ez alatt, meg hideg is volt. Kb. 1 hónapja volt autóvillamoságinál, hogy csinálják már meg a vezető oldali ajtó érzékelőjét, kapcsolóját mert az nem működött egy ideje. Megcsinálták egy mikrokapcsolót cseréltek benne, de azóta egy szem eső nemvolt, úgy gondolom lehet valami összefüggés a történtek közt. Ja meg a héten cseréltem ki benne a gyári magnót, egy mp3-as fejre, azt én cseréltem de semmi gond nem adódott iso csatikat csak összekellett dugni, lassan 1 hete volt ez, tökéletesen működik.
(#) VIM válasza PiperR hozzászólására (») Jún 1, 2009 /
 
Helló! Milyen típusú riasztó van benne? Nem hagytál semmi mozgó, lógó dolgot az utastérben? VIM
(#) PiperR válasza VIM hozzászólására (») Jún 1, 2009 / 2
 
Nem semmi mozgó tárgy nincs benne. Most 11 órakkor megint elkezdte... . Mintha meghatározott időközönként dudálna kb. 4 óránként. Most csak kulccsal zártuk le. Nem értem mi a lehet a gond .
(#) Lucifer válasza PiperR hozzászólására (») Jún 1, 2009 /
 
Nem maradt benne valami fogyasztó?
Az akkufesz esésére szokott riasztani.
(#) PiperR válasza Lucifer hozzászólására (») Jún 1, 2009 /
 
Nem, biztos nincs felesleges fogyasztó bent, mert utána indítottuk a kocsit, és ugyanúgy tekert az önindító mint eddig, meg utána gondolom jelezné hogy a fesz alacsony.
Az autó rádió meg csak nem eszik annyit kikapcsolt állapotban, úgy van bekötve mint ahogy eddig a gyári volt: kulcsot kihúzva ki is kapcsol, betéve és gyújtást adva meg bekapcsol, tehát ez is kilőve, meg van egy csatlakozó adapter ami az antennát köti össze mer az din-es, a rádió meg iso, és van neki ún. "fantomtáp" ellátása is (mer az antennába beépített erősítő van, de ez csak a gyári fejjel hajlandó működni), a tápot meg a remote, power antenna (kék színű) szálról kapja, tehát elvileg itt sincs áramfelvétel.
(#) Lucifer válasza PiperR hozzászólására (») Jún 1, 2009 /
 
Nekünk egy VW Caddy, azt produkálta, hogy ha kiszálsz bezárod, és túl hamar beriasztóztod, akkor amint beélesedik riasztot. Végül rájöttünk, hogy a beltéri világítólámpa alszik ki lassan, és az okozza. Azt kikapcsolva már nem produkálta ezt a jelenséget. Ezzel csak arra szerettem volna célozni, hogy a mi beta riasztónk ilyen kicsi feszültségváltozásra is érzékeny volt.
(#) VIM hozzászólása Jún 2, 2009 /
 
Most néztem utána az ADCD-ben, de nem találtam semmi különöset a riasztójával kapcsolatban. A bicskakulcsos megoldás nem valami jó konstrukciós megoldás a távirányítók kötött. Talán még meg lehetne próbálni egy szinkronizálást, amit ha gondolod megpróbálhatok lefordítani az AD-ból, lépésről-lépésre, mert megesik, hogy elhangolódott egymástól a kulcs és a riasztó a többszöri hatótávolságon kívüli működtetéstől.
VIM
(#) PiperR válasza VIM hozzászólására (») Jún 3, 2009 /
 
Helló
Nos igen én is olvastam erről az elhangolódásról, szerencsére levan írva a gépkönyvbe hogy ilyenkor hogy lehet összeszinkronizálni a távírányítót, a vevő egységgel. Valami olyasmi hogy távval lezárni,nyitni majd 1 percen belül kulccsal is nyitni zárni, ennyi.
De az elhangolódást akkor említi mikor egyáltalán nem veszi a táv jelét, de ezzel nincs gondom. Hétfő óta nem vinnyogott amúgy.
(#) PiperR hozzászólása Jún 3, 2009 /
 
Valaki nem tudja véletlenül hogy lehet a középkonzolba lévő fűtés-szellőzés izzóját kicserélni? Ugyanis egy ideje már nem villágít. A burkolatot lepantintom róla, de a karokat hogy tudom leszedni? Nem szeretném letörni.
(#) 2kmiki válasza PiperR hozzászólására (») Júl 11, 2009 /
 
Üdv PiperR,találkoztam már ennél a típusnál ugyanevvel a problémával.Esetünkben a csomagtér ajtó zárjában lévő mikrokapcsoló hibája okozta a gondot.A jelenség amit leírtál pont ugyanezek voltak,nézd át azt.Sajnos elég nehéz felderíteni a hibát,de egy kis időre húzd le a kábelét ha megszünik biztos ő lessz a hunyó.Sok sikert a javításhoz.
(#) sünekke hozzászólása Aug 11, 2009 /
 
sziasztok!

olyat szeretnék megvalósítani h: nekem most klíma nincs a kocsiban csak a jóöreg kurblis téma!

szereztem egy digit vezérlöt illetve az ehhez tartozó fütöboxot!

ha csak bekötöm naturban ezt az egységet kompresszor és minden egyéb kiegészítöje nélkül fog müködni annyit mint a kurlbis verzió?

esetleg a klímának külön kompjutere van???

jah és még annyit h a csati a vezérlöegységben és a fütöboxon elvan vágva......... gondol erre van orvoslat csak egy kapcsolási rajz kellene!

elölre is köszönöm a segítséget!
(#) akos70 válasza sünekke hozzászólására (») Aug 11, 2009 /
 
1. Mi az a kurblis verzio?

2. Parancsolj, a Klimatronik rajza. Egyszerü, mint a faék.
Következő: »»   1 / 43
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu