Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   287 / 287
(#) Directors válasza VIM hozzászólására (») Nov 3, 2019 /
 
Mikor belekerült a gyertya akkor egyből be lett állítva a hézag.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget. Bár csak ezzel kezdtünk volna.
Akkor sanszos hogy a trafò a hibás. Beszerzek most egyet és reszketve figyelem és reménykedem hogy pöc röff induljon.
(#) Directors válasza VIM hozzászólására (») Nov 6, 2019 /
 
Sajnos nem ez volt a gond. Az új bontatlan trafó szekunder tekercse is 10k ohm. Primer tekercse meg 1k ohm. Nem lettem előrébb egy csöppet sem. Nem akarom elhinni hogy ekkora béna legyek.
(#) attika válasza Directors hozzászólására (») Nov 6, 2019 /
 
Akkor még gyorsan vidd vissza ha nem került beépítésre, hogy legalább azt ne bukd el.
(#) Directors válasza attika hozzászólására (») Nov 6, 2019 /
 
Bocsi srácok. Csak elvesztettem a fejem. Jò lesz úgy néz ki csak megszívta magát benzinnel. Òriási szikra van. Eddig semmi nem volt.
Megkergetem holnap a kocsit egy kicsit.
(#) Directors hozzászólása Nov 7, 2019 /
 
Nos csak nem a trafò volt teljes mértékben a ludas. Szikra van jò nagy, viszont az auto nehezen indul hidegen. Ha elindult, akkor utána már könnyű indítani. Menetben semmi negatív dolog nincs. Úgy megy ahogy eddig. Benzinpumpa már cserélve lett. Nem tudom mi lehet de nagyon elkeseredtem már.
(#) Sinike válasza Directors hozzászólására (») Nov 7, 2019 /
 
Szia.
Én a vezérlést nézetném meg, de olyannal, aki tud mérni...
Ha kell, Szentendrei címet tudok adni.
(#) Directors válasza Sinike hozzászólására (») Nov 7, 2019 /
 
Ha a vezérlés lenne eltéve akkor érezném az erején hogy nem úgy megy. Szerintem. Illetve itt biztos hogy összegabajodna a motor belülről. Meg nem is járna olyan szépen a motor ha elindul.
A hozzászólás módosítva: Nov 7, 2019
(#) VIM válasza Directors hozzászólására (») Nov 7, 2019 /
 
Az üzemanyag szivattyú az felhúz amikor gyújtást adsz? A szivattyú az megkapja a 12V-ot? A csatlakozójánál ott van az akkufesz?
(#) Directors válasza VIM hozzászólására (») Nov 7, 2019 /
 
Igen felhúz. Megkapja a 12V-ot.

Újabb fejlemény hogy amikor nem indul a kocsi, akkor megnéztem hogy van e szikra, és nincs szikra. Ha viszont egyszer beindult a kocsi, akkor onnantól van szikra olyan amilyennek lennie kell. Ezért most óriási a gyanúm arra hogy a holtponti jeladó lesz a hibás. Nem küld jelet a vezérlőnek és ezért nincs szikra.
(#) VIM válasza Directors hozzászólására (») Nov 7, 2019 /
 
Nem azt mondtad, hogy kicserélted ezt a holtponti jeladót? Vagy csak kimérted? Ha nincs bejegyzés a hibatárolóba és ez a baja akkor felmerül a kérdés, hogy a diagnosztikai cuccod nem tudhat sokat vagy legalábbis ezt a részét nem olvassa .... mármint a hibatárolót.
(#) Directors válasza VIM hozzászólására (») Nov 8, 2019 /
 
Nem cseréltem még. Csak hogy máshol azt mondták hogy indítòzáskor hogyha a fordulatszám megemelkedik akkor jò a jeladò. Viszont így ez több mint valòszínű hogy nem igaz.
Hivatalos programmal olvasom. Fiat, alfa, suzuki, lancia kocsikat olvasò program. Multiecuscan. Rengeteg mindent tud. Élő adat, kalibrálás, hiba törlés. Szerintem azért nem dobhat rá hibát mert még nem teljesen pusztult el a jeladò. Mert ha lehúzom a jeladòt akkor már dobja a hibát. Ma meghozzák a jeladòt, kíváncsi leszek.
(#) VIM válasza Directors hozzászólására (») Nov 8, 2019 /
 
Már lassan elvesztem a fonalat, mert opellel indult, fiattal folytatódott .... én leragadtam az opelnél. Lennie kell egy gyújtásvezérlő modulnak is ehhez az impulzus jeladóhoz Bővebben: Link
(#) VIM válasza Directors hozzászólására (») Nov 8, 2019 /
 
Most akkor erről a karburátoros motorról van szó vagy valami egészen másról .... ? Bővebben: Link
(#) Directors válasza VIM hozzászólására (») Nov 8, 2019 /
 
Az opel az egy teljesen más autò volt. Az már rég ròjja az utakat. Ott a hall jeladò volt a hibás.

Most ez egy fiat punto 1.2 16v 2000-es auto. Itt mindent az ecu vezérel.
(#) VIM válasza Directors hozzászólására (») Nov 8, 2019 /
 
.... már elmentem a másik irányba. A Fiat motorkódja az 188A5.000 ? Ezzel motorkóddal rendelkező változatból négyféle megoldásút is gyártottak abban az évjáratban. Persze jelentősebb eltérések nincsenek a felmerült problémával kapcsolatban. Ha az akku állapota kifogásolható az az nem megfelelő kapocsfeszültség nincs meg az indítás alatt akkor nehezen fog beindulni. Ha 30mA-nál nagyobb az fogyasztás kikapcsolt gyújtásnál az problémát jelent. Talán ezt sem ártana megnézni első alkalommal. Említést tesznek egy pozitív ági előtétet az akkun, ezt nem tudom, hogy neme BMS szenzor volna ... de ez csak feltételezés.
(#) Directors válasza VIM hozzászólására (») Nov 8, 2019 /
 
Igen, ez az autó motorkódja.
Mérés alapján jó állapotban van az aksi. Mikor hozzám került a kocsi akkor a rádió rosszul volt bekötve. Átkötöttem, aztán beállít olyan 30mA-ra a kikapcsolt fogyasztás. Előtte magasabb volt 200mA körül, de ez már 2-3 éve volt.
(#) VIM válasza Directors hozzászólására (») Nov 8, 2019 /
 
(#) VIM válasza Directors hozzászólására (») Nov 8, 2019 /
 
Ha nincs tárolt hiba az arra enged következtetni, hogy a levegős részen van probléma a szívó oldalon a (vákuum rendszerben). Ide csatlakozik a "benzingőz" aktív széntartály szelepe ami nyitva lehet az induláskor, mert nem zár vissza vagy a fékrásegítő visszacsapó szelepe vagy az ezeket összekötő csőszakaszok valamelyike ki van repedve és az rendszerint nem a láthatósági oldalon szokott lenni.
(#) VIM válasza Directors hozzászólására (») Nov 8, 2019 /
 
Bővebben: Link Ha van kedved ezeket végig nézegetni .... a fordító egész jól lefordítja.
(#) Directors válasza VIM hozzászólására (») Nov 8, 2019 /
 
Rendben. Nagyon szépen köszönöm a sok segítséget.
Ha a jeladò cseréje nem hoz eredményt akkor neki állok. Mert ugye mikor nem indul a kocsi akkor szikra sincs. Direkt megnéztem mikor nem indult.
(#) Directors válasza VIM hozzászólására (») Nov 9, 2019 /
 
Siker. Holtponti jeladò cseréje után pö röff indul a kocsi.
Végre. El sem hiszem.
Tévhit akkor az hogyha a fordulatszámmérő elmozdul indítòzáskor akkor jò a jadò. Hát ez egyáltalán nem igaz. A régi jeladò értéke 0,541 M ohm, a most vásárolté pedig 0,788 K ohm.
(#) VIM válasza Directors hozzászólására (») Nov 9, 2019 /
 
Amit mondtam is, hogy akkor nem valami jó az a diagnosztika amit használsz vagy nem is tudja lekérdezni, olvasni az F3 mappát. Hát az 500 kiloohm és a 800 ohm között van némi különbség. Az a csoda, hogy még így is volt értékelhető jel amitől beindult a motor.
(#) Directors válasza VIM hozzászólására (») Nov 9, 2019 /
 
Igen, csoda hogy ment.
Következő: »»   287 / 287
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu