Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Szia !
A hibakódok néha bevisznek az erdőbe. Nekem commonrailes autónál magasnyomású szivattyú hibát írt, pedig a résveszteség volt óriási, annyira, hogy a vége injektor csere lett. Utána magasnyomású hiba automatikusan megszűnt. Tehát gondolkodj, menj olyan szerelőhöz aki nem csak az elektronikában hisz, ismeri a motort gépészetileg, azaz mechanikusan, motorszerelőként is.
Köszönöm válaszod de sehol sem találtam hozzá használható rajzot.Esetleg tudnál benne segíteni?
Google ből nem tudok eredeti linket kimásolni. Rákeresel: corsa b schaltplan, másokdik találat: Stromlaufplan Corsa B, Tigra Modelljahr 1999 - Vectra16V.com egy pdf, ennek 80-81 oldala kell neked, meg persze ami kapcsolódik.
A hozzászólás módosítva: Jan 4, 2021
Erre gondoltál? Az utolsó oldal és az M79 motor a kórmányszervóé.
![]()
Ez lesz az.Csak egy szál vezetéket nem találok hogy hová is megy.715 számú.
Amúgy valaki mondta hogy elvileg ezeknek elég lenne egy táp egy +12v és a 1112 pontra /zöld/ vezeték egy generátor jel.Ez valós lehet?
Itt a megoldás.Mindenkinek köszönöm a segítségét de ezzel biztos egyszerűbb lesz a dolog.
https://www.ebay.com/itm/Corsa-B-C-Kit-Electric-power-steering-cont....m2109
A kijelző panelra, mert az a 715 mező lenne nem a vezeték száma (BKGN05).
![]() A hozzászólás módosítva: Jan 4, 2021
743 sebességjel, 1112 fordulatjel, 715 hibajelző lámpa meghajtás.
Szia!
Ma végre sikerült mérni. Létezhet, hogy alapjáraton ~33Hz-es négyszögjel van a modul kimenetén? A kapcsolóállások: 0,5V/div és 5ms/div. A mérőfej 10-el oszt. A fordulatszámot emelve, szépen változik a jel frekvenciája is.
Szia! Nincs véletlenül tárolt hibakód?
![]()
Szia!
Csak villogtatni tudom, de üres a tároló. Csak a 12-es kód van benne. Az viszont elméletileg nem hiba. Ezzel a kóddal kezdi a diagot.
4 henger 4 ütem, egy fordulatra két gyújtásjel. 33Hz-33 jel per sec, az 1980 jel per min. Ezt osztva kettővel 990rpm alapjárati fordulatszám ami simán reális. A szkópon szép a jelalak, ha ez el is jut odáig én az óracsoportban keresném a hibát. Bár az amplitúdó kevésnek tűnik, lehet megkívánná a műszer a nullától tizenkét voltot (vagy az aktuális akkufeszt).
A hozzászólás módosítva: Jan 11, 2021
A rajzot belinkelhetted volna így is, legalább látszik az egész. A szöveges része pedig ezen az oldalon található kicsit lejjebb. Ha megnézed azt a videót az oldalon akkor látható, hogy a műszerfal az eléggé laza illesztésű, majdnem szétesik magától. Nem lehetséges, hogy az kontakthibás ott valahol valamelyik stekkernél?
![]()
Gyújtómodul csere előtt működött a fordulatszám mérő. Ez jó hír, hogy megfelelő lehet a jel, megnézem, eljut-e a műszeregységig.
Szia!
Sajnos újabb falba ütköztem. Nem telt el 100km a gyútómodul cseréje óta, de újra előjött ugyanaz a hiba. Az autó nem indul, az 1-es és 4-es hengerhez tartozó gyertyákon nincs szikra (2-3 hengernél van). Gyertyák újak, kábelek újak. Trafókat mérve hozzák a gyári értéket. Primer 1Ohm, szekunder 5kOhm. A felfogatási pontok a motoron tiszták, tehát nem gyanakodnék test hibára sem. Volna ötleted a hiba elhárítására?
Átmértem a gyújtómodulra csatlakozó vezetékeket (ECU és a modul között) rövidzárra és szakadásra is. Minden jónak mutatkozik, egy dolgot kivéve.
A modul két B pontja csatlakozik egymással, ami gyújtásra akku pozitívot kap a befecskendező rendszer biztosíték dobozán keresztül a gyújtás reléjétől. Gyújtás nélkül viszont összesípol a karosszériával. Ez normális? |
Bejelentkezés
Hirdetés |