Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » FIAT elektromos hiba
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Kösz megtaláltam, a hiba az orrom előtt volt. Vakhangya! (A kormányoszlop alatti relé volt kicsúszva) Kösz! Kellemes további ünnepet mindenkinek!
Sziasztok akik régen olvasgatták hogy itt kértem segítséget az autómhoz piat punto 55 s 1.1 benzines ami nem indult mert a vezérlése volt rossz.
Örömmel közlöm hogy a mai nappal elindult rossz hengerfejtömités hibája volt a vezérlést teljesen jol raktam össze szerelö szerint is szóval köszönöm azoknak akik segitettek és azoknak is akik nem
Hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Csak sikerült 8 ezer forintomba került a munka de megérte mert mégse 65 ezer és amint irtam régebben is tudtam én hogy jó lett a vezérlés beállításom csak nem stimmelt valami más hát annyi volt hogy a 4 hengerböl egy se ment és kompresszió csak a 4 -es hengernél volt az is picike. Új tömítéssel hirtelen elsöre elindult szóval neked is szeretném megköszönni
Igazán nincs mit és köszönöm én is mert azért én is tanultam az esetből. Aról beszéltünk a fényképek alapján,hogy jó a vezérlés legalább is a képek alapján a helyén volt. Bár ha föltölteted volna vízzel vagy megméreted volna a kompressziót akkor hamarabb kész lett volna szerintem,de mint írtad nem volt rá lehetőséged,hogy megméresd..Azért örülök,hogy működik a vass!
Nem csak a vízzel töltés a meredek, hanem ha el van rakva a vezérlés, a forgatás már az víz nélkül is.
Mivel szeretném elkerülni megint az okos emberek hozzászólását igy leírom hogy nem nem volt elrakva a vezérlésem mivel lendkerék felöl a kis ablakon keresztül néztük hogy a nullánál álljon a lendkeréken lévö pici kis jelölés igy a legpontosabb a fötengely helyzete . És a vizzel kapcsolatban meg annyit hogy mivel be volt fagyva a vizpumpa igy ezért darálta le a fogakat a vezérmüszíjról de el nem szakadt nem vert össze semmit mivel bemarás gyárilag van a dugattyún és nem érnek össze a szelepek vele. Már úgy vettem az autót hogy cserés lett volna a hengerfejtömítés csak jött a tél igy nem is foglalkoztam vele nagyon (saját hibámból ) . És most derült ki ugye hogy csak egy tömítés baja volt mert elötte már síkoltatták a hengerfejet csak a lusta volt tulaj nem cserélt tömiést és úgy lett összerakva, és én ittam meg a levét Emiatt nem volt kompresszió és bárkit kérdeztem senki nem mondott olyan ötletet mérésre amit megtudtam volna valósítani házilag Próbáztuk is a hengerfejet hogy ereszt e a szelepeknél de ugy fest rosszul mert a toroknál öntöttünk be vizet és ott nem engedett már tudm hogy a szelepeknél kell felforditva a hengerfejet. Így vertek át 15 ezer ft-al .
A hűtőrendszert kellett volna feltölteni vízzel mert akkor az jelezte volna,hogy valami nincs rebben a hengerfej körül. Csak ezért és semmi másért.
Hát én még ilyet nem is Hallatom,hogy használt hengerfej tömítést rakjanak vissza. Sajnos a kompresszió mérésre nem tudok sufni tuningot de most agyalni fogok rajta,hogy hogy lehet ezt megoldani sufni tuningal
Hengerfej le akkor alapból viszem a tömítést a szerelőnek a sortömítéssel.
(Tanulópénz)
Kompresszió mérés házilagos módon: Fogsz egy rossz gyertyát. A porcelán részét kitöröd. Az alsó elektródát levágod. Alul, ahol a középső elektróda kijött valamikor a lyukba beépítesz egy autó kerék szelepet. A másik végére hegesztesz, vagy forrasztasz egy csődarabot, amibe egy gumi fékcsőnek való 10x1-es menet van A fékcső másik végére pedig teszel egy nyomásmérő órát. Én egy ilyen technikát használtam sok éven keresztül, de sajnos valaki kölcsönkérte és nem került vissza. Egyébként lefotóznám.
Igen ez így szokás felénk is.
Én az enyémét máshogy késztetem de hasonló. Nekem is gyertya az alap a menet miatt. Én is széttörtem a porcelán részét és abba lett menet vágva majd egy csődarabra is és az lett bele tekerve a porcelán helyére. A cső másik végére is menet vágva majd egy kétmutatós nyomásmérővel lett össze kötve. Nekem már 20 éve szolgál És még mindig tökéletes. De itt nem ez volt a gond hanem az,hogy hamar gyorsan kellett volna egyet össze dobni. Sajnos arra nincs ötletem,hogy lehet ezt hamar gyorsan össze eszkábálni egyet ami használható is.
Ennél egyszerűbben csak vásárolni lehet a boltból. A fékcső azért kellett az enyémbe, mert abban az időben főleg bogarakon használtam ott az egyenes cső nem fért el.
OKé! Értem csak leírtam,hogy milyen az enyém Én még bogarat még nem javítottam se T1-est. Bár most jó lenne ha volna egy a garázsba mert vagyonokat fizetnek értük.
Nem szerencse. Átgondolt tervezésű ez a motor. Ha elszakad a szíj, nem veri össze a szelepeket a dugattyú. Csak fel kell tenni a helyére az újat és mehet is tovább a paripa.
Nekem hoztak olyant hogy a dízel vizpumpa volt feltéve, aminek más a fogprofilja. Természetesen nem ment sokáig mert elfogytak a bordák a szíjról....
TV, meg hűtő szerelő vagyok nem ismerem csak az általam használt típusokat, de javításuknál mindig ott vagyok a megelőzhető hibák megtanulása végett. (Nálam az autónak midig mennie kell.Még a Ladám hónolásához is bepofátlankodtam magam.) Azért mondtam hogy szerencse, mert volt nekem ilyen is, olyan is, de az elsőnél ez a probléma fel se merült(Trabi 601)
Sziasztok!
Nem tudom, jó helyen járok-e, de talán tud valaki segíteni. Fiat Punto II 2000-es autómban a bal oldali elektromos ablak nem működik. Ősszel még a jobbal volt probléma, azt szétkaptuk kicseréltük a kárpit mögötti szerkezetet (fogalmam sincs mi az) és azóta semmi baja. Ugyanezt megtettük most a ballal, de semmi, meg se nyikkan. A jobbnál próbálkozott, erőlködött a motor, de most semmi hangot nem ad ki a bal oldalon. Mi lehet a probléma? Mit nézzünk meg? Biztosíték gondolom tartozik itt is hozzá, hol keressük? Köszi előre is és bocsi az a béna kérdésekért... Nem én fogok neki esni, csak már nagyon idegesít, hogy nem tudok bemenni egy parkolóházba se rendesen
A biztosíték a kesztyűtartóban van, egy kis ajtó mögött.. De inkább kábeltörés van az ajtó átvezetőben.
Szerintem is kábel törés Bár biztosítékkal jobban járnál mert azt egyszerűbb kicserélni mint a vezeték darabot. Én legalább is nagyon utálom javítani. Olyan másfél évente mindig javítani kell legalább is az enyémén.
Sziasztok volna egy olyan problémám hogy a 2003-as 1,9 stilo jtd kilométeróra számláló nem számol de viszont a mutató az tökéletesen müködik. Mi lehet ennek az oka hibakodot nem jelez köszi a válaszokat.(digitális a számláló)
Köszi a választ mindkettőtöknek (Sufni-tuning és pinkova).
Azt hiszem a vezeték cserét kénytelen leszek szerelőre bízni Mennyiért csinálhatják meg kb. szerintetek? Ismertek esetleg vkit aki foglalkozik vele? Köszi
Köszönöm. Az előző hozzászólásom neked is céloztam
Hát ha 3500 ft óra díjat számolsz kb olyan kétórás meló ha minden simán megy bár Fiatnál ez nem való színű.Ha kilehet húzni a törött vezetéket úgy hogy nem kell leszedni a kárpitokat akkor hamar kész van. De ha úgy törttel,hogy le kell bontani akkor tovább tart a javítás ami ugye drágítja a dolgot.
Köszi. Még annyi, hogy ezt le lehet valahogy "tesztelni", hogy ez a baja? Az akkor nem lehet vagy legalábbis kicsi rá az esély, hogy a kapcsoló romlott el? Habár az összes többi gomb (Cityservo, ablakfűtés, másik ablak, ködlámpák) teljesen jól működik...
Nem tartom valószínűnek,hogy a kapcsoló van oda,de előfordulhat. Tesztelni úgy tudod,hogy kiszeded a kapcsolót és külön áramot adsz neki a másik oldalra ráteszel egy lámpát és ha kigyullad amikor a kapcsolót lenyomod vagy felhúzod akkor a kapcsoló jó. A motort tesztelni meg úgy tudod ha lebontott a kárpitot és külön áramot és testet adsz a motornak. Ha a motor működik akkor a vezeték a rossz. De ha lebontod a kárpitot onnan már nem tart sokáig kicserélni a törött vezetéket. Szerintem legalább is.
Sziasztok van egy fiat unom
amiben egyszerre romlott el A féklámpa az elakadás jelző A duda a hütű ventillátor és a magnó Égés nyomokat nem találtam és minden biztosíték jó Mi más lehet mét a baj??
Szia!
Én test hibára gondolnék. Egy Régebbi SEAT nál jártam úgy, hogy a biztosíték táblánál az egyik test kábel annyira meglazult és el oxidálódott, hogy egy csomó minden nem működött.
Az erős áramú biztosítékot nézted?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |