Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FIAT elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   42 / 65
(#) halal17 válasza VIM hozzászólására (») Márc 6, 2016 /
 
de akkor mit is rontottam el ??? mert a trafóba menö kábelek a helyükön vannak...... a trafóra csatlakozó gyujtáskábelek is fent vannak az egyes trafónál a 4-1 a keettesnél a 3-2 és igy is van rá téve a gyertyákra
(#) VIM válasza halal17 hozzászólására (») Márc 6, 2016 /
 
És EZT figyelembe véve is jó helyen vannak a vezetékek?
(#) halal17 válasza VIM hozzászólására (») Márc 6, 2016 /
 
Igen szin szerint a leiortak alapján van becsatlakoztatva a trafóba.... de most kimegyek és emgnézem
(#) VIM válasza halal17 hozzászólására (») Márc 6, 2016 /
 
Akkor már csak a kompresszió és a vezérlés ami megkérdőjelezi a működést. Biztos, hogy jó a vezérlés?
(#) 1zolee hozzászólása Márc 6, 2016 /
 
Üdv, segítséget szeretnék kérni. Az alany ducato 1.9 tdi 1999 évj,a probléma az, h gyújtás ráadáskor nem gyullad ki az immokulcs jele, sem a töltés, sem az olaj lámpa, csak az izzítás, és ugye nem indul. Kb 20 ból egyszer elindul, utána megint nem. Merre keressem a hibát? Előre is köszönöm...
(#) halal17 válasza VIM hozzászólására (») Márc 6, 2016 /
 
hát amiket küldtem kpeket ide is azokat láthattad na ugy van fent minden szóval azóta meg se moccantottam most inditások után is helyén van minden egy foggal sincs elrakva mert bejelöltem és ugyan ugy van ahogy összeraktam elötte amit láttál képek szerint..... tehát szerintem a kompresszió ami sza.... mert lemostam a szelepeket meg a komplett hengerfejet mivel vettem és tiszta ganyé volt na most ez lehet hiba?? mert tiszta koksz volt a kettes szívó szelepe és most szép tiszta elötte jo volt mert kiprobáltuk müködö autórol lett levéve ugyan erröl a tipusrol.......
(#) halal17 válasza halal17 hozzászólására (») Márc 6, 2016 /
 
itt a firss kép .... trafótol látszik hogy zöld fehér megy az elsöre a másik meg fekete fehér és közös barna ugye... a kábelek meg 4 aztán a piros az 1 megrt az az uj kábelem és 3-2
(#) halal17 hozzászólása Márc 7, 2016 /
 
most igy áll a vezérlésem a fötengely igy áll a jenél felsö tengely pedig ugyan ugy ahogyy eddig is állt
(#) halal17 válasza VIM hozzászólására (») Márc 7, 2016 /
 
szóval minden adottt ugy tünik a kábelek a trafó helyén van a vezérlés is elvileg jo minden tengelynél jelen van a beállitás szíj fent van a tárcsa is szikra is van de csak elrobbantja inditáskor és nem megy sehova aztán kb 1-2 másodperc és ujra elrobbantja a benzint szóval most már gyanus a kompresszió szerintem........ lehetséges hogy nem zárnak a szelepek ? most nem tudom még levenni a hengerfejet h megnézzem mert esik az esö és nincs mérömüszerem se amivel kompressziot lehet mérni...... de szerintem nagy rá az esély hogy a szelep nem zár rendesen .... bár attól még indulnia kéne ha jol tudom kértem ajánlatokat sikoltatni a hengerfejet és szelep becsiszolásra is de lehet azt megcsinálom én mert sok ész nem kell hozzá.... újak a szelepszár szimeringek is szóval sokmindenre nem tudok már gyanakodni
(#) VIM válasza halal17 hozzászólására (») Márc 7, 2016 /
 
Először nem ártana egy kompressziómérés a hengereknél, hogy ne feleslegesen szedd szét a hengerfejet. A főtengely jeladó az jó értékeket mutatott méréskor és a hézag is rendben van?
(#) halal17 válasza VIM hozzászólására (») Márc 7, 2016 /
 
Erre nem tudok konkrét választ adni mert mikor mértük multiméterrel akkor inditásnál ugye ment feljebb a mérési adat és nem akarok hülyeséget mondani de gyujtás ráadásakor nullárol indulva felment kb 7.8-és 11.2 között aztán le nullára majd mikor inditoztam akkor meg folyamatosan ment bennne a feszültség de sose jegyeztem fel mennyi.... az ECU-ba menö vezetékben is ment áram tehát arra következtettem hogy a csatlakozo jo volt és kapot """ infot "" az ECU a hézag pedig háááááááát pontosat nem tudok mondani de felfogatáskor a tárcsa fix ugye és a jeladó is fix helyen van igy a hézag nem hiszem hogy változhatna de le van fényképezve és méréskor kb 3-5 miliméter kompresszito meg nem tudok még mérni mert nincs mivel MOST mértem le a hézagot az max 3 mm egy rossz példa de egy kanál vagy villa nyele fér be közéjük ( nem raktam oda ) cak példa volt
A hozzászólás módosítva: Márc 7, 2016
(#) halal17 válasza VIM hozzászólására (») Márc 7, 2016 /
 
A fötengely jeladót pedig nem tudom hogy ellenörizzem le de sejtésem szeirnt ha nem lenne jo nem is lenne szikraa.... gyertya kivételekor mind a 4-et kivettük és ráinditttam hogy van e szikra és szép szikra van pont ugy ahogy kéne 1-4 és 3-2 aztán ujra és ujra......... szóval szerintem ebböl következtetve jonak kéne lennie a jeladónak....
(#) halal17 hozzászólása Márc 7, 2016 /
 
Szikra van . gyertya kivételekor mind a 4 tesztelve lett egyszerre inditáskor szikrázik a 4-1- aztán a 3-2 és kb 1-2 másodperc mulva ujra és ujra aztán benzin is van mert érzem is meg látom is meg el is robbantaj még megprobálom légszürövel is hátha az a baj mert most nincs fent a légszüröje..... és utána már csak a kompresszióra tudok tippelni mert a vezérlés is láthattad hogy lett beállitva mert elküldtem a képeket is még lehetséges hogy hengerfejtömités csere is lessz és akkor már szinte nem is marad lehetöség a hibára ezek az alkatrészekl közül ....
(#) VIM válasza halal17 hozzászólására (») Márc 7, 2016 /
 
Idézet:
„inditáskor szikrázik a 4-1- aztán a 3-2 és kb 1-2 másodperc mulva ujra és ujra”

... hát az az 1-2 mp az egy kicsit sok lesz az időben. Ha nem folyamatos akkor nem jó. A gyertyák milyenek ha kiveszel egyet a sikertelen indítás után?
(#) halal17 válasza VIM hozzászólására (») Márc 7, 2016 /
 
jóóóóóóóó az az egy két másodperc az most ilyen névleges mert szinte folyamatosan csinálja hogy 4-1 aztán 3-2 cak mondtam de kb ha potosak akarunk lenni és egyszerre nézem akkor szinte folyamatosan ez megy ilyen 0.05 másodpercenként a gyertyák ujak benzint kapnak és el is robbantja a gyertyák szine ilyen hááááááát ilyen szürkés fehéres inkább picit barnás szine van ......
(#) halal17 válasza VIM hozzászólására (») Márc 7, 2016 /
 
ilyenek az elsö kettö az ujabb a másik kettö a régebbi de ujakat használtam és mind ilyen mint az elsö 2......
(#) kadarist válasza halal17 hozzászólására (») Márc 7, 2016 /
 
Az utolsó kettő szépen kifúj a porcelánnál.
(#) halal17 válasza kadarist hozzászólására (») Márc 7, 2016 /
 
örülök neki de nincs használva mivel ezek voltak benne .........még a másik hengerfejben.... az elsö kettö van használva csak viszonyitás képp van ott .... mind olyan mint az elsö kettö.....
(#) VIM válasza halal17 hozzászólására (») Márc 7, 2016 /
 
Ezek csont szárazak, talán nincs elég befecskendezés?
(#) halal17 válasza VIM hozzászólására (») Márc 7, 2016 /
 
de van de megprobálom azt hogy beöntök pici benzint a gyertyáknál ugy hog kiveszem és beöntök picit...... de benzint kap ebben biztos vagyok....de letesztelem
(#) dB_Thunder válasza halal17 hozzászólására (») Márc 7, 2016 /
 
Lett mostanában a vezérlés bontva??
Mert ha igen én elforgatnám csak a főtengőt egy egész fordulatot, azaz 180fokot!
Ezután kivett gyertyákkal kézzel átforgatnám hogy nem e akad össze. Ha nem, gyertya vissza és indítózás...
(#) halal17 válasza dB_Thunder hozzászólására (») Márc 7, 2016 /
 
persze hogy lett bontva vezérlés mivel elszakadt a vezérmüszij ..... fel lett rkava az uj és jelen van most minden és probáltuk ugy is nézni ahogy te irtad hogy gyertya ki és megtekertetni hogy akad e de nem nem akad sehol szépen forog de gondolom a dugyattyuk miatt kérded .....levett hengerfejnél is szépen jártak a dugattyúk..... de gyertyát holnap kiveszem és ugy is megnézem hogy meglássam a te ötleted mit eredményez....
(#) halal17 válasza dB_Thunder hozzászólására (») Márc 7, 2016 /
 
tehát akkor fent a szíj------- tekerjem el 180 fokkal a fötengelyt ??? és utána kia gyertyákkal és tekerjem át kézzel párszor???? utána vissza gyertya és inditozás?????
(#) dB_Thunder válasza halal17 hozzászólására (») Márc 7, 2016 /
 
Le kell lazítani, esetleg venni a vez szíjat, csak a főtengőt elforgatni 180 fokkal, (ekkor ugyanúgy jelen lesz minden) azt szíj vissza. Átforgatni kézzel, gyertya nélkül, úgy jól érezni ha valami nem stimmel (dugó szelep összeakad). Ha minden jó vissza lehet rakni minden és rá lehet indítani.
És enjoy!
(#) halal17 válasza dB_Thunder hozzászólására (») Márc 7, 2016 /
 
rendben értem köszi holnap ez lessz na de ha akad vagy nehezn forog a fötengely akkor mi is lehet???? és a gyertya kivétele utána fötengelyt forgassam meg KÉZZEL ??? vagy a vezérmütengelyt ?
(#) dB_Thunder válasza halal17 hozzászólására (») Márc 7, 2016 /
 
Idézet:
„de ha akad vagy nehezen forog a fötengely akkor mi is lehet????”

Akkor nem lehet "fordítva" összerakni a vezérlést, azaz vissza kell állítani az eredeti állapotot, mert úgy volt jó.

Idézet:
„gyertya kivétele utána fötengelyt forgassam meg KÉZZEL ??? vagy a vezérmütengelyt ?”

Ha már újra felraktad a vezérlést, marhára mind1 mit forgatsz, mert a vezérmű szíj összeköti őket.
A hozzászólás módosítva: Márc 7, 2016
(#) halal17 válasza dB_Thunder hozzászólására (») Márc 7, 2016 /
 
értem akkor elforgatom a tengelyt aztán gyertya nélkül összerakva is elforgatom és ha nem akad akkor hurrá ha aakd akkor meg mi is van??? mert nem nagyon értem miért is akadhatna össze a dugo meg a szelep...... minden jelre volt álllitva és egy tárcsa se lett leszedve egy tengely se lett megpiszkálvaa csak a hengerfej lett másik kicserélve jelölések pedig mind helyre vannak forgatva és indulnia kéne teáht akkor lehetséges hogy nem jol van össze rakva ? o.O holnap megcsinálom ezt a probát és leirom mi lettt az eredménye....
(#) VIM válasza halal17 hozzászólására (») Márc 7, 2016 /
 
A vezérlés beállítást ugye úgy csináltad, hogy az egyes henger volt felső holtponton és ahhoz raktad jelre az összes többi jelölést? Mert ha nem, akkor nem fog beindulni soha. ITT a középső ábrán az egyes hengerhez tartozó felső holtpont van ábrázolva. Ehhez képest balra forgatva van a gyújtási idő jelölése (BTDC 7-13fok). Ha ez a jel nem az egyes hengerhez tartozik, akkor nem jó a vezérlés!
(#) halal17 válasza VIM hozzászólására (») Márc 7, 2016 /
 
hát látod láttad te is most amit küldtél képet ugye a leirással azon a képen a fötengelyre menö tárcsa van ábrázolva és a blokkon van egy jel..... azt mégis hogy találom é meg??? mert nem nem ehez lett beállitva... az 1 hengernél addig lett tekerve a fötengely amig legfelsö ponthoz nem ért a dugyattyu utána összeraktam és rá szíj felsö vezérmütengely is jelre lett állitva és ennyi rá a tárcsa alulra és inditozás volt elrobbantotta a benzint és ennyi ------ akkor most a középsö kép szeriont amit küldtél a szerint állitsam be ? mert azt nem látni a blokkon hogy mégis hova rakjam .....
(#) halal17 válasza VIM hozzászólására (») Márc 7, 2016 /
 
mert erre a képre gondolsz te na most én a fötengelyt ugy alláitottam be ahogy láttad az általam elküldött képen .... de a te képeden amit most küldtél el link-ként ami itt is van azon meg nem igy van ......
A hozzászólás módosítva: Márc 7, 2016
Következő: »»   42 / 65
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem