Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Golf IV elektronika
 
Témaindító: Tomszy, idő: Jún 28, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   42 / 42
(#) dana19970522 hozzászólása Máj 25, 2019 /
 
Fog működni minden ha hozá lesz tanítva az autohoz és ha a kulcsaid a modulhoz !! Èn sz miatt elégednék meg ha màr az utastérből nyitható lenne a kilincs helyét meg be falaznàm !! Jó lenne kátni egy ilyen csomiajtó belsejét ☺️
(#) diamik hozzászólása Máj 25, 2019 /
 
Sziasztok!
Sokat gondolkodtam hova írjak ezzel a kérdéssel. A címben említett gépjárművel rendelkezem. Több nap állás után az akkum eldob néhány tized voltot. Az akku biztosan jó. Megmértem mekkora áram folyik gyújtás nélkül. Ez is érdekes. A multiméter kapcsolója szerint 10A-s a méréshatár, de a kijelzőn 20-at mutat. Ha az előbbi előbbi a helyes akkor 160mA, ha az utóbbi 80mA-t mértem. Gondolom valamennyi áram kell a ECU-nak is. Normális, amit mértem?
A hozzászólás módosítva: Máj 25, 2019
(#) cupika97 válasza dana19970522 hozzászólására (») Jún 3, 2019 /
 
Most megcáfolom amit írtál. Beforrasztottam a 2 gomboshoz a 3. gombot és működik. Csak az a gond hogy ha a kinyitó "szervó?" motorra kötném a csomagtartó nyitását, akkor minden ajtónyitásnál kinyílna a csomagtartó is. Remélem érthetően írtam.

most 3 gombom van: zárás -> mindent zár, csomagtartó-> hosszú nyomásnál csak a csomagtartót nyitja, nyitás-> mindent nyit
(#) cupika97 válasza dana19970522 hozzászólására (») Jún 3, 2019 /
 
Találtam egy érdekességet hozzá. Itt arról a motorról van megtáplálva a nyitó is egyszerre. Így szeretném megcsinálni.
A hozzászólás módosítva: Jún 3, 2019
(#) Uviktor válasza cupika97 hozzászólására (») Jún 3, 2019 /
 
Szia,
Nem lehet hogy az a távirányító ami a videon szerepel,az egy gyárihoz megtévesztésig hasonlító utólagos távirányító modul pl.ilyen?
És közvetlen vezérli meg a csomagtartó nyitó szervomotort?
Vagy a tiednél nem csak engedélyt kap a csomagtartó nyitó motor a mikrokapcsolótól erkező jelre,mikor a távirányítón a csomagtartó nyitást nyomod?
Vagy bistabil motor van hátul is,ami reteszeli a kilincset?
Már nem emlékszem...
(#) cupika97 válasza Uviktor hozzászólására (») Jún 3, 2019 /
 
Kinyitaskor a szervo behúz, es akkor lehet a kilincsel felnyitni a csomagtartót.
(#) dana19970522 hozzászólása Jún 21, 2019 /
 
Sziasztok! A lámpamosó szivatyúnak a kapcsolás rajzát eltudná valaki küldeni ?? vagy hogy hogyan kapcsolom be ?? lehet már ott el rontom a dolgokat köszönöm!!
(#) dana19970522 válasza cupika97 hozzászólására (») Jún 21, 2019 /
 
Ez érdekes de akkor énis meg próbálom!! A nyitó mehanizmust sikerült már megoldanod ??
(#) cupika97 válasza dana19970522 hozzászólására (») Jún 21, 2019 /
 
Karosszéria lakatosnál a kocsim. Most off ez.
A hozzászólás módosítva: Jún 21, 2019
Moderátor által szerkesztve
(#) dana19970522 válasza cupika97 hozzászólására (») Jún 22, 2019 /
 
Szegèny :/ Gombot honan szeretsztél amit be forasztotál ??
(#) cupika97 válasza dana19970522 hozzászólására (») Jún 22, 2019 /
 
Ilyenem volt itthon régebbi projektből. De csak kipróbálni forrasztottam be.
A hozzászólás módosítva: Jún 22, 2019
(#) cupika97 válasza dana19970522 hozzászólására (») Jún 22, 2019 /
 
Nézd mit találtam. Varianthoz írják. Másfajta lenne a felfogatás ott...
(#) dana19970522 válasza cupika97 hozzászólására (») Jún 22, 2019 /
 
Nekem azért kellene hogy gombal tudjam nyitni hogy befalazhasan a kilincs helyét facebookon tudunk beszèlni ?? :
(#) timea60 hozzászólása Júl 21, 2019 /
 
Sziasztok!

A Golf 4 hátsó ülését becsuktam úgy, hogy a biztonsági öv alatta maradt és a felhúzó gomb kijött és az alatta lévő műanyag is kivehető. Valamivel fel lehet ezt húzni, hogy a hátsó ülést újra be tudjam rakni? Tud valaki segíteni?

Gyurka
(#) mark.budai hozzászólása Aug 1, 2019 /
 
Sziasztok!
Kicsit ódzkodva, de azért kiírom a problémámat, hátha valaki, akár privátban, tudna segíteni.
Van nekem egy 1.1-es Trabim, amibe szeretnék Golf 4 műszeregységet építeni. Pontosabban fogok is, nem is akarok más tippet, hogy mit tegyek helyette, Golfé lesz benn, és kész.
Viszont, van egy olyan problémám, hogy a Trabiban 94 ezer akárhányszáz kilóméter van. A Golf műszeregységemben pedig 186000km. Ez az etikailag érzékenyebb álláspont ugye, mert a Golf órát visszafelé kéne tekerni. Valakinek van ebben tapasztalata? Illetve szeretném a műszeregységből kiütni az immot, hogy ne villogjon folyamatosan, végülis ezt az immo led kiforrasztásával nem túl elegánsan, de tudnám orvosolni.
(#) aGyuSee hozzászólása Aug 4, 2019 /
 
Sziasztok!

Van egy golf 4-em, elvittem műszaki vizsgára, ahol azt mondták, hogy a led-es helyzetjelző izzó miatt nem menne át, de kicserélik nekem ott helybe, hogy átmenjen. Így is lett, csak műszaki után azzal szembesültem, hogy ha a világítás (már a helyzetjelzőnél is) rá van adva, akkor a műszerfalon visszajelez, hogy világít a távolsági fényszóró, de valójában nem. A műszerfalon “kikapcsolni” nem tudom, működésre bírni szintén nem tudom, ködlámpa sem működik, de ha azt bekapcsolom, akkor az visszajelez a műszerfalon, és ki is tudom kapcsolni. Elszakadt vezetéket nem találtam a búrában, bár még nem vettem ki, mert nincs ötletem, hogy hol keressem a hibát.

A válaszokat előre is köszönöm!
(#) cupika97 válasza mark.budai hozzászólására (») Aug 7, 2019 /
 
Nem nagy gond, én is cseréltem a golfomban. Az a másik kérdés hogyan fogod osszekotni a trabantodat vele. Mivel teljesen más technológia. Egy ugyesebb szakinak a km állítás, immo kikapcsolás kb 5 perc.
(#) mark.budai válasza cupika97 hozzászólására (») Aug 7, 2019 /
 
Akkor már csak olyan szaki kell, aki autó nélkül, csak a műszeregységet hajlandó lenne nekem átírni.
Miért lenne gond az összekötés? A jeleket a Golf óra is analóg módon kapja, játszottam vele egyik nap az irodában, és minden funkciót gyönyörűen tudok vezérelni rajt. Az immo ledet kiforrasztottam, így már nem zavar, nem sípol, és nem tilt le miatta, szóval már csak az óra állással kellene valamit kezdeni. Egyébként, ha a Trabimban gyári váltó lenne, akkor is be lehet tekerni a spirál helyére a VW sebesség jeladóját, de 5-ös VW váltó került bele, így inkább használnám ezt, a gyári km óra valami szörnyű ronda szegényben. A G4 órájába meg mindig bele voltam gyönyörödve, pedig a Golfok soha nem álltak közel hozzám, mégis volt egy négyesem fél évig..
(#) kmcservice1 válasza mark.budai hozzászólására (») Aug 8, 2019 /
 
Sziasztok!
Műszerfal függő (több gyártmányú műszerfalat építettek golf4-be, lehet benne jaeger, marelli, vdo), van benne egy 24C08-as eeprom, azt kell kiforrasztani és kiolvasni (ha van soic8-as mérőcsipeszed, akkor ki sem kell forrasztani). Ez az eeprom tartalmazza a pin kódot, kulcs adatokat, km adatokat stb. Utána keresel egy tacho programot és módosítod vele (a neten rengeteg feltört és ingyenes vw és univerzális tacho program található), amikor a szoftverrel megnyitod az eeprom tartalmat, akkor megjelenik a jelenlegi állás és kéri a módosított értéket. az eeprom tartalmat elmented és visszaírod az eepromba. Ha ezt magadnak végzed el és nerm csalási szándékkal, akkor azzal nincs probléma. Rendszeresen javítunk, klonozunkl műszerfalakat és csere esetén sokszor van szükség módosításra, de ennek is meg van a megfelelő procedúrája, hogy senki se kerüljön bajba. Eredeti műszerfal adatok lementve, fényképezve, ügyféllel aláíratva, stb. A km óra állitgatás itt fel van fújva, vannak olyan kisteher autók, (fiat ducato, peugeot boxer, citroen jumper, stb.) amelyek 400.000 km után csak vízszintes csikokat mutatnak, mert az eeprom csak ennyit képes tárolni. Ebben az esetben az ügyfélnek egy vadonatúj 0 km órát kellene venni, de ez mi ha nem km óra visszaállítás- 300.000,-ft ért meg lehúzás is. Az olcsóbb megoldás az eredeti km óra nullázása lenne, de ez jogilag nem megengedett, mert visszatekerésnek minősül, de ha forrasztok bele egy új eepromot és azt mondom, hogy felújítottam az óra egységet, abba már nem kötnek bele, mert ez már felújítás.
(#) JohNNyL hozzászólása Aug 9, 2019 /
 
Sziasztok!

Több dologban is szeretném kérni a segítségeteket.

Apukám vásárolt egy 4-es Golfot. Pár anomális előjött:

1. Gyári rádió háttérvilágításának mikor kellene világítani, vagy mi kezelei? Jelenleg random szerűen világít akár kocsi leállásánál is folyamatonsan világít.

2. Elektromos tükör nem működik, mi lehet a hiba vagy hol kezdjük a hibakeresést.

3. ESP, amikor nincs bekapcsolba, random szerűen be be fog menet közben és bekapcsol az ESP, de ugye leállításnál, újraindításnál már kikapcsol. Ez üzem szerű? vagy csak vészhelyzetben kellene ennek bekapcsolnia?

Előre is köszönöm az építőjellegű válaszokat.
(#) Lucifer válasza JohNNyL hozzászólására (») Aug 9, 2019 / 1
 
Idézet:
„1. Gyári rádió háttérvilágításának mikor kellene világítani, vagy mi kezelei? Jelenleg random szerűen világít akár kocsi leállásánál is folyamatonsan világít.”

A miénk felkapcsolt világításnál (műszerfal háttérrel együtt) kapcsolódik.
(#) JohNNyL válasza Lucifer hozzászólására (») Aug 9, 2019 /
 
Akkor lehetésges, hogy a világításkapcsoló kontaktos?!
(#) mark.budai válasza kmcservice1 hozzászólására (») Aug 12, 2019 /
 
Szia!
Nagyon szépen köszönöm a kimerítő választ, és hogy hajlandó vagy magával a problémámmal foglalkozni, nem pedig a létjogosultságával.
Látom, te azért képben vagy a dologgal. MotoMeter műszeregységem van. Lefotóztam a nyers panelt, illetve a két eepormot, amit találtam rajt. Melyikkel kell foglalkoznom? Esetleg tudnál nekem egy konkrét programot ajánlani, amivel biztosan sikert érhetek el? Az eeprom kiolvasás és égetés nem áll távol tőlem, leginkább pic mikrovezérlőkkel foglalkozom, tehát ezzel a részével nem lesz gond.
(#) kmcservice1 válasza mark.budai hozzászólására (») Aug 15, 2019 / 1
 
Szia!

24C02 eeprom, a negyedik képen a motor feletti. Szoftver lehet bármilyen tachoprog, sok ingyenes található. Ha nem tudod megcsinálni, akkor küldj privát üzenetet és megbeszéljük.
(#) dana19970522 hozzászólása Aug 19, 2019 /
 
Sziasztok azon gondolokodom hogy a manuàlis klimàm át cserélem digit klimàra valaki csinàlt màr ilyet ha igen tudnak nekem segíteni el mondanà nagyvonalkban hogy nèz ki ez a dolog ??
(#) cupika97 válasza dana19970522 hozzászólására (») Aug 19, 2019 /
 
Nagyvonalakban szerezned kell kompletten mindent hozzá, klímát le kell engedni hozzá. Egész műszerfalat szétszedni, kicserélni az ottani dolgokat. Mivel a régi huzalokkal nyílik, climatroniknál meg szervó motor nyit-zár. Eléggé bonyolult, időigényes munka. Nem nagyon éri meg.
(#) dana19970522 hozzászólása Aug 20, 2019 /
 
Igazàbol az egyik ismerősöm bont egy digit klimásat ès azt tenèm àt ! A motortérben kompreszor ventilátor stb.... az maradhat ?? Elég az utas térben lèvő dolgokat cserèlni ?? Igazábol csak azt nem tudom mèg hogy az enyém az 2000elötti amiből lenne a digit klima az meg utáni es 200 utániakban màr van canbus az elöttiekben még nincs ez befojásolhat valamit ?? Vagy így felejtős a dolog ??
(#) cupika97 válasza dana19970522 hozzászólására (») Aug 20, 2019 /
 
Azt nemtudom. Kompresszor, ventillátor azthiszem ugyan olyan.
(#) macsi01 hozzászólása Vas, 11:47 /
 
Üdv
Golf 4 99- es AHW m.kód
A napi számlálót nem lehet lenullázni a gomb nyomására nem reagál semmit .
Az akksi saru levételével lehet nullázni .
Mi lehet a gond ?
A hozzászólás módosítva: Vas, 11:52
(#) diamik válasza macsi01 hozzászólására (») Vas, 15:59 /
 
Szia!
Valószínűleg eltörött a gomb az órában. Nekem is ez van.
Következő: »»   42 / 42
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu