Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Okés, szóval indítózáskor figyelni a multin a feszültséget. Holnap megpnézem ezt és megpróbálom megfordítani a lyuggatott lemezt, hátha azt tettem rosszul vissza. Köszönöm! G.
A másik amit könnyen megpróbálhatsz, az a szemben lévő nagyfesz kábelek cseréje.
A videót hallgatva az önindító hangja rendkívül silánynak tűnik. Olyan gyenge az akku, hogy a piktogrammok is elalszanak ha indítózol. Azt a három hengert jatszva kellene tudni tekerni még 32Ah-s akkunak is ha az jó.
Az én véleményem a videó alapján:
Jó az akksi, és jó az önindító is! Viszont a gyújtás totálisan el van "rakva! Egyetlen egy henger van valamelyest közel a megfelelő időponthoz, de ennek meg akkora az előgyújtása, hogy megfogja a motort!! Hogy ezt hogy sikerült összehozni azt nem kutatom... A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2024
Sziasztok!
Ma voltam akksi szaküzletben, megmérték és megterhelték az akksit, szerintük rendben van. A gyújtást szerintem egyféle képpen tudtam elrakni, hogy a lyuggatott lemezkét (képen nyíllal jelölt) nem jól raktam vissza. A modult lehetetlenség rosszul visszarakni, mert a vezérmű tengelybe csak egy módon tudom berakni, mivel a tengelyen lévő két horony nem a tengely közepén van, így fordítva nem rakható be. A modul többi része szintén hülye biztos, a kábelek jó sorrendben vannak, szóval sanszos, hogy a lemezke nem oké. Az egész modult pedig feljelöltem szétszedéskor, azt oda is tettem vissza (kép). Köszi! G.
Valamely nap írtad, hogy időnként van egy-egy szikra, de főként nincs. Ez hagyományos gyújtásnál kondenzátorbetegség jele (IS) lehetett. Pl Maruti-nál is. Franc sem bújt bele a Matiz gyújtásába, nem kellett -de ezen a vonalon gondolkodtál már?
A szikra dolog megoldódott, az immo emulátor ki lett cserélve. Az nem volt jó ezért tiltotta a szikrát. G.
Te voltál lemaradva? A Huggybear volt lemaradva. Már mikor írta neki VIM, hogy az imo tiltja, de inkább kifogásokat keresett és küzdött, mint a lukinyúl..
Hidd el hogy gyújtás sorrend probléma van,vagy rossz esetben a vezérlés ment el.Vagy az elosztó tengelye van 180 fokkal elrakva a vez.tengelynél.
Én elhiszem és köszönöm a segítséget. Holnap megnézem azt is, biztos ami biztos, bár nagyon figyeltem rá, hogy a modul úgy csatlakozzon a vezérműtengelyhez, ahogy kivetem. Tényleg úgy láttam, hogy egyféle képpen lehet betenni, de holnap ránézek. A vezérlést korábban, mikor már le volt robbanva ellenőriztem, az a helyén volt/van. Nagyon gyanús nekem ez a lyuggatott lemez, mert azt figyeli a HALL szenzor és gondolom úgy vezérel gyújtást. Holnap jelentkezem. Köszönöm! G.
Mi lenne ha a régi elosztó és vezérlö egységgel próbálnád meg beindítani?
Szia! Ha kémiailag jó az akku akkor töltés után ide esik vissza a fesz 12V-os ólom akkunál. Aztán a kapacitása az más kérdés, majd kiderül, azt egy feszmérővel nem lehet mérni Ha nagyobb az akku mint az előírt, az alapból nem baj, csak a generátor fl tudja tölteni.
. A hozzászólás módosítva: Márc 9, 2024
Sziasztok!
Nagyon köszönöm mindenkinek, az autó újra indul . Tulajdonképpen az immo emulátor volt a probléma, amivel a csere után azért nem indult, mert fordítva raktam vissza a lyuggatott lemezt a gyújtás modulba . Köszi még egyszer! G. |
Bejelentkezés
Hirdetés |