Fórum témák
» Több friss téma |
Csak ötletelek: Vajon működne a helyreállítás a panelre bekötött akkupakk nélkül ?
Valahol mintha írták volna a neten, hogy az akkucellák rákapcsolási sorrendje is számíthat, hogy az eprom átírása után működjön a porszívó. Morzsaporszívóban Ni-Mh akku Li-ionra cseréléseSziasztok!Kaptam egy hibás morzsa porszívót még régebben. Most pakolászás közben megtaláltam,gondoltam megjavítom,majd jó lesz valamire. Az akkuja Ni-Mh 12v 1400MAh-ás. Nos ez teljesen döglött. Azon gondolkodom,hogy kicserélném Li-ion akkura. Van 3db, a képen látható akku cellám, ezeket tervezem bele tenni. Meg van egy ilyen balanszerem Bővebben: Link . Viszont azt nem tudom, hogy ez a kütyü a töltő feszültséget lekapcsolja-e a töltés végén,vagy nem. Az van oda írva,hogy a töltő áramot nem korlátozza. Vagy ha tudtok ajánlani ehhez olyan elektronikát, ami jó lehet hozzá, azt is megköszönöm. Persze azt is jó lenne látni valahogyan,pl leddel, hogy megy a töltés,vagy már feltöltődött. Előre is köszi a segítséget. Idézet: „ehhez olyan elektronikát, ami jó lehet hozzá ... azt is jó lenne látni valahogyan,pl leddel, hogy megy a töltés,vagy már feltöltődött” Ez esetleg jó lehet a BMS elé, vannak visszajelző LED-je is.
Köszönöm. Akkor ha jól értem, ezt bekötöm a BMS Charge bemenetére és úgy tölti a 3 akkut. Tehát a bemenő 3-6v-ból 12,6v-ot csinál. Ha az akkuk feltöltődtek, akkor pedig lekapcsolja a töltő feszültséget és az aksik nem töltődnek túl, a BMS pedig nem engedi őket mélykisülni. Jól gondolom?
Kärcher vezetékes porszívó (WD2)Sziasztok.Kicsit tanácstalan vagyok a fent említett porszívót illetően. Ez a WD 2-es elég megbízható, több is van a családban, de valahogy ez a mostani alany fura... A porszívó egy ideje sokkal hangosabb, mint a megszokott (igen tudom, hogy egy porszívó egyébként hangos), tudom milyen egyébként. Illetve gyanúsan melegszik is. Érezni azt a tipikus amperszagot. A levegő útjában nincs semmi, így a motor nincs fojtva. Amennyire tudtam darabokra szedtem: szénkefék rendben, talán nem is hiányzik a hosszukból. A motor nem tűnik csapágyasnak. Ezekben univerzális motor van, ha jol láttam. Fogalmam sincs hogy mi baja lehet. Nincs benne se triak, semmi. Csak egy on/off kapcsoló. Bárkinek bármilyen ötlete? Köszönöm! ?
Indítsd el olyan helyzetben, hogy látszódjanak a szénkefék. Ha ott intenzív szikrázást látsz, akkor a forgórész zárlatos itt-ott.
Köszi a tippet.
Ha ez is a gond, nem értem, hogy mitől tud tönkretenni egy porszívó motorja. A Kärcher nem (tűnik) a leggagyibbnak. Zavar a dolog, mert kifejezetten azért vettem ilyet, mert jók a tapasztalatok. A hozzászólás módosítva: Máj 24, 2025
Tönkre attól megy, ha sikerül magára szívnia a port. Szakad porzsák, vagy hiányzó szűrők okán. Esetleg vizet szívott. Vagy csak egyszerűen gyártáshibás. A legjobbaknál is előfordul, ha csak kisebb százalékban is.
Ha van olyan műszered amivel ellenállást is lehet mérni, pár összehasonlító mérést tudsz csinálni, mivel van jól működő masinád is.
Idézet: Több oka lehet. Pl. nincs jól rögtítve valamelyik tekercs és a rezgés ledörgöli a huzal szigetelését.„nem értem, hogy mitől tud tönkretenni egy porszívó motorja” Idézet: Ez egy jó kérdés. Nekem úgy tűnik, inkább a neve hangzatos (jó marketing, régi fény), minőségben inkább a barkács kategória felső része. „A Kärcher nem (tűnik) a leggagyibbnak.” LUX D820 porszivósziasztokAdott a címben szereplő porszivó. Nem indul. Valaki már cserélte a kapcsolót és még null szakadás is volt a panelon. Müködik már a porszivó de a szabályzás nem megy. Egyik led sem világit , fel sem villan. Van benne egy mikrovezérlő , annak a tápja 2,5V pedig adatlap szerint 2,7V tól müködik. Jó lenne egy kapcsolási rajz ha esetleg lenne valakinek. Köszönöm a segítséget előre is! A hozzászólás módosítva: Jún 15, 2025
Mi van a visszatekerőben?Sziasztok, bocs, ha rossz, vagy rossz helyen van a kérdés.Porszívót javítanék, sokszor indokolatlanul leáll túlmelegedést mutatva. Meglepődve látom, hogy valami izé van a visszatekercselőben. A rugó miatt nem bontom tovább, ha nem muszáj. Így csak a fast-on csatlakozókat látom, a ki-be kapcsoló és a PCB közé van huzalozva, rámérve szakadást mutat. Csak nem ide tették a hővédelmet (termosztátot)? Ha igen, érdemes a cserével bajlódni, vagy kössem át lesz-ami-lesz alapon? Előre is kösz a segítséget.
Nem szoktak oda hőkapcsolót tenni. Valószínűleg a hálózati kábel a dob tövénél szakadt, ha nem a dugvillánál. Ez a két pont kritikus. Ha a dob tövénél szakadt, nincs más lehetőség, teljesen szét kell szedni, a kábel cserélhető de a dob besejében általában forrasztott kötések vannak. Nálan nincs opció (maximum annyi, hogy nem kéri a javítást), ha valahol sérült a kábel, cserélem az egészet, kábellel egybeöntött dugvilla a szabályos. Egyébként is ha valahol megtört, a többi része is kérdéses.
Nem olyan vészes a szétszedés-összerakás. Egy trükk van, a helyére pattintás előtt a dobot teljesen fel kell húzni ahhoz, hogy az összes kábelt felszívja. A hozzászólás módosítva: Júl 1, 2025
Oké, kösz a tanácsot, így már bátrabban bontom tovább.
De marad a kérdés, minek a kivezetése az a két csatlakozó?
Mérd a dugvillához a kiálló csatlakozókat - egyiket az egyikhez, másikat a másikhoz.
![]()
Szia!
Az a két csatlakozó a dugvilla két vezetékével kell legyen összekötve. Ahhoz képest mérsz szakadást, vagy a két csatlakozó között? A többit leírta Bakman.
Remélem csak a nagy melegnek köszönhető, hogy erre nem jöttem rá magamtól és nem bolondultam meg teljesen...
Igen, a villásdugó két ere vezet a csatlakozókhoz. Köszönöm a segítséget! Még maradt egy kérdésem, merre keressem a hőkapcsolót?
A motor állórész tekercselésbe szokták beletenni, vagy a fémvázon van egy nagy köröm méretű, két érintkezős hengerecske.
A hozzászólás módosítva: Júl 1, 2025
porszívó vákumszenzorSziasztokMetabo ASR 35 M ACP porszívómon szétnyomattam levegővel egy vákumszenzort. Típusszáma: 343084320 Drucksensor Segítenétek összerakni? |
Bejelentkezés
Hirdetés |