Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Vicces - mókás történetek
 
Témaindító: Topi, idő: Dec 28, 2005
Témakörök:
Tisztelt felhasználók! Kéretik a politikai és egyéb felekezeti ill, obszcén viccek bemásolását mellőzni szíveskedjetek.
Lapozás: OK   845 / 967
(#) Kari55 válasza Egri Frédi hozzászólására (») Aug 5, 2020 /
 
Így biztos a találat, bár a napsütés kimaradt.
(#) sargarigo válasza Egri Frédi hozzászólására (») Aug 5, 2020 /
 
De nem mondtad! Ők mondták, övék a dicsőség (ha bejön..)!
A hozzászólás módosítva: Aug 5, 2020
(#) tothbela válasza sargarigo hozzászólására (») Aug 5, 2020 / 1
 
Tébetűvel kezdődik, a kokain báró nevével folytatódik, csak nincs a végén éjszakai ivóhely.
(#) lelkes amatőr válasza tothbela hozzászólására (») Aug 5, 2020 /
 
A legkisebb is számít?
(#) lazsi válasza Egri Frédi hozzászólására (») Aug 5, 2020 /
 
Én úgy ismertem, hogy a listán még az is szerepel: Nem problémázik, ha más sör szagát érzi rajtad.
(#) proba válasza nagym6 hozzászólására (») Aug 5, 2020 /
 
Annak idején az angol vonatok késtek, mert meleg volt,és kitágultak a sinek, egy kis idő múlva ismét késtek, mert a vizes faleveleken csúszott a kerék. Rádió műsorban az egyik betelefonáló bemondta a tutit: A vonatok azért késnek, mert időjárás van....
(#) pipi válasza proba hozzászólására (») Aug 5, 2020 /
 
Rosszul tudta. Ha kitágult a sín, akkor a vonatnak több utat kell megtennie, ez nyilván több időbe telik. Tök logikus
(#) tothbela válasza pipi hozzászólására (») Aug 6, 2020 / 4
 
Hát igen. A fémek ilyenek. Hidegben pedig összehúzódnak. A repülőgépek is nagy magasságban ahol hideg van igen picik lesznek, a felszíni melegben pedig láthatjuk milyen nagyok.
(#) sargarigo válasza tothbela hozzászólására (») Aug 6, 2020 /
 
Jajj, erről eszembe jutott, hogy mivel a papír is mindig a perforációnál a legerősebb, a repülők szárnyát is meg kell perforálni, ezáltal sokkal erősebb lesz!
(#) nagym6 válasza tothbela hozzászólására (») Aug 6, 2020 /
 
Idézet:
„A repülőgépek is nagy magasságban ahol hideg van igen picik lesznek”
Ezt nem értem, akkor az utasok is összemennek? Utána hogy nőnek vissza. És ha egyszer elfelejt visszanőni valaki leszálláskor. Ennyire biztos ez a fizika?
(#) Egri Frédi válasza nagym6 hozzászólására (») Aug 6, 2020 /
 
Szerintem Te nem tanultál termodinamikát vagy nem eleget vagy éppen forrasztottál az előadás alatt , ezért hiányosak az ismereteid. Az utasok a géppel együtt zsugorodnak, majd tágulnak vissza ...
(#) Gafly válasza nagym6 hozzászólására (») Aug 6, 2020 / 1
 
Egyébként nem minden hülyeség, ami elsőnek annak hangzik, ha már repülő, meleg és tágulat.
Itt mindjárt a legendás fekete madár.
Idézet:
„A repülés közben fellépő magas hőmérsékletek miatt a repülőgép burkolatát lazán összeillő elemekből készítették. A burkolatelemek csak akkor passzoltak össze, amikor a nagy sebességnél fellépő, levegővel való súrlódás felmelegítette és több centiméterrel megnyújtotta a gépet. Emiatt, illetve azért, mert nem sikerült olyan üzemanyag-szigetelő anyagot találni, ami képes a magas hőmérsékleteket kibírni, a repülőgépből felszállás előtt a különlegesen kialakított JP-7 üzemanyag folytonosan szivárgott. A JP-7 egyébként meglehetősen furcsa abból a szempontból, hogy meglehetősen magas a lobbanáspontja – gyakorlatilag ez azt jelenti, hogy egy átlagos tüzet el lehet oltani egy vödör JP-7-tel.
A repülőgép felszállás után egy rövid, nagy sebességű kört ír le, hogy így felmelegítse a burkolatát, majd a küldetés megkezdése előtt a levegőben tankol. A gép hűtését úgy oldották meg, hogy üzemanyagot keringettek a szárnyak titán belépőéle mögött. A hűtés ellenére azonban a gép leszállás után is olyan forró volt, hogy várni kellett a háromszáz fokos kabintető lehűlésére. A magas hőviselése miatt szálmentes azbesztet is használtak.
A gép titán felületén végzett tanulmányok kiderítették, hogy az idő múlásával a fém egyre erősebb lett – a heves súrlódási hőhatás következtében a fém állandó hőkezelésen esett át. Egy pár esetben megtörtént az is, hogy a küldetések után a fémfelület ráncos lett ott, ahol nem egyenlő mértékű volt az anyag hűlése. A szerelőket arra tanították, hogy ilyenkor a hagyományosabb anyagok elvágásához használt lángvágóval simítsák el a fémet.”
A hozzászólás módosítva: Aug 6, 2020
(#) nagym6 válasza Egri Frédi hozzászólására (») Aug 6, 2020 /
 
Volt egy tv átverős műsorban, hogy -beavatott- férfi bement -már nem tudom hova, kijött mint törpe. Helyette egy törpe másik ember jött ki, de eljátszva mintha az előbb bement személy lenne, aki összement. A kint rá várakozó hozzátartozói voltak átverve, hogy összement emberük. Voltak akik elhitték, és szörnyülködtek, ezzel átverhetők voltak.
(#) yulo5310 válasza Gafly hozzászólására (») Aug 6, 2020 /
 
Na igen,de ez csak az SR-71-es Blackbird gépre volt jellemző,aminek végsebessége 3529 kmh volt!
(#) Egri Frédi válasza Gafly hozzászólására (») Aug 6, 2020 /
 
Idézet:
„... gép titán felületén ...”

És ez a titán az ősellenség Szojetúnióból származott Olaszországon keresztül ...

A gép "fantázia neve": Black Bird
A hozzászólás módosítva: Aug 6, 2020
(#) Gafly válasza Egri Frédi hozzászólására (») Aug 6, 2020 /
 
Csak aztán valahogy felment a titán ára.
(#) nedudgi válasza Egri Frédi hozzászólására (») Aug 6, 2020 /
 
Ezt cáfolom, a repülőgép belsejében a hőmérséklet aránylag stabil, így az emberek nem ezért mennek össze. Valamit még nem tudunk.
(#) Egri Frédi válasza nedudgi hozzászólására (») Aug 6, 2020 /
 
Ez így igaz !!!
Pl. ezt sem: Hová tűnt a Magyar titán ?
(#) nagym6 válasza yulo5310 hozzászólására (») Aug 6, 2020 / 1
 
Idézet:
„végsebessége 3529 kmh volt!”
Ott fent amilyen kicsi, alig van már légellenállása. Meg levegő is alig. Így könnyű annyival menni.
(#) granpa válasza Egri Frédi hozzászólására (») Aug 6, 2020 /
 
Akit egy kicsit érdekeltek a magyar természeti kincsek, és azok elherdálása, már a '70-es években tudták nagy a baj. A Hévízi-tó jóval később kezdett el apadni, mint a környékbeli kutak. A helyiek már akkor mondták, hogy nyirádi bauxitbányászat a felelős! Persze erről nem nagyon "illett" nyilvánosan beszélni.
(#) Kovidivi válasza nedudgi hozzászólására (») Aug 6, 2020 / 1
 
Nem... A repülőgép zsugorodik, de csak kívülről! A belseje azonos méretű marad, ezért nem lesznek az emberek összenyomva! Másképpen hogyan lehetne???
(#) Frankye válasza Kovidivi hozzászólására (») Aug 6, 2020 /
 
Így azután egy idő múltával belülről nagyobb lesz, mint kívülről. Teljesen világos.
A hozzászólás módosítva: Aug 6, 2020
(#) tothbela válasza Kovidivi hozzászólására (») Aug 6, 2020 /
 
Ez csak úgy lehetséges, hogy a falvastagság csökken. Egy kritikus érték felett már negatív lesz a gép falának vastagsága, amivel együtt jár a negatív gravitáció. Szerintem ez tartja fent a gépet a magasban. A földönkívüli repülő csészealjak is ezen elv szerint működnek.
(#) Kovidivi válasza tothbela hozzászólására (») Aug 6, 2020 /
 
Negatív falvastagság! Tudtam, hogy valamire nem gondoltam, de már minden tiszta!
(#) elektrorudi válasza yulo5310 hozzászólására (») Aug 6, 2020 /
 
Valamelyik TV csatornán láttam (Discovery? Spectrum?), hogy nem csak ennél a gépnél volt ez probléma, hanem a Concord-nál is. Nyilván sokkal kisebb volt a sebessége, de mivel a mérete sokkal nagyobb volt, ezért ugyan úgy előjöttek ezek a bajok. Nem vicces, bocs
(#) tothbela válasza Kovidivi hozzászólására (») Aug 6, 2020 / 2
 
A rendőr sem értette a negatív számok fogalmát, de kollégája elmagyarázta neki:
-Tételezzük fel, hogy egy üres buszra felszáll 5 ember.
A következő állomáson leszáll 9.
A harmadik megállóban fel kell szállnia 4 főnek hogy ne legyen rajta senki.
(#) tothbela válasza Kovidivi hozzászólására (») Aug 6, 2020 /
 
Ha nem létezik negatív falvastagság, akkor egy másik elfogadható elmélet:
Az utastér mérete változatlan, csak a gép zsugorodik. Ergó kint vannak az utasok a gépen kívül. Mint egy motorkerékpáron. Kívül az ember, belül a gép.
(#) nagym6 válasza Egri Frédi hozzászólására (») Aug 6, 2020 /
 
Akkor sem értem. Ha lent vagyok, akkor összement a fenti repülő láthatóan kicsi. Ha felmegyek hozzá másik repülővel, akkor visszanő eredetire, láthatóan nagy. Na mindegy, nem értem.
(#) sargarigo válasza nagym6 hozzászólására (») Aug 6, 2020 / 1
 
Dehogy nagy! Te is összemész! A különbséget érzékeled, ezért tűnik megint nagynak!
(#) nagym6 válasza sargarigo hozzászólására (») Aug 6, 2020 /
 
Nem. Tükörben nézve ugyanakkora vagyok fent.
Következő: »»   845 / 967
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem