Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FIAT elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   47 / 65
(#) Joe_001 válasza Joe_001 hozzászólására (») Márc 13, 2016 /
 
Kösz megtaláltam, a hiba az orrom előtt volt. Vakhangya! (A kormányoszlop alatti relé volt kicsúszva) Kösz! Kellemes további ünnepet mindenkinek!
(#) halal17 hozzászólása Ápr 1, 2016 /
 
Sziasztok akik régen olvasgatták hogy itt kértem segítséget az autómhoz piat punto 55 s 1.1 benzines ami nem indult mert a vezérlése volt rossz.
Örömmel közlöm hogy a mai nappal elindult rossz hengerfejtömités hibája volt a vezérlést teljesen jol raktam össze szerelö szerint is szóval köszönöm azoknak akik segitettek és azoknak is akik nem
(#) Sufni-Tuning válasza halal17 hozzászólására (») Ápr 1, 2016 / 1
 
Hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(#) halal17 válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Ápr 1, 2016 /
 
Csak sikerült 8 ezer forintomba került a munka de megérte mert mégse 65 ezer és amint irtam régebben is tudtam én hogy jó lett a vezérlés beállításom csak nem stimmelt valami más hát annyi volt hogy a 4 hengerböl egy se ment és kompresszió csak a 4 -es hengernél volt az is picike. Új tömítéssel hirtelen elsöre elindult szóval neked is szeretném megköszönni
(#) Joe_001 válasza halal17 hozzászólására (») Ápr 1, 2016 /
 
Grat!
(#) Sufni-Tuning válasza halal17 hozzászólására (») Ápr 2, 2016 / 1
 
Igazán nincs mit és köszönöm én is mert azért én is tanultam az esetből. Aról beszéltünk a fényképek alapján,hogy jó a vezérlés legalább is a képek alapján a helyén volt. Bár ha föltölteted volna vízzel vagy megméreted volna a kompressziót akkor hamarabb kész lett volna szerintem,de mint írtad nem volt rá lehetőséged,hogy megméresd..Azért örülök,hogy működik a vass!
(#) Joe_001 válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Ápr 2, 2016 /
 
Nem csak a vízzel töltés a meredek, hanem ha el van rakva a vezérlés, a forgatás már az víz nélkül is.
(#) halal17 hozzászólása Ápr 3, 2016 /
 
Mivel szeretném elkerülni megint az okos emberek hozzászólását igy leírom hogy nem nem volt elrakva a vezérlésem mivel lendkerék felöl a kis ablakon keresztül néztük hogy a nullánál álljon a lendkeréken lévö pici kis jelölés igy a legpontosabb a fötengely helyzete . És a vizzel kapcsolatban meg annyit hogy mivel be volt fagyva a vizpumpa igy ezért darálta le a fogakat a vezérmüszíjról de el nem szakadt nem vert össze semmit mivel bemarás gyárilag van a dugattyún és nem érnek össze a szelepek vele. Már úgy vettem az autót hogy cserés lett volna a hengerfejtömítés csak jött a tél igy nem is foglalkoztam vele nagyon (saját hibámból ) . És most derült ki ugye hogy csak egy tömítés baja volt mert elötte már síkoltatták a hengerfejet csak a lusta volt tulaj nem cserélt tömiést és úgy lett összerakva, és én ittam meg a levét Emiatt nem volt kompresszió és bárkit kérdeztem senki nem mondott olyan ötletet mérésre amit megtudtam volna valósítani házilag Próbáztuk is a hengerfejet hogy ereszt e a szelepeknél de ugy fest rosszul mert a toroknál öntöttünk be vizet és ott nem engedett már tudm hogy a szelepeknél kell felforditva a hengerfejet. Így vertek át 15 ezer ft-al .
(#) Sufni-Tuning válasza Joe_001 hozzászólására (») Ápr 3, 2016 /
 
A hűtőrendszert kellett volna feltölteni vízzel mert akkor az jelezte volna,hogy valami nincs rebben a hengerfej körül. Csak ezért és semmi másért.
(#) Sufni-Tuning válasza halal17 hozzászólására (») Ápr 3, 2016 /
 
Hát én még ilyet nem is Hallatom,hogy használt hengerfej tömítést rakjanak vissza. Sajnos a kompresszió mérésre nem tudok sufni tuningot de most agyalni fogok rajta,hogy hogy lehet ezt megoldani sufni tuningal
(#) Joe_001 válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Ápr 3, 2016 /
 
Hengerfej le akkor alapból viszem a tömítést a szerelőnek a sortömítéssel.
(Tanulópénz)
(#) zolika60 válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Ápr 4, 2016 /
 
Kompresszió mérés házilagos módon: Fogsz egy rossz gyertyát. A porcelán részét kitöröd. Az alsó elektródát levágod. Alul, ahol a középső elektróda kijött valamikor a lyukba beépítesz egy autó kerék szelepet. A másik végére hegesztesz, vagy forrasztasz egy csődarabot, amibe egy gumi fékcsőnek való 10x1-es menet van A fékcső másik végére pedig teszel egy nyomásmérő órát. Én egy ilyen technikát használtam sok éven keresztül, de sajnos valaki kölcsönkérte és nem került vissza. Egyébként lefotóznám.
(#) Sufni-Tuning válasza Joe_001 hozzászólására (») Ápr 4, 2016 /
 
Igen ez így szokás felénk is.
(#) Sufni-Tuning válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 4, 2016 /
 
Én az enyémét máshogy késztetem de hasonló. Nekem is gyertya az alap a menet miatt. Én is széttörtem a porcelán részét és abba lett menet vágva majd egy csődarabra is és az lett bele tekerve a porcelán helyére. A cső másik végére is menet vágva majd egy kétmutatós nyomásmérővel lett össze kötve. Nekem már 20 éve szolgál És még mindig tökéletes. De itt nem ez volt a gond hanem az,hogy hamar gyorsan kellett volna egyet össze dobni. Sajnos arra nincs ötletem,hogy lehet ezt hamar gyorsan össze eszkábálni egyet ami használható is.
(#) zolika60 válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Ápr 4, 2016 /
 
Ennél egyszerűbben csak vásárolni lehet a boltból. A fékcső azért kellett az enyémbe, mert abban az időben főleg bogarakon használtam ott az egyenes cső nem fért el.
(#) Sufni-Tuning válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 5, 2016 /
 
OKé! Értem csak leírtam,hogy milyen az enyém Én még bogarat még nem javítottam se T1-est. Bár most jó lenne ha volna egy a garázsba mert vagyonokat fizetnek értük.
(#) pinkova válasza Joe_001 hozzászólására (») Ápr 6, 2016 /
 
Nem szerencse. Átgondolt tervezésű ez a motor. Ha elszakad a szíj, nem veri össze a szelepeket a dugattyú. Csak fel kell tenni a helyére az újat és mehet is tovább a paripa.
Nekem hoztak olyant hogy a dízel vizpumpa volt feltéve, aminek más a fogprofilja. Természetesen nem ment sokáig mert elfogytak a bordák a szíjról....
(#) Joe_001 válasza pinkova hozzászólására (») Ápr 6, 2016 /
 
TV, meg hűtő szerelő vagyok nem ismerem csak az általam használt típusokat, de javításuknál mindig ott vagyok a megelőzhető hibák megtanulása végett. (Nálam az autónak midig mennie kell.Még a Ladám hónolásához is bepofátlankodtam magam.) Azért mondtam hogy szerencse, mert volt nekem ilyen is, olyan is, de az elsőnél ez a probléma fel se merült(Trabi 601)
(#) viraghh hozzászólása Ápr 8, 2016 /
 
Sziasztok!
Nem tudom, jó helyen járok-e, de talán tud valaki segíteni.
Fiat Punto II 2000-es autómban a bal oldali elektromos ablak nem működik. Ősszel még a jobbal volt probléma, azt szétkaptuk kicseréltük a kárpit mögötti szerkezetet (fogalmam sincs mi az) és azóta semmi baja. Ugyanezt megtettük most a ballal, de semmi, meg se nyikkan. A jobbnál próbálkozott, erőlködött a motor, de most semmi hangot nem ad ki a bal oldalon.
Mi lehet a probléma? Mit nézzünk meg? Biztosíték gondolom tartozik itt is hozzá, hol keressük?
Köszi előre is és bocsi az a béna kérdésekért... Nem én fogok neki esni, csak már nagyon idegesít, hogy nem tudok bemenni egy parkolóházba se rendesen
(#) pinkova válasza viraghh hozzászólására (») Ápr 9, 2016 / 1
 
A biztosíték a kesztyűtartóban van, egy kis ajtó mögött.. De inkább kábeltörés van az ajtó átvezetőben.
(#) Sufni-Tuning válasza viraghh hozzászólására (») Ápr 9, 2016 / 1
 
Szerintem is kábel törés Bár biztosítékkal jobban járnál mert azt egyszerűbb kicserélni mint a vezeték darabot. Én legalább is nagyon utálom javítani. Olyan másfél évente mindig javítani kell legalább is az enyémén.
(#) Guszti78 hozzászólása Ápr 19, 2016 /
 
Sziasztok volna egy olyan problémám hogy a 2003-as 1,9 stilo jtd kilométeróra számláló nem számol de viszont a mutató az tökéletesen müködik. Mi lehet ennek az oka hibakodot nem jelez köszi a válaszokat.(digitális a számláló)
(#) viraghh válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Ápr 20, 2016 /
 
Köszi a választ mindkettőtöknek (Sufni-tuning és pinkova).
Azt hiszem a vezeték cserét kénytelen leszek szerelőre bízni Mennyiért csinálhatják meg kb. szerintetek? Ismertek esetleg vkit aki foglalkozik vele?
Köszi
(#) viraghh válasza pinkova hozzászólására (») Ápr 20, 2016 /
 
Köszönöm. Az előző hozzászólásom neked is céloztam
(#) Sufni-Tuning válasza viraghh hozzászólására (») Ápr 20, 2016 / 1
 
Hát ha 3500 ft óra díjat számolsz kb olyan kétórás meló ha minden simán megy bár Fiatnál ez nem való színű.Ha kilehet húzni a törött vezetéket úgy hogy nem kell leszedni a kárpitokat akkor hamar kész van. De ha úgy törttel,hogy le kell bontani akkor tovább tart a javítás ami ugye drágítja a dolgot.
(#) viraghh válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Ápr 21, 2016 /
 
Köszi. Még annyi, hogy ezt le lehet valahogy "tesztelni", hogy ez a baja? Az akkor nem lehet vagy legalábbis kicsi rá az esély, hogy a kapcsoló romlott el? Habár az összes többi gomb (Cityservo, ablakfűtés, másik ablak, ködlámpák) teljesen jól működik...
(#) Sufni-Tuning válasza viraghh hozzászólására (») Ápr 22, 2016 /
 
Nem tartom valószínűnek,hogy a kapcsoló van oda,de előfordulhat. Tesztelni úgy tudod,hogy kiszeded a kapcsolót és külön áramot adsz neki a másik oldalra ráteszel egy lámpát és ha kigyullad amikor a kapcsolót lenyomod vagy felhúzod akkor a kapcsoló jó. A motort tesztelni meg úgy tudod ha lebontott a kárpitot és külön áramot és testet adsz a motornak. Ha a motor működik akkor a vezeték a rossz. De ha lebontod a kárpitot onnan már nem tart sokáig kicserélni a törött vezetéket. Szerintem legalább is.
(#) reda82 hozzászólása Máj 5, 2016 /
 
Sziasztok van egy fiat unom
amiben egyszerre romlott el
A féklámpa az elakadás jelző
A duda a hütű ventillátor és a magnó
Égés nyomokat nem találtam és minden biztosíték jó
Mi más lehet mét a baj??
(#) Elektro.on válasza reda82 hozzászólására (») Máj 5, 2016 /
 
Szia!
Én test hibára gondolnék. Egy Régebbi SEAT nál jártam úgy, hogy a biztosíték táblánál az egyik test kábel annyira meglazult és el oxidálódott, hogy egy csomó minden nem működött.
(#) Sufni-Tuning válasza reda82 hozzászólására (») Máj 6, 2016 /
 
Az erős áramú biztosítékot nézted?
Következő: »»   47 / 65
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
Lapoda.hu     XDT.hu     HEStore.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem