Fórum témák
» Több friss téma |
Ezt is meg fogom probalni, de ahogy irtam, van a sajat tap, amit csinaltam neki es van az asztali tapom ugye, mindrol ugyan az. Nem baj most jon a kis aksi!
Hat nem tudom komolyan... de ahhh. MIvel most epp lezuhantam testileg (megfaztam) kesobbre tolodik a dolog. Addig nagyon koszonom mindenkinek!
Nos, akkor leirom. Igen at tekkertem. Mondom is a parszt modszert. Kifejtettem egy autos, tobb eres bika kabelt, es osszetekertem hogy meg vastagabb legyen, majd zsugorcsoveztem es abbol, HATARESETTEL eppen lett - talan, de nem akarok hazudni, 4 menet? - es puff ott a 3.2V ami altalban a profi ponthegesztok feszkoja.
Most meg gondolkozom - mert sokat latok ilyet - hogy tesznek meg a kimenetre egy gratz hidat meg kondikat. Nem igazan tudom azonban, de biztos, hogy az amper az hatalamas, es nem tudom milyen dioda / dioda sor birna ezt el? Meg, egyaltalan, mi a lenyege? Jobb ez egyen feszultseg a hegesztesnek? Meg a kondik miatt nagyobb energia szabadulhat fel? Nem, tudom, csak gondolkodom, mert ezek a videok nem magyarazznak el semmit, ha igen, akkor meg nekm szar az indiai nyelverzekem
Kérjük, a magyar nyelv és helyesírás szabályait betartva, rendesen megfogalmazva tedd meg a hozzászólásaid!
Köszönjük.
Nem videót kell nézni, hanem kapcsolási rajzokat!
Az egyenáramú kondenzátoros egész más módon működik, mint a váltakozó áramú. A mikrotrafóra 2 menet bőven elég lenne, ha megfelelő vastag kábelből van és a kivezetés rövid és vastag. A profi ponthegesztés 1,3-2,5 V között van, ezzel akár 10-es lemezeket is összehegesztenek.
Nézem a kapcsolási rajzokat is nyilvánvaló. De én láttam olyan infót - nem magamtól találtam ki - hogy 3,2V a jó feszültség, de elhiszem neked ami irsz. A gond az, hogy nem ez a GOND még mindig. Sajnos még mindig beteg vagyok és nem tudok foglalkozni a dolgoggal. Azonban azon kívűl hogy 1. rakjam messzebb a relét a trafótól (ebben nem is hiszek annyira) és 2. A tápegység helyett aksit fogok használni, nem is született más megoldás ugye. Nem baj, ezeket megpróbálom, és köszönöm addig is.
Amíg nem mutatsz rajzot, tápleírást, relétípust, addig legfeljebb a madárjósok tudják megmondani, mi a problémád.
Megoldódott! Mindössze egy kis varázslatos alkatrész kellett hozzá!
Eléggé bosszantott már a probléma és tudtam jól, hogy nincs gond sem a táppal, sem az áramkörrel, mivel ha nem engedem a trafóra a 230V-ot akkor minden remekűl üzemel, ugye. Az is véste az agyamat, hogy ez valami "zavar jel" lesz. Habár nem értem ezeket 100%, és miért pörgette fel a relét, stb. de arra gondoltam szürni kell! Oda raktam a kondit, és voálá... azonnal jó lett. Meg is lepődtem! Azt akartam írni, korábban, hogy a trafó előtt meghagytam a gyári mikró 230V-os előszűrő kis panelt, tudjátok amin a bizti van, meg pár kondi, egy zavarszűrő induktor stb. De közvetlen, a relé után a kapcsolt feszültségre raktam ezt a kondit. Most már hegesztettem is vele ilyen nikkelezet csikokat, de még vannak gondok. Vagy átégeti vagy nem is hegeszti össze. Néha jó. De már dolgozom ezen is, finomhangolom. Azért nagyon köszönöm az eddigi ötleteket és segítséget mindenkinek. |
Bejelentkezés
Hirdetés |