Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   281 / 281
(#) zsozsoX válasza zolika60 hozzászólására (») Júl 13, 2019 /
 
Ami látható az igen, ott ahol a csomagtartó ajtóba mennek át a vezetékek mozgattam a köteget semmi nem történt. Mert van egy vw poló is annak vissza térő hibája a vezetékek törése.
(#) attika válasza zsozsoX hozzászólására (») Júl 13, 2019 /
 
Ha el van törve az átvezetésnél akkor hiába mozgatod.
Bontsd meg és mérd meg az átvezetés előtt a kábelt.
(#) zsozsoX válasza attika hozzászólására (») Júl 13, 2019 /
 
Köszönöm, átnézem
(#) passat14 hozzászólása Hé, 20:44 /
 
Sziasztok!
Az autóm, egy Audi A3 8L (1998) 1,9 TDI autó. Múlthéten többször fogta magát az ablaktörlő és kis sebességen elindult. Volt olyan eset mikor az első szélvédő mosása utána sikerült leállítani, de többször néhány törlés után magától le is állt. Viszont ez az ablaktörlős trükk nem mindig segített leállítani. Legutoljára a biztosítékot vettem ki, de ugye így nincsen ablaktörlőm elől. Tudnátok nekem segíteni, hogy behatárolhassam a hiba okát?

Köszönöm szépen.

Üdvözlettel: Attila
(#) zolika60 válasza passat14 hozzászólására (») Kedd, 21:04 /
 
Legelőször az ablaktörő kapcsolóját nézném meg.
(#) Tubeamp hozzászólása Sze, 21:16 / 2
 
Barátom Volvo S40 járgányával "első lámpa nem világít"problémák adódtak.
Első körben hol működött hol nem, villogott, majd végleg a "nem világít" státusz állandósult.
Az első körös izzó/kábelköteg/biztosíték hibák kizárása után a CEM modul bizonyult a hunyónak.
(PN:30638707)
A panel feltérképezése után az RLY-5 relé bizonyult hibásnak, vezérlésnél behúzott, de az NO kontakt nem kapcsolt át.(Fujitsu FTR-P1CN012W1)
A relé elég "öszvér" megoldás, felnyitás után a házon belül egy kiegészítő kapton panel, és réz hozzávezetések voltak, és egy Fujitsu FBR51ND12-W1 relé. A panelen az NO pin a forrasztásnál be volt égve.
A relé cseréje után a CEM modul tökéletesen működik.
(Érdemes mindkét lámpához tartozó relét cserélni,a későbbi hibalehetőség kizárása miatt.RLY-5,RLY-4)
Ha valaki belefut ebbe a hibába, akkor itt a megoldás.
(#) zosza18 válasza Tubeamp hozzászólására (») Csü, 18:06 /
 
Szia!
Köszi az infót Mindenki nevében!
Ma jöttek meg a relék... én is ebbe futottam bele egy ismerősnek a volvo-jával (s40).
Kár, hogy hamarabb nem láttam, spóroltam volna nem kevés időt... Érdekes ez a relé én nem szedtem szét, nem gondoltam volna hogy ilyen.
(#) Bakman hozzászólása Szo, 11:11 /
 
Napot!

Kamion pótkocsi, fehér csatlakozó (7-pin trailer connector 24S (ISO 3731)). Az 5. csatlakozási pont tulajdonképpen micsoda? A Wikipédia angol nylevű leírása szerint "Control via Groung". Segítenétek ezt értelmezni? Köszönöm!
(#) VIM válasza Bakman hozzászólására (») Szo, 12:02 / 1
 
Szia! Valami tengelyemelő negatívja lenne a vontatmányon. Bővebben: Link (axle lifting device)
(#) Bakman válasza VIM hozzászólására (») Szo, 14:15 /
 
Köszi! Igen, van a pótkocsin automata szintező, az lesz az.
(#) Lezli46 hozzászólása Szo, 20:24 /
 
Sziasztok!
Tudna valaki segiteni??? Nagyon köszönöm eĺőre is!

VW. 1.9 Td Pdi .AVF. 2005. Légzsák ĺámpa ég. Hibakód átmenetileg törölhető. Vezetö oldali légzsák ellenállása magas.Hibakód 00588 ( N95). Feltehetõleg szalagspirálhibás??? Probáltan a légzsákot 2.2 és 1.9 Ohmos ellenállással emulálni...,de általában néhány inditás után mindig visszajön ugyanaz a vezető oldali légzsák hibakód.
Az ellenállás rákötést alul a kormánykapcsolónál fölmenő vezetékkötegben csináltam meg , egy szürke - kék vezetékpárra csatlakoztatva.., légzsák felé oldalt lekötve.Problémám van a légzsák leszereléssel ugyanis, olvastam hogy ez a szürke- ķék szinü vezetékek mennek föl a légzsákspirálhoz.
Probáltam vcds- el deaktiválni a vezetőoldali légzsákot., látszólag "sikeresen".., de lehet ,hogy a sikeres kikapcsolás esetén is világit az SRS Lámpa??? Jelezve ezzel , hogy részlegesen müködik csak a légzsákrendszer?? Tehát gyárilag világit a légzsáklámpa, még akkor is ha menüből ki lett kapcsolva??
(#) Petyaa válasza Lezli46 hozzászólására (») Szo, 20:55 /
 
Ennyi idősen és pl sok városi használatnál benne van hogy a spirál megszakadt. Ha pedig gyújtás mellett babráltad a szalagkábelt, levetted meg vissza, akkor jó eséllyel mindig ki fogja dobni a hibakódot, amíg diaggal nem törlöd. Elég ha egy légzsákhoz tartozó vezetéket széthúzol nulla hibakóddal gyújtásnál, már löki az SRS hibát.
Következő: »»   281 / 281
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu