Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Elektronikus gyújtás
Persze, hogy jó, csak védelem szempontjából kell a zéner, nehogy az induktív visszarugás lerugja a tranzisztor kupakját.
![]() De ha van benne alapból védődióda, akkor el is hanyagolható. A hozzászólás módosítva: Dec 23, 2016
Értem,akkor még beszerzem a zénereket aztán próba. Köszönöm a kitartó válaszadást mindenkinek!.
![]()
Ezért a fórum!
![]()
Bocsánat,igazítottam a rajzon mert a trafót rosszul rajzoltam be.
![]()
A tranzisztoros TCI gyújtásban használt tranzisztoroknál a nyitott állapotban fellépő un. maradék feszültség értéke a fő szempont hogy minél kisebb legyen.
Mert mint tudjuk ez alacsony frekvenciás alkalmazás, ahol a melegedés és ez által az élet tartam, hatásfok, ettől függ. Ezért ha lehet olyan tranzisztorokat vagy IGBT-ket kell használni amit a gyártó kimondottan gyújtáshoz (ignition) való felhasználásra ajánl.
Van egy Lada Samara gyújómodulom de nem találtam meg a bekötését, ennek 7 kivezetése van, ami a neten van fent rajz annak csak 6
Csak az utókornak, ki erre jár és belebotlik ebbe a rajzba: Elég rossz ómen, a 78L05 kimenetén a 4700µF kondenzátor, úgy hogy a bemenetén ennek a tizede van. Legalább ebben az esetben egy vissz-irányú dióda kell a stabilizátor bemenete-kimenete közé.
Sziasztok gondom van egy hall jeladós gyújtásal honnan tudok ilyen hall jeladót venni? Adatai N 3220 936 2 feszültség:4.5 -18v DC 12vos
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni mechanikus gyújtás kiváltásához. Adott egy 2 ütemű 2 hengeres motor, amit opto villa jeladóval láttak el. A két hengernek meg is csinálták a két impulzust 180f eltéréssel, viszont a gyújtás nem duál trafóval készült, hanem 2db szimplával. Az lenne a kérdésem, hogy nincs valakinek véletlen egy működő kapcsolása 2db gyújtás vezérlős trafóra tervezve, opto kapus megoldással?! Valami egyszerű tranzisztoros kapcsolásra gondoltam, ami leválasztja a két jelet és két külön kimeneten hajtja meg a trafókat, és persze van benne előgyújtás korrigáció. válaszotokat, segítségeteket előre is köszönöm. ui: Eredetileg az előgyújtás korrigáció mechanikusan van megoldva és a karburátor pillangó szelepe vezérli. Ide be tudnék illeszteni egy trimmert, ami segítené az előgyújtás figyelését, mértékét. |
Bejelentkezés
Hirdetés |