Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Villanymotor bekötése
A csillag delta indítás is jó, de jobb megoldás frekvenciaváltó használata, még kisebb indító áram, meg a meddő áram nem terheli a kismegszakítót mikor üresen forog a motor, ez körülbelül 3 - 4Amper, bár ezt ha nincs frekvenciaváltó lehet kompenzálni fázisjavító kondenzátorral is.
csápos emelő bowden bekötésSziasztok!Autolift Ime-300/25 csápos emelő oszlopban hogyan kell a bowdent visszakötni ami a végállást vezérli?
Szia!
Ismét én. Abban szeretnék segítséget kérni, hogy a motor 6 db kivezetése közül melyik az u1, v1, w1, u2, v2, w2. Köszönöm.
Képet most nem tudok küldeni de a kivezetéseknek ez a neve:
W2 U2 V2 U1 V1 W1 A motoron a képen is biztos így van, ha deltában jól működik.
Szia! A bakelit kapocslécbe bele vannak nyomva a feliratok.
Köszönöm mindenkinek!
Kapocs újrakötéseSziasztok,Ismerősömnek segítenék, az a baj nem úgy volt bekötve a motor ahogy a rajz mutatja és forgásirányt kellene váltani. Csatolom hogy be volt kötve és müködik is. Azt nem tudom, hogy a tekercsek jó helyre vannak e rakva? Így ha a lemezeket rárakom nem stimmel a kötés. Piros szürke az indító nyomógomb, fekete kàbel a kondenzátoré. Balra menő kék barna a 230v. Köszönöm a segítséget!
Szia! ITT van egy helyes bekötési séma. A kapocslécen lévő vezetékeket nem kell figyelembe venni csak a berajzolt színes vezetékeket és tekercs jelöléseket. Ha az említett módon kötöd be a motorod kapocslécét és helyezed fel az áthidalásokat akkor a dekniben felvázolt irányba fog forogni a motor.
![]()
Szia,
Megnézzük Köszönöm!
Itt is van egy CZ792 motor bekötés: Bővebben: Link
|
Bejelentkezés
Hirdetés |