Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Westen 240 Fi gázkazán hiba
 
Témaindító: mics, idő: Máj 29, 2010
Lapozás: OK   60 / 82
(#) szocso67 válasza merlingerin hozzászólására (») Okt 13, 2019 /
 
Csináltam néhány képet a kazán belsejéről.
(#) szocso67 hozzászólása Okt 14, 2019 /
 
Sajnos még mindig nem működik a kazán. Jó lenne próbára egy vezérlő panel, ha beválik akkor esetleg véglegesre is. Honeywell CS0137-LS. Van valakinek ilyen?
Üdv.
(#) tóthlajos10 hozzászólása Okt 26, 2019 /
 
Segítség kérése!
Vesten 240 fi gázkazán az alábbi hibát produkálja. Fűtés indítása után a tolórúd az áramlás érzékelő szelepen (amelyik hátrébb van és függőleges mozgást végez) 10 esetből vagy öt hat alkalommal is nem jön ki annyira,hogy megnyomja a mikrokapcsolót, ezért nem indul el a fűtés. Ilyenkor vagy melegvíz megnyitása vagy a kilépő fűtés cső golyós csap elfordítása segít annyit hogy kitolódik a rúd.
Viszont fűtés leállása vagy melegvíz elzárása után még nem süllyed vissza a helyére, ezért az is előfordul hogy a kapcsolót ugyanúgy benyomva tartja.
Ma éjjel is arra keltünk hogy keringető megy fűtés nincs. Golyós csap kicsi elfordítása után nyomás növelésével tengely kijött fűtés indult. De már vissza megint nem ült a helyére miután leállt.
Szerelő járt kint utoljára tegnap!
Azt a réz csövet pucolta ki ami ebbe a szelepbe jön bele a lángtér felől ( ebbe van benne a hőfok mérő szonda is), illetve a szelep gumimembránját is kicserélte, tengelyét megnézte nem szorul.
Az összeszerelés utáni próba során tökéletes löket hosszban kinyomodott a tengely és leállítás után szépen visszaült szinte teljesen a helyére. A mikro kapcsolót bőven elengedte. Mindez hideg rendszernél!
Szerelő elment.
A potmeterek víz/ fűtés visszahangolása miatt én használni kezdtem a kazánt, és már akkor észrevettem hogy a tudatát ugyan szépen kijött de a hogy fentebb írtam melegvíz elzárása után csak annyira ült lentebb hogy a kapcsolót alig vagy nem is engedte el. Ekkor már ideges voltam hogy ugyanott tartunk hogy ha meleg a rendszer nem ül vissza a helyére.
Amikor meg a fűtési potmeter miatt inditottam a kazánt ismét csak alig jött fel a kapcsolót éppen hogy megnyomta, leállás után még szintén nem süllyed vissza csak pár millimétert, ami vagy elég a kapcsoló elengedéséhez vagy nem.
Viszont ha már fűtött és úgymond meleg a rendszer akkor javarészt kiemelkedik a tengely a helyéről és eléri a kapcsolót, de viszont ha huzamosabb ideig nem ment úgy mint most éjjel is és a víz 20-25 fok között van mint a lakás hőfoka akkor következik hogy nem akar kijönni a helyéről és nem éri el a kapcsolót. Ezt éjjel mikor csinálta a fentebb leírt kiáramló fűtő cső golyós csap pillanatnyi elzárásával ( nyomás emelés) ki tudtam emeltetni a tengelyt.
Mi okozhatja a hibát, ha a cső kipucolva membrán cserélve tengely nem szorul?
Kétszer volt szerelő és utoljára tegnap megtörtént a membrán csere. Írtam hogy gyönyörű módon dolgozott a próba alkalmával de akkor még hideg volt a rendszer. A hiba azóta folytatódik hogy dolgozott a kazán!
(#) tóthlajos10 hozzászólása Okt 26, 2019 /
 
Kikapcsolt állapotban ennyire fent marad, és még ezután sem képes sokszor azt az 1-2 mm utat megtenni hogy újból megnyomja a kapcsolót.
(#) VIM válasza tóthlajos10 hozzászólására (») Okt 26, 2019 /
 
Szia! Ha nem lett beállítva a tágulási tartály nyomása akkor ezt a műveletet kell vele elvégezni.
(#) tóthlajos10 válasza VIM hozzászólására (») Okt 26, 2019 /
 
Kedves VIM!
Mit okozhat ha a tágulási tartályban kevesebb a nyomás illetve ha több?
Kérdezem ezt azért, mert a szerelő nem tudta rátenni a szelepre az órát és csak úgy találomra fújt bele a balonba levegőt.
Azt tudom, hogy leengedett rendszer mellett kell mérni a tágulási tartályban nyomást, és ha az jó, akkor lehet feltölteni a rendszert vízzel kb. 1.5 bár környékére.
Üresen mennyinek kell lennie a tágulási levegő nyomásának mert megmérném én ahhoz nem kell szerelő?
Illetve tényleg érdekel hogy miért befolyásolja az indulást ha több vagy kevesebb?
Jaj meg honnan fogom tudni hogy nem lyukas e a tágulási tartály levegő ballonja, mert kikapcsolt állapotban a nyomás mérő kb.1.2 baron áll hetek óta sem változik, üzem közben pedig kb. 1.5-1.6 bár környékére megy fel. Tekat mindig a zöld tartományban van. Attól lehet e lyukas a tágulási?
Köszönöm szépen a segítséget!
A hozzászólás módosítva: Okt 26, 2019
(#) zoszka válasza VIM hozzászólására (») Okt 27, 2019 /
 
Ennek a hibának semmi köze a tágtartályhoz..
(#) tóthlajos10 válasza zoszka hozzászólására (») Okt 27, 2019 /
 
Akkor mi az édes anyukája baja van?
Azt tudom hogy a tágulási tartály szelepét benyomva nem köp ki vizet és feltöltött rendszernél a nyomás hetek óta tartja hidegen a kb. 1.2 bárt. Alá nem esik és nem is kell vizet utánna tölteni. Melegen meg nem megy 1.6-1.7 bár fölé.
Én ebből mint laikus azt gondolom, hogy nem lyukas a tágulási.
Mint írtam már a szelepben gumimembran cserélve lett az a cső amiben a hőmérséklet jeladó van kipucolva lett.
Új membránnal első indítás után tengely gyönyörűen maximálisan kiemelkedett és kikapcsolás után visszaült a tömbszelencébe. De melegvíz használat vagy fűtés után a fotón látható módon nem ül vissza, de ha olyanja van onnan a kiemelt állásból meg azt a kis utat sem teszi meg hogy megnyomja a mikrokapcsolót. Éjjel kettőkor keltem fel hogy a szivattyú olyan szépen forgatta a hideg vizet mert ő nagysága nem nyomta be a kapcsolót. Kiáramló fűtéscső golyós csap egy pillanatra elzártam, és láss csodát a megnövekedett nyomás mindjárt kiugrasztotta tengelyt háromnegyed állásból egészig és indult.
Ha nem membrán és Zoszka szerinted nem is tágulási tartály akkor mi okozhatja ezt?
Már két szerelőt is kifizettem potyára, engem meg szétb....sz az ideg hogy ugyan olyan rossz.
Ki mit tud tanácsolni, mi lehet a baja mert nincs pénzem arra hogy a szerelők " megcsinálják" elmennek és kidobtam a pénzt az ablakon mert nekem meg megmaradt a baj.
Fotón látható hogy kb milyen magasan áll meg ha éppen kikapcsolt a cirkó. A fehér műanyag lapot én ragasztottam rá a kis fém lapra hogy csaljam a távolságot. Ezzel sem mindig nyomja meg mert olyan kicsi 1-2 mm utat hajlandó mozogni.
Sőt ha olyan kedve van és mégis kijött a tengely és elérte a kapcsolót volt hogy leállás után még nem engedte vissza.
Addig nincs is baj míg a keringető szivattyú működik!
De ha ez a kis malőr így lenne és ne adj isten a szivattyú meg elromlana, akkor ugyebár a védelmi mechanizmus ki lett iktatva és álló keringésre begyujtana mert a tengely nyomva tartja a kapcsolót és az elektronika áramló vizet érzékel.
Komolyan ez már agygörcs!
(#) merlingerin válasza tóthlajos10 hozzászólására (») Okt 27, 2019 /
 
Szia!

Szivattyú szállít eleget? Nem kapacitás szegény a kondija? Lapátok nem koszolódtak el?

Arra gondolok, hogy ha a membrán nem rosz, a rudazat nem szorul... Akkor csak az lehet, hogy alacsony a nyomás különbség. Visszatérőben nincs iszapszűrő? Nincs elkoszolódva?

Bypass szelep nem enged át? Nem lehet, a kis körbe keringet bele majdnem mindent?

Ha vastag, régi vas csöveid vannak, én arra nézelődnék...
(#) tóthlajos10 válasza merlingerin hozzászólására (») Okt 27, 2019 /
 
Sajnos laikus vagyok ezért is " javítattam" szereplőkkel!
Fűtés csövek 1/2 es rézcsövek.
Annyit viszont még mondanék hogy amikor indulás van és ugye elsőnek a keringető indul a többi zaj még nem nyomja el akkor hallani olyan buborékoló hangot a szivattyú van mint amikor kavitál a hajócsavar!
Többi kérdésedre nem tudok választ adni mert nem tudom mi a bypass szelep, és nem tudom hogy van e iszap leválasztó sem.
Olyan jó lenne ha értenék hozzá mert nem ülnék itt mint a hülye gyerek.
(#) merlingerin válasza tóthlajos10 hozzászólására (») Okt 27, 2019 /
 
Szia!

Nem kell érteni hozzá

A szivattyú felett a légtelenítő csavar nem vízköves, zöld, mocskos? Nem lehet, hogy lelevegősődök mindig? A szivatyú oldalán van kis dobozka. Benne egy üzemi kondenzátor. Ha a kapacitása lecsökken, természetes elhasználódás során, akkor a szivattyú nem tud elegendő áramlást biztosítani, nem "nyomatékos".. Cseréld ki.. 1000Ft sincs.. Hátha...

A szivattyút 2 csavar tartja a csövekhez. Ha kitekered őket, előre fele ki lehet húzni. Viszont utána új "O" gyűrűk kellenek alá.. Ha nincs, akkor szinte biztos, hogy szivárogni fog.. Ha nem akarsz, tudsz gyári tömítést beszerezni, minden "O" gyűrűs szaküzletben van, de ha lehet, EPDM tömítést vegyél. Bár a visszatérőben van, de ott is tud meleg lenni.

Bypass szelep ha teljesen kiakad, felakad, annak az a jele, hogy hideg cirkónál letérdelsz alá. Benyúlsz mögé. Van egy réz cső, ami hátrafele indul bal oldalról, a váltószelep mögül (amiből most nem jön ki a rudazat..) majd 90 fokban jobbra jön a hőcserélő mögött. Ha ezt markolod, és indítod a cirkót, ez nem melegedhet fel. Vagyis a meleg víznek a radiátorok fele kell menni, nem pedig erre. Ha a cső érezhetően melegedni kezd, akkor a bypass szelep átenged.. Emiatt a kis körben keringet...

100%, hogy a rudazat nem szorul? tuti? vagy a szaki mondta?

Az elektronikád milyen? utókerintgetéses, vagy sima? Mert ha utókerintgetéses, akkor lehet, csak az utókerintgetés indul, nem teljes gőzzel huzatja a szivattyút.. Eredmény, amit először írtam..

Csak tippelgetek. de az én sorrendem a rudazat szorulás, kondi hiba, szivattyú, vagy más dugulás, vagy hogy nem teljes gőzzel megy...

Visszatérődben van szűrő? esetleg Y szűrő? ha van Y, akkor takarítsd ki
(#) zoszka válasza tóthlajos10 hozzászólására (») Okt 27, 2019 /
 
Jellemzően a szivattyú szállít keveset. Ha a légtelenítő csavarját (szivattyún a hátsó nagy zárócsavart) kiveszed és a tengely szélén egy kis csavarhúzóval könnyen lefékezed, akkor a segédkondija kapacitásszegény.
Vagy dugulás van a primer körben. (Hőcserélő, szűrő ha van, csövek)
Ha a bypass lenne rossz, akkor max nem fűtene rendesen, de beindulna.
A hozzászólás módosítva: Okt 27, 2019
(#) tóthlajos10 válasza merlingerin hozzászólására (») Okt 27, 2019 /
 
Köszönöm a segítséget!
De igen a szivattyú legtelenitő csavar zöld réz oxidos! Vízkőves.
Kondit tudok cserélni.
A többit csak később tudom csekkolási mert ma melózok!
(#) tóthlajos10 válasza zoszka hozzászólására (») Okt 27, 2019 /
 
A fűtéssel semmi gondom ahogy mondod!
Gyönyörűen fűt szépen felfut a fűtés melegvíz ellátás is rendben van. Együtt a kettő is.
(#) zoszka válasza tóthlajos10 hozzászólására (») Okt 27, 2019 /
 
Vissza azért nem mehet, mert...
..A szivattyú továbbra is forog, ami vagy vezérlési hiba, vagy egy érzékelő biztonsági futásban tartja, nyilván hibásan érzékel.
.. Van a rendszeren egy másik szivattyú is, ami áramlást generál. (Pl. primer padlófűtés, értéktertó szabályzással)
.. Az áramlásérzékelő venturi-ja dugult és nem egyenlít ki leálláskor.

Az áramláskapcsoló csak a gyújtás reteszelésére van.
A hozzászólás módosítva: Okt 27, 2019
(#) tóthlajos10 hozzászólása Okt 27, 2019 /
 
Még egy dolog eszembe jutott tisztelt urak és lehet hogy lényeges. Ugyebár keressük a hibát ami miatt nem jön ki a tolórúd, és igen alapesetben én is erre gondoltam mivel hogy nem szorul hogy gyenge nyomás miatt amit írtatok ( bypass, keringető kondi, esetleg dugulás....). De akkor ha ki irányban nem hajlandó mozogni mert gyenge az áramlás, akkor meg ahogy meséltem a fentiekben visszaülnie meg csak kellene főleg ha gyenge a nyomása a víznek, de a rugó mégsem tolja vissza és fent marad 3/4 állásban.
Ezen nem tudok tovább siklani, mert ugyebár a helyére mégiscsak vissza kellene ülnie gyenge viznyomás mellett!
De lehet már csak én gondolom túl a dolgokat.
(#) merlingerin válasza tóthlajos10 hozzászólására (») Okt 27, 2019 /
 
Akkor mégegyszer... Ha utókerintgetéses az elektronika, akkor még kis gőzzel megy a szivattyú. Nem megy teljesen vissza. Ha nem ilyen, akkor gond van. Szét kell szedni, mi miatt szorul.

Ha nincs vízáramlás, visszamegy. Ha nem, oka van.
(#) merlingerin válasza merlingerin hozzászólására (») Okt 27, 2019 /
 
És a szűrős kérdésre nem mondtál a-, b-t..
(#) tóthlajos10 válasza merlingerin hozzászólására (») Okt 27, 2019 /
 
Azért nem mondtam a szűrőre semmit, mert melózok nem tudok most ránézni!
Az utókeringetésről meg annyit tudok elmondani, hogy csak addig megy a szivattyú is amíg a fűtés is. Termosztát lekapcsol ha elérte a lakás a megfelelő hőmérsékletet és leáll a cirkó, a keringető sem megy tovább!
(#) merlingerin válasza tóthlajos10 hozzászólására (») Okt 27, 2019 /
 
ok, akkor nincs. Más szivattyú esetleg? Padlófűtés, másik kör.. valami, ami külső szivattyúval megy?
(#) tóthlajos10 hozzászólása Okt 27, 2019 /
 
Ha meg ezt az utokeringetést a vezérlő panel irányítja azt meg azért nem tudom hogy olyan van e benne mert 4 éve villám csapás miatt kifüstölt a gyári panelja.
Az hogy annó a szerelő mit tett bele hát én nem tudom, de mivel ez évekkel ezelőtt lett cserélve és ezidáig hibátlanul ment a kazán akkor gondolom hogy ez a mostani hiba nem vezérlés ből adódik.
De mindenki nézze el hogy nem tudok ennyire belemenni a részletekbe mert nem vagyok szerelő!
(#) tóthlajos10 válasza merlingerin hozzászólására (») Okt 27, 2019 /
 
Semmi sem lett se hozzá építve a rendszerhez.
Mióta elkészült így használjuk. 8 db lapradiátort fűt és semmi extra.
(#) merlingerin válasza tóthlajos10 hozzászólására (») Okt 27, 2019 /
 
Szia!

Ha nem tudja az elektronika, akkor mindegy...
(#) VIM válasza tóthlajos10 hozzászólására (») Okt 27, 2019 /
 
Azt írod, hogy hallod a víz csobogását induláskor. Ameddig ez hallható addig még mindig nincs teljes egészében kilégtelenítve a rendszer. Az automata légtelenítők ki voltak nyitva a feltöltéskor? Talán valamelyik hibás légtelenítőnél levegőt szív be a szivattyú és azért nem tud feltömörödni a rendszer. A szivattyún szokott lenni ilyen szelep de azt írod, hogy az szulfátos. Lehet, hogy hibásan működik az a légtelenítő és amiatt levegősödik be a rendszer?
(#) Zephael válasza VIM hozzászólására (») Okt 27, 2019 /
 
Sziasztok!

Tanácsotokat szeretném kérni (nem vagyok szakmabeli), mert csöpög a kazánunk. Miskolcon nem találtam még a típusban jártas szerelőt.
Ha foglalkoztatok már ilyennel a fórumban, bocsánat, az elején tartok az olvasásának!
Gombos előlapú starmaster fi240-esünk van.

Kb 1 hónapja E03-as kóddal párszor leállt, újraindult. Égéstérig kinyitottuk (édesapámmal, aki gázszerelő, bár a típust nem ismeri), kitakarítottuk. A füstgáz elvezető ventillátor lapátjait megtakarította, illetve azt a (vákum?) kapcsolót is ellenőrizte, ami a ventillátor felett/mögött van. Az itt párszor emlegetett szenzorhoz nem nyúltunk. E03 hiba azóta nem jelentkezett.

Ellenben másik igen.
Víz jelent meg az ún. zárt tér (nem az égéstér) alsó tálcájában. Nem is kevés. A padlón pocsolyát képezve.
Ez akkor figyelhető meg inkább, amikor rákapcsol a fűtés, jelenleg még csak hajnalban.
A jelenség kb 4x már megismétlődőtt. Sporadikus.

Úgy látom, hogy a zárt égéstér külső részén, jobb oldalon, a két kiálló lemezen jobban, bal oldalon kevéssé, bár itt is.

A ventillátorból kijövő, füstgáz/hőcserélőbe menő fém cső bilincse mögül szivárog a folyadék. A képen látható, hogy eléggé oxidos.

Arra tippelek, hogy ventillátor takarításkor szétjött a cső.

Meglazítottam a bilincset, jobban összetoltam a csövet, és a füstgáz/hőcserélő bemeneti csövét, majd megszorítottam. Most várok.
A kondenzvíz szifonját kissé kitakarítottam.

A kérdésem a hosszas bevezető után:
- találkoztatok már ilyenel? Jól jártam el? A két cső fémesen illeszkedik egymással, tömítés nélkül?
- lehet, hogy a szifonba menő gumi cső lenne eldugulva? Ha igen, hogy szokás takarítani? Nem fújnám vissza pumpával a hőcserélőhöz. Kábel behúzó szalagot végigdugni a csőben?


Valószínűleg nem fontos, de ki tudja:
- A fűtés körre van rákötve egy HMV tartály egyik fűtőszálja. Annak hőmérője kapcsolja a kazánt, és egy váltószelepet.
Ez a mi ötletünk volt. Jelenleg "fuldoklik" tőle a kazán, de nemsokára bekötöm a körbe a második - kétszer hosszabb - fűtőszálat is, így jobban le tud majd hülni a visszatérő víz.

- HMV átmenő víz ágát nem használjuk.

- Van vegyes tüzelésű kazán is, használaton kívül. Annak kéményére felkerült egy esővédő és szikrafogó kb 1 hónapja. Kívülről mellette fut a gázkazán kéménye is. Remélhetőleg semmi közük nincs egymáshoz a két kéménynek. (nem mi építkeztünk, bármit kinézek az előző tulajból).
Megnéztem a kazán kéményének csövét is, de száraz port éreztem a külső részben, a belsőben meg semmit. Nem hiszem, hogy a kéményből csepegne vissza lecsapódott pára.

Köszi, hogy elolvastad, és próbálsz segíteni!

Üdv,
József
(#) merlingerin válasza Zephael hozzászólására (») Okt 27, 2019 / 1
 
A víz 99%, hogy a primer hőcserélő nyaka és a réz hozzávezetés között levő O gyűrű elöregedése miatt szivárog. A bilincses klipsz megmozdult takarításkor, ott ereszt...

Epdm O gyűrű mehet a helyére, a fészek kirwtkelése után. És a csepptálcát ki kell pucolni,, szárazra, majd kályhaezüat rá, mert kirohad 2év alatt, ha vizet kapott...
(#) Zephael válasza merlingerin hozzászólására (») Okt 28, 2019 /
 
Köszönöm válaszod!

A képen látható két rézcsövet akkor le kell venni, oda gondolom összesen 4 db epdm O gyűrű megy majd vissza.
A hőcseréő (nekem csak henger) felé menő könyökön lévő anyát leszedni, hengert felnyitni.
Belül szétnézni, takarítani.
Ha már ott járok, megnézni, hogy a kondenzvíz elvezető gumi cső átjárható-e?
Majd összerakni.

Tálcát kivenni - valahogy - takarítani, lefújni.

Jól értettelek?

Köszi szépen!

Üdv,
József
(#) tóthlajos10 válasza zoszka hozzászólására (») Okt 28, 2019 /
 
Szia. Most reggel értem haza.
Megnéztem amit írtál. A szivattyú nagy csavarját kihajtottam hogy megnézzem mennyire tudom könnyen lefékezni a motort, de akkor csak búgot és nem indult el. Miután visszatekertem a záró csavart akkor még tökéletesen indult. Így nem tudtam meg myen erővel forog! Pypass biztosan jó mert amit merlibgerin írt hogy nézzem meg azt a csövet ami a szelep től megy hátra a hőcserélőhöz az fűtés közben nem melegszik. Tágulási tartályt is megnéztem újból. Szelep nem enged, vizet nem köp ki, nyomása megvan.
Nekem az a furcsa hogy miért nem indult el a szivattyú a csavar kivétele után.
Szivattyú légtelenítő működik mert miután vissza töltöttem a rendszert lehetett hallani hogy kiengedi a levegőt. A csövek légtelenítői is szuszogtak újraindítás után.
Gondolom ezeket nyitva kell hagyni mármint a szivattyú tetején és a csövek légtelenítői tetején a záró kupakokat.
A tengely kézzel simán mozgatható ma is de ha visszatolom alap állásba, akkor ugyanaz maradt a baj háromnegyed allásig jön csak fel gombot nem éri el. Ekkor golyós csap kimenő ágon elfordit megnőtt nyomás kitolja, és onnan működik. Csap visszanyit tehet szűkítését megszüntették de a leállítás után visszairányban ugyanúgy nem megy vissza a tengely. Vagy sikerül neki a gombot elengedni vagy nem.
Mondhatjuk azt hogy valójában lentről nem jön ki csak háromnegyed allásig, és onnan meg nem is ül vissza a helyére, csak ha kézzel ( könnyedén) visszanyomom. De akkor kezdődik újból a nem akarok kiemelkedni műsor, de ha meg nem nyomom vissza akkor még fent áll a kapcsoló nyomvatartási veszély.
(#) tóthlajos10 válasza VIM hozzászólására (») Okt 28, 2019 /
 
Szia.
Légtelenítői nyitva voltak és vannak is azóta is mióta újból fel lett töltve.
(#) Sebulba69 hozzászólása Okt 28, 2019 /
 
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni, olyan problémám van, hogy le légtelenítem a fűtésrendszer teljesen, radiátorokat is kazánt is és pár nap múlva újból nagy mennyiségben levegőt találok a rendszerben ,csurogni hallom a radiátort. A rendszerben lévő víz nyomása nem esik ,szépen megtartja. Zárt rendszerű fűtés. És még egy kérdésem lenne az automata légtelenítő szelepek tetején lévő kupakokat el kell zárni légtelenítés után? Illetve az is egy nagy problémám hogy a melegvíz jelentős része a fűtés körbe távozik így a használati melegvíz elég gyenge. Kérdésem az lenne hogy mit kell ki cseréljek illetve felújitsak ahhoz hogy megszűnjön a probléma? Válaszukat előre is köszönöm további szép napot mindenkinek!
Következő: »»   60 / 82
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem