Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FIAT elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   32 / 65
(#) SzervízMacska válasza kovacspista hozzászólására (») Okt 14, 2014 /
 
Én arra tippelek, hogy a gumi átvezetőben el van törve egy (vagy több) vezeték.
(#) kovacspista válasza SzervízMacska hozzászólására (») Okt 14, 2014 /
 
Köszönöm a válaszod, megnézem, és majd beszámolok róla.
(#) VIM válasza kovacspista hozzászólására (») Okt 14, 2014 /
 
Szia! Az izzósor speciális és lehet, hogy beázott de ha nincs ott a működtető feszültség a vezetéken akkor valóban az átvezetőben lehet törés és az olaszok szeretik az ajtóérintkezős megoldást, hát ott is hasonló a helyzet és a kontaktusaik.
(#) kovacspista hozzászólása Okt 14, 2014 /
 
Írtam egy módosítást, de eltűnt valahova!! Még egyszer. 3/4 12 és eredményről tudok beszámolni! A tipp tökéletes volt, a test vezeték volt szakadva és az ablakmosó. Az ablaktörlőhöz menő vezetékeken nem volt szigetelés. A toldást forrasztással oldottam meg, a kötést betuszkoltam a karosszériába, és onnan egy lapos kettős szigetelésű egész vezetéket raktam a lámpáig. Az ablakmosó folyadék csövét összetoldtam. A toldást szintén benyomtam a kaszniba, és egész csővel mentem a fúvókáig. nem egyszerű, de megoldható. Működik minden , még egyszer köszönöm. Semmi specialitás nincs benne, 8db párhuzamosan kapcsolt izzóról van szó. Azért mérhettem 5 V-ot, mert a hátsóajtóról vettem a testet, és valószínűleg nem tökéletes, mert csak a sarokvasaknál vezethet át, ahol, kosz, zsír stb lehet, van!
(#) gyurka69 hozzászólása Okt 16, 2014 /
 
sziasztok!Tudna valaki nekem segíteni?2001.-es 1.2 benzines bravam van.menetközben gyakran fullad,rángat,és kigyullad a befecskendezés lámpa,pár másodpercre.a lámpa sokszor a gáz elengedésénél is kigyullad.a másik gond,hogy hidegen beindítom,és ha nem adok neki egy kis gázt,leáll.az alapjárat jó.1600 a fordulat. köszi,ha valaki tud segíteni.
(#) nyekk válasza gyurka69 hozzászólására (») Okt 16, 2014 /
 
Ha pár hozzászólással viszaolvasol.nálam hasonló tünetek voltak.Cseréltem gyújtótrafót,kábeleket,gyertyákat,benzinbe öntöttem befecskendező tisztítót,"karburátort" átmostam,átfujkáltam sűrített levegővel.Jelenleg tünetmentes ,elvittem diagnosztikára. A srác egy órát szórakozott vele,de nem tudott csatlakozni az autó "agyához",úgy hogy ilyen téren sajnos nem derült fény a hiba mivoltjára.De azóta is nap mint nap használom,és a hiba még eddig ne jelentkezett .
(#) mage87 hozzászólása Okt 31, 2014 /
 
Üdv,
Olyan problémám van hogy az autóm néha nem indul. Kb hetente 1x teljessen random időpontokba ráadom a gyujtást nem hallani az ac-t meg meg is jelenik az üzemanyag hibajelző lámpa. Megmozgattam a reléket biztosítékokat befujtam kontaktal utánna induln, 1 hétig kb semmi utánna megintnem indul, ezt:játszotta 3 hétig és most eljutottunk odáig h menetközbe is leáll relé ki várunk 10 percel relé vissza (üzemayag) megint indul es kb 5 10 km ig semmi baj és megint leáll. Errre tudtok valami okosat mit hol nézzek?
(#) mage87 válasza mage87 hozzászólására (») Okt 31, 2014 /
 
Jahh* Fiat Bravo 2.0 2000 évjárat

* Mod: Nem kell a két h betű!
A hozzászólás módosítva: Okt 31, 2014
(#) S.Roland válasza mage87 hozzászólására (») Okt 31, 2014 /
 
Cseréld ki próbára a relét egy másikra lehet a végét járja.
(#) hammer14 hozzászólása Nov 1, 2014 /
 
Másik,relé ez olcsóbb, lehetőleg reggel intézd hétvégén,hogy délutánra tudj még egy ac-t venni hozzá.

Ha kivett relénél tudod melyik a bontott ág hidald össze. Ha elég buta akkor befog indulni,ha nem akkor letilt. Ha hidalva működik is az autó rellé kell,mert ütközés esetén ez felelős azért ha motor leáll leálljon az ac is ne pumpáljon tele mindent benyával és égj bent a családdal a kocsiba.

amúgy leg egyszerűbb mikor nem zúg az ac azaz lelát az autód akkor kéne megmérni az ac csatlakoz környékén az áramot,és ha van kint akkor tádámm,megvan hiba.(zugó ac esetén lehet kevés üzemanyag nyomás,még zsír új AC a val is !!) Tudom tegnap előtt még jó volt,és most meg reggel már nem. stb dumák,igen a hiba így jön,leg ritkább esetben jelez neked az autó hogy szívni fogsz,és gyűjts pénzt. Illetve jelez az egyik ilyen készülék km.óra állás,másik a fali naptár,de hát hagyjuk már,legtöbb embernek szerelőre sincs pénze,nem még másik autóra. Na meg akad tényleg szerelő közt olyan hogy hát isten mentsen tőlük,de ilyen orvosba is akad jó pár mégsem állnak neki az emberek otthon fogat tömni,és kezet gipszelni. Sajnos ez van,jó szerelést mindenkinek!
(#) mage87 válasza hammer14 hozzászólására (») Nov 1, 2014 /
 
Üdv.
A mellékelt képen lévő fekete relé cserélve volt, arra gyanakodtam én is.
Amikor leállt alattam az autó akkor a fekete relét kivettem drót darabbal rövidre zártam az áramkört, lehetett is hallani h elindul az ac.
Az autó be is indult meg is örültem hogy csak nem jár túl az agyamon. Kb 5 km megtett út után szintén megállt. Drótdarab ki relé vissza a helyére és megkértem a segélygépet.
Hazafelé húzás közbe próbálgattam indítani mert ugye se szervó se fék kicsit feszélyezve éreztem magam Beindult és alapjáraton pöfögött is míg hazahúztak.kép
(#) kukker91 hozzászólása Nov 1, 2014 /
 
Helló adott egy Fiat Punto 1999 1.1 a jobb oldali index fékezés közben nem mükődik de ha bekapcsolom a vész villogót akkor működik.Fékezés közben is
(#) bbb válasza kukker91 hozzászólására (») Nov 1, 2014 /
 
Szia!

Testhiba. Nézd meg a lámpatest vezetékeit és takarítsd meg rendesen, esetleg hosszabbítsd meg a köteget!
(#) mage87 hozzászólása Nov 4, 2014 /
 
Üdv.
Az érdekelne hogy a fordulatszám jeladòt hogy lehet kimérni hogy megfelelően működik e ill milyen értéket kell kapnom?
(#) SzervízMacska válasza mage87 hozzászólására (») Nov 5, 2014 /
 
Forgatás közben a kimenetén periodikus feszültségváltozásnak kell történnie. Ha ennek a frekvenciája a kérdés, az tipus függő. Elég tág határok közt lehet, mondjuk hatvanas tempónál 40-400 Hz-ig, kb...
(#) mage87 válasza SzervízMacska hozzászólására (») Nov 5, 2014 /
 
Köszönöm az infót. Tulajdonképpen nem tudom h a frekvenciát vagy ellenállást kell e mérni azert kérdezem, mert az autó hibáját tekintve azt a tippet kaptam h ez romolhatott el. És ez szeretném kiderìteni valamilyen módon h jó e a tipp. Ellenállást mértem rajta 200-300 ohm
A hozzászólás módosítva: Nov 5, 2014
(#) VIM válasza mage87 hozzászólására (») Nov 5, 2014 /
 
Szia! A fordulat jeladó többségében egy állandómágnessel gerjesztett feszültség tekercs ami előtt a megfelelően perforált vas tárcsa furatai vagy kiszögelései forognak el, impulzusokat generálva benne, ami egy jelalakot fog eredményezni a motorvezérlő számára. Ha a motorvezérlő hibásnak vagy nem megfelelő nagyságúnak értékeli a róla beérkező jelsorozatot, akár leállással is válaszolhat. Erre az érzékelőre fel szokott rakódni fémforgács ami ronthatja a jelalakot, esetleg le is söntöli átmenetileg de előfordulhat az is, hogy a mágnes veszít eredeti fluxusának nagyságából és ezért ad hibás jelalakot. Mérni szkóppal lehetne működés közben, hogy tiszta és kellő nagyságrendű négyszög jelalakokat szolgáltat-e. Tehát nem biztos, hogy az megoldás lesz ha a fémforgácsok el lesznek távolítva az érékelőről.
(#) mage87 válasza VIM hozzászólására (») Nov 5, 2014 /
 
Köszönöm a választ
(#) bedetomy hozzászólása Nov 7, 2014 /
 
Heló!
Nekem van egy Fiat uno 1.5 75.i.e. kocsim van!
A probléma az hogy teker teker de nem indul be!
Rá jöttem ara is hogy szikra sincs!!
Mi a probléma???
(#) Stilosak hozzászólása Nov 8, 2014 /
 
Sziasztok,..

Csak remélni tudom hogy tudtok segiteni Stilo ügyben. 2002 es,benzines,1.8 as,sport..

Az egyik gondom a riasztó. állitólag van benne,csak nem találom. a távirányitó gyári,és zárja,nyitja az ajtókat,,de sem hang,sem fény jelzés nincs.. a másik hogy az egész autóban nincs hangjelzés! sem az öveknek,sem az indexnek,,semm nem zenél. csipog,pittyeg. Ha a távirányitóval bezárom,és kulcsal nyitom,nem szólal meg. Ha rángatom a kocsit semmi..Olyan mintha kilenne iktatva a riasztó,és az össze hangjelzés..

A második gond,hogy reggel hidegen inditottam,és mikor beindult égett az összes visszajelző lámpa! leállitottam,ujra inditottam,,de nem indult! aztán megint inditottam,,és szépen indult,és semmi sem világitott! ÉN csesztem el valamit,vagy *** a kocsim?!

Sajnos a FIat forumok halottak,igy ha tudtok segitsetek,,. köszi
A hozzászólás módosítva: Márc 9, 2015
(#) peter1995 válasza bedetomy hozzászólására (») Nov 11, 2014 /
 
Heló. Egyszerűtől indulva gyertyák, pipák, kábelek, elosztó, rotor, gyujtótrafó. Ezekre kéne ránézni.
(#) zolika60 válasza Stilosak hozzászólására (») Nov 12, 2014 /
 
Az nyilvánvaló, hogy a riasztó rendszerrel valami baj van. Senki nem fogja látatlanba kitalálni ennek a hibának az okát. Vidd el egy autóvillamossági szerelőhöz.
(#) Stilosak válasza zolika60 hozzászólására (») Nov 13, 2014 /
 
Helló. Igen,tudom hogy senki sem tudja kitalálni,és nem is vártam csodákat! ÉN arra gondoltam,hogy esetleg valaki már járt igy,és esetleg mint tapasztalatot ezt megossza velem.,,..
(#) Stilosak válasza peter1995 hozzászólására (») Nov 13, 2014 /
 
Helló. azóta nem volt ilyen,és kétlem hogy minden egyszerre romlik el,.
(#) peter1995 válasza Stilosak hozzászólására (») Nov 14, 2014 /
 
Nem azt mondtam hogy elromlik, hanem hogy akármelyik hibája okozhat ilyen hibát. Nem azt mondtam, hogy cserélje hanem ellenőrizze.
(#) kabalamalac hozzászólása Nov 23, 2014 /
 
Üdv mindenkinek,

A következő hiba jelenség lépett fel a 2000-es Fiat Punto 1,2 60lóvas autómnál..

Lámpánál egyszercsak leállt, újra indítom elindul de kb 4-5 ms után leáll, amikor a gyújtást ráadom a helyzetjelző világít hiába kapcsolom le a lámpát. Miközben vontattuk és ment az elakadásjelző a központi zár a villogás ütemére kattogott. Pár napja figyeltem meg, hogy fékezésnél is néha kattant mintha zárna-nyitna.

A szerelő test hibát gondolt de elmondása szerint az rendben van (biztosíték, relé szintén)

Minden ötletet megköszönök!
(#) Fatai hozzászólása Nov 25, 2014 /
 
Sziasztok Nem reg vettem egy 2001 es Fiat Bravot es az a problemam vele hogy hidegen teker teker de nem indul...vagyis nagyon nehezen. Utanan mar ha meleg a motor sot par ora mulva is egybol indul. Akkor jelentkezik ujra a gond ha pl.7-8 orat v meg tobbet all az auto...a problemam az hogy Ausztriaba vagyok es eleg borsos mar csak a vizsgalat is...gondoltam hatha tudna valaki valamilyen tippet tanacsot adni...
(#) pedrolo hozzászólása Nov 30, 2014 /
 
Sziasztok!

Fiat Doblo 2010- geenerátor csere ügyben van e vki járatos?
Köszi előre is!
(#) SzervízMacska válasza pedrolo hozzászólására (») Nov 30, 2014 /
 
Mi a kérdés? A főtengelyen ne babráld a szíjtárcsát, mert nincs pozícionálva... Ha kinyitod a rögzítő csavart, garantáltan elmegy a vezérlés. Ráadásul finom menetes; konkrét nyomatékkal kell meghúzni. Multijet motornál...
(#) Lackovacs hozzászólása Dec 1, 2014 /
 
Sziasztok!Segítség kellene!
Fiat Brava 2000 1.6 16v Meleg motornál,max fűtésnél "néha" gondol egyet és hideg levegőt fúj.Leállítom,várok kb. 5-10 másodpercet elfordítom a kulcsot és mintha semmi sem történt volna úgyanúgy meleg levegőt fúj.Mi lehet a probléma?
Következő: »»   32 / 65
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem