Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Mi dekopírral vágtuk ki. Szebb lett mint ha flexel vágtuk volna csak azt nem tudom milyen fej volt benne.
Kisfogú fémfűrész lap, dekopír fűrészbe. Viszont, azt úgy kell vágnod, hogy a vágandó vonalat nagyon közel teszed a munkaasztal széléhez. Lehetőleg a számítógép oldallapja nagyobb felülettel feküdjön fel az asztalra, mint amennyi kilóg a levegőbe. Az asztal felület nem árt ha szép sík...és őőőő...ja...legyen a vágandó lemez a fűrész közelében jól leszorítva az asztalra, hogy ne tudjon remegni. Ügyesen vágjátok, mert a lemez hajlamos vágás közben megfeszülni és beszórítani a fűrészlapot, vagy akár el is törheti...abból meg bármilyen sérülés is adódhat.
Már ezredjére szerkesztem át. A sarkokon először pontozd meg óvatosan, azután kb egy 2,5-es fúrószárral fúrd elő, majd utána egy akkora szárral, amibe belefér szépen a dekopír fűrészlap.
Elveszett a repülőm. 18:30-kor lezuhant egy kukoricatáblába azóta nem látták.
Fehér cessna...., Kár érte kiváló repülő volt. Valószínűleg holnap aratják így jó malac eleség lesz belőle. Tanulság: Soha ne menjetek ki modell repülőzni sötétedés előtt fél órával..... 1 évig nem eszem semmilyen kukorica terméket... ![]() ![]() ![]() ![]()
Na megnéztem a vasembert
![]() Annyira jó lett, hogy nem tudok rá mit mondani, megint kitettek magukért az amcsik ![]() ![]()
Tegnap este néztem meg HD-ban. Penge film! Nekem is nagyon tetszik!
![]()
De dinnye vagy! Együtt érzek Veled! Én az előbb voltam sötétben modellautózni. bolondság volt, csoda, hogy nem törött el semmi rajta.
De miért zuhantál le vele?
Jó éjszakát, hobbisták, és moderátorok.
Gondoltam még vissza lesek a hobbira, mi van itt, ill. nem kezdte el egy idegen eredetű létforma (vírus) pusztítani a hobbielektronikát, és hogy a gépem füst után is indul e. ![]() A nagy helyzet az az, hogy még csak 500km .ert vezettem jogsi nélkül, és arra gondoltam, hogy most leteszem, amint megérkezik a fizum. Szerencsém van, mert jó sok munkaórám van idáig is ( de ezt itt nem publikálom, mert a fönökömnek annyi lenne ![]() Akinek van jogsija, az hogy szerezte, élmények, buktatók, stb. Ti hogyan mentetek át a vizsgán, és nem a piroson? ![]() Azóta is csak, önjárót vezetek, nagyon gyakran, mert a meló igényli. Egyszer pl. ma reggel; kicsit fáradtságosan indult a napom. Elkezdtem felszórni a függesztő szárakat a födémszerkezetbe, és amikor emelkedtem fel, akkor nem vettem észre, hogy beton gerenda alatt áltam meg. Szóval felemelkedtem, és ott elakadt a vége. Aztán, hibakód ide, hibakód oda, nem csinált onnét többet semmit. Senki nem volt a közelemben, én meg 13 és fél méter magasban rekedtem, ez van. Le kellet másznom, a kinyujtott önjárón, miközben meg is volt pakolva rendesen. Szerncsére, mászógyakorlatom van nagyon sok, hála a gyerekkoromban szerzett famászó technikámmal. ![]()
Vizsgabiztos:
A tanuló gépkocsin mikor villog többet az "index" ![]() a.) Nappal b.) Éjszaka
Jujj! És ez meg is történt?!
![]()
Speciel én azt válaszolnám:nappal. Indokként pedig megemliteném a kötelező nappali és a kötelező éjszakai vezetés óraszámát. :yes:
![]() ![]() ![]() Nekem oktatóm mesélte annó, hogy ez megtörtént...
annyiból érthető, hogy nappal villogjon többet, mivel nappal, nem látható olyan jól, éjszaka még távolról is jól látszik időjárástól függően.
Egyébként én az irányváltoztatás előtt indexelnék, és addig amig az irányváltozatást fenntartom. Utána meg minek indexelni, amikor egynes az út. Ennyi erővel kanyaodik az út, és akkor is lehetne indexelni! ![]() ![]()
Akkor nem érted a megoldást...
Napközben mondjuk van15 óra, amikor oktatás van, este, sötétben meg max 4 Nyilván 15 óra alatt többet használják az indexet mint 4 óra alatt. Amúgy természetesen irányváltoztatás előtt már jelezni kell a szándékot...
Jajj, ezt már értettem!
![]()
Hehe
![]() ![]() ![]()
ezekszerint, te már elkezdted az autós iskolát, avagy nemsokára be is fejezed! De jó lenne ha már én is ott tartanék!
Az a baj, hogy az emberek attól nem fognak tudni vezetni, hogy papírjuk van róla.
Határozottan gyűlölöm a trükköző, ide-oda előzgetőket, meg az index nélkül közlekedőket. Ha nagyon felhúznak, ezt egyszerűen szoktam levezetni. Az esetek 80%-ában teherautóval közlekedem. Elé kerülök, és megszivatom mint a szemét. Amúgy is utálnak az emberek teherautó mögött menni, mert nem látnak ki, és ezért, jobbra, balra cikáznak mögöttem. Aztán engem nehéz összetörni, mert az autó ott kezdődik ahol a mögöttem lévő alany befejeződik. Max alám tud gyűrődni, ha nagyon kekec és tovább nagyfiúskodik. Aztán feltalálták a játék fékezést is. Múltkor, nagyfiú sötétített üveges swiftes. Játszott, szórakozott, nagyfiúskodott. Játszottam vele, és mivel a motorosok jóbarátok, utánam kezelésbe vették. Nem egyszer láttam/tapasztaltam hogy a motorosok elálják az autók útját, hogy a teherautók ki tudjanak kanyarodni.
Navarával, gallyráccsal bezúznám az ilyet mint a ****.
Nem szeretem azokat akik letolják a szabályokat, nagyfiúskodnak, gizdáznak, és csakazértis rájuk nem vonatkoznak szabályok. Bár egy ilyen megtolásnál nem tudom kinek kerülne többe a szervíz. Ennél már csak az szánalmasabb, mikor ócska autóból, lehúzott ablakkal, bazirossz hangrendszerrel, torz techno zenét hallgatnak. Torz, mert túlhajtják a végfokot, rezeg a rendszámtábla... szánalmas gizdázás.
Az mind semmi. Ma éppen jövünk vissza az építkezésről, és jön a szembejövő sávban egy szintén suzukis, de a hű**éje nem kapcsolrűta be lámpját sem, pedig már sötét volt (este 7 óra) Rávillogtatott akollégm, refivel, aztán elvakította, mert nem vette a lapot, aztán eszébe jutott, hogy fényszóró, és hirtelen bekapcsolta, de aaddig kivilágítatlanul közlekedett. Hogy lehet valaki ekkora b*rom, hogy maga előtt nem veszi észre az úton, hogy nem világít a lámpája.
Amúgy az a legrosszabb, hogy közlekedik a csávó 50 -nel tépet, majd hirtelen beleáll a fékbe, és indexel, és berombol a háza elé.
Idézet: „Hogy lehet valaki ekkora b*rom, hogy maga előtt nem veszi észre az úton, hogy nem világít a lámpája.” Az kisebb baj, mint ha valaki direkt csinál valamit.
Azért nekem az tetszik ha a kocsiból hangosan szól a zene
![]() ![]()
Hozzá tenném, a "bocs de leelőztelek!" bizsu tábla kiakasztását, a hátsó szélvédőre.
Remélem nem gondolod rólam, hogy én is ilyen
Idézet: lennék „trükköző, ide-oda előzgetőket, meg az index nélkül közlekedő” ![]()
Szerintem manapság a közlekedés nem arról szól, hogy ki-kit szivasson, hanem, hogy élve oda érjek ahová tartok. Persze vannak nagyfiúskodó és "nekem jajjdejó autóm van" emberek, de rájuk kellene hagyni....de nekem sem megy. Mindig úgy érzem, hogy a visszavágósdi szüli a bajt. Persze én sem szoktam magam hagyni.
Ma mentünk a 81-esen, veszélyes út. Szépen 90-el szuttyogtam, mert vigyáztam...vigyáztam a közlekedő társaimra, meg a mellettem ülő barátnőmre. Nézek a tükörbe a seggemben nyomul a "tuning" Astra, de nem előz meg, csak nyomul... Most nem mondom milyen autóm van, de kívülről nem néz ki izomautónak...dehát mint tudjuk nem minden a külső. Elkezdtem fokozatosan, de lassan gyorsítani 130-ig, de csak tapadt a köcsög, már úgy éreztem, hogy 1méteren bellül van...és vigyorog a tükörben a pofa. Ráléptem a gázra és feldübörgött a ménesem és hiába erőlködött a koma sehol sem volt többé... Te jó ég és még mennyit mesélhetnék. Egyszer majd elmesélem az országút közepén 30-al forgalmat feltartó közutas köcsögökkel a sztorimat. Topi, vigyázz azzal a teherautóval, mert nehéz cucc...
Egy haverom édes annya nagyon gyér vezetésből. Igaz nem száguldozik, de viszont parkolni nemtud, illetve elindulni, pedig 10-15 -ször probálja, és nem az autó műszaki hibája okozza.
Valaki nem tudja, hogy hol lehetne leszedni a halálos kitérőt? Első és a második része is érdekelne.
Néha annyi mindent akarok leírni egyszerre, hogy visszaolvasva rettentesen bénán foglamazok.
![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |