Fórum témák
» Több friss téma |
Kisértetiesen hasonlit arra amit linkeltel.
És igen, kétszárnyú. Tudom. Kutyának is veszélyes 230V-os kábeleket rágcsálni. ![]()
...Azt ki kellene kapcsolni.
De ez nem akadályozhatná meg a kapu távirányítóval történő bezárását... "Kutyaűző" spray is kapható a boltokban... A hozzászólás módosítva: Szo, 14:47
Ja tényleg, a villogás a az automata csukás idején villog, a folyamatos világítás valami rövidzár hiányosság.
De ha leáll és kattan a relé, mégse indul, akkor sok lehetőség nincs, valamelyik relé rossz. Eléggé hulladékok, ráadásul srödinger macskája, mert nem lehet belelátni. Meg tudom nézni, amivel találkoztam, melyik volt a rossz. Illetve még a motor kábelezésével lehet esetleg hiba.
Jelenleg időjárási okokból a munkavégzés fel van függesztve.
Azon gondolkozom, hogy a motorban lévő végálláskapcsoló nem tréfálhat-e meg?
Erre még alszok kicsit, már úgyis sötétedik, és lóg az eső lába.
Ha van is benne, mindkét motorba egyszerre menjen tönkre?
Nem bonyolult kiszedni a reléket 24V-on tudod tesztelni egy szakadás vizsgáló segítségével az NO NC kontaktokat, ha jól emlékszem 5db-ból valamelyik középső volt rossz, amivel találkoztam.
Időjárás kegyes volt ma.
Tüneti kezelésként kapott két új ütközőgumit a két kapuszárny, meg kicsit megzsiroztam a zsanérokat. Most működik mint régen, de nem szeretem azt, amikor nem derül ki, hogy mi volt a hiba és miért javult meg. Mert ugye akkor legközelebb is makacskodhat a legváratlanabb időpontban...
Lustaság, fél egészség.
Meg ráérünk arra még. ![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |